abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:55:57 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36460812
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:01:52 #2
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36461033
beter dan wat?
pi_36461181
Goede titel!
pi_36461193
Kwam Theo vaak in Holly, zei iemand in het vorige topic?
pi_36461521
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef DeTolk het volgende:
beter dan wat?
Volgend jaar beter dan iedereen. Landskampioen. Kuijt gaat niet weg en volgend jaar lukt het gewoon.
Kutkloon.
pi_36461561
Dit zijn volgens mij alle of in elk geval de meeste aankopen van Baan uit Nederland

1,0 Paauwe 226-25
1,0 Bosschaart 50-0
0,0 Castelen 49-18
0,0 De Nooyer 22-0
0,5 Kolk 0-0
1,0 Kuijt 98-68
3,0 Lurling 57-8
0,5 Otten 0-0
1,0 Schreuder 26-0
0,5 Van den Berg 25-1
0,0 Van Haaren 14-0
3,0 Zoetebier 116-0
0,0 Van Wonderen 203-5
0,0 Lodewijks 73-0
0,0 Aerts 7-0
0,5 De Graef 2-0
0,0 Bosvelt 177-33
2,0 Van Hooydonk 61-52 (Weer bij Feyenoord)
0,0 De Haan 77-0
0,0 L'Ami 3-0
3,0 Van Gastel 121-25
0,0 De Visser 47-2
0,0 Jochemsen 23-0
3,0 Konterman 65-4
0,0 Babos 0-0
0,0 Bombarda 20-4
2,0 Rzasa 90-1
1,5 Collen 9-0
3,0 Tomasson 92-55
0,5 Korneev 79-19
0,0 Samardzic 12-2

Van al zijn aankopen die hij in Nederland gedaan heeft gaat waarschijnlijk alleen Kuyt flink geld opleveren maar slaagde hij er toch in om voor weinig geld goede spelers zoals Van Gastel, Konterman, Van Wonderen, Pi-Air, Bosvelt en dergelijke te halen.

Was Baan achteraf gezien een goede of een slechte TD?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36461712
Volgend jaar Kampioen
En 2008 ook
pi_36461743
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef renz0r het volgende:
Volgend jaar Kampioen
En 2008 ook
Idd

En dit jaar nog de UEFA in en een 'the sequel' beleven. Liever dat dan de championsleague in en eerst die klotepool door, wat jullie?

Wat zouden jullie trouwens geven aan een speler als je een interview met hem had? Bloemen is voor wijven, chocolade eten die gasten niet... iemand een goede tip?
Kutkloon.
pi_36461782
Boekenbon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36461808
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boekenbon
. Even serieus man.
Kutkloon.
pi_36461870
Dan kunnen ze de ontvoering van Heineken kopen

Maar met boeken of platenbon kan je altijd wel iets
pi_36462081
quote:
Wij zouden nu heel makkelijk de missers van Rob kunnen opsommen en wereldkundig kunnen maken hoe hij beschermd is omdat Leo Beenhakker al niet met hem door één deur kon, maar er moet er één de wijste zijn. Dat is de club. Maar als men weet – dit als voorbeeld voor de onwaarheden die nu worden verteld - dat Rob halverwege de tijd van Van Marwijk met Dick Advocaat in zee wilde, en hem ook buiten het management om polste, terwijl juist anderen honderd procent achter Van Marwijk stonden, zegt dat genoeg over het waarheidsgehalte van dit verhaal.
en
quote:
,,Je moet als voormalig werknemer nooit kotsen op de ruif waaruit je gegeten hebt. Doe je dat wel, dan zegt dat iets over jezelf.
pi_36462143
fles wijn
Viper 4 life
pi_36462155
Leuke TT: Het Feijenoordtopic 140: Volgend jaar gaat alles beter!!!
Dat zeggen ze in Rotterdam elk jaar.
pi_36462984
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef daaaaan het volgende:
Kwam Theo vaak in Holly, zei iemand in het vorige topic?
begrijpend lezen is lastig?

En diego, rot 's lekker op je naar je eigen lampiestopic. Als we behoefte hebben aan je roepen we je wel hoor...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:00:00 #16
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36463244
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

en
[..]

Trieste reactie van Woerts inderdaad...
A.M.A.B
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:30:35 #17
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36464040
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:33 schreef Beschouw het volgende:
Leuke TT: Het Feijenoordtopic 140: Volgend jaar gaat alles beter!!!
Dat zeggen ze in Rotterdam elk jaar.
Als er 1 supportersgroep realistisch en voorzichtig is met uitspraken, dan is het die van Feyenoord wel.
pi_36464077
Dat horen we al 20 jaar tegen het slot van de competitie...
Mokum zit in ons hart.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:33:03 #19
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36464130
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

begrijpend lezen is lastig?
In dit geval wel, je zei iets als "als ie maar uit Holly wegblijft" ofzo. Dan kan het toch dat ie daar wel eens is?
pi_36464145
Van mij mag Feyenoord overigens best reageren, zeker als er aantoonbaar gelogen wordt door Baan. Maar dan moet je gewoon een journalist van het AD inschakelen of wat publiceren in de Feyenoord Krant.

Maar dan moet je niet met zo'n reactie komen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:35:25 #21
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36464204
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
hoe komen al die neusjes daar toch bij? Neusjes roepen elk jaar dat het beter gaat het seizoen erop, maar als ik de reacties eind vorig seizoen van de Feyenoorders zelf las, was het alsof Feyenoord dit seizoen zou degraderen
pi_36464376
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
Heb ik poep gezegd?
pi_36464529
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb ik poep gezegd?
Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.
Beter in het winnen van prijzen (correct me if I'm wrong, maar daar gaat het om bij voetbal)? Ja.
Mokum zit in ons hart.
pi_36464644
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.
Beter in het winnen van prijzen (correct me if I'm wrong, maar daar gaat het om bij voetbal)? Ja.
Ik heb helemaal geen poep gezegd dus blijf jij lekker weg.
pi_36464692
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb ik poep gezegd?
Idd

Ach joh,'n gozert die schrijft "met 15000 naar 010" neem je toch niet serieus?Weer die stoere praatjes....
pi_36464748
Staat er nog iemand van Excelsior op het punt om terug te keren naar De Kuip?
That's all folks!
pi_36464890
Volgens mij niet.

Wel Holman en Olfers naar NEC volgens mij
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:13:00 #28
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36465541
Komt ook omdat Feyenoord geen spelers bij Excelsior meer stalt waar ze echt toekomst in zien. Ze verhuren nu liever aan NAC en RKC.

Kan volgend seizoen weer anders worden als ze weer in de eredivisie zitten.
pi_36465920
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat er nog iemand van Excelsior op het punt om terug te keren naar De Kuip?
Bandjar mag zelfs weg geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:56:28 #30
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36467076
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:23 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Wat zouden jullie trouwens geven aan een speler als je een interview met hem had? Bloemen is voor wijven, chocolade eten die gasten niet... iemand een goede tip?
Dat vroeg ik mij ook al af
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36467198
tvp
pi_36467449
Woerts meld in de nieuwe VI dat er best een grote som geld te besteden is komende zomer.
pi_36467539
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook al af
uiteindelijk een briljante iingeving gekregen, of..?
Kutkloon.
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:18:32 #34
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36467600
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

uiteindelijk een briljante iingeving gekregen, of..?
Nog niet.
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:18:45 #35
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_36467606
Nou laten er dan maar is een paar leuke aankopen komen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_36468430
Ik geloof geen hol van Baans verhaal. Zit er trouwens geen geheimhoudingsplicht aan dat zwijggeld? Lekker terugvorderen om de schade van Donde en Lazovic ongedaan te maken
pi_36468748
quote:
Machteloos Feyenoord aan volgende renovatie toe
[ Volkskrant ]

Zaterdag filosofeerde Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik nog over de landstitel in 2008 bij het honderdjarig bestaan van de club. Maar een dag nadat coach Erwin Koeman zijn contract verlengde tot 2009, konden de beleidsbepalers in Rotterdam constateren dat het huidige Feyenoord niet eens mag dromen van een kampioenschap.

Na de tweede nederlaag op rij kan Feyenoord slechts hopen dat Ajax op de vijfde plaats of lager eindigt. In dat geval ontloopt het de aartsrivaal in de eerste ronde van de play-offs. De vraag is echter in welke gemoedstoestand Feyenoord begint aan het door coach Koeman zo verfoeide experiment.

Het was natuurlijk al potsierlijk dat Feyenoord de media zaterdag liet opdraven, omdat voorzitter Van den Herik ‘een belangwekkende mededeling’ zou doen. Na het treurige seizoen onder leiding van Ruud Gullit vond de directie het blijkbaar al heel wat dat Feyenoord tot deze maand titelkandidaat was geweest.

Het was ook een signaal naar de spelersgroep om het tot 2007 lopende contract met Koeman open te breken en met twee jaar te verlengen, zei Van den Herik. Welk signaal vertelde de voorzitter er niet bij. Een dag nadat hij door de directie uitbundig werd geprezen, ontving Koeman voornamelijk noodsignalen uit zijn selectie.

De ‘complete offday’ tegen Den Haag deed Koeman vermoeden dat zijn ploeg mentaal is geknakt. De dood van Anouk Schreuder, de 6-jarige dochter van de revaliderende middenvelder Alfred, had de selectie zeer aangegrepen. De dag na de uitvaartdienst verloor Feyenoord schlemielig bij AZ, terwijl het koningskoppel Kuijt en Kalou met privé-problemen kampt.

Door de slepende ‘paspoort-affaire’ maakt Kalou al enkele maanden een lusteloze indruk. Koeman verwees de Ivoriaanse aanvaller voor het duel met Den Haag zelfs naar de reservebank, al bakte Boussaboun er op op de linkerflank ook niets van. Met een zielloze invalbeurt in de tweede helft onderstreepte Kalou dat hij volgens zijn trainer ‘geldingsdrang’ mist.

En wat te denken van de vormcrisis bij Kuijt, die in de eerste tien minuten de bal al drie keer van zijn voet zag springen? De topscorer van Feyenoord hoorde onlangs dat een familielid ernstig ziek is. Maar Kuijt zal zich ook afvragen of hij zijn pensioen bij Feyenoord moet halen, zoals de directie graag wil.

Plaatsing voor de Champions League kan twijfelaars als Kuijt en Kalou over de streep trekken, erkent Koeman. ‘Maar als Liverpool zich na het WK meldt voor Kuijt, weet ik niet wat hij gaat doen.’ Koeman weet het heus wel en dat maakt het perspectief voor de toekomst zo onzeker.

Tegen ADO Den Haag vielen immers nogal wat spelers door de mand. De bijtijds opgelapte doelman Aerts was schuldig aan het eerste doelpunt van Den Haag-aanvaller Kolkka. Door de schorsing voor Greene mocht Paauwe weer opdraven als een fletse controleur. Van de aanvallers haalde alleen Castelen een krappe voldoende.

Van Hooijdonk wacht als pinchhitter van Feyenoord nog op zijn eerste doelpunt. De 36-jarige aanvaller wekte gisteren de indruk dat het einde van zijn carrière snel nadert. Zelfs bij zijn ooit befaamde vrije trappen lijkt de magie van ‘Pi Air’ verdwenen.

Wederom sprong het falen van de backs bij Feyenoord het meest in het oog. Bosschaart bewijst wekelijks dat hij als linksback een noodgreep is. Tegen Den Haag grossierde Bosschaart in balverlies en stuntelde hij in duels met de geslepen Mols en Den Ouden.

De rechtsback van Feyenoord was zo mogelijk nog zwakker. In het festival van nieuwe contracten mocht naast de technische staf van Feyenoord ook de Belg Collen voor twee jaar bijtekenen. Koeman waardeerde zijn vechtlust, maar Collen illustreerde tegen Den Haag vooral waarom hij dit seizoen al afgeschreven was.

De Fin Kolkka genoot van zijn vrijheid op de linkervleugel en werd door Collen bij zijn treffers geen strobreed in de weg gelegd. Alleen de Feyenoorders in een groengeel Den Haag-shirt beleefden een heerlijke middag.

De in Rotterdam te licht bevonden De Graaf liep een marathon, terwijl Gibbs zijn ziel en zaligheid gooide in de duels met zijn voormalige teamgenoot Kuijt. ‘Ik zag Gibbs nu voor het eerst spelen’, zei Koeman, lachend. De Amerikaan moet hem beter zijn bevallen dan zijn eigen verdedigers.
rare kop
pi_36468903
Ach nu is het zeker meteen paniek ofzo? Beetje stemmingmaken dit stuk in de Volkskrant.
Er is dit seizoen slechts een basis gelegd.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:06:57 #39
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36468953
Inderdaad. Het is zelfs boven verwachting gegaan.
A.M.A.B
pi_36468986
Gaat nergens over...
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:13:32 #41
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_36469121
Wat een belachelijk slecht artiekel zeg.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:18:00 #42
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36469242
wat is dat voor een riool-journalist?

