Kan het mis hebben, maar het kan toch zijn dat je maar 1 wedstrijd speelt, dan vind ik het vrij prijzig. Vooralsnog ga ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kost geen drol dus.
Wordt dan teruggestort op je rekening volgens het bericht...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar het kan toch zijn dat je maar 1 wedstrijd speelt, dan vind ik het vrij prijzig. Vooralsnog ga ik niet.
quote:Hooligans niet meer welkom in Belgische Stadions
[ AD ]
De ruim zestig Feyenoord-hooligans die zaterdag in Antwerpen zijn opgepakt, zijn niet meer welkom in de Belgische voetbalstadions. Naast een stadionverbod krijgen de arrestanten een geldboete voor het verstoren van de openbare orde.
Zo'n tweehonderd supporters reisden naar Antwerpen om wraak te nemen op de aanhang van KV Mechelen, met wie zij eerder dit seizoen slaags raakten in Rotterdam. Uiteindelijk vochten ze met de harde kern van FC Antwerp, in hooligankringen bekend als hun 'vrienden'.
De duur van het stadionverbod en de hoogte van de boete moeten nog worden vastgesteld door justitie in Antwerpen. „Maar gezien de grootte van hun groep en hun plan om te vechten, zal het stadionverbod langdurig zijn," aldus een woordvoerder. De straffen op basis van de voetbalwet liggen ook hoger dan bij 'gewone' verstoringen van de openbare orde.
Wie meent dat hij ten onrechte wordt bestraft voor de schermutselingen in de Vlaamse stad, kan bezwaar indienen. De zaak wordt dan voor de politierechtbank behandeld, waar de verdachte zijn onschuld moet bewijzen.
hahahaquote:Beste meneer van den Herik,
Zou het de moeite waard zijn om bij Real Madrid, Portillio te kunnen huren voor volgend seizoen, als Club Brugge dit ook kan.
Met vriendelijke groet,
Marcel
Beste Marcel,
Hartelijk dank voor je mailtje. Ik heb de gedachte bij onze technische mensen neergelegd. Ik heb op je site gekeken en ben blij met iedere supporter die nog meer doet dan achter zijn club staan.
Met vriendelijke groet,
Jorien Van den Herik
Ok alleen als ze tegen de joden moeten twijfel ik of ik ga, maar waar ik inderdaad bang voor bent is dat er een éen of andere stakker die nooit gaat mijn plaats in neemt en dat de Kuip gewoon vol zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wordt dan teruggestort op je rekening volgens het bericht...
Het geld groeit niet op m'n rug.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Staanplaats het volgende:
Koop je een passe-partout en blijf je buiten. Weet je tenminste zeker dat niemand op jou plek zit.
Zeg nou maar gewoon dat je van 50 euro lekker bier wil zuipen of andere dingen wil doen hehequote:
Dat werkt natuurlijk niet. Je scc is geregistreerd en dus gaan ze er vanuit dat je bent geweest.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Staanplaats het volgende:
Koop je een passe-partout en blijf je buiten. Weet je tenminste zeker dat niemand op jou plek zit.
Naja als een grote groep het zo doet, is het signaal wel duidelijk. Maar goed, daar hoef je niet op te rekenen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet. Je scc is geregistreerd en dus gaan ze er vanuit dat je bent geweest.
Ik ga wel bier zuipen op DHZ.![]()
Ik denk dat ik hetzefde doe, beetje vals speler erbijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet. Je scc is geregistreerd en dus gaan ze er vanuit dat je bent geweest.
Ik ga wel bier zuipen op DHZ.![]()
1e ronde is 22/23 aprilquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Naja als een grote groep het zo doet, is het signaal wel duidelijk. Maar goed, daar hoef je niet op te rekenen.
Wanneer zijn die play-offs eigenlijk?
had dit zelf gemaild van wege de afkorting van iemand anders binnen feyenoord het email adres gegokt volgens mij klopt het ook nogquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar komt deze onzin dan weer vandaan![]()
Tof shirt.quote:Vanaf morgen Europees shirt te bestellen!
Feyenoord heeft aangekondigd dat er komend seizoen weer een speciaal Europees shirt op de markt verschijnt. De clubleiding heeft er nog veel vertrouwen in dat Feyenoord deel kan nemen aan de Champions League volgend seizoen. Dit moet Feyenoord dan via de play-offs bewerkstelligen.
Om goed voor de dag te komen heeft Feyenoord daarom besloten om een speciaal shirt op de markt te brengen, welke ook nog eens goed ontvangen wordt door de supporters. Het shirt bevat de kleuren van Feyenoord en van de stad.
In het verleden heeft Feyenoord meerdere malen met succes zo'n shirt op de markt gebracht. Aangezien dit shirt in beperkte oplage uitgebracht zal worden kunt u vanaf morgen een exemplaar reserveren bij de Feyenoord Klantenservice en Fanshops.
U kunt klantenservice bereiken via telefoonnummer: 010-2923888 of via e-mail: klantenservice@feyenoord.nl
De fanshops (bij De Kuip en op de Lijnbaan), waarin u vanaf morgen een proefexemplaar kunt bezichtigen en kan reserveren, zijn geopend vanaf tien uur ’s ochtends
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef Cart_man het volgende:
Wijze woorden van mijn favoriete Fokker.![]()
[..]
Tof shirt.![]()
Lijkt de Palestijnse vlag wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef Cart_man het volgende:
Wijze woorden van mijn favoriete Fokker.![]()
[..]
Tof shirt.![]()
Wat een sul ben je toch ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
Het is zó ontzettend zielig en triest om een Palestijnse vlag als reactie op de Joodse vlaggen bij Ajax te 'adopteren'...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
Het is zó ontzettend zielig en triest om een Palestijnse vlag als reactie op de Joodse vlaggen bij Ajax te 'adopteren'...
quote:
Er valt niks uit te leggen. Dat jij het niet ziet, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef TC03 het volgende:
[..]Leg het mij eens uit dan. Of is het weer zo iets wat je niet kan uitleggen? Ik vind het net zo triest als Ajacieden die de bijnaam 'kakkerlakken' hadden bedacht omdat ze niks hadden. Feyenoorders gaan nu met Palestijnse vlaggen zwaaien omdat ze niks hebben. Gaap.
Wat zie ik dan niet? Nou wordt het wel erg vaag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er valt niks uit te leggen. Dat jij het niet ziet, zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er valt niks uit te leggen. Dat jij het niet ziet, zegt genoeg.
En dat er nog mensen zijn die geloven dat dit echt het Europese uitshirt gaat worden.
Zou Saïdi het toevallig zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]ik kwam er ook pas na 1 minuut achter dat dit de Palestijnse vlag was, vond het al zo raar dat er geen speler in posseerde en zwart niet de kleur van Feyenoord en Rotterdam is.
Deze hadden ze Saidi vorig jaar toch aangedaan?
Nope dit is hemquote:
Pho-to-shop.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn deze shirts ook ergens te koop, of heeft die gast hem zelf laten maken?
Dat is het officiële Palestijnse shirt, ei.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn deze shirts ook ergens te koop, of heeft die gast hem zelf laten maken?
Ja duh! Maar ik bedoel met het Feyenoord logo en Fortis erop.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is het officiële Palestijnse shirt, ei.![]()
Ah, kom op zeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja duh! Maar ik bedoel met het Feyenoord logo en Fortis erop.
-Dat shirt is het shirt van Palastinaquote:
pricelessquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
-Dat shirt is het shirt van Palastina
-Dat shirt was ergens in Augustus te koop via lunaticnews
-Alleen dat was zonder Fortis en het Feyenoord logo
\quote:
Nu al...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
LOLIk zie nu pas dat het erop gesoept is
![]()
Forum Opties | |
---|---|