Ahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef cerror het volgende:
Het is ook gewoon zo.
88
Als ik 88 wordt ga ik zelfmoord plegen met een vrind van me.
Was onze pact.
Ohh... van mij 93quote:
488?quote:
Nazi!quote:
88 schat ik!quote:
Ik zag al dat een [bepaalde user] de hele dag de fobo's afloopt nu ze het forum niet meer op kan. Ze heeft jou ook met een bezoekje vereerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef Stofje het volgende:
Mt. Ik heb vanmorgen per ongeluk m'n fotoboek geopend. Een blunder eerste klas. *
*(De PI in dit bericht heeft betrekking tot de inhoud, niet met de groet die ik aan Mt. geef. Dat zou, vanzelfsprekend, de [afbeelding] zijn)
Doe jij es normaal.quote:
heeft het iets met een schaap te maken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zag al dat een [bepaalde user] de hele dag de fobo's afloopt nu ze het forum niet meer op kan. Ze heeft jou ook met een bezoekje vereerd.
Juist.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft het iets met een schaap te maken?
Mooi dat je berichten kan verwijderen van die labiele (sch)aapquote:
Dat was mijn goeie daad voor vandaag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jouw humoristische opmerking in mijn fotoboek deed mij gniffelen en grijnzen.
Hup, naar bed dan maar hèquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was mijn goeie daad voor vandaag..
Ze houdt van me en ik ben er trots op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi dat je berichten kan verwijderen van die labiele (sch)aap
H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH wat voor heil hitler staat.quote:
Mja, je kunt beter dan maar ergens trots op zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze houdt van me en ik ben er trots op.
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH wat voor heil hitler staat..
En jij zegt dat het je lievelingsgetal is.
Niet iedereen is even ingevoerd in de codes van neonazi's als jij.quote:
Dat mag... toch is het zoquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?
Heb je nog meer van die dooddoeners?quote:
Dagonet is mijn broerquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die dooddoeners?
Uhm.quote:
Ik dacht dat dat soort dingen algemeen bekend waren. Er waren zelfs mensen die shirtjes met rugnummer 88 wilden verbieden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?
Ik vond em zelf wel leukquote:
Mits leuke aankopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef Chowi het volgende:
Winkelen is leuk.
Heel veel kleren. Ik ben de schoenen alleen vergeten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
Nog wat gekocht Ch ?
Ging je op sokken naar huisquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heel veel kleren. Ik ben de schoenen alleen vergeten.
Ik las HMHquote:
Nee, op mijn afgetrapte All Stars.quote:
HMH?quote:
*bed geeft.quote:
Heb je meteen een maatstaf voor de volgende keer...quote:
En dan heb je geen geld meer omdat je dat nu al hebt uitgegevenquote:
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan heb je geen geld meer omdat je dat nu al hebt uitgegeven
Op en top vrouw, die sjeau-ouiquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht..
Ik vraag wel een voorschot van, ehm, een vage kennis.quote:
*creditcard verstopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vraag wel een voorschot van, ehm, een vage kennis.
RPP..?.
De tering... ga daar maar eens over nadenkenquote:
*truitje losknooptquote:
Money please.quote:
Sterkte met het verwerken van die vetbomquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in mijn leven een Big Mac eten.
Ik heb net m'n belasting gedaanquote:
Oh, jij vindt de belasting belangrijker dan míj? Hm?quote:
"Dan ik."quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, jij vindt de belasting belangrijker dan míj? Hm?
Beetje BeFfer kan daar tegen natuurlijk, maar ik snap de heisa rond dat ding nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van die vetbom
Nee, natuurlijk niet! Maar hun straf is zwaarderquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, jij vindt de belasting belangrijker dan míj? Hm?
Kan. Ik vind 'm altijd wel lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje BeFfer kan daar tegen natuurlijk, maar ik snap de heisa rond dat ding niet. Niet lekker
.
Hè, god, ja.quote:
Hoe weet je dat nou? Ik heb je nooit gestraft.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Maar hun straf is zwaarder
Les chutes feuillettet.quote:
Da's al een straf op zich.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Ik heb je nooit gestraft.
Ik vond het mooi om te lezen.quote:
O.quote:
Stufjuh.quote:
Sorry, ik had een snoepje in mijn mond.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef Stofje het volgende:
Het klinkt toch anders.
Okay.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Stofje het volgende:
Ja, Chowi, dat is zeker leuk.
Ik vond het gewoon geen leuke discussie meer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, daar ben je stil van hè! Maar zo is het dus gewoon WÉL!
Ik heb zelfs in dubio gestaan om door te strepenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Stofje het volgende:
Dikgedrukt, cursief en onderstreept. Toe maar.
O.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon geen leuke discussie meer.
Precies, ja! O!quote:
Heej jeej.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef Janetje het volgende:
'middag luitjes
Ja? Was de klemtoon goed enzo?quote:
Grammaticaal correct, já. Maar er zijn in deze veel mogelijkheden om de klemtoon op te leggen. Ik prefereer een andere manier.quote:
Aha.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Grammaticaal correct, já. Maar er zijn in deze veel mogelijkheden om de klemtoon op te leggen. Ik prefereer een andere manier.
Ja, daar maak je een missertje in de plaatsing van je accenten.quote:
Hollywood Music Hall?quote:
Serieus? Daar had ik bij willen zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
Er kwam net een meneer aan de deur die kortingsbonnen voor de lokale bioscoop verkocht. Ik wenste hem met een vriendelijke glimlach een fijne dag en prostaatkanker.
Ach, die gasten van de Buitensoos heb ik serieus al tien keer aan mijn deur gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus? Daar had ik bij willen zijn..
Iers..quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heej jeej.
Ik luister nu net naar een nummer van U2, dat grappige Ierse bandje. Leuk hè?
[..]
Ja? Was de klemtoon goed enzo?
Groeten uit Sfeervol Wezep.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
Er kwam net een meneer aan de deur die kortingsbonnen voor de lokale bioscoop verkocht. Ik wenste hem met een vriendelijke glimlach een fijne dag en prostaatkanker.
Soms.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
Burenruzies zijn tof.
Mits geweld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Soms.
heb één keer zo'n geval gegeten. een hap meel met een goedkoop stuk gehak, dat is het!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje BeFfer kan daar tegen natuurlijk, maar ik snap de heisa rond dat ding niet. Niet lekker
.
Racist.quote:
Negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoenquote:
Dat komt misschien nog.quote:
Allochtonen maken gewoon veel leuker ruzie dan Nederlanders. Veel spectaculairder. Met messen en pistolen enzo. En zelfs als het neit tot vechten komt is het geschreeuw ook een aanzicht op zichzelf. Als je antilianen hoort praten op straat is het al luid, kanm je na gaan als ze ruzie hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |