abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:55:57 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36460812
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:01:52 #2
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36461033
beter dan wat?
pi_36461181
Goede titel!
pi_36461193
Kwam Theo vaak in Holly, zei iemand in het vorige topic?
pi_36461521
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef DeTolk het volgende:
beter dan wat?
Volgend jaar beter dan iedereen. Landskampioen. Kuijt gaat niet weg en volgend jaar lukt het gewoon.
Kutkloon.
pi_36461561
Dit zijn volgens mij alle of in elk geval de meeste aankopen van Baan uit Nederland

1,0 Paauwe 226-25
1,0 Bosschaart 50-0
0,0 Castelen 49-18
0,0 De Nooyer 22-0
0,5 Kolk 0-0
1,0 Kuijt 98-68
3,0 Lurling 57-8
0,5 Otten 0-0
1,0 Schreuder 26-0
0,5 Van den Berg 25-1
0,0 Van Haaren 14-0
3,0 Zoetebier 116-0
0,0 Van Wonderen 203-5
0,0 Lodewijks 73-0
0,0 Aerts 7-0
0,5 De Graef 2-0
0,0 Bosvelt 177-33
2,0 Van Hooydonk 61-52 (Weer bij Feyenoord)
0,0 De Haan 77-0
0,0 L'Ami 3-0
3,0 Van Gastel 121-25
0,0 De Visser 47-2
0,0 Jochemsen 23-0
3,0 Konterman 65-4
0,0 Babos 0-0
0,0 Bombarda 20-4
2,0 Rzasa 90-1
1,5 Collen 9-0
3,0 Tomasson 92-55
0,5 Korneev 79-19
0,0 Samardzic 12-2

Van al zijn aankopen die hij in Nederland gedaan heeft gaat waarschijnlijk alleen Kuyt flink geld opleveren maar slaagde hij er toch in om voor weinig geld goede spelers zoals Van Gastel, Konterman, Van Wonderen, Pi-Air, Bosvelt en dergelijke te halen.

Was Baan achteraf gezien een goede of een slechte TD?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36461712
Volgend jaar Kampioen
En 2008 ook
pi_36461743
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef renz0r het volgende:
Volgend jaar Kampioen
En 2008 ook
Idd

En dit jaar nog de UEFA in en een 'the sequel' beleven. Liever dat dan de championsleague in en eerst die klotepool door, wat jullie?

Wat zouden jullie trouwens geven aan een speler als je een interview met hem had? Bloemen is voor wijven, chocolade eten die gasten niet... iemand een goede tip?
Kutkloon.
pi_36461782
Boekenbon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36461808
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boekenbon
. Even serieus man.
Kutkloon.
pi_36461870
Dan kunnen ze de ontvoering van Heineken kopen

Maar met boeken of platenbon kan je altijd wel iets
pi_36462081
quote:
Wij zouden nu heel makkelijk de missers van Rob kunnen opsommen en wereldkundig kunnen maken hoe hij beschermd is omdat Leo Beenhakker al niet met hem door één deur kon, maar er moet er één de wijste zijn. Dat is de club. Maar als men weet – dit als voorbeeld voor de onwaarheden die nu worden verteld - dat Rob halverwege de tijd van Van Marwijk met Dick Advocaat in zee wilde, en hem ook buiten het management om polste, terwijl juist anderen honderd procent achter Van Marwijk stonden, zegt dat genoeg over het waarheidsgehalte van dit verhaal.
en
quote:
,,Je moet als voormalig werknemer nooit kotsen op de ruif waaruit je gegeten hebt. Doe je dat wel, dan zegt dat iets over jezelf.
pi_36462143
fles wijn
Viper 4 life
pi_36462155
Leuke TT: Het Feijenoordtopic 140: Volgend jaar gaat alles beter!!!
Dat zeggen ze in Rotterdam elk jaar.
pi_36462984
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef daaaaan het volgende:
Kwam Theo vaak in Holly, zei iemand in het vorige topic?
begrijpend lezen is lastig?

En diego, rot 's lekker op je naar je eigen lampiestopic. Als we behoefte hebben aan je roepen we je wel hoor...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:00:00 #16
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36463244
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

en
[..]

Trieste reactie van Woerts inderdaad...
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:30:35 #17
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36464040
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:33 schreef Beschouw het volgende:
Leuke TT: Het Feijenoordtopic 140: Volgend jaar gaat alles beter!!!
Dat zeggen ze in Rotterdam elk jaar.
Als er 1 supportersgroep realistisch en voorzichtig is met uitspraken, dan is het die van Feyenoord wel.
pi_36464077
Dat horen we al 20 jaar tegen het slot van de competitie...
Mokum zit in ons hart.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:33:03 #19
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36464130
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

begrijpend lezen is lastig?
In dit geval wel, je zei iets als "als ie maar uit Holly wegblijft" ofzo. Dan kan het toch dat ie daar wel eens is?
pi_36464145
Van mij mag Feyenoord overigens best reageren, zeker als er aantoonbaar gelogen wordt door Baan. Maar dan moet je gewoon een journalist van het AD inschakelen of wat publiceren in de Feyenoord Krant.

Maar dan moet je niet met zo'n reactie komen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:35:25 #21
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36464204
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
hoe komen al die neusjes daar toch bij? Neusjes roepen elk jaar dat het beter gaat het seizoen erop, maar als ik de reacties eind vorig seizoen van de Feyenoorders zelf las, was het alsof Feyenoord dit seizoen zou degraderen
pi_36464376
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
Heb ik poep gezegd?
pi_36464529
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb ik poep gezegd?
Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.
Beter in het winnen van prijzen (correct me if I'm wrong, maar daar gaat het om bij voetbal)? Ja.
Mokum zit in ons hart.
pi_36464644
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.
Beter in het winnen van prijzen (correct me if I'm wrong, maar daar gaat het om bij voetbal)? Ja.
Ik heb helemaal geen poep gezegd dus blijf jij lekker weg.
pi_36464692
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb ik poep gezegd?
Idd

Ach joh,'n gozert die schrijft "met 15000 naar 010" neem je toch niet serieus?Weer die stoere praatjes....
pi_36464748
Staat er nog iemand van Excelsior op het punt om terug te keren naar De Kuip?
That's all folks!
pi_36464890
Volgens mij niet.

Wel Holman en Olfers naar NEC volgens mij
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:13:00 #28
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36465541
Komt ook omdat Feyenoord geen spelers bij Excelsior meer stalt waar ze echt toekomst in zien. Ze verhuren nu liever aan NAC en RKC.

Kan volgend seizoen weer anders worden als ze weer in de eredivisie zitten.
pi_36465920
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat er nog iemand van Excelsior op het punt om terug te keren naar De Kuip?
Bandjar mag zelfs weg geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:56:28 #30
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36467076
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Wat zouden jullie trouwens geven aan een speler als je een interview met hem had? Bloemen is voor wijven, chocolade eten die gasten niet... iemand een goede tip?
Dat vroeg ik mij ook al af
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36467198
tvp
pi_36467449
Woerts meld in de nieuwe VI dat er best een grote som geld te besteden is komende zomer.
pi_36467539
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook al af
uiteindelijk een briljante iingeving gekregen, of..?
Kutkloon.
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:18:32 #34
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36467600
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

uiteindelijk een briljante iingeving gekregen, of..?
Nog niet.
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:18:45 #35
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_36467606
Nou laten er dan maar is een paar leuke aankopen komen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_36468430
Ik geloof geen hol van Baans verhaal. Zit er trouwens geen geheimhoudingsplicht aan dat zwijggeld? Lekker terugvorderen om de schade van Donde en Lazovic ongedaan te maken
pi_36468748
quote:
Machteloos Feyenoord aan volgende renovatie toe
[ Volkskrant ]

Zaterdag filosofeerde Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik nog over de landstitel in 2008 bij het honderdjarig bestaan van de club. Maar een dag nadat coach Erwin Koeman zijn contract verlengde tot 2009, konden de beleidsbepalers in Rotterdam constateren dat het huidige Feyenoord niet eens mag dromen van een kampioenschap.

Na de tweede nederlaag op rij kan Feyenoord slechts hopen dat Ajax op de vijfde plaats of lager eindigt. In dat geval ontloopt het de aartsrivaal in de eerste ronde van de play-offs. De vraag is echter in welke gemoedstoestand Feyenoord begint aan het door coach Koeman zo verfoeide experiment.

Het was natuurlijk al potsierlijk dat Feyenoord de media zaterdag liet opdraven, omdat voorzitter Van den Herik ‘een belangwekkende mededeling’ zou doen. Na het treurige seizoen onder leiding van Ruud Gullit vond de directie het blijkbaar al heel wat dat Feyenoord tot deze maand titelkandidaat was geweest.

Het was ook een signaal naar de spelersgroep om het tot 2007 lopende contract met Koeman open te breken en met twee jaar te verlengen, zei Van den Herik. Welk signaal vertelde de voorzitter er niet bij. Een dag nadat hij door de directie uitbundig werd geprezen, ontving Koeman voornamelijk noodsignalen uit zijn selectie.

De ‘complete offday’ tegen Den Haag deed Koeman vermoeden dat zijn ploeg mentaal is geknakt. De dood van Anouk Schreuder, de 6-jarige dochter van de revaliderende middenvelder Alfred, had de selectie zeer aangegrepen. De dag na de uitvaartdienst verloor Feyenoord schlemielig bij AZ, terwijl het koningskoppel Kuijt en Kalou met privé-problemen kampt.

Door de slepende ‘paspoort-affaire’ maakt Kalou al enkele maanden een lusteloze indruk. Koeman verwees de Ivoriaanse aanvaller voor het duel met Den Haag zelfs naar de reservebank, al bakte Boussaboun er op op de linkerflank ook niets van. Met een zielloze invalbeurt in de tweede helft onderstreepte Kalou dat hij volgens zijn trainer ‘geldingsdrang’ mist.

En wat te denken van de vormcrisis bij Kuijt, die in de eerste tien minuten de bal al drie keer van zijn voet zag springen? De topscorer van Feyenoord hoorde onlangs dat een familielid ernstig ziek is. Maar Kuijt zal zich ook afvragen of hij zijn pensioen bij Feyenoord moet halen, zoals de directie graag wil.

Plaatsing voor de Champions League kan twijfelaars als Kuijt en Kalou over de streep trekken, erkent Koeman. ‘Maar als Liverpool zich na het WK meldt voor Kuijt, weet ik niet wat hij gaat doen.’ Koeman weet het heus wel en dat maakt het perspectief voor de toekomst zo onzeker.

Tegen ADO Den Haag vielen immers nogal wat spelers door de mand. De bijtijds opgelapte doelman Aerts was schuldig aan het eerste doelpunt van Den Haag-aanvaller Kolkka. Door de schorsing voor Greene mocht Paauwe weer opdraven als een fletse controleur. Van de aanvallers haalde alleen Castelen een krappe voldoende.

Van Hooijdonk wacht als pinchhitter van Feyenoord nog op zijn eerste doelpunt. De 36-jarige aanvaller wekte gisteren de indruk dat het einde van zijn carrière snel nadert. Zelfs bij zijn ooit befaamde vrije trappen lijkt de magie van ‘Pi Air’ verdwenen.

Wederom sprong het falen van de backs bij Feyenoord het meest in het oog. Bosschaart bewijst wekelijks dat hij als linksback een noodgreep is. Tegen Den Haag grossierde Bosschaart in balverlies en stuntelde hij in duels met de geslepen Mols en Den Ouden.

De rechtsback van Feyenoord was zo mogelijk nog zwakker. In het festival van nieuwe contracten mocht naast de technische staf van Feyenoord ook de Belg Collen voor twee jaar bijtekenen. Koeman waardeerde zijn vechtlust, maar Collen illustreerde tegen Den Haag vooral waarom hij dit seizoen al afgeschreven was.

De Fin Kolkka genoot van zijn vrijheid op de linkervleugel en werd door Collen bij zijn treffers geen strobreed in de weg gelegd. Alleen de Feyenoorders in een groengeel Den Haag-shirt beleefden een heerlijke middag.

De in Rotterdam te licht bevonden De Graaf liep een marathon, terwijl Gibbs zijn ziel en zaligheid gooide in de duels met zijn voormalige teamgenoot Kuijt. ‘Ik zag Gibbs nu voor het eerst spelen’, zei Koeman, lachend. De Amerikaan moet hem beter zijn bevallen dan zijn eigen verdedigers.
rare kop
pi_36468903
Ach nu is het zeker meteen paniek ofzo? Beetje stemmingmaken dit stuk in de Volkskrant.
Er is dit seizoen slechts een basis gelegd.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:06:57 #39
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36468953
Inderdaad. Het is zelfs boven verwachting gegaan.
A.M.A.B
pi_36468986
Gaat nergens over...
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:13:32 #41
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_36469121
Wat een belachelijk slecht artiekel zeg.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:18:00 #42
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36469242
wat is dat voor een riool-journalist?

Alleen al de titel en :
quote:
Van Hooijdonk wacht als pinchhitter van Feyenoord nog op zijn eerste doelpunt.
geven aan dat die man niet op de hoogte is en totaal niet weet waarover hij praat.
pi_36469271
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef daaaaan het volgende:
hoe komen al die neusjes daar toch bij? Neusjes roepen elk jaar dat het beter gaat het seizoen erop, maar als ik de reacties eind vorig seizoen van de Feyenoorders zelf las, was het alsof Feyenoord dit seizoen zou degraderen
Uhm een aantal mensen waaronder ik en tomasso hebben vorig seizoen al gezegd dat er op zich niets mis is met de selectie. De selectie had genoeg potentie om mee te draaien voor het kampioenschap. Dat is ook gebeurd.

Wel geef ik je gelijk in dat het andere geblaat is
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:38:40 #44
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36469746
Ik snap trouwens ook niet waarom je nu zoveel mensen ziet die zeggen dat Feyenoord "weer eens achter het net vist", omdat Augustien of hoe deze knaap ook maar mag heten hoogstwaarschijnlijk naar AZ gaat. Sorry hoor, het is dan misschien wel een leuk talent, maar wij hebben er de komende paar jaar geen ene donder an. Als we iemand zoeken op het middenveld, moet het een wat ervaren, zeker niet schlemielige gozer zijn, die ook af en toe z'n bek opentrekt. Dat is een mannetje van 18/19 jaar echt niet.

Of net als die mensen die in 1 keer allemaal Braafheid willen, terwijl ze hem waarschijnlijk pas 1 keer hebben zien spelen (tegen Feyenoord) . Ik ben echt totaal nog niet onder de indruk van deze gozer, ik durf zelfs te betwijfel of deze gozer wel beter is dan onze eigen Bosschaart .

Ow, en dat artikel . Van Hooijdonk zou nog op z'n eerste doelpunt wachten . Om over de rest maar te zwijgen .

En met deze selectie is inderdaad niet zo heel veel mis. Hetgene wat ontbreekt is een leider/speler met pit op het middenveld. Want op het middenveld wordt nog veel te vaak de bal verloren, waardoor je jezelf alleen maar in problemen brengt.
pi_36469833
Wanneer word het oefenprogramma voor de zomer bekent? Ik heb wel zin in een reisje naar Engeland of Italie ofzo
pi_36469912
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer word het oefenprogramma voor de zomer bekent? Ik heb wel zin in een reisje naar Engeland of Italie ofzo
Shanghai he
pi_36469997
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:46 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Shanghai he
Niks in de buurt?
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:12:28 #48
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36472447
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je nu zoveel mensen ziet die zeggen dat Feyenoord "weer eens achter het net vist", omdat Augustien of hoe deze knaap ook maar mag heten hoogstwaarschijnlijk naar AZ gaat.
Feyenoord heeft met Augustien niet achter het net gevist nee, maar als Demeble niet gehaald wordt doen ze dat wel. Zou een topaankoop zijn, maar zal wel naar ajax of PSV gaan
quote:
En met deze selectie is inderdaad niet zo heel veel mis. Hetgene wat ontbreekt is een leider/speler met pit op het middenveld. Want op het middenveld wordt nog veel te vaak de bal verloren, waardoor je jezelf alleen maar in problemen brengt.
Mee eens. Maar of iemand als Lucius op het middenveld nou zo'n verbetering is...
pi_36472942
Wat een raar artikel.

Ik vraag me wel af of er nu echt betere tijden aankomen als ik hoor dat iemand als Collen een nieuw contract krijgt na twee of drie redelijke wedstrijden in een paar jaar tijd.

Het verbaast me niets dat er veel geld te besteden valt; Feyenoord heeft veel spelers van de hand gedaan wat een hoop geld oplevert, vooral aan salarissen en dergelijke, en zelf zijn we zuinig geweest.

Ik begrijp trouwens niet waarom continu beweerd wordt dat Feyenoord Ajax zou willen ontlopen; het maakt geen zak uit tegen wie je speelt of hoe ver je komt, alleen het winnen van de play-offs geeft recht op meer dan de laatste plaats.

En nu Feyenoord derde staat kan ik eindelijk zonder beschuldigd te worden van andere motieven nog steeds beweren dat de play-offs kut zijn, en met mij velen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:29:12 #50
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_36472977
Die spreuk volgend jaar gaat alles beter past wel bij Feyenoord. Dat horen we ieder jaar in Rotterdam Zuid.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:31:29 #51
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36473051
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Feyenoord heeft met Augustien niet achter het net gevist nee, maar als Demeble niet gehaald wordt doen ze dat wel. Zou een topaankoop zijn, maar zal wel naar ajax of PSV gaan
Hebben we die gozer nodig? Wat voor groot talent het ook maar is, die gast verpest je alleen maar als je hem nu haalt, hij heeft Kuyt en Kalou voor zich. De aanval is straks al genoeg bezet. Ik bedoel, je kan wel alle talenten van de wereld halen, maar als die plaatsen al dubbel bezet zijn voor een paar jaar heb je er geen ene flikker aan en verpest je alleen maar de carriere van zo'n gozer.
quote:
[..]

Mee eens. Maar of iemand als Lucius op het middenveld nou zo'n verbetering is...
Ow, die gozer hoef ik ook helemaal niet. Leuke speler voor de breedte misschien, maar ik zie hem zeker niet de leider die we nodig hebben.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:32:11 #52
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36473075
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:29 schreef thewishmaster het volgende:
Die spreuk volgend jaar gaat alles beter past wel bij Feyenoord. Dat horen we ieder jaar in Rotterdam Zuid.
HAHA.

Ga nu maar weer ergens anders spelen
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:54:28 #53
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_36473881
We hebben inderdaad een aardige selectie, helemaal niet zo veel mis mee, maar het is geen superselectie waarmee je het internationaal ver ga schoppen. Echt championsleagueniveau zit er voor de meeste niet in, al kan je natuurlijk als team ver komen als je voor elkaar door het vuur gaat.

maar ik ben benieuwd hoeveel er te besteden is, en wat er met sommige spelers gaat gebeuren in de zomer. Ik ben bang dat hij met 'best veel' bedoeld 'best veel voor feyenoord in vergelijking met de afgelopen jaren' oftewel een aantal miljoentjes...
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_36473967
Ik ben overigens wel blij dat Feyenoord uiteindelijk Simons niet heeft gehaald.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:57:58 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36473983
FEYENOORD!!!!!!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:01:14 #56
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36474112
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hebben we die gozer nodig? Wat voor groot talent het ook maar is, die gast verpest je alleen maar als je hem nu haalt, hij heeft Kuyt en Kalou voor zich. De aanval is straks al genoeg bezet.
Grote kans dat de hele aanval volgend seizoen weg is, dus dat klopt niet hleemaal.
quote:
Ik bedoel, je kan wel alle talenten van de wereld halen, maar als die plaatsen al dubbel bezet zijn voor een paar jaar heb je er geen ene flikker aan en verpest je alleen maar de carriere van zo'n gozer.
De plekken van Kuijt en Kalou zijn geen jaren bezet. En je gaat Messi en Fabregas toch ook niet weigeren omdat we de Guzman en Kalou al hebben? Nu overdrijf ik, maar echte toptalenten moet je ALTIJD halen als je die kans krijgt.
quote:
Ow, die gozer hoef ik ook helemaal niet. Leuke speler voor de breedte misschien, maar ik zie hem zeker niet de leider die we nodig hebben.
Idd, natuurlijk moet je hem halen voor de breedte, als het een topper in wording is, speelt ie z'n concurrent er wel uit.
pi_36474261
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Grote kans dat de hele aanval volgend seizoen weg is, dus dat klopt niet hleemaal.
Dat zou wel héél erg dom zijn.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:08:47 #58
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36474358
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef Tomasso het volgende:
Een leider moet ook niet in de spits staan. Die hoort op het middenveld. Dat is het belangrijkste waar Feijenoord, na afloop van dit seizoen, aan moet werken. Plus natuurlijk die links- en rechtsbackpositie. Alles wat er verder nog bijkomt is mooi meegenomen.

De situatie wordt natuurlijk anders wanneer Kuijt vertrekt. Er komt dan wel genoeg geld vrij voor aankopen op meerdere posities.

Een extra spits aantrekken, wanneer K2 zou blijven is ook wel nodig eigenlijk. Van die lange lul moet Feijenoord het niet hebben, dat was al duidelijk voordat hij weer terugkwam. Verder is het niet goed gesteld met de spitsen bij Feijenoord. Benieuwd of Lazovic nog een kans krijgt...
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:09:45 #59
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36474392
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Je bedoelt die speler bij PSV die onopvallend elke week schittert, alle ballen weghaalt en het hele middenveld overeind houdt en bij ons het verschil had kunnen maken tussen kampioen of geen kampioen?

Idd, niets waard. Ik zie liever Paauwe .
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:10:26 #60
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36474413
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Grote kans? Waar haal je dat vandaan

Ik denk dat de grootste kans nog steeds is dat Kuyt en Kalou volgend seizoen nog bij ons spelen.
quote:
[..]

De plekken van Kuijt en Kalou zijn geen jaren bezet. En je gaat Messi en Fabregas toch ook niet weigeren omdat we de Guzman en Kalou al hebben? Nu overdrijf ik, maar echte toptalenten moet je ALTIJD halen als je die kans krijgt.
Ik moet zeggen dat ik die Dembele niet elke wedstrijd en supervaak heb zien spelen, maar wat ik ervan heb gezien heeft mij nou nog overtuigd dat hij een toptalent is. En daarnaast, talenten hebben we in onze eigen jeugd ook genoeg. Ze krijgen nu net een beetje kans, moet je dat ook weer niet verpesten door weer allerlei "talenten" te gaan halen. Eigen jeugd eerst.
quote:
[..]

Idd, natuurlijk moet je hem halen voor de breedte, als het een topper in wording is, speelt ie z'n concurrent er wel uit.
Nee, kost geld. Lucius zal wel een aardig salaris vragen, te duur voor de bank m.i. . Dus gewoon niet, opflikkeren met die rotkop van hem
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:11:44 #61
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36474451
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zou wel héél erg dom zijn.
Heeft niet veel met domheid te maken. Als Liverpool met een zak van 16 miljoen euro langs komt winkelen en Kalou wil niet verlengen dan kun je niet veel anders.
pi_36474616
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Waarom?
Dan had je Goor er ook nog bij gehad, en stond je middenveld een stukkie beter dan nu, plus dat er meer ervaring in de groep had gezeten waardoor knullig verloren wedstrijden misschien niet verloren waren gegaan.

Ik hoop dat ze wel inzien dat er voor volgend jaar geinvesteerd moet worden in een aantal goede spelers, middenveld, linksback, en dat je met koopjes niet veel opschiet meestal.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:16:22 #63
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36474623
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Grote kans? Waar haal je dat vandaan

Ik denk dat de grootste kans nog steeds is dat Kuyt en Kalou volgend seizoen nog bij ons spelen.
Zie hierboven dus. Als Feyenoord Kuijt (ca 15 mil) Kalou (6 mil) en Castelen (6 mil) kwijt kan, dan doen ze dat. Zeker als de spelers zelf graag willen.
quote:
Ik moet zeggen dat ik die Dembele niet elke wedstrijd en supervaak heb zien spelen, maar wat ik ervan heb gezien heeft mij nou nog overtuigd dat hij een toptalent is. En daarnaast, talenten hebben we in onze eigen jeugd ook genoeg. Ze krijgen nu net een beetje kans, moet je dat ook weer niet verpesten door weer allerlei "talenten" te gaan halen. Eigen jeugd eerst.
Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat je ALLEEN eigen jeugd moet inpassen. Zuiverloon en Snoyl, dan zie ik liever een goede jonge aankoop. Bij een buitenkansje moet je toch actie ondernemen.
Demeble zal overigens wel moeilijk worden, aangezien Real Madrid ook al achter hem aan schijnt te zitten
quote:
Nee, kost geld. Lucius zal wel een aardig salaris vragen, te duur voor de bank m.i. . Dus gewoon niet, opflikkeren met die rotkop van hem
Lucius hoef ik ook niet te zien, maar als je kampioen wil worden moet je ook goede (=dure) spelers op de bank hebben.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:17:39 #64
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36474672
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Waarom?
Dan had je Goor er ook nog bij gehad, en stond je middenveld een stukkie beter dan nu, plus dat er meer ervaring in de groep had gezeten waardoor knullig verloren wedstrijden misschien niet verloren waren gegaan.
2 van dat soort spelers waren dit seizoen de ontbrekende schakel bij Feyenoord.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:18:00 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36474688
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Een leider moet ook niet in de spits staan. Die hoort op het middenveld. Dat is het belangrijkste waar Feijenoord, na afloop van dit seizoen, aan moet werken. Plus natuurlijk die links- en rechtsbackpositie. Alles wat er verder nog bijkomt is mooi meegenomen.
Daar ben ik het mee eens. De leider moet inderdaad op het middenveld.
quote:
De situatie wordt natuurlijk anders wanneer Kuijt vertrekt. Er komt dan wel genoeg geld vrij voor aankopen op meerdere posities.
Ja, maar probeer maar eens die ruimte die Kuyt heeft op te vullen.
quote:
Een extra spits aantrekken, wanneer K2 zou blijven is ook wel nodig eigenlijk. Van die lange lul moet Feijenoord het niet hebben, dat was al duidelijk voordat hij weer terugkwam. Verder is het niet goed gesteld met de spitsen bij Feijenoord. Benieuwd of Lazovic nog een kans krijgt...
Lazovic zal wel verkocht worden aan ADO, er schijnt daar iemand te zitten die hem wel ziet zitten .

Een extra spits moet je halen nadat je dan eerst Boussaboun en Pierre van de hand hebt gedaan. Dan kan je weer wat verder kijken qua budget en dan ook iemand die Kuyt ook echt kan vervangen.

Bij nader inzien is dan misschien die Dembele nog geen eens zo'n slecht idee . Ik had er eigenlijk liever Huntelaar gezien, maar die is nu dus niet meer haalbaar.
pi_36474760
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Waarom?

Ik hoop dat ze wel inzien dat er voor volgend jaar geinvesteerd moet worden in een aantal goede spelers, middenveld, linksback, en dat je met koopjes niet veel opschiet meestal.
Omdat ik niet denk dat hij het vele geld waard was.

Dit overigens los van het hele gedoe omtrent Goor, wat wel een gemis is. Wat een bikkel, en dat voor een Belg.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:21:33 #67
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36474820
Vele geld? Hij koste 'maar' 3,4 miljoen. Had je alleen al met het behalen van Champions League er dubbel uit gehaald. Maar het ging niet om het geld, want hij wou alleen naar PSV. Ook al had Feyenoord er nog 2 miljoen bijgedaan, dan was het nog moeilijk geweest.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:22:10 #68
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36474835
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Zie hierboven dus. Als Feyenoord Kuijt (ca 15 mil) Kalou (6 mil) en Castelen (6 mil) kwijt kan, dan doen ze dat. Zeker als de spelers zelf graag willen.
Zo dom zullen ze daar in het Maasgebouw ook wel weer niet zijn dat ze in 1 keer de hele aanval verkopen. Castelen mag trouwens wel ten alle tijde worden verkocht voor een prijs boven de 5 miljoen. Dan kom ik hem nog wel zelf brengen ook.
quote:
[..]

Mee eens, maar dat wil niet zeggen dat je ALLEEN eigen jeugd moet inpassen. Zuiverloon en Snoyl, dan zie ik liever een goede jonge aankoop. Bij een buitenkansje moet je toch actie ondernemen.
Demeble zal overigens wel moeilijk worden, aangezien Real Madrid ook al achter hem aan schijnt te zitten
Ik zeg ook niet dat je alleen eigen jeugd moet toepassen, wel dat je eerst naar je eigen jeugd moet kijken. Loopt daar niets rond, dan ergens anders kijken.
quote:
[..]

Lucius hoef ik ook niet te zien, maar als je kampioen wil worden moet je ook goede (=dure) spelers op de bank hebben.
Duur betekent niet dat je goed bent. Pierre is ook duur, is hij duur? Van Wonderen was ook niet zo duur (in het begin, gok ik), maar was hij slecht? Kuyt kostte ook maar 1 miljoen.

Het gaat om goed scouten.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:25:57 #69
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36474975
In de eigen jeugd lopen nu even geen spelers rond voorin met de kwaliteiten van Demeble. Als dat zo was, dan zaten ze al wel bij de selectie of op het punt om er bij te komen of waren ze me in ieder geval opgevallen.

Duur betekent niet dat je goed bent, maar goed betekend wel dat je duur bent (qua salaris) meestal
En uitzonderingen op gaan noemen kan altijd, zet daar tegenover al die miskopen.
pi_36474976
Wat ook echt teveel geld kost zijn al die lui zoals Bandalovski, die worden gehaald met alle kosten vandien, en nog geen seconde van waarde zijn geweest. De afgelopen maanden lijkt er verbetering op te treden (lees: Wim Jansen is zich ermee gaan bemoeien).

Ik ben wel benieuwd naar de verrichtingen van Bosz.

Verder verwacht ik goede contacten met NEC vanwege Mario Been.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:27:33 #71
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36475038
Het hoeft niet zo een probleem te zijn wanneer Kuyt zou vertrekken. Natuurlijk, een speler als hem vindt je nergens. Ik zou op dit moment niemand weten die van dezelfde waarde kan zijn.
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:29:35 #72
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36475108
Dat had Huntelaar (op termijn) kunnen zijn. Misschien kan Nevland verrassen?
pi_36475295
Ik denk niet dat Feyenoord, bij een vertrek van Kuijt, moet proberen een opvolger voor hem te vinden die hetzelfde kan, maar gewoon een goede, scorende spits en verder het middenveld (en nu eindelijk eens op een goede manier) de linksback positie voorzien van ervaren, gedreven spelers.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:40:21 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36475447
daaaaan (Loek), het is Dembele en niet Demeble.
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Het hoeft niet zo een probleem te zijn wanneer Kuyt zou vertrekken. Natuurlijk, een speler als hem vindt je nergens. Ik zou op dit moment niemand weten die van dezelfde waarde kan zijn.
Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? Maar goed.

Wat we nodig hebben:
- Een goede spits (ligt eraan wat Kuyt doet)
- Leider op het middenveld
- Fatsoenlijke linksback

Nou, zo'n probleem kan dat toch niet zijn? Als Kuyt blijft + de vacatures die ik net open heb gezet worden ingevuld heeft Feyenoord een héél behoorlijk elftal .
2000 light years from home
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:47:17 #75
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36475722
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Merkie het volgende:
Euh, nee?
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:48:58 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36475796
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Euh, nee?
Het lijkt alsof je je uitspraak dat een vertrek van Kuyt geen probleem hoeft te zijn, en vervolgens beweer je dat hij van grote waarde is en er geen vervanger voor hem is. Klinkt een beetje tegenstrijdig.
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:01:05 #77
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36476234
mogen we wel wat halen hoor als je de titel wilt halen
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:01:52 #78
139407 jorienvdherik
pi_36476267
gewoon frutos halen
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:05:43 #79
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36476406
Dembele, ja sorry.
pi_36476579
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Merkie het volgende:
daaaaan (Loek), het is Dembele en niet Demeble.
[..]

Wat we nodig hebben:
- Een goede spits (ligt eraan wat Kuyt doet)
- Leider op het middenveld
- Fatsoenlijke linksback

Nou, zo'n probleem kan dat toch niet zijn? Als Kuyt blijft + de vacatures die ik net open heb gezet worden ingevuld heeft Feyenoord een héél behoorlijk elftal .
Wie zie je als haalbare mensen dan voor met name de leider op het middenveld en de linksback?
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:14:37 #81
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36476767
Och, dat zou ik niet weten eigenlijk. Ik weet niet zoveel van andere spelers af buiten Feyenoord.
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:19:38 #82
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36476926
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef daaaaan het volgende:

[..]

en bij ons het verschil had kunnen maken tussen kampioen of geen kampioen?
Ja hoor, hij is weer terug.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:42:11 #83
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36477821
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja hoor, hij is weer terug.
Hij was er al, dit is een kloon.
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:45:39 #84
53267 TC03
pi_36477961
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hij was er al, dit is een kloon.
Kom op CM, zo dom had ik je nou ook weer niet ingeschat.

Misschien wil daaaaan het zelf even bevestigen?
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:35:30 #85
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36479824
Zwijggeld, dat is het ultieme middel voor Feyenoord om de media te bespelen. Genoeg om er een leuk huisje van te kopen als we Rob Baan mogen geloven, die een boekje open deed over het strenge regime dat heerst in de Kuip. Ruud Gullit werd anderhalf jaar na Baan prompt ontslagen nadat hij bij vriend Frits Barend zijn beklag deed over het mediabeleid in de Kuip.

Wat er voorafgaand gebeurde is tekenend. Feyenoord zocht een contact met een bevriende redacteur, in dit geval Johan Derksen van Voetbal International, die de opdracht kreeg de twee volledig de grond in te boren. Petrovic werd daarbij dusdanig hard aangepakt dat hij het gevoel kreeg dat zijn aanwezigheid in het programma Voetbal Insite een vooropgezet plan was om hem zwart te maken.

Vorig jaar kwam Algemeen Dagblad met de onthulling dat Dirk Kuyt en Salomon Kalou reeds waren verkocht aan een investeringsbureau. Daarmee brak de krant indirect haar goede banden met de club. Feyenoord had in het AD altijd een goede partner gehad. Het Algemeen Dagblad schreef louter positief over de club uit Rotterdam.

Feyenoord reageerde bij monde van Mark Wotte op de aantijgingen van de ontslagen Ruud Gullit. We geven nu alle media een gelijkwaardige kans om nieuwtjes te krijgen van Feyenoord. Zo kreeg De Telegraaf het eerste nieuwtje van het nieuwe seizoen; een uitgebreid interview met Jorien van den Herik himself, iets wat voor die tijd altijd aan het Algemeen Dagblad gegund was.

Algemeen Dagblad is not amused. De krant koos met het publiceren van het artikel over Kuyt en Kalou voor journalistieke betrouwbaarheid boven het geld van de stadionclub. In de hevige concurrentiestrijd tussen de kranten in Nederland is dat een dappere keuze omdat de Feyenoord aanhang kiest voor de krant die het vaakst schrijft over de club.

Toch wist Feyenoord haar straatje schoon te vegen. De handtekeningen op het contract met het investeringsbureau waren nep. Hiermee zette Feyenoord het Algemeen Dagblad en sportredacteur Chris van Nijnatten te kijk. Hugo Borst nam het voor zijn collega op in het programma Studio Voetbal van de NOS. Hij zegt hierin dat Van Nijnatten een zeer betrouwbare journalist is.

Om niet teveel gezichtsverlies te lijden plaatste het AD vervolgens de SMS-jes die Mark Wotte had vestuurd aan een tussenpersoon. Mark Wotte gaf later toe dat er wel degelijk contact was met een investeringsbureau, maar dat die deal uiteindelijk niet door was gegaan. Wotte is inmiddels ook ontslagen bij Feyenoord. Of dit met deze affaire te maken heeft is nooit bekend geworden, maar Voetbal International plaatste direct na het ontslag een bericht dat er rond Mark Wotte een hele negatieve werksfeer was ontstaan.

Over de NOS zei Jorien van den Herik in Studio Voetbal eens 'Hilversum is AFC', hiermee uitte hij directe kritiek op de aandacht voor Ajax van de NOS. Van den Herik sloeg hiermee twee vliegen in een klap. Hij ondersteunde het verhaal van PSV, dat zich door de landelijke media niet serieus genomen voelt (PSV viert binnenkort haar 14e kampioenschap in dertig jaar, maar wordt door de media nog steeds als derde club beschouwd). Ook wist hij zich met zijn uitspraak verzekerd van de goodwill van de supporters.

Radio Rijnmond startte na het ontslag van Gullit een nieuw programma onderdeel op de zondag. Hierin wilde de het armlastige televisie en radio station in ze zomermaanden op zoek gaan naar wat er nu echt mis is met Feyenoord. Op last van de stadionclub werd deze rubriek al na drie uitzendingen geschrapt en werd commentator Emile Schelvis, opvolger van Dick van den Polder, eventjes op non actief gesteld.

Feyenoord moet vrezen voor de verhalen van andere ex-werknemers. Ruud Gullit, Zjelko Petrovic, Mark Wotte, Henk van Stee hebben allen zo hun eigen ervaringen opgedaan binnen de club en moesten om nog onduidelijke redenen vertrekken. Het Algemeen Dagblad kan misschien in de Sportweek een partner vinden, het magazine waar Ruud Gullit columnist is en waar Johan Derksen graag de stekker uit zou trekken, omdat hij voor Voetbal International, Sport International en nr. 14 liever geen concurrentie ziet.

Welke rol Wim Jansen speelt is niet duidelijk, maar zijn functie als adviseur in plaats van directeur geeft wel aan dat ook hier grote sommen geld een rol zouden kunnen spelen. Wim Jansen zegt hierover dat hij geen verantwoordelijkheid wil dragen. Toch bepaalt hij wel het technische beleid van de club. Jansen moest en zou komen nadat een deel van de Feyenoord aanhang na wederom een slecht seizoen het maasgebouw wilde bestormen. Van den Herik legde een langlopende ruzie met Jansen bij om de fans tevreden te stellen en zijn eigen hachje te redden.

In te toekomst zijn er over het bovenstaande nog interessante artikelen te verwachten. Of niet, want wanneer er genoeg geld geboden wordt zal ook het Algemeen Dagblad weer positief gaan schrijven over de club van Rotterdam-Zuid. Feyenoord staat dus voor een interessante keuze.

Een keuze die bepalend kan zijn voor de toekomst van Feyenoord en Van den Herik in het bijzonder. Er is namelijk één actor machtiger dan de voorzitter en dat is het legioen. Een slecht seizoen en een paar onthullende artikelen zijn misschien wel genoeg om de Feyenoord fans weer wakker te krijgen en wie moet Van den Herik dan naar voren schuiven? Of betaalt de voorzitter dan zwijggeld aan Ajax, PSV en AZ om de landstitel van 2008 te kopen?
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:36:12 #86
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36479844
Uhjm wat moet ik bevestigen TC03 ?
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:38:43 #87
53267 TC03
pi_36479914
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:35 schreef daaaaan het volgende:
Ruud Gullit en Zjelko Petrovic moesten om nog onduidelijke redenen vertrekken.
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:39:01 #88
53267 TC03
pi_36479922
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:36 schreef daaaaan het volgende:
Uhjm wat moet ik bevestigen TC03 ?
Dat je Loek bent en Fok_you geen kloon van jou is.
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:43:49 #89
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36480087
Ik snap niet wat je bedoelt? ik denk dat je me voor iemand anders aanziet, maar mijn naam is toch echt Daan van 22 jaar uit Dordrecht wonend op Bonaire (meer info krijg je niet )
En wat is een kloon precies? Ik zit hier nog niet zo lang
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:46:20 #90
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36480178
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad nogal raar, al is het niet de gewoonte bij Feyenoord om een coach eruit te donderen na 1 slecht jaar.
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:18:00 #91
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36481171
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:35 schreef daaaaan het volgende:
Zwijggeld, dat is het ultieme middel voor Feyenoord om de media te bespelen. Genoeg om er een leuk huisje van te kopen als we Rob Baan mogen geloven, die een boekje open deed over het strenge regime dat heerst in de Kuip. Ruud Gullit werd anderhalf jaar na Baan prompt ontslagen nadat hij bij vriend Frits Barend zijn beklag deed over het mediabeleid in de Kuip.

Wat er voorafgaand gebeurde is tekenend. Feyenoord zocht een contact met een bevriende redacteur, in dit geval Johan Derksen van Voetbal International, die de opdracht kreeg de twee volledig de grond in te boren. Petrovic werd daarbij dusdanig hard aangepakt dat hij het gevoel kreeg dat zijn aanwezigheid in het programma Voetbal Insite een vooropgezet plan was om hem zwart te maken.

Vorig jaar kwam Algemeen Dagblad met de onthulling dat Dirk Kuyt en Salomon Kalou reeds waren verkocht aan een investeringsbureau. Daarmee brak de krant indirect haar goede banden met de club. Feyenoord had in het AD altijd een goede partner gehad. Het Algemeen Dagblad schreef louter positief over de club uit Rotterdam.

Feyenoord reageerde bij monde van Mark Wotte op de aantijgingen van de ontslagen Ruud Gullit. We geven nu alle media een gelijkwaardige kans om nieuwtjes te krijgen van Feyenoord. Zo kreeg De Telegraaf het eerste nieuwtje van het nieuwe seizoen; een uitgebreid interview met Jorien van den Herik himself, iets wat voor die tijd altijd aan het Algemeen Dagblad gegund was.

Algemeen Dagblad is not amused. De krant koos met het publiceren van het artikel over Kuyt en Kalou voor journalistieke betrouwbaarheid boven het geld van de stadionclub. In de hevige concurrentiestrijd tussen de kranten in Nederland is dat een dappere keuze omdat de Feyenoord aanhang kiest voor de krant die het vaakst schrijft over de club.

Toch wist Feyenoord haar straatje schoon te vegen. De handtekeningen op het contract met het investeringsbureau waren nep. Hiermee zette Feyenoord het Algemeen Dagblad en sportredacteur Chris van Nijnatten te kijk. Hugo Borst nam het voor zijn collega op in het programma Studio Voetbal van de NOS. Hij zegt hierin dat Van Nijnatten een zeer betrouwbare journalist is.

Om niet teveel gezichtsverlies te lijden plaatste het AD vervolgens de SMS-jes die Mark Wotte had vestuurd aan een tussenpersoon. Mark Wotte gaf later toe dat er wel degelijk contact was met een investeringsbureau, maar dat die deal uiteindelijk niet door was gegaan. Wotte is inmiddels ook ontslagen bij Feyenoord. Of dit met deze affaire te maken heeft is nooit bekend geworden, maar Voetbal International plaatste direct na het ontslag een bericht dat er rond Mark Wotte een hele negatieve werksfeer was ontstaan.

Over de NOS zei Jorien van den Herik in Studio Voetbal eens 'Hilversum is AFC', hiermee uitte hij directe kritiek op de aandacht voor Ajax van de NOS. Van den Herik sloeg hiermee twee vliegen in een klap. Hij ondersteunde het verhaal van PSV, dat zich door de landelijke media niet serieus genomen voelt (PSV viert binnenkort haar 14e kampioenschap in dertig jaar, maar wordt door de media nog steeds als derde club beschouwd). Ook wist hij zich met zijn uitspraak verzekerd van de goodwill van de supporters.

Radio Rijnmond startte na het ontslag van Gullit een nieuw programma onderdeel op de zondag. Hierin wilde de het armlastige televisie en radio station in ze zomermaanden op zoek gaan naar wat er nu echt mis is met Feyenoord. Op last van de stadionclub werd deze rubriek al na drie uitzendingen geschrapt en werd commentator Emile Schelvis, opvolger van Dick van den Polder, eventjes op non actief gesteld.

Feyenoord moet vrezen voor de verhalen van andere ex-werknemers. Ruud Gullit, Zjelko Petrovic, Mark Wotte, Henk van Stee hebben allen zo hun eigen ervaringen opgedaan binnen de club en moesten om nog onduidelijke redenen vertrekken. Het Algemeen Dagblad kan misschien in de Sportweek een partner vinden, het magazine waar Ruud Gullit columnist is en waar Johan Derksen graag de stekker uit zou trekken, omdat hij voor Voetbal International, Sport International en nr. 14 liever geen concurrentie ziet.

Welke rol Wim Jansen speelt is niet duidelijk, maar zijn functie als adviseur in plaats van directeur geeft wel aan dat ook hier grote sommen geld een rol zouden kunnen spelen. Wim Jansen zegt hierover dat hij geen verantwoordelijkheid wil dragen. Toch bepaalt hij wel het technische beleid van de club. Jansen moest en zou komen nadat een deel van de Feyenoord aanhang na wederom een slecht seizoen het maasgebouw wilde bestormen. Van den Herik legde een langlopende ruzie met Jansen bij om de fans tevreden te stellen en zijn eigen hachje te redden.

In te toekomst zijn er over het bovenstaande nog interessante artikelen te verwachten. Of niet, want wanneer er genoeg geld geboden wordt zal ook het Algemeen Dagblad weer positief gaan schrijven over de club van Rotterdam-Zuid. Feyenoord staat dus voor een interessante keuze.

Een keuze die bepalend kan zijn voor de toekomst van Feyenoord en Van den Herik in het bijzonder. Er is namelijk één actor machtiger dan de voorzitter en dat is het legioen. Een slecht seizoen en een paar onthullende artikelen zijn misschien wel genoeg om de Feyenoord fans weer wakker te krijgen en wie moet Van den Herik dan naar voren schuiven? Of betaalt de voorzitter dan zwijggeld aan Ajax, PSV en AZ om de landstitel van 2008 te kopen?
Welke lul schrijft dit? Die mag van mij snel doodgaan.
A.M.A.B
pi_36481236
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef daaaaan het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt? ik denk dat je me voor iemand anders aanziet, maar mijn naam is toch echt Daan van 22 jaar uit Dordrecht wonend op Bonaire (meer info krijg je niet )
En wat is een kloon precies? Ik zit hier nog niet zo lang
Bonaire.

Waar heb je dat stuk vandaan Cart_man?
That's all folks!
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:21:56 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36481262
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Waar heb je dat stuk vandaan Cart_man?
Van daaan hierboven.
A.M.A.B
pi_36481329
daaaaaan, waar heb jij het vandaaaaaaan?
That's all folks!
pi_36481371
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Welke lul schrijft dit? Die mag van mij snel doodgaan.
Stond op Feyenoordselectie.tk, er staat helaas geen auteur bij vermeldt. Maar goed, ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik geloof niet alles wat er in dat artikel staat, maar : waar rook is, is meestal vuur. Dat van Radio Rijnmond bijvoorbeeld is gewoon erg raar...
Het is met duidelijk dat er in het Maasgebouw vreemde dingen zijn gebeurd/gebeuren, en voor die Jorien zou ik m'n hand ook niet in het vuur steken
pi_36481385
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
daaaaaan, waar heb jij het vandaaaaaaan?
Zie hierboven
pi_36481400
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Bonaire.
Dat zeg ik?
pi_36481415
Het is een hersenspinsel van zomaar een supporter denk ik haast, waar wel wat waarheden in zullen staan denk ik.
That's all folks!
pi_36481429
Precies.
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:01:33 #100
139407 jorienvdherik
pi_36484385
benieuwd of er nog wat nieuws binnenkomt de komende dagen
pi_36484600
Ach, alsof het nieuws is de Feijenoord (eigenlijk alle clubs) graag de informatievoorziening rond de club in eigen handen willen hebben.

Vind de collumn niet ook niet bijster sterk. Zo onduidelijk waren de redenen toch niet waarom Wotte, Gullit, Petrovic en van Stee moesten vertrekken?
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:44:09 #102
139407 jorienvdherik
pi_36485110
quote:
:: Preview :: Voorbeschouwingen 2005-2006 :: Feyenoord - FC Twente Zondag 2 April 2006 31e competitie wedstrijd

De wedstrijd :: Feyenoord - FC Twente
Datum :: Zondag 2 April 14:30
Scheidsrechter ::de heer Wiedemeijer

Feyenoord heeft de maand maart niet goed afgesloten. De teleurstellende maand waar nog stiekem gehoopt werd op een kampioenschap is voorbij. De nederlaag afgelopen zondag in eigen huis was hier een goed voorbeeld van. De regerende en aanstaande kampioen uit Eindhoven zou zulke wedstrijden gewoon gewonnen hebben net als Groningen, Nac uit. Maar Feyenoord dit jaar dus weer niet. Het is te hopen dat met het vertrek van Hiddink bij Psv komend seizoen er een dip komt waardoor Feyenoord met een aantal hele goede aankopen en met het vertrek van te slechte spelers eindelijk weer eens een goed seizoen kan draaien waarin het ver komt in de Champions Leauge ? De beker weer eens zou winnen en Kampioen kan worden. Als Feyenoord dit zelf ook zou willen moet er afstand gedaan worden van Aarts, Paauwe, Pardo, Bosschaart, en moet er eindelijk eens een goede linksback komen, moet er een goed middenveld komen. Daarnaast moet er in de aanval toch nog een goede topspits bij kunnen komen die het vertrek van Kuyt zou kunnen opvangen. Waarom zou Feyenoord niet bijvoorbeeld Portillio kunnen proberen te lenen van Real Madrid, als Club Brugge dit wel kan.

De wedstrijd zondag is eindelijk weer om 14:30 omdat er om 12:30 word afgetrapt bij Roda JC - Ajax en Feyenoord dus later kan beginnen. De uitslag van de wedstrijd tegen FC Twente is wederom weer niet belangrijk. Wel zou het fijn zijn als Feyenoord een goede doelpunt rijke wedstrijd kan tonen aan het eigen publiek. De wedstrijd staat zondag onder leiding van de heer Wiedemeijer

De tegenstander van Feyenoord zondag in De Kuip is FC Twente. Eerder dit seizoen werd er nog met 1-3 gewonnen van FC Twente in betere tijden. Toen stond Feyenoord nog ruim bovenaan, met een goede voorsprong op PSV. Deze week is de opvolger van Rini Coolen / Jan van Staa gepresenteerd. Fred Rutte gaat dit samen doen met Rene Eijkelkamp. FC Twente heeft nog een kans op de Play-Offs

Het foto verslag is zondag avond terug te vinden op www.fr-fotopage.nl

De verwachte opstelling van Fr-Fotopage

Aarts, Collen, Bahia, Vlaar, Bosschaart, De Guzman, Pardo, Hofs, Castelen, Kuyt en Kalou.

Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - FC Twente 2-0
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:50:18 #103
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36485257
Ik ga niet, heb wel wat beters te doen.
A.M.A.B
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:54:20 #104
139407 jorienvdherik
pi_36485335
ik kijk wel ff

zaterdag naar Heracles - Sparta
pi_36485713
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:50 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga niet, heb wel wat beters te doen.
Namaaksupporter
pi_36486229
quote:
'Castelen in verband gebracht met Spurs'

Volgens Engelse geruchtensites zou Martin Jol belangstelling hebben voor Romeo Castelen. De snelle rechtsbuiten van Feyenoord zou reserve kandidaat zijn indien de Spurs er niet in zouden slagen Morten Gamst Pedersen weg te halen bij Blackburn Rovers.
Snel verkopen!
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:45:24 #107
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36486336
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Snel verkopen!
lijkt me wel een club voor castelen .
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:50:46 #108
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36486437
quote:

[..]

Snel verkopen!
Voor niet minder dan ¤5 miljoen!
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:14 schreef Luni het volgende:

[..]

Namaaksupporter
Jou zie ik wel op DHZ.
A.M.A.B
pi_36488503
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Voor niet minder dan ¤5 miljoen!
[..]

Jou zie ik wel op DHZ
Oh dus daar kom je wel heen, is het te veel moeite om effe naar de Kuip te lopen.
pi_36488543
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:50 schreef Cart_man het volgende:
pi_36488567
quote:

[..]

Snel verkopen!
Inderdaad, strik erom
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:38:01 #112
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36489064
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:18 schreef Luni het volgende:

[..]

Oh dus daar kom je wel heen, is het te veel moeite om effe naar de Kuip te lopen.
Ja.
A.M.A.B
pi_36494783
Ja, die playoffs maken de competitie een stuk spannender
pi_36498356
quote:
Westerlo is klaar met Owoeri

KVC Westerlo is niet blij met de instelling van Feyenoord-huurling John Owoeri, de Belgen en haar supporters vinden dat de Nigeriaanse spits de rust heeft verstoord bij Westerlo.

Ook zijn teamgenoten denken er zo over, onlangs haalden Janssens en Verheyen uit naar de mentaliteit van Owoeri. Westerlo heeft geen zin meer om de Nigeriaan op te peppen, omdat het simpelweg geen effect heeft bij de jonge spits.
Gelukkig maar een 1 jarig contract gegeven, opzouten.
pi_36498458
quote:
Maandag begint kaartverkoop play-offs

Feyenoord begint maandag met de eerste fase van de verkoop van kaarten voor de play-offs. Vanaf die dag hebben seizoenkaarthouders de gelegenheid om met 25 procent korting een passe-partout te kopen voor hun eigen plek. Deze speciale verkoop loopt tot en met 8 april. Daarna gaat fase twee in werking, waarin seizoenkaarthouders vanaf maandag 10 april tot en met dinsdag 11 april in de gelegenheid worden gesteld om voor de overige vrije plaatsen in het stadion een passe-partout aan te schaffen. Ook hierbij geldt een korting van 25 procent.

Fase 3 van de kaartverkoop loopt van woensdag 12 april tot en met zondag 16 april, wanneer seizoen- en clubkaarthouders in aanmerking komen voor de vrije plaatsen in het stadion, waarbij ruim acht procent passe-partout korting geldt.
De laatste fase gaat in op 17 april, als er een losse kaartverkoop is tegen normale seizoenkaartprijzen. Alleen seizoenkaarthouders, die nog geen passe-partout hebben gekocht, kunnen vanaf die dag aan de loketten van het stadion met 25 procent korting losse kaarten aanschaffen.

Mocht Feyenoord overigens door omstandigheden een derde ronde in de play-offs moeten spelen dan krijgen alle houders van een passe-partout gratis toegang tot deze wedstrijd. Mocht Feyenoord door omstandigheden maar één ronde in de play-offs moeten spelen dan ontvangen alle houders van een passe-partout de helft van hun aankoopbedrag retour overgemaakt op hun (post)bankrekeningnummer.
pi_36498536
quote:
COLUMN De bezwijking van Gerson

Bijna anderhalf jaar geleden speelde Feyenoorder Gerson Magrao nog in Europees verband voor Feyenoord, destijds was Schalke'04 in de UEFA Cup de tegenstander. Inmiddels is Gerson Magrao zo ver weggezakt dat hij tegenwoordig alleen nog wedstrijdritme opdoet bij Jong Feyenoord.

Die wedstrijd tegen Schalke waren de supporters de eerste 30 minuten toeschouwer van een walgelijke slecht begin van de Rotterdammers, aanleiding om Patrick Mtiliga eruit te halen en oud-Feyenoorder Shinji Ono erin te brengen. Uitblinker in die partij vond ik naast invaller Ono toch echt de Braziliaan Gerson Magrao. Hij had een voortreffelijke balaanname en ik was meteen overtuigt dat we Magrao niet voor niks hebben gehaald in plaats van Lyon-spits Fred.

De Braziliaanse middenvelder kwam niet verder dan die paar wedstrijden die hij onder Ruud Gullit mocht spelen, nu speelt hij voor Jong Feyenoord na enkele onsuccesvolle stages bij enkele Belgische clubs. Bij Jong Feyenoord maakt hij in ieder geval indruk op mij, de Braziliaan scoort veel, geeft veel assists en weet inmiddels hoe de Nederlandse samenleving in elkaar steekt.

Ik vind dat hij zijn kans wel weer mag krijgen in het eerste van Feyenoord, zeker nu we ons kunnen richten op de play-offs en we naast Greene op het middenveld niet veel meer over hebben dan Patrick Paauwe. De ervaren Paauwe is bij Feyenoord nog dieper gezakt dan dat dat bij Collen of Magrao gebeurde, de controlerende middenvelder laat wekelijks wanvertoningen zien en het enige wat ons kan troosten zijn de droge schoten waarvan hij er slechts een paar van afvuurt per wedstrijd.

Het is dus weer tijd voor Gerson Magrao, een speler waarvan ik denk dat hij nog steeds beschikt over een flinke dosis talent. Hij blinkt uit bij Jong Feyenoord, ik vind nog steeds dat Jong Feyenoord niet onderschat mag worden. Sommige doen vrij simpel over de jongelingen van Feyenoord, maar het krachtsverschil is zeker niet te groot. Kijk maar naar hoe de jongelingen van aartsrivaal Ajax het in de Nationale Beker doen. Jong Feyenoord kan zeker aanhaken in een dergelijk toernooi, dus geldt het argument dat Jong Feyenoord alleen nuttig is voor wedstrijdritme niet. Ik geef toe dat je je bij een eredivisieploeg beter kan ontwikkelen, maar om stilaan een comeback te maken is het voor Gerson Magrao een prima weg om zich terug te knokken bij Feyenoord. Net als dat Pieter Collen recentelijk de overstap maakte van Jong Feyenoord naar het hoofdelftal en hij in 'no time' een contract tekende wat hem langer in Rotterdam-Zuid houdt.
Helemaal mee eens. Dit seizoen wat wedstrijden van het 2de gezien en hij was altijd een van de betere.
pi_36499919
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dit seizoen wat wedstrijden van het 2de gezien en hij was altijd een van de betere.
Ik dacht dat jij bij Arnheim woonde
Vorig seizoen heb ik meer wedstrijden gezien en vond m altijd extreem kut en lui, niet teruglopen bij balverlies, verkeerd lopen bij balbezit. Kan zijn dat ie verandert is. Maandag maar eens voor mezelf kijken.
pi_36500047
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij bij Arnheim woonde
Vorig seizoen heb ik meer wedstrijden gezien en vond m altijd extreem kut en lui, niet teruglopen bij balverlies, verkeerd lopen bij balbezit. Kan zijn dat ie verandert is. Maandag maar eens voor mezelf kijken.
Klopt, maar dat betekent niet dat ik niet verder kom dan Arnhem
Ben naar Nec, Den Bosch en Heracles geweest.
pi_36500125
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Klopt, maar dat betekent niet dat ik niet verder kom dan Arnhem
Ben naar Nec, Den Bosch en Heracles geweest.
Uit? Kost aardig wat tijd dan
pi_36500151
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:44 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Uit? Kost aardig wat tijd dan
Ja allemaal uit
pi_36502243
quote:
Fernando Torres niet naar Feyenoord
[Bron: Lunaticnews.nl]

Atletico Madrid spits Fernando Torres ziet af van een overgang naar Feyenoord. De spits die in eerste instantie wel oren had naar een overgang, heeft nadat hij het tenue van Feyenoord heeft gezien de transfer afgeblazen.

Torres verklaarde dat dit tenue hem niet beviel, ik wil alleen bij een club spelen die met een gestreept shirt speelt. De spits wil nu ook weg bij Atletico, de Rojiblancos willen komend seizoen in een outfit met één rode en één witte baan gaan spelen, zoals dat van Feyenoord.

Belangrijkste gegadigde is nu stadgenoot Sparta, die net als Atletico in de traditionele roodwit gestreepte shirts speelt.
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:06:15 #122
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36502495
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die was leuk, ja.
A.M.A.B
pi_36502643
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Laat maar komen naar Spangen
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:59:58 #124
139407 jorienvdherik
pi_36504478
maandag dan maar eens een play off retour halen haha
en dan nog zaterdag los kaartje voor psv-feyenoord

dure maand nog en 7 april topspin2
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:31:08 #126
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36505741
Wat zijn überhaupt de prijzen voor de play offs, en de data?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_36505757
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Die prijzen vraag ik me ook al een tijd af. Volgens mij is dat nog niet bekent.
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:36:04 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36505915
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Oh, je gaat eindelijk weer eens nu het ergens om gaat.
A.M.A.B
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:38:18 #129
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36506004
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef Cart_man het volgende:
Oh, je gaat eindelijk weer eens nu het ergens om gaat.
Je kent me toch, ik als successupporter uit Weert, ga echt niet iedere twee weken 3 uur reizen voor 1,5 uur voetbal!

Waar zie je me voor aan!
pi_36506099
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Je kent me toch, ik als successupporter uit Weert, ga echt niet iedere twee weken 3 uur reizen voor 1,5 uur voetbal!

Waar zie je me voor aan!
Ik reis iedere 2 weken 2.45 uur, en dat allemaal van mijn studiefinanciering
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:43:28 #131
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36506188
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik reis iedere 2 weken 2.45 uur, en dat allemaal van mijn studiefinanciering

Ik reis om de 2 weken 1000 KM.....

NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:01:49 #132
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36506889
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik reis om de 2 weken 1000 KM.....

Jij zal dan ook wat ouder zijn dan 19 en niet hoeven te leven van een stufi.
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:05:23 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36506946
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Jij zal dan ook wat ouder zijn dan 19 en niet hoeven te leven van een stufi.
Daar gaat het niet om....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:15:12 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36507368
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om....
Wat heeft het voor nut om de uitspraken van Dirk-Kuijt te bagatelliseren? Heeft weinig zin om dat daar neer te zetten.
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:17:18 #135
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36507461
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat heeft het voor nut om de uitspraken van Dirk-Kuijt te bagatelliseren? Heeft weinig zin om dat daar neer te zetten.
Als meneer Kuijt een beetje nadenkt weet ie dat Franky al jaren een scc heeft,het woord "sarcasme" is hem vreemd blijkbaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:19:28 #136
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36507559
Maakt sowieso geen kanker uit hoelang je reist. Wil je 'echt' graag, dan ga je ook, no matter what.
A.M.A.B
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:20:22 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36507598
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Cart_man het volgende:
Maakt sowieso geen kanker uit hoelang je reist. Wil je 'echt' graag, dan ga je ook, no matter what.
Hallo,tis FOK!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36507865
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hallo,tis FOK!
Ja maar niet het ajax topic
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:33:05 #139
139407 jorienvdherik
pi_36508114
prijzen zijn er al hoor
valt echt wel mee
quote:
VERKOOP PLAY-OFF WEDSTRIJDEN

De verkoop van de wedstrijden die Feyenoord zal spelen in de Play-off worden in vier fases verkocht:

Fase 1:
Passepartoutverkoop aan seizoenkaarthouders voor hun eigen plek (met 25% korting)
De verkoop loopt van maandag 3 april t/m zaterdag 8 april

UITLEG:
In deze periode kunnen seizoenkaarthouders de eigen plaats terugkopen als passepartout met 25% korting bij de ticketbox.

U ontvangt alleen een betaalbewijs bij de ticketbox.

Uw seizoenkaart wordt dan geactiveerd om als toegangsbewijs te dienen voor de beide play-off wedstrijden.

PRIJZEN:
Vak / prijs passepartout
Lange zijde / ¤ 51
Hoekvak / ¤ 34,50
65+ Hoekvak / ¤ 17,60
Gezinsvak (volwassen) / ¤ 34,50
Gezinsvak (jongeren) / ¤ 13,50
Gezinsvak (kind) / ¤ 9
Korte zijde / ¤ 26,25
Korte zijde parterre / ¤ 21,75
Lange zijde parterre (volwassene) / ¤ 23,25
Lange zijde parterre (jongeren) / ¤ 17,60
Lange zijde parterre (kind) / ¤ 13,50
Invaliden parterre / ¤13,50

Fase 2:
Passepartoutverkoop aan seizoenkaarthouders voor overige vrije plaatsen in het stadion (met 25% korting)
De verkoop is op maandag 10 april t/m dinsdag 11 april
[meer informatie fase 2]

Fase 3:
Passepartoutverkoop aan seizoen- en clubkaarthouders voor de vrije plaatsen in het stadion (met +/- 8% passepartout-korting)
De verkoop is op woensdag 12 april t/m zondag 16 april
[meer informatie fase 3]

Fase 4:
Losse kaartverkoop tegen normale seizoenkaartprijzen.
Seizoenkaarthouders kunnen alleen aan de loketten van het stadion met 25% korting losse kaarten aanschaffen
De verkoop is vanaf 18 april
[meer informatie fase 4]
pi_36508218
Kost geen drol dus. Maandag maar ff aanschaffen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:36:08 #141
139407 jorienvdherik
pi_36508242
ff kijken hoe uitwedstrijden gaan l:)
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:40:12 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36508420
Ik weiger zo een passepartout te kopen.

Playoffs, fuck off!
A.M.A.B
pi_36508555
tvp
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_36508585
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef Cart_man het volgende:
Ik weiger zo een passepartout te kopen.

Playoffs, fuck off!
Idd.Ze verdienen al genoeg aan ons!

Zijn trouwens nog 200 kaartjes over voor Heerenveen uit....
pi_36508688
hm, das wel heel goedkoop. Misschien maar mn scc op marktplaats verkopen doe ik toch nog mee aan de boycot
  donderdag 30 maart 2006 @ 23:27:33 #146
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_36510335
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef footbal_lad het volgende:
Idd.Ze verdienen al genoeg aan ons!

Zijn trouwens nog 200 kaartjes over voor Heerenveen uit....
Ik had wel gedacht dat dat ondertussen uitverkocht zal zijn.

Lachen toch dagje Heerenveen, een middagje zuipen daar en ohwjah ook nog voetbal
  vrijdag 31 maart 2006 @ 00:30:35 #147
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36512254
Is op een vrijdag, hè. Kutdag om naar het voetbal te gaan, veel mensen moeten dan speciaal hiervoor een (halve) dag vrijnemen...
A.M.A.B
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:15:04 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36515044
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
Is op een vrijdag, hè. Kutdag om naar het voetbal te gaan, veel mensen moeten dan speciaal hiervoor een (halve) dag vrijnemen...
*Meld zich
pi_36515080
quote:
Dat hebben wij elke week
pi_36515127
quote:
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Cart_man het volgende:
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:31:42 #151
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36515192
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:25 schreef Suijk het volgende:

[..]

[..]

Voor mij maakt het niks uit, anderen wel...
A.M.A.B
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:54:33 #152
139407 jorienvdherik
pi_36515461
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat hebben wij elke week
al jaren
pi_36515580
Die wedstrijd wordt toch op RTL 5 uitgezonden. Kijk hem daar wel.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:06:40 #154
139407 jorienvdherik
pi_36515613
ja wordt daar uitgezonden
pi_36518480
ik denk dat ik ook de play-offs boycot. De ellende is alleen dat waarschijnlijk eoa mongool dan gewoon mijn gereserveerde kaartje koopt, en de kuip alsnog vol komt met dagjes-mensen.

en teveel wodka-martini is niet goed voor een mens...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_36520976
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kost geen drol dus.
Kan het mis hebben, maar het kan toch zijn dat je maar 1 wedstrijd speelt, dan vind ik het vrij prijzig. Vooralsnog ga ik niet.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:57:02 #157
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36521116
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan het mis hebben, maar het kan toch zijn dat je maar 1 wedstrijd speelt, dan vind ik het vrij prijzig. Vooralsnog ga ik niet.
Wordt dan teruggestort op je rekening volgens het bericht...
quote:
Hooligans niet meer welkom in Belgische Stadions
[ AD ]

De ruim zestig Feyenoord-hooligans die zaterdag in Antwerpen zijn opgepakt, zijn niet meer welkom in de Belgische voetbalstadions. Naast een stadionverbod krijgen de arrestanten een geldboete voor het verstoren van de openbare orde.
Zo'n tweehonderd supporters reisden naar Antwerpen om wraak te nemen op de aanhang van KV Mechelen, met wie zij eerder dit seizoen slaags raakten in Rotterdam. Uiteindelijk vochten ze met de harde kern van FC Antwerp, in hooligankringen bekend als hun 'vrienden'.

De duur van het stadionverbod en de hoogte van de boete moeten nog worden vastgesteld door justitie in Antwerpen. „Maar gezien de grootte van hun groep en hun plan om te vechten, zal het stadionverbod langdurig zijn," aldus een woordvoerder. De straffen op basis van de voetbalwet liggen ook hoger dan bij 'gewone' verstoringen van de openbare orde.

Wie meent dat hij ten onrechte wordt bestraft voor de schermutselingen in de Vlaamse stad, kan bezwaar indienen. De zaak wordt dan voor de politierechtbank behandeld, waar de verdachte zijn onschuld moet bewijzen.
A.M.A.B
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:59:00 #158
139407 jorienvdherik
pi_36521176
quote:
Beste meneer van den Herik,

Zou het de moeite waard zijn om bij Real Madrid, Portillio te kunnen huren voor volgend seizoen, als Club Brugge dit ook kan.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor je mailtje. Ik heb de gedachte bij onze technische mensen neergelegd. Ik heb op je site gekeken en ben blij met iedere supporter die nog meer doet dan achter zijn club staan.

Met vriendelijke groet,
Jorien Van den Herik
hahaha
pi_36521431
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wordt dan teruggestort op je rekening volgens het bericht...
Ok alleen als ze tegen de joden moeten twijfel ik of ik ga, maar waar ik inderdaad bang voor bent is dat er een éen of andere stakker die nooit gaat mijn plaats in neemt en dat de Kuip gewoon vol zit.
pi_36521448
Koop je een passe-partout en blijf je buiten. Weet je tenminste zeker dat niemand op jou plek zit.
pi_36521567
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Staanplaats het volgende:
Koop je een passe-partout en blijf je buiten. Weet je tenminste zeker dat niemand op jou plek zit.
Het geld groeit niet op m'n rug.
pi_36521571
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hahaha
Waar komt deze onzin dan weer vandaan
pi_36521623
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef Luni het volgende:

[..]

Het geld groeit niet op m'n rug.
Zeg nou maar gewoon dat je van 50 euro lekker bier wil zuipen of andere dingen wil doen hehe

Nah, groot gelijk heb je!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:22:46 #164
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36521808
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Staanplaats het volgende:
Dat werkt natuurlijk niet. Je scc is geregistreerd en dus gaan ze er vanuit dat je bent geweest.

Ik ga wel bier zuipen op DHZ.
A.M.A.B
pi_36522045
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat werkt natuurlijk niet. Je scc is geregistreerd en dus gaan ze er vanuit dat je bent geweest.

Naja als een grote groep het zo doet, is het signaal wel duidelijk. Maar goed, daar hoef je niet op te rekenen.

Wanneer zijn die play-offs eigenlijk?
pi_36522146
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hetzefde doe, beetje vals speler erbij
pi_36522165
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Naja als een grote groep het zo doet, is het signaal wel duidelijk. Maar goed, daar hoef je niet op te rekenen.

Wanneer zijn die play-offs eigenlijk?
1e ronde is 22/23 april
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:57:57 #168
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36524671
Over 3 weken dus al...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:09:04 #169
139407 jorienvdherik
pi_36524916
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar komt deze onzin dan weer vandaan
had dit zelf gemaild van wege de afkorting van iemand anders binnen feyenoord het email adres gegokt volgens mij klopt het ook nog
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:55:49 #170
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_36528359
het zal verstandig zijn om spelers als Kalou, Kuijt en Guzman te laten rusten. De komende wedstrijden zijn toch voor de kat zijn kut.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:58:19 #171
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36528447
Wijze woorden van mijn favoriete Fokker.
quote:
Vanaf morgen Europees shirt te bestellen!

Feyenoord heeft aangekondigd dat er komend seizoen weer een speciaal Europees shirt op de markt verschijnt. De clubleiding heeft er nog veel vertrouwen in dat Feyenoord deel kan nemen aan de Champions League volgend seizoen. Dit moet Feyenoord dan via de play-offs bewerkstelligen.

Om goed voor de dag te komen heeft Feyenoord daarom besloten om een speciaal shirt op de markt te brengen, welke ook nog eens goed ontvangen wordt door de supporters. Het shirt bevat de kleuren van Feyenoord en van de stad.

In het verleden heeft Feyenoord meerdere malen met succes zo'n shirt op de markt gebracht. Aangezien dit shirt in beperkte oplage uitgebracht zal worden kunt u vanaf morgen een exemplaar reserveren bij de Feyenoord Klantenservice en Fanshops.

U kunt klantenservice bereiken via telefoonnummer: 010-2923888 of via e-mail: klantenservice@feyenoord.nl

De fanshops (bij De Kuip en op de Lijnbaan), waarin u vanaf morgen een proefexemplaar kunt bezichtigen en kan reserveren, zijn geopend vanaf tien uur ’s ochtends

Tof shirt.
A.M.A.B
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:59:57 #172
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36528484
Kuijt hou je met 3 stalen kettingen nog niet op de bank, Kalou rust al genoeg uit op het veld, en de Guzman heeft nog geen eens 20 wedstrijden gespeeld dit seizoen geloof ik. Misschien dat Koeman ze rond de 70e minuut kan wisselen maar het zijn profvoetballers die al veel minder wedstrijden hebben gespeeld dan hun collega's (die Europees en Amstel Cup spelen/speelden) dus ze niet laten spelen vind ik niet slim, zeker omdat ze dan straks hun wedstrijdritme kwijtraken.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:01:32 #173
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36528527
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]

Tof shirt.

Nu maar hopen dat de spelers dit shirt heel vaak zullen dragen komend seizoen
pi_36528547
Ze hebben geen eens wedstrijdritme.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:04:04 #175
53267 TC03
pi_36528594
Het is zó ontzettend zielig en triest om een Palestijnse vlag als reactie op de Joodse vlaggen bij Ajax te 'adopteren'...
pi_36528614
quote:
[..]

Tof shirt.
Lijkt de Palestijnse vlag wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:13:05 #177
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36528821
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
Het is zó ontzettend zielig en triest om een Palestijnse vlag als reactie op de Joodse vlaggen bij Ajax te 'adopteren'...
Wat een sul ben je toch ook.
A.M.A.B
pi_36528940
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:19:55 #179
53267 TC03
pi_36529015
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:13 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat een sul ben je toch ook.
Leg het mij eens uit dan. Of is het weer zo iets wat je niet kan uitleggen? Ik vind het net zo triest als Ajacieden die de bijnaam 'kakkerlakken' hadden bedacht omdat ze niks hadden. Feyenoorders gaan nu met Palestijnse vlaggen zwaaien omdat ze niks hebben. Gaap.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:23:05 #180
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36529093
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lijkt de Palestijnse vlag wel.
Kleuren van Rotterdam en Feyenoord door elkaar heen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:24:17 #181
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36529122
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Leg het mij eens uit dan. Of is het weer zo iets wat je niet kan uitleggen? Ik vind het net zo triest als Ajacieden die de bijnaam 'kakkerlakken' hadden bedacht omdat ze niks hadden. Feyenoorders gaan nu met Palestijnse vlaggen zwaaien omdat ze niks hebben. Gaap.
Er valt niks uit te leggen. Dat jij het niet ziet, zegt genoeg.

En dat er nog mensen zijn die geloven dat dit echt het Europese uitshirt gaat worden.
A.M.A.B
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:25:22 #182
53267 TC03
pi_36529151
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat zie ik dan niet? Nou wordt het wel erg vaag.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:28:55 #183
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36529235
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Cart_man het volgende:

[..]

En dat er nog mensen zijn die geloven dat dit echt het Europese uitshirt gaat worden.
ik kwam er ook pas na 1 minuut achter dat dit de Palestijnse vlag was, vond het al zo raar dat er geen speler in posseerde en zwart niet de kleur van Feyenoord en Rotterdam is. Deze hadden ze Saidi vorig jaar toch aangedaan?
pi_36529261
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:28 schreef daaaaan het volgende:

[..]

ik kwam er ook pas na 1 minuut achter dat dit de Palestijnse vlag was, vond het al zo raar dat er geen speler in posseerde en zwart niet de kleur van Feyenoord en Rotterdam is. Deze hadden ze Saidi vorig jaar toch aangedaan?
Zou Saïdi het toevallig zijn?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36529293
tof shirt ga em zeker halen
pi_36529403
Zijn deze shirts ook ergens te koop, of heeft die gast hem zelf laten maken?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:36:38 #187
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36529431
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou Saïdi het toevallig zijn?
Nope dit is hem Hij zal het vast een mooi shirt gevonden hebben ivm z'n islamitische achtergrond
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:37:22 #188
53267 TC03
pi_36529450
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pho-to-shop.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:37:29 #189
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36529455
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is het officiële Palestijnse shirt, ei.
A.M.A.B
pi_36529484
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat is het officiële Palestijnse shirt, ei.
Ja duh! Maar ik bedoel met het Feyenoord logo en Fortis erop.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:40:59 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36529529
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja duh! Maar ik bedoel met het Feyenoord logo en Fortis erop.
Ah, kom op zeg.
A.M.A.B
pi_36529595
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ah, kom op zeg.
-Dat shirt is het shirt van Palastina
-Dat shirt was ergens in Augustus te koop via lunaticnews
-Alleen dat was zonder Fortis en het Feyenoord logo
pi_36529615
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

-Dat shirt is het shirt van Palastina
-Dat shirt was ergens in Augustus te koop via lunaticnews
-Alleen dat was zonder Fortis en het Feyenoord logo
priceless
pi_36529652
LOL Ik zie nu pas dat het erop gesoept is
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 maart 2006 @ 17:49:05 #195
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36529726
quote:

Tof shirt.
\

Goeie datum voor de start van de verkoop van dit shirt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:51:01 #196
53267 TC03
pi_36529782
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
LOL Ik zie nu pas dat het erop gesoept is
Nu al...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:34:03 #197
139407 jorienvdherik
pi_36530738
Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van John Owoeri. De optie die Feyenoord heeft op de 19-jarige Nigeriaan wordt niet gelicht. Owoeri maakte de eerste maanden van het seizoen deel uit van de selectie van Erwin Koeman, maar is momenteel verhuurd aan het Belgische Westerlo. Owoeri speelde één keer mee bij Feyenoord 1. Tegen Nec mocht hij in de slotfase invallen.

Het lijstje van spelers die mogen vertrekken is inmiddels al behoorlijk lang:
- John Owoeri (uitgeleend aan Westerlo)
- Ivan Bandalovski (Jong Feyenoord)
- Civard Sprockel (uitgeleend aan Excelsior)
- Jesper Hogedoorn (Jong Feyenoord)
- Sigourney Bandjar (uitgeleend aan Excelsior)
- Cory Gibbs (uitgeleend aan ADO Den Haag)
- Jorge Acuña (uitgeleend aan Rbc Roosendaal)
- Edwin de Graaf (uitgeleend aan Ado Den Haag)
- Labinot Harbuzi (reeds vertrokken naar Malmö FF)
- Ajsel Kujovic (Jong Feyenoord)
  vrijdag 31 maart 2006 @ 20:11:11 #198
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36533220
31/3/2006 - De Guzman wil wel Nederlands paspoort
(Gepost door K)

Voor het eerst heeft Jonathan de Guzman aangegeven wel in aanmerking te willen komen voor een Nederlands paspoort. Tot nu toe hield hij die vragen altijd af. In een video-interview op Planet.nl door Theo Bakker ( www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=697520/sc=f3a8ff ) laat hij weten open te staan voor een Nederlands paspoort. 'Dat zou ik wel willen. Dat zou alleen maar een voordeel voor mijn zijn' aldus de Canadees. Gesproken werd dat hij dan wel een inburgeringscursus zou moeten doen en daarvoor slagen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:50:06 #199
128516 Fok_you
pi_36540879

als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_36540921
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:50 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]

Dat is eigenlijk best wel heel bizar.
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:54:56 #201
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36540977
Ach, was toch allang bekend. Ieder persoon dat een beetje nadenkt ziet wel in dat de aanval zonder Kuyt weinig voorsteld...
A.M.A.B
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:55:32 #202
128516 Fok_you
pi_36540998
best wel ja
als ie volgend jaar weg is 9x winnen 14x gelijk en 11x verliezen ofzo?
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:57:38 #203
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36541034
Nee, want dan halen we een goede spits en een sterke middenvelder.
A.M.A.B
pi_36541319
Liever eens een goeie linksback. Braafheid is niet geweldig, maar veel mensen staan nu te springen van alles beter dan.... Ergens moet er toch wel iets te halen vallen, zeker wanneer je een geldbuideltje hebt.
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:17:03 #205
128516 Fok_you
pi_36541464
Ik zie ook niet zo heel veel in Braafheid eigenlijk
er loopt alleen in Nederland niet veel beters, en in het buitenland gaat de scouting niet je-van-het
maar inderdaad, als ze beweren deze zomer aardig wat centen te hebben wil ik wel een goeie back zien. (+een middenvelder + evt een extra aanvaller als kuyt/kalou/castelen weggaat)
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:18:24 #206
128516 Fok_you
pi_36541492
quote:
Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
wat een ge-wel-di-ge grapjes zeg
alleen zwaar kut dat hij je niet meer automatisch doorstuurt naar het topic
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:54:15 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36546656
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

had dit zelf gemaild van wege de afkorting van iemand anders binnen feyenoord het email adres gegokt volgens mij klopt het ook nog
'interne' bedrijfsmailadressen zijn dan ook nogal makkelijk om te gokken..
Feyenoord zal wel werken met het "voorletter.achternaam@feyenoord.nl" systeem (zoals zoveel bedrijven).
Meen ooit eens het adres van Wotte ergens gezien te hebben
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:55:19 #208
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36546686
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Feyenoord zal wel werken met het "voorletter.achternaam@feyenoord.nl" systeem (zoals zoveel bedrijven).
Ze werken met initialen, geloof ik.
A.M.A.B
pi_36547489
Was het niet iets van jo.herik?
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:41:33 #210
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_36547795
had ik het toch snel gezien met die Owoeri.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_36547843
ja goed werk, yvette
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:28:35 #212
139407 jorienvdherik
pi_36550385
quote:

[..]

Naam Dhr. H. Huyzer
E-Mail hhu@feyenoord.nl

dus

jhe@feyenoord is jorien
pi_36550427
quote:

[..]

mwo@feyenoord.nl
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:39:48 #214
139407 jorienvdherik
pi_36550657
g.hiddink@psv.nl
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:27:00 #215
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36551722
quote:
De opruimig seizoen 2005/2006:

WEG:

Gill Swerts
Anthony Lurling
Ebi Smolarek
Joep van den Ouweland
Dustly Mulder
Ramon van Haaren
Zbigniew Malkowski
Alexander Ostlund
Steve Olfers
Bart Goor
Labinot Harbuzi
Shinji Ono
Hossam Ghaly

VERHUURD MAG WEG:

Leonardo
Jean Carlos Dondé
Edwin de Graaf
John Owoeri
Civard Sprockel
Jorge Acuña
Cory Gibbs
Sigourney Bandjar
Gabor Babos

VERHUURD MAG MISSCHIEN WEG: (bij goed bod)

Timothy Derijck
Danko Lazovic
Karim Saidi
Glenn Loovens
Evander Sno
Ferne Snoyl

VERHUURD MAG NIET WEG:

Benjamin De Ceulaer
Gianni Zuiverloon

JEUGDSPELERS MOGEN WEG:

- Ivan Bandalovski (Jong Feyenoord)
- Jesper Hogedoorn (Jong Feyenoord)
Gaat lekker. Al vind ik het zonde dat Saïdi eventueel weg zou mogen...
A.M.A.B
pi_36551787
Die Derijck, waarom mag die al weer weg?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36555911
Derijck en Sno moeten ook blijven, evt Snoyl
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:47:21 #218
128516 Fok_you
pi_36557286
smolarek
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:47:49 #219
128516 Fok_you
pi_36557301
saidi
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:51:22 #220
128516 Fok_you
pi_36557394
goor
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:57:08 #221
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36557544
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:47 schreef Fok_you het volgende:
smolarek
Uhu

Saïdi

Goor
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:10:04 #222
128516 Fok_you
pi_36557781
Met goor hadden we net dat beetje extra evenwicht op het middenveld kunnen hebben...
Met goor had Kuyt niet hoeven zakken en was de aanvoer naar voren beter geweest...

met goor hadden we kampioen kunnen worden
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:44:40 #223
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36558694
Zonder Goor ook, dat is gebleken dit seizoen. Met Goor ging het vorig jaar ook fout tegen Den Bosch en andere ploegen. Lulkoek dus.
A.M.A.B
pi_36558722
Goor maakte het verschil niet nee, het middenveld is nog wel van eenzelfde niveau.
That's all folks!
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:56:52 #225
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36559002
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:44 schreef Cart_man het volgende:
Zonder Goor ook, dat is gebleken dit seizoen. Met Goor ging het vorig jaar ook fout tegen Den Bosch en andere ploegen. Lulkoek dus.
Klopt wel ja. Maar vorig jaar hadden we een kut-verdediging en een kut-middenveld, en je kon van 1 speler niet verwachten dat die het verschil kon maken in z'n eentje.
Dit jaar zijn die beide linie's van een redelijk tot goed niveau. Simons en Goor hadden dit middenveld aan kunnen vullen en het team nog net iets meer omhoog kunnen trekken, en ook Hofs en de Guzman op sleeptouw kunnen nemen af en toe.
Maar Goor is een zeikerige kankervent en Simons krijgt een stijve van Philips-tv's dus helaas moeten we het met Paauwe en co. doen
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:59:25 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36559055
daaaaan uit Bonaire is stiekem Loek uit Nederland. Bedankt voor het bevestigen.
pi_36559089
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:59 schreef Merkie het volgende:
Das loek idd
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:09:51 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36559284
Zóóó doorzichtig he.
pi_36559309
Dat topic over dat oorknopje (voor de stylo ghettoboys uit Overijssel) doet 't 'm.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:38:35 #230
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36560015
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:59 schreef Merkie het volgende:
He kankerflikkertje laat m'n ip-adres en internet-provider dan ff nachecken mongool.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:41:08 #231
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36560094
Dat ik op Bonaire zit, dus.
Je bent overigens een zeer irritant ventje, erger me wel vaker aan jou in andere topics.
pi_36560097
He, laat je eens niet zo op de kast jagen.
That's all folks!
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:42:11 #233
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36560116
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
He, laat je eens niet zo op de kast jagen.
Weet niet waar dat gezeur over die Loek vandaan komt maar die Merkie is soieso een irritant joch.
pi_36560122
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:41 schreef daaaaan het volgende:
Dat ik op Bonaire zit, dus.
Je bent overigens een zeer irritant ventje, erger me wel vaker aan jou in andere topics.
Loek op Bonaire dus?
pi_36560159
Hou eens op over Loek, Loek is niet Daan. Klaar ermee.
That's all folks!
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:44:46 #236
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36560180
Nee Daan op Bonaire en nu oprotten .
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:45:42 #237
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36560202
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:52:24 #238
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36560340
Wie is het trouwens?
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:35:29 #239
128516 Fok_you
pi_36564263
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
kom je nou mee
ik wordt al weet ik hoe lang voor die gast uitgemaakt
laat ze maar lekker over daantje zeiken, zeiken ze niet over mij
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:37:47 #240
128516 Fok_you
pi_36564315
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:42 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Weet niet waar dat gezeur over die Loek vandaan komt maar die Merkie is soieso een irritant joch.
ik dacht dat je het over die wannabee bokser-josti had die is veel irritanter
pi_36564402
Fok_you, Dirk-Kuijt en daaan zijn volgensmij allemaal Loek
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:49:07 #242
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_36564620
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:41 schreef rotskibo het volgende:
Iedereen is Loek, straks heet Fok! ook Loek!
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:49:59 #243
53267 TC03
pi_36564644
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:41 schreef rotskibo het volgende:
Sommige mensen zijn zo dom.
pi_36564747
Loekie heet nou toch jorienvdherik ofzo?
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:58:09 #245
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36564871
Tuurlijk niet, die heeft een seizoenskaart en bezoekt ook uitwedstrijden. daaaaan is Loek, de rest niet. Verder vraag ik me af waarom Loek mij ineens irritant vind, net alsof ik zoveel post in VBL.
  zondag 2 april 2006 @ 00:04:53 #246
128516 Fok_you
pi_36565037
kut, ik wou met een kloon posten dat 'ik' Loek was, maar die is kennelijk gebanned
maar kan iemand ff ze pro'tje opzoeken ofzo dat ik tenminste weet over wie het gaat
  zondag 2 april 2006 @ 01:22:03 #247
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36567123
Jonathan de Guzman is jong, wordt alom bewierookt als een van de pilaren onder het ‘nieuwe Feyenoord’. Wat is ‘Guzzie’ voor joch? Op zijn twaalfde naar Nederland gekomen! Moet karakter inzitten. Lonkt Oranje? Wordt Ajax gevreesd in de play-offs? Tijd voor een vrolijk praatje met deze achttienjarige Rotterdams/Canadese slijpdiamant.
Heb je jongetjestranen gehuild als pikkie van 12, weg van vader en moeder, alleen in Rotterdam? “Mijn vader voorspelde dat ook. Dat ik jankend van heimwee voor het raam zou staan. Maar ik heb eerlijk gezegd nooit gehuild. Ik wilde alleen maar net als mijn oudere broer slagen in het voetbal.”

Een Canadees die echt kan voetballen? “Geleerd door met mijn broer en de grote jongens mee te spelen. Andere kinderen hebben speelgoed. Voor mij was de bal het mooiste speelgoed. Ik was en ben verliefd op de bal.”

Oranje? Dan moet je een inburgeringcursus doen. “Ik zou in het Nederlands elftal willen spelen, ja. De hoofdstad? Amsterdam. De eerste club die de Europa Cup won? Ajax?

Ajax twee keer gepakt, vrezen jullie in de play-offs van de Amsterdammers te verliezen. “Wij zijn niet bang van Ajax, hoor. En ja, ik heb ook die videoband met onze zeges erop.”

Prettig portret van topper in wording.

Theo Bakker

www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=697520/sc=f3a8ff
pi_36567817
Iedere nieuwkomer is Loek. Maak ik een kloon aan heet ik ook Loek.
That's all folks!
  zondag 2 april 2006 @ 02:06:34 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_36568061
Cart-man = Loek
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 2 april 2006 @ 08:25:19 #250
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36570379
quote:
Op zondag 2 april 2006 02:06 schreef Enchanter het volgende:
Cart-man = Loek
Hehehe, kut.
A.M.A.B
pi_36572944
Gelukkig is het opgehouden met regenen. Ik haat regen, ook al houdt het me natuurlijk niet tegen gewoon te gaan. Ook heb ik besloten het douchen maar uit te stellen tot na de wedstrijd, dan heb ik tenminste ook de ruimte op de tribune, fijne wedstrijd iedereen
pi_36573526
Wat ze de volgende 3 wedstrijden doen boeit me niet zoveel,als ze vandaag maar winnen van die moffen.Ik heb 'n enorme kk hekel aan die gasten,bijna net zo erg als aan die joden!Nou,ik ga ook maar richting Kuip.....
  zondag 2 april 2006 @ 16:30:59 #253
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_36580911
Feyenoord
  zondag 2 april 2006 @ 16:31:15 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36580917

Goed dat K2 weer op dreef was.
pi_36580942
Aerts gewisseld?
Dat zal wel geen blessure geweest zijn.
Hell To The Liars
  zondag 2 april 2006 @ 16:39:02 #256
128516 Fok_you
pi_36581120
feyenoord
gelukkig weer es 3 puntjes

Aerts kan inpakken....
  zondag 2 april 2006 @ 16:45:31 #257
128516 Fok_you
pi_36581257

ik stel voor om heerenveen ff te helpen
  zondag 2 april 2006 @ 17:01:38 #258
132191 -jos-
Money=Power
pi_36581663
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:45 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]

idd! gewoon met een soort 2e elftal aantreden
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 2 april 2006 @ 17:03:23 #259
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36581711

Kanker-Aerts
  zondag 2 april 2006 @ 17:06:37 #260
128516 Fok_you
pi_36581783
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:03 schreef daaaaan het volgende:
[afbeelding]
Kanker-Aerts
issie daarom kaal?
maar was niet ALLEEN zijn schuld, in de zin van die verdedigers stonden volgens mij ook nogal te slapen....
pi_36581802
Castelen was ook niet onaardig bezig vandaag toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 april 2006 @ 17:12:30 #262
128516 Fok_you
pi_36581896
koeman op radio rijnmond; Ekramy speelt in ieder geval ook komende vrijdag
pi_36581937
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Castelen was ook niet onaardig bezig vandaag toch?
Ik hoop dat dit ironisch was? Ik heb welgeteld 2 goede acties van hem gezien. Zijn rendement is echt zo laag.

Tja en eerlijk is eerlijk eerder in de wedstrijd maakte Aerts ook al een niet al te sterke indruk, maar toen werd het hem door de verdediging ook niet makkelijk gemaakt. Hier was hij wel gewoon schuldig (De verdediging doet niets omdat hij aan kwam)
  zondag 2 april 2006 @ 17:20:09 #264
128516 Fok_you
pi_36582079
hij is zeker de hoofdschuldige, maar ze hadden die bal al ruim eerder kunnen hebben, hadden ze eerder wat extra gas gegeven had Aerts gewoon de bal terug gehad op de strafschopstip, ze liepen al niet erg snel voor het echte afremmen. Is geen echte fout, maar had wel slimmer geweest... Ook staat N'kufo gewoon veel te vrij. Natuurlijk had hij die bal van Aerts niet mogen krijgen, maar zowieso had hij natuurlijk allang gedekt moeten staan. toch een gebrek aan motivatie denk ik....
pi_36582295
Net terug uit de Kuip.
Volgens mij speelde Kalou een erg sterke partij, Kuyt lijkt ook weer wat beter in vorm te komen. Het rendement van Castelen vind ik teleurstellend. Jammer voor Aerts, maar dit niveau en de druk kan hij niet aan. Ekramy, de invaller, heeft eigenlijk weinig te doen gehad, dus die kan ik nog niet beoordelen. De eerste indruk is iig goed.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zondag 2 april 2006 @ 17:31:48 #266
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36582435
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:14 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit ironisch was? Ik heb welgeteld 2 goede acties van hem gezien. Zijn rendement is echt zo laag.

Tja en eerlijk is eerlijk eerder in de wedstrijd maakte Aerts ook al een niet al te sterke indruk, maar toen werd het hem door de verdediging ook niet makkelijk gemaakt. Hier was hij wel gewoon schuldig (De verdediging doet niets omdat hij aan kwam)
Eens.

Alleen hetgene wat vooraf ging was ook niet al te lekker van Paauwe. Al stak die pisnicht gewoon z'n poot uit, was de bal daar uberhaupt nooit gekomen. Maar goed, kijken hoe Ekramy het doet.

Het verhaal Aerts bij Feyenoord zal ook wel over zijn, nu is het nog wachten op het verhaaltje Castelen. Wat verloor die gast weer ongelooflijk vaak de bal, en z'n rendement was dramatisch laag. De voorzet die hij op Kalou gaf was z'n eerste goede voorzet die ik heb gezien van hem dit jaar...

Verder wel een aardige wedstrijd gezien
pi_36582553
De scheids was ook weer echt lomp vandaag trouwens. Wel eens fijn om te weten hoe het is als de scheids in je voordeel fluit. Kalou speelde inderdaad sterk. Heel belangrijk vond ik dat hij bij de derde goal de bal opzij speelde naar kuyt, terwijl hij zelf ook had kunnen schieten. (Belangrijk omdat zo wel eens de vormcrisis voorbij kan zijn, niet je eigen vertrouwen op proberen te poetsen met een goal maar gewoon in het belang van het team spelen.)
  zondag 2 april 2006 @ 18:07:30 #268
66130 Erasmusch
easy easy
pi_36583433
Scheids idd zwaar kut, begreep de voordeelregel niet echt, te laat fluiten etc. Maar niet echt in ons nadeel. Volgens mij kreeg De Guzman nog een elleboog bij de zijlijn.

Is Lodewijks al terug voor de playoffs? Anders sowieso Ekramy maar laten staan.
  zondag 2 april 2006 @ 18:10:51 #269
128516 Fok_you
pi_36583521
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:07 schreef Erasmusch het volgende:
Scheids idd zwaar kut, begreep de voordeelregel niet echt, te laat fluiten etc. Maar niet echt in ons nadeel. Volgens mij kreeg De Guzman nog een elleboog bij de zijlijn.

Is Lodewijks al terug voor de playoffs? Anders sowieso Ekramy maar laten staan.
Hij kon al weer meetrainen met de groep, zeer waarschijnlijk op tijd fit.
  zondag 2 april 2006 @ 18:11:25 #270
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36583540
Ik begreep onze penalty ook niet helemaal trouwens? Zo ver ik kon zien zocht Castelen het echt op en ging hij makkelijk liggen.

Maar ik zie het wel over 50 minuten.
  Trouwste user 2022 zondag 2 april 2006 @ 18:20:58 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_36583839
Koeman verklaarde bij Langs de Lijn dat Aerts zelf om een wissel had gevraagd omdat ie zich onzeker voelde. Dat wordt dus excit Aerts lijkt me.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 april 2006 @ 18:24:05 #272
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36583957
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Tomasso het volgende:
Ik begreep onze penalty ook niet helemaal trouwens? Zo ver ik kon zien zocht Castelen het echt op en ging hij makkelijk liggen.

Maar ik zie het wel over 50 minuten.
Op TV was duidelijk te zien dat het wel een overtreding was... maar dan buiten het strafschopgebied.
  zondag 2 april 2006 @ 18:24:35 #273
66130 Erasmusch
easy easy
pi_36583975
Is dit wel eens eerder gebeurd eigenlijk? Kan me nog herinneren dat Lodewijks tegen W2 werd gewisseld, maar dat vanwege een blessure toch?
  zondag 2 april 2006 @ 18:26:52 #274
53267 TC03
pi_36584055
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
excit Aerts
Wat precies?

Ach, hij is idd een beetje kneuzig bezig geweest maar ik denk niet dat ie meteen exit is.
  zondag 2 april 2006 @ 18:30:35 #275
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36584174
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Koeman verklaarde bij Langs de Lijn dat Aerts zelf om een wissel had gevraagd omdat ie zich onzeker voelde. Dat wordt dus excit Aerts lijkt me.

Daar had ik het tijdens de wedstrijd ook al over met meerdere personen. Dat Aerts zelf een wissel wilde. Dan is het natuurlijk helemaal gedaan.
pi_36584407
Fouten

Het duel tegen FC Twente stond zondagmiddag bol van de fouten. De belangrijkste kwam op naam van Feyenoord-doelman Maikel Aerts.

De keeper maakte in de 39e minuut een zeldzame blunder waaruit N'Kufo de 2-2 kon scoren. "Daarna wisselde hij zichzelf", zei Koeman. "Hij heeft in de pauze aangegeven dat hij zich slecht voelde en niet verder wilde. Dan heb ik maar één taak en dat is 'm eruit halen. Ik heb zoiets in mijn loopbaan eigenlijk nooit eerder meegemaakt."

Aerts

De opmerkelijke actie van Aerts - weglopen in plaats van revanche proberen te halen - betekent waarschijnlijk het einde van zijn loopbaan bij Feyenoord. De doelman maakte de laatste weken, als invaller voor de geblesseerde Patrick Lodewijks, enkele cruciale fouten.

Koeman oordeelde na de wedstrijd hard over de goalie. "Ook volgende week speelt zijn vervanger Sherif Ekramy. Of Aerts op de bank zit? Dat zullen we nog zien. Hij heeft natuurlijk een enorme mentale tik gehad. Dat geeft weer aan hoe moeilijk het vak van keeper is. Zeker bij Feyenoord."

Aerts is niet de eerste doelman die sneuvelt in De Kuip. Vorig seizoen mislukte Gabor Babos. Ook hij bezweek onder de immense druk. "Aerts heeft de afgelopen weken twee fouten gemaakt waar goals uitkwamen", zei Koeman. "Dat helpt natuurlijk niet mee."

bron: www.nu.nl
Hell To The Liars
pi_36584963
Zo net terug, Aerts is dus echt exit he.
  zondag 2 april 2006 @ 19:03:39 #278
139407 jorienvdherik
pi_36585210
leuke wedstrijd mooie vrouwen zeg

www.fr-fotopage.nl fotos
pi_36585279
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:45 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]

Als Heereveen komend weekend wint van Feijenoord verandert er voor onze positie niets. Echter, kan dat wel inhouden dat ajax op nr. 6 of lager komt als AZ wint.
  Trouwste user 2022 zondag 2 april 2006 @ 19:11:24 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_36585409
Wil wil aerts nou nog hebben. Geen club zal het risico meer nemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 april 2006 @ 19:16:45 #281
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36585582
Babos doet het opeens ook weer goed bij NEC, dus wie weet .
  Trouwste user 2022 zondag 2 april 2006 @ 19:19:16 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_36585684
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
Babos doet het opeens ook weer goed bij NEC, dus wie weet .
Dat is toch een ander verhaal. Die had bij NAC al bewezen niveau te hebben. Hij maakte het niet bij Feijenoord. Maar dat kan gebeuren in je carriere.

pi_36585733
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Wil wil aerts nou nog hebben. Geen club zal het risico meer nemen.

Maaskant wel hoor, dus RBC.
  zondag 2 april 2006 @ 19:20:58 #284
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36585737
Was Aerts bij RBC niet redelijk betrouwbaar?
pi_36585771
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:20 schreef H.Flick het volgende:
De tegenstanders schoten weleens een bal tegen hem aan, ja.
  zondag 2 april 2006 @ 19:24:13 #286
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36585841
Pfff, wat een prutser die Aerts. Ben maar andere dingen gaan doen, na de 2-2
A.M.A.B
  Trouwste user 2022 zondag 2 april 2006 @ 19:26:31 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_36585909
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:20 schreef H.Flick het volgende:
Ja redelijk. Maar Babos werd destijds beschouwd als de beste doelman van de eredicie. Dat is wel wat anders.

zondag 2 april 2006 @ 19:49:46 #288
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36586557
Ik zag de playoffs sowieso al niet zitten met Aerts onder de lat! Ik weet niet of die Ekramy het een beetje kan, maar geef die gozer maar de kans.

Verder was het wel een leuke wedstrijd die he-le-maal nergens meer om ging voor Feyenoord! Leuk die playoffs.....
  zondag 2 april 2006 @ 19:52:46 #289
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36586630
Ik dacht dat Lodewijks de play-offs ging halen.
  zondag 2 april 2006 @ 19:54:52 #290
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36586687
Aerts wou zelf gewisseld worden volgens Koeman.
  Trouwste user 2022 zondag 2 april 2006 @ 19:55:19 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_36586701
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:54 schreef daaaaan het volgende:
Aerts wou zelf gewisseld worden volgens Koeman.
Anders lees je de andere posts niet.

zondag 2 april 2006 @ 19:57:01 #292
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36586753
Oeps, net overheen gelezen.
  zondag 2 april 2006 @ 20:14:57 #293
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36587302
Ik hoop trouwens echt dat Castelen van de zomer verkocht wordt!
pi_36587916
Wat ik overigens de mooiste actie van Kalou vond was dat hij toch die bal afstond aan Kuijt ipv hem zelf te maken. Mooi gebaar.

Jammer trouwens dat Collen die bal er niet inkreeg, had goed voor hem geweest.
  zondag 2 april 2006 @ 20:34:17 #295
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36587968
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Kaap het volgende:
Wat ik overigens de mooiste actie van Kalou vond was dat hij toch die bal afstond aan Kuijt ipv hem zelf te maken. Mooi gebaar.
Kalou is volwassener geworden de laatste maanden!
pi_36588034
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Kaap het volgende:
Dat zei ik dus ook ja, overigens zie ik babos niet zo snel terugkomen in de kuip, zijn speelstijl past gewoon niet. (Stompende of klemvaste keeper)
  zondag 2 april 2006 @ 20:36:02 #297
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36588037
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Castelen van de zomer verkocht wordt!
  zondag 2 april 2006 @ 20:51:23 #298
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_36588664
Wat een fout weer van Aerts, ongelofelijk.
Publiek in de kuip was ook een drama, Aerts daarna gelijk uitfluiten maar zelf was er ook niet al te veel sfeer.

Op naar Heerenveen...
  zondag 2 april 2006 @ 20:56:57 #299
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36588917
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef Sender_ het volgende:
Wat een fout weer van Aerts, ongelofelijk.
Publiek in de kuip was ook een drama, Aerts daarna gelijk uitfluiten maar zelf was er ook niet al te veel sfeer.

Op naar Heerenveen...
Ik ergerde me werkelijk kapot aan dat tyfusvolk dat daarna Aerts ging uitfluiten

Die lui moeten maar ergens naartoe opflikeren, maar niet in De Kuip gaan zitten
  zondag 2 april 2006 @ 21:21:15 #300
139407 jorienvdherik
pi_36589714
hij krijgt er anders genoeg voor betaald. mag je wel verwachten dat die er wat van kan
pi_36589897
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik ergerde me werkelijk kapot aan dat tyfusvolk dat daarna Aerts ging uitfluiten

Die lui moeten maar ergens naartoe opflikeren, maar niet in De Kuip gaan zitten
Daarom was ik ook van van de zangers die dit zong: Joooooduh fluiten eigen spelers uit!

Daarna NIKS meer gehoord. Nepsupporters. NATUURLIJK was Aerts KUT, maar eigen spelers uitfluiten doe je niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')