Volgend jaar beter dan iedereen. Landskampioen. Kuijt gaat niet weg en volgend jaar lukt het gewoon.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef DeTolk het volgende:
beter dan wat?
Iddquote:
enquote:Wij zouden nu heel makkelijk de missers van Rob kunnen opsommen en wereldkundig kunnen maken hoe hij beschermd is omdat Leo Beenhakker al niet met hem door één deur kon, maar er moet er één de wijste zijn. Dat is de club. Maar als men weet – dit als voorbeeld voor de onwaarheden die nu worden verteld - dat Rob halverwege de tijd van Van Marwijk met Dick Advocaat in zee wilde, en hem ook buiten het management om polste, terwijl juist anderen honderd procent achter Van Marwijk stonden, zegt dat genoeg over het waarheidsgehalte van dit verhaal.
quote:,,Je moet als voormalig werknemer nooit kotsen op de ruif waaruit je gegeten hebt. Doe je dat wel, dan zegt dat iets over jezelf.
begrijpend lezen is lastig?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:06 schreef daaaaan het volgende:
Kwam Theo vaak in Holly, zei iemand in het vorige topic?
Als er 1 supportersgroep realistisch en voorzichtig is met uitspraken, dan is het die van Feyenoord wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:33 schreef Beschouw het volgende:
Leuke TT: Het Feijenoordtopic 140: Volgend jaar gaat alles beter!!!
Dat zeggen ze in Rotterdam elk jaar.
In dit geval wel, je zei iets als "als ie maar uit Holly wegblijft" ofzo. Dan kan het toch dat ie daar wel eens is?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
Dat horen we al 20 jaar tegen het slot van de competitie...
Heb ik poep gezegd?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:31 schreef DutchSoldier het volgende:
Dat horen we al 20 jaar tegen het slot van de competitie...
Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.quote:
Ik heb helemaal geen poep gezegd dus blijf jij lekker weg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Beter in de zin 'qua spel'? Nee, dan heb je geen 'poep' gezegd.
Beter in het winnen van prijzen (correct me if I'm wrong, maar daar gaat het om bij voetbal)? Ja.
Iddquote:
Bandjar mag zelfs weg geloof ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat er nog iemand van Excelsior op het punt om terug te keren naar De Kuip?
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat zouden jullie trouwens geven aan een speler als je een interview met hem had? Bloemen is voor wijven, chocolade eten die gasten niet... iemand een goede tip?
Nog niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
uiteindelijk een briljante iingeving gekregen, of..?
rare kopquote:Machteloos Feyenoord aan volgende renovatie toe
[ Volkskrant ]
Zaterdag filosofeerde Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik nog over de landstitel in 2008 bij het honderdjarig bestaan van de club. Maar een dag nadat coach Erwin Koeman zijn contract verlengde tot 2009, konden de beleidsbepalers in Rotterdam constateren dat het huidige Feyenoord niet eens mag dromen van een kampioenschap.
Na de tweede nederlaag op rij kan Feyenoord slechts hopen dat Ajax op de vijfde plaats of lager eindigt. In dat geval ontloopt het de aartsrivaal in de eerste ronde van de play-offs. De vraag is echter in welke gemoedstoestand Feyenoord begint aan het door coach Koeman zo verfoeide experiment.
Het was natuurlijk al potsierlijk dat Feyenoord de media zaterdag liet opdraven, omdat voorzitter Van den Herik ‘een belangwekkende mededeling’ zou doen. Na het treurige seizoen onder leiding van Ruud Gullit vond de directie het blijkbaar al heel wat dat Feyenoord tot deze maand titelkandidaat was geweest.
Het was ook een signaal naar de spelersgroep om het tot 2007 lopende contract met Koeman open te breken en met twee jaar te verlengen, zei Van den Herik. Welk signaal vertelde de voorzitter er niet bij. Een dag nadat hij door de directie uitbundig werd geprezen, ontving Koeman voornamelijk noodsignalen uit zijn selectie.
De ‘complete offday’ tegen Den Haag deed Koeman vermoeden dat zijn ploeg mentaal is geknakt. De dood van Anouk Schreuder, de 6-jarige dochter van de revaliderende middenvelder Alfred, had de selectie zeer aangegrepen. De dag na de uitvaartdienst verloor Feyenoord schlemielig bij AZ, terwijl het koningskoppel Kuijt en Kalou met privé-problemen kampt.