Alleen al de titel en :
quote:
Van Hooijdonk wacht als pinchhitter van Feyenoord nog op zijn eerste doelpunt.
geven aan dat die man niet op de hoogte is en totaal niet weet waarover hij praat.
pi_36469271
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef daaaaan het volgende:
hoe komen al die neusjes daar toch bij? Neusjes roepen elk jaar dat het beter gaat het seizoen erop, maar als ik de reacties eind vorig seizoen van de Feyenoorders zelf las, was het alsof Feyenoord dit seizoen zou degraderen
Uhm een aantal mensen waaronder ik en tomasso hebben vorig seizoen al gezegd dat er op zich niets mis is met de selectie. De selectie had genoeg potentie om mee te draaien voor het kampioenschap. Dat is ook gebeurd.

Wel geef ik je gelijk in dat het andere geblaat is
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:38:40 #44
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36469746
Ik snap trouwens ook niet waarom je nu zoveel mensen ziet die zeggen dat Feyenoord "weer eens achter het net vist", omdat Augustien of hoe deze knaap ook maar mag heten hoogstwaarschijnlijk naar AZ gaat. Sorry hoor, het is dan misschien wel een leuk talent, maar wij hebben er de komende paar jaar geen ene donder an. Als we iemand zoeken op het middenveld, moet het een wat ervaren, zeker niet schlemielige gozer zijn, die ook af en toe z'n bek opentrekt. Dat is een mannetje van 18/19 jaar echt niet.

Of net als die mensen die in 1 keer allemaal Braafheid willen, terwijl ze hem waarschijnlijk pas 1 keer hebben zien spelen (tegen Feyenoord) . Ik ben echt totaal nog niet onder de indruk van deze gozer, ik durf zelfs te betwijfel of deze gozer wel beter is dan onze eigen Bosschaart .

Ow, en dat artikel . Van Hooijdonk zou nog op z'n eerste doelpunt wachten . Om over de rest maar te zwijgen .

En met deze selectie is inderdaad niet zo heel veel mis. Hetgene wat ontbreekt is een leider/speler met pit op het middenveld. Want op het middenveld wordt nog veel te vaak de bal verloren, waardoor je jezelf alleen maar in problemen brengt.
pi_36469833
Wanneer word het oefenprogramma voor de zomer bekent? Ik heb wel zin in een reisje naar Engeland of Italie ofzo
pi_36469912
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer word het oefenprogramma voor de zomer bekent? Ik heb wel zin in een reisje naar Engeland of Italie ofzo
Shanghai he
pi_36469997
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:46 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Shanghai he
Niks in de buurt?
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:12:28 #48
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36472447
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je nu zoveel mensen ziet die zeggen dat Feyenoord "weer eens achter het net vist", omdat Augustien of hoe deze knaap ook maar mag heten hoogstwaarschijnlijk naar AZ gaat.
Feyenoord heeft met Augustien niet achter het net gevist nee, maar als Demeble niet gehaald wordt doen ze dat wel. Zou een topaankoop zijn, maar zal wel naar ajax of PSV gaan
quote:
En met deze selectie is inderdaad niet zo heel veel mis. Hetgene wat ontbreekt is een leider/speler met pit op het middenveld. Want op het middenveld wordt nog veel te vaak de bal verloren, waardoor je jezelf alleen maar in problemen brengt.
Mee eens. Maar of iemand als Lucius op het middenveld nou zo'n verbetering is...
pi_36472942
Wat een raar artikel.

Ik vraag me wel af of er nu echt betere tijden aankomen als ik hoor dat iemand als Collen een nieuw contract krijgt na twee of drie redelijke wedstrijden in een paar jaar tijd.

Het verbaast me niets dat er veel geld te besteden valt; Feyenoord heeft veel spelers van de hand gedaan wat een hoop geld oplevert, vooral aan salarissen en dergelijke, en zelf zijn we zuinig geweest.

Ik begrijp trouwens niet waarom continu beweerd wordt dat Feyenoord Ajax zou willen ontlopen; het maakt geen zak uit tegen wie je speelt of hoe ver je komt, alleen het winnen van de play-offs geeft recht op meer dan de laatste plaats.

En nu Feyenoord derde staat kan ik eindelijk zonder beschuldigd te worden van andere motieven nog steeds beweren dat de play-offs kut zijn, en met mij velen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:29:12 #50
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_36472977
Die spreuk volgend jaar gaat alles beter past wel bij Feyenoord. Dat horen we ieder jaar in Rotterdam Zuid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')