Door de slepende ‘paspoort-affaire’ maakt Kalou al enkele maanden een lusteloze indruk. Koeman verwees de Ivoriaanse aanvaller voor het duel met Den Haag zelfs naar de reservebank, al bakte Boussaboun er op op de linkerflank ook niets van. Met een zielloze invalbeurt in de tweede helft onderstreepte Kalou dat hij volgens zijn trainer ‘geldingsdrang’ mist.
En wat te denken van de vormcrisis bij Kuijt, die in de eerste tien minuten de bal al drie keer van zijn voet zag springen? De topscorer van Feyenoord hoorde onlangs dat een familielid ernstig ziek is. Maar Kuijt zal zich ook afvragen of hij zijn pensioen bij Feyenoord moet halen, zoals de directie graag wil.
Plaatsing voor de Champions League kan twijfelaars als Kuijt en Kalou over de streep trekken, erkent Koeman. ‘Maar als Liverpool zich na het WK meldt voor Kuijt, weet ik niet wat hij gaat doen.’ Koeman weet het heus wel en dat maakt het perspectief voor de toekomst zo onzeker.
Tegen ADO Den Haag vielen immers nogal wat spelers door de mand. De bijtijds opgelapte doelman Aerts was schuldig aan het eerste doelpunt van Den Haag-aanvaller Kolkka. Door de schorsing voor Greene mocht Paauwe weer opdraven als een fletse controleur. Van de aanvallers haalde alleen Castelen een krappe voldoende.
Van Hooijdonk wacht als pinchhitter van Feyenoord nog op zijn eerste doelpunt. De 36-jarige aanvaller wekte gisteren de indruk dat het einde van zijn carrière snel nadert. Zelfs bij zijn ooit befaamde vrije trappen lijkt de magie van ‘Pi Air’ verdwenen.
Wederom sprong het falen van de backs bij Feyenoord het meest in het oog. Bosschaart bewijst wekelijks dat hij als linksback een noodgreep is. Tegen Den Haag grossierde Bosschaart in balverlies en stuntelde hij in duels met de geslepen Mols en Den Ouden.
De rechtsback van Feyenoord was zo mogelijk nog zwakker. In het festival van nieuwe contracten mocht naast de technische staf van Feyenoord ook de Belg Collen voor twee jaar bijtekenen. Koeman waardeerde zijn vechtlust, maar Collen illustreerde tegen Den Haag vooral waarom hij dit seizoen al afgeschreven was.
De Fin Kolkka genoot van zijn vrijheid op de linkervleugel en werd door Collen bij zijn treffers geen strobreed in de weg gelegd. Alleen de Feyenoorders in een groengeel Den Haag-shirt beleefden een heerlijke middag.
De in Rotterdam te licht bevonden De Graaf liep een marathon, terwijl Gibbs zijn ziel en zaligheid gooide in de duels met zijn voormalige teamgenoot Kuijt. ‘Ik zag Gibbs nu voor het eerst spelen’, zei Koeman, lachend. De Amerikaan moet hem beter zijn bevallen dan zijn eigen verdedigers.
geven aan dat die man niet op de hoogte is en totaal niet weet waarover hij praat.quote:Van Hooijdonk wacht als pinchhitter van Feyenoord nog op zijn eerste doelpunt.
Uhm een aantal mensen waaronder ik en tomasso hebben vorig seizoen al gezegd dat er op zich niets mis is met de selectie. De selectie had genoeg potentie om mee te draaien voor het kampioenschap. Dat is ook gebeurd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef daaaaan het volgende:hoe komen al die neusjes daar toch bij? Neusjes roepen elk jaar dat het beter gaat het seizoen erop, maar als ik de reacties eind vorig seizoen van de Feyenoorders zelf las, was het alsof Feyenoord dit seizoen zou degraderen
Shanghai hequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer word het oefenprogramma voor de zomer bekent? Ik heb wel zin in een reisje naar Engeland of Italie ofzo![]()
Feyenoord heeft met Augustien niet achter het net gevist nee, maar als Demeble niet gehaald wordt doen ze dat wel. Zou een topaankoop zijn, maar zal wel naar ajax of PSV gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je nu zoveel mensen ziet die zeggen dat Feyenoord "weer eens achter het net vist", omdat Augustien of hoe deze knaap ook maar mag heten hoogstwaarschijnlijk naar AZ gaat.
Mee eens. Maar of iemand als Lucius op het middenveld nou zo'n verbetering is...quote:En met deze selectie is inderdaad niet zo heel veel mis. Hetgene wat ontbreekt is een leider/speler met pit op het middenveld. Want op het middenveld wordt nog veel te vaak de bal verloren, waardoor je jezelf alleen maar in problemen brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |