De mensjes van UVT kunnen toch wel es een keer buiten UVT komen kijken of wa?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef BrauN het volgende:
Als je dit nou eens in UVT opent heb je kans dat er daadwerkelijk mensen komen...
Gratis tip.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:48 schreef MarMar het volgende:
chicka, dat is een chillen idee!! maar of ik het haal ligt een beetje aan de datum hezwanger enzo..
en jahaa voordat jullie allemaal gaan gillen, ik zal geen wiet roken!!
wel hash
beetje maar
Ook gaat niet lukken, het is of/ofquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:26 schreef purplerose het volgende:
Of een modje moet me willen helpen dit topic ook in UVT te krijgen
ben de 11e uitgerekend.. van drie weken voor dan tot 2 weken na dan kannie komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef purplerose het volgende:
[..]goeiemorgen chillers!
MarMar!!!
Je moet ook komeeeeeeeeeeeeeen!!! In juni is de babie er toch wel??
Ah ok, en waar denk jij dat ie het beste kan blijven staan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gaat niet lukken, het is of/of.
Meetings horen eigenlijk in GC. Maar als het een specifieke subforum meeting is dan staat hij meestal gewoon daar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ok, en waar denk jij dat ie het beste kan blijven staan?
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meetings horen eigenlijk in GC. Maar als het een specifieke subforum meeting is dan staat hij meestal gewoon daar.
Maakt MIJ dus niet uit.
Yeeeey Pussy!!!!!!quote:
Prima hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijken
Biertje!!!quote:
* Merino ff kijken komtquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijken
1 juni kanquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef purplerose het volgende:
wOeh Ratelslangetje!
Blijft weinig keuze over zo he MoChe![]()
Hai Merino!!quote:
niet te enthousiast dingie, zet me maar onder 'misschien'quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef purplerose het volgende:
wOeh nog meer mensjes!!!
ik zet jullie erbij TheSorrow en qlix!!!![]()
![]()
remlofjeeeeeeeeejij komt ook natuurlijk
![]()
en nog lekker personeel ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef Sloavink het volgende:
Ik wil ook een mischienneer zijn! Dat LaCanna ziet er vet uit!
De orangebud die ik daar vorige keer haalde smaakde echt goed, maargoed dat is geen garantie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:24 schreef merino het volgende:
hebben ze daar wel beetje goede wiet of is het net zoiets als The Bulldog?
nog nooit iemand over La Canna horen praten namelijk...
wOeiiiiiquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef anti-virus het volgende:
Jaaa
Al blow ik zelf niet meer in een tijdje (werd 'n btje teveel enzo)
Lijkt 't me wel erg gezellig en vooral erg dicht bij m'n huis
Zet mij maar op de mss lijst, dan rook ik of een paar blowtjes mee of ik drink wel een wodka'tje
oeh!quote:
Rukkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar of ik kom ligt er aan
Wat deed je steeds toen je weg was en niet reageerde![]()
Ik mss ookquote:
lmfaoquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef mg794613 het volgende:
pc-fr34k , ga je nou niet omdat het in amsterdam is en je daar niet mag komen van je feyenoord geloofje?
Dat, en dat het ver is. Dan ben ik meer aan de trein kwijt dan aan blows.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef mg794613 het volgende:
pc-fr34k , ga je nou niet omdat het in amsterdam is en je daar niet mag komen van je feyenoord geloofje?
en als je dan toch gaat? praten je vrienden dan niet meer tegen je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat, en dat het ver is. Dan ben ik meer aan de trein kwijt dan aan blows.. En niet alleen m'n Feyenoord geloofje maar ook Rotterdam.
.
Ik ga al niet omdat het te ver is. Maar ja dus.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef mg794613 het volgende:
[..]
en als je dan toch gaat? praten je vrienden dan niet meer tegen je?
wordt je geroyeerd uit het hooliganclubje?
mag je niet meer op training komen?
zal je branden in de hel?
![]()
Puick idee. Hopen dat ik dan al wat geld heb.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef TheSorrow het volgende:
We zorgen gewoon dat zo'n meet in R'dam komt
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef purplerose het volgende:![]()
![]()
Neuk nog es wat meer, dan komt de bevalling sneller opgang
uhuh vraag maar aan oversightquote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef purplerose het volgende:![]()
![]()
Neuk nog es wat meer, dan komt de bevalling sneller opgang
Welkomquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Add me to the list
Gotta love this one
quote:Op zondag 9 april 2006 20:56 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb wel even een puntje
Ik ben nog 18
Maar!quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Maar!
Ik heb wel een kopietje van mn ID waar staat dat ik 19 ben.
Het trouwens nooit echt een probleem geweest heur.
Je vroeg er nooit omquote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig!
je hebt mij nooit verteld dat je nog geen 18 bent![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 21:06 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Je vroeg er nooit omEn het staat gewoon in mn fotoboek
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Maar!
Ik heb wel een kopietje van mn ID waar staat dat ik 19 ben.
Het trouwens nooit echt een probleem geweest heur.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:43 schreef purplerose het volgende:
Jaman
bong aanzwengelt, hijst en door paast
ik kom voor de gezelligheid, ook goed?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]
Wanneer gaan we?[afbeelding]
jaaah...stel nou eens een datum vastquote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]
Wanneer gaan we?[afbeelding]
Voor 7 euro heb je een gram wiet Je kunt der ook drinken en eten hoe duur het daar is weet ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 07:23 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoeveel geld moet je ongeveer hebben?
Ja, hij staat naast me toetsenbordquote:Op woensdag 12 april 2006 19:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]staat je bong niet continu paraat?
Dat eten is optioneel hoor, als je niet wil eten is het ook prima. Zat ook te denken dat we gewoon paar keer bitterballenzooi aan het tafeltje laten komenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voor 7 euro heb je een gram wiet Je kunt der ook drinken en eten hoe duur het daar is weet ik niet
De menukaart staat in de OP hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voor 7 euro heb je een gram wiet Je kunt der ook drinken en eten hoe duur het daar is weet ik niet
Ook dat nog esquote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De menukaart staat in de OP hoor.
mogguhquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, hij staat naast me toetsenbord
ow en goeiemorgen natuurlijk![]()
Weet ik niet eens Maar ze hebben daar toch ook wel een tvquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ook dat nog es![]()
En voor de meeste mensen komt 2 juni uit, maar zoals we al gezien hebben bij de nieuwe baggermeet kan er nog vanalles veranderd worden
Wordt er op 2 juni gevoetbald eigenlijk?
Ik gok dat ze hoopt van NIETquote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Weet ik niet eens Maar ze hebben daar toch ook wel een tv
Voetbal is toch KUTquote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze hoopt van NIET.
Waar bemoei ik me eigenlijk mee?.
Oh ja, het is GC.
Waarom ga je niet naar de spacemeet heatwave ??quote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze hoopt van NIET.
Waar bemoei ik me eigenlijk mee?.
Oh ja, het is GC.
Omdat als ik blow ik geheid in slaap valquote:Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar de spacemeet heatwave ??
Zet je die toch in je sig dingiewingiequote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef purplerose het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een tag achter me naam willen
Iets als erm fokdrugsslet ofzo
Ik wil er een tag van!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zet je die toch in je sig dingiewingie
Dat méén je niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef purplerose het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een tag achter me naam willen
Iets als erm fokdrugsslet ofzo
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat méén je niet.![]()
Je bent een troeliewoelie.Geen fokdrugsslet.
![]()
Bestand wijzigingsdatum en tijd:2006:04:13 20:46:19quote:Op donderdag 13 april 2006 20:50 schreef Sebasser het volgende:
Dingie met Tag
[afbeelding]
En als je heel goed oplet nog meer verborgen dingen
huhquote:Op donderdag 13 april 2006 20:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Bestand wijzigingsdatum en tijd:2006:04:13 20:46:19
Software:Adobe Photoshop CS2 Windows
jammer
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh
ik wist niet dat paint dat er nog liet staan
ik had hem speciaal even door paint gehaalt omdat ik dacht dat het wel weg ging
Edit: kijk eens onder jou sig
Wees eens een beetje enthousiaster.quote:
doe ik ook wel hoor wees maar niet bezorgtquote:Op donderdag 13 april 2006 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wees eens een beetje enthousiaster.![]()
Lief gedaan toch van Sebasser.![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:52 schreef HAL9000S het volgende:
Een fok! spacemeetTof idee... eens kijken of ik iets te doen heb tegen die tijd.
![]()
Damn 20 junks en dan ga jij er een voorgedraaide halen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:55 schreef MoChe het volgende:
hebben ze ook eigk voorgedraaide dingetjes... ik draai ze namelijk nooit zelf
shit ... niet aan gedachtquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:28 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Damn 20 junks en dan ga jij er een voorgedraaide halen?
Koop een zak en je hebt geen zorgen meer ;P
coke nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:55 schreef MoChe het volgende:
hebben ze ook eigk voorgedraaide dingetjes... ik draai ze namelijk nooit zelf
Nee maar daar heb ik dingie voor... die wil vast wel lijntje voor me makenquote:
Geeeeeen idee van wie dat komtquote:
Alleen om jou eens IRL te kunnen bevechten met je gratis topics zou ik komenquote:Op woensdag 19 april 2006 07:59 schreef Oversight het volgende:
Barra en ik zijn géén mischieners...
Wij zijn komers!
Je inhaleerde niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:19 schreef MoChe het volgende:
ik hoorde vandaag dat ik niet op de juiste manier rook
hopelijk tot die tijd de juiste manier geleerd
joint in je oog ipv je mond?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:19 schreef MoChe het volgende:
ik hoorde vandaag dat ik niet op de juiste manier rook
hopelijk tot die tijd de juiste manier geleerd
quote:Op woensdag 19 april 2006 07:59 schreef Oversight het volgende:
Barra en ik zijn géén mischieners...
Wij zijn komers!
huiliequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:10 schreef exterona het volgende:
JAA WIET ROKEN TOT JE ERBIJ NEERVALT
kutspul
Ik heb het recht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:58 schreef purplerose het volgende:
1 goeiemorgen allemaal!!
Japy, je hebt een waterpijp gekocht!!!en al uitgeprobeerd? Hoe bevalt ie?
Hee een huilie in ons topic
Welk recht? Rioolrecht? Het aanrecht?quote:
neej je hebt de plicht om je erbuiten te houden als je niet komtquote:
Laat me raden....quote:
Ok.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neej je hebt de plicht om je erbuiten te houden als je niet komt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Welk recht? Rioolrecht? Het aanrecht?![]()
Haha genoeg gelachen. Haje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:35 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Laat me raden....
Je hebt vroeger "aan die shit gezeten" en nu je gestopt bent gaat alles veel beter?
offeh nog zo'n leuke "ja man heb een hoop maten naar de tering zien gaan door dat spul"
Maw je bent er gewoon niet geschikt voor , maar kan dat niet accepteren en gaat vervolgens smokers die het wel aankunnen irriteren.
* mg794613 steekt waterpijp in exterona's kont en begint met blazen
*PANG*
goh gebakken lucht, hoe verrassend![]()
slecht voorbeeldquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef purplerose het volgende:
Waarom snappen en kunnen mensen niet accepteren dat er gewoon mensjes zijn die nuchter zijn overrated vinden en het leven zo wat opleuken. Jules Deelder wil niet eens weten hoe het leven er nuchter uitziet, met hem gaat het toch ook prima.
verder vind ik hem ook een figuur wat jonge jongentjes verkracht en daarna levend viltquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef purplerose het volgende:
LOL!!
Hoezo, hij leeft, werkt, heeft een wijf en kids, gaat prima toch?
Proest!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verder vind ik hem ook een figuur wat jonge jongentjes verkracht en daarna levend vilt![]()
Nog zo'n gouden opmerking ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef mg794613 het volgende:
strax begint ie nog te zeuren dat we triest zijn omdat we drugs "nodig" hebben om het gezellig te kunnen hebben
Drugs heb je niet NODIG, tis wel leuk.
BBQ'en heb je ook niet nodig, doe je ook niet altijd en is ook leuk
Zuipmeet, da's wel stoerquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef broodmonkeh het volgende:
ik wil wel komen maarja wat zeg je tegen je ouders he
Staat genoteerdquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef purplerose het volgende:
De resultaten uit de poll waren dat 2 juni favoriet is dus dan wordt ut 2 juni
quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef skippy22 het volgende:
Hoercupracuda sluit ik op in de bezemkast Pas als ik weer weg ben mag ie der uit
quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef skippy22 het volgende:
Hoercupracuda sluit ik op in de bezemkast Pas als ik weer weg ben mag ie der uit
quote:Op zondag 30 april 2006 20:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hup,.. skippy22 uit!
doeg.
Barra, we gaan feessie bouwen!
Ik ben op huwelijksreis dan Babsquote:
lol ik vind het er nou al genoeg, maar the more, the merrierquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Loopt nog niet echt storm geloof ik he![]()
Bij deze zet ik me op de lijst, waarbij ik graag wil aantekenen dat ik dronken ben op het moment.
shit man smoken is niet goed voor je!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef qlix het volgende:
2 juni klinkt opzich wel als een goede datum. Denk dat ik dan net klaar ben met m'n examens...
Ik ben op dit moment echt uberstoned met wat maten hier thuis, en misschien gaan zei zij ook wel mee.
Smoke ze!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
In La Canna is de wiet trouwens wel erg bagger...
Tip: neem je eigen mee
Coffeeshop Chocolat in de buurt is van een vriendin van me, misschien kunnen jullie een fok-massa-inkoop-actie houden, voor haar ook leuk die extra omzetquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
In La Canna is de wiet trouwens wel erg bagger...
Tip: neem je eigen mee
ik ben erquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Misschien kom ik ook wel, ik woon zo dichtbij
Ook zonder Tally
quote:
ja ik wil "the great heatwave" nu ook wel eens in het echt zienquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Misschien kom ik wel ff voorbij lopen ook trouwens, tis zo in de buurt.
Dan zal ik die ook even meevragen ok?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik wil "the great heatwave" nu ook wel eens in het echt zien
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef MoChe het volgende:
Ik dwing gewoon Dingie ertoe dat ze joints voor me draait aangezien ik het zelf niet kan
Oh, blowen ga ik niet, dan val ik in slaapquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef MoChe het volgende:
Ik dwing gewoon Dingie ertoe dat ze joints voor me draait aangezien ik het zelf niet kan
vodka danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, blowen ga ik niet, dan val ik in slaap.
Met Lime, of zonder mag ookquote:
quote:
Je kunt niet eens blowenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef MoChe het volgende:
*sugt*quote:
w00tquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef purplerose het volgende:
BABS!!!!
Je moet gewoon komen!!
Thx voor de tip aangaande de bagger wiet in LaCanna zelf, we halen het wel ff ergens anders idd
MoChe, ik kan ook niet joint draaienik smoke puur uit de bong
whehehehehehe, st0ners Unite!!
Je kan natuurlijk ook kamertje reserveren gelijk in hun hotel, kan je zo naar boven strompelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan heeeeeel goed blowen, ik kan alleen niet zo goed wakker blijven erna.
Mwah, dan ga ik wel naar huis, kan nooit veel langer durenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook kamertje reserveren gelijk in hun hotel, kan je zo naar boven strompelen![]()
Ik kan niet komen wslquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef purplerose het volgende:
De komers
Mg(allemaal cijfertjes)
PussyDeLuxe
Skippy22/23
Ratelslangetje
MoChe (hangt af van datum)
qlix
MeneerMuis
HAL9000S
Barracupracuda
HenkieVdV
Oversight
De misschieners
MarMar (i.v.m babie uitpoepen )
Sebasser (als die geld heb , eigenlijk als ik geld heb )
JapyDooge
Xtravical
Fe203
TheSorrow (hangt af van datum)
remlof
Sloavink
anti-virus
Dark-Angelus
Hephaistos
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zuipmeet, da's wel stoerIk moet nog ff zien of ik kan komen aangezien ik de laatste week van mei en de eerste 2 weken van Juni voor m'n werk in Curacao zit.
Ik blow ook niet, maar ik kom welquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, blowen ga ik niet, dan val ik in slaap.
Ik misschien dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik blow ook niet, maar ik kom wel.
foto's maken van gestenigde Fok!kers.
Ja, ik zeg toch ik denk het welquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef purplerose het volgende:
BABS!!!!
Je moet gewoon komen!!
Thx voor de tip aangaande de bagger wiet in LaCanna zelf, we halen het wel ff ergens anders idd
MoChe, ik kan ook niet joint draaienik smoke puur uit de bong
whehehehehehe, st0ners Unite!!
Donequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ik denk het wel
Zet me maar op de lijst iig
Bring em alongquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef qlix het volgende:
2 juni klinkt opzich wel als een goede datum. Denk dat ik dan net klaar ben met m'n examens...
Ik ben op dit moment echt uberstoned met wat maten hier thuis, en misschien gaan zei ook wel mee.
Smoke ze!
Had hier nog geen antwoord op gehadquote:
Oe! sorrie!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Had hier nog geen antwoord op gehadIk hoorde vandaag namelijk dat er vakantiegeld en binnekort ook winstuitkering bij mn loon zit, en dus kan ik wel wat apart leggen voor deze zeer toffe meet
Maar dan moet ik wel tijden weten, want ik moet zaterdags gewoon standaard werken
Of naar huis met de nachtbus, als je in Amsterdam woontquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! sorrie!
Erm, tijden...We kunnen beetje optijd afspreken zo rond uur of 16.00 en dan doorgaan tot wanneer je wil, je kan met de laatste trein weer naar huis (voor degene die de dag erna moeten werken enzo) of je haalt nachtje door tot de eerste trein
Helaas woon ik in een gat achter rotterdamquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Of naar huis met de nachtbus, als je in Amsterdam woont
je kunt wel bij mij blijven slapen je weet [/fuckbuddyzoekt]quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Helaas woon ik in een gat achter rotterdam
You lucky Babs you
Desperate ventjequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:29 schreef MoChe het volgende:
[..]
je kunt wel bij mij blijven slapen je weet [/fuckbuddyzoekt]
maassluisquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Helaas woon ik in een gat achter rotterdam
You lucky Babs you
Same here, en ik ken ook nog wel iemand die daar woont.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:40 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
maassluisda's hier aardig dichtbij
![]()
Ligt eraan of je met de trein gaat of niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
Dan zal dat ook vast dicht bij mij zijn (Zwijndrecht)
Ja met de auto is denk ik geen doen.... Stoned rijden is geen probleem, maar het is waarschijnlijk in A'dam net als in Dordrecht, overal betaald parkerenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan of je met de trein gaat of niet.
dat is je bezwaar?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja met de auto is denk ik geen doen.... Stoned rijden is geen probleem, maar het is waarschijnlijk in A'dam net als in Dordrecht, overal betaald parkeren
neem niet heel je iraneze gang mee hequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:08 schreef mForce het volgende:
Sweet! count me inmag ik ook non Fok!kers meenemen?
Enige buitenlander die ik (goed) ken is m'n zus en die neem ik niet meequote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:10 schreef mForce het volgende:
[..]
Enigste Enige buitenlander die ik (goed) ken is m'n zus en die neem ik niet mee
Ok ik meld me bij deze afquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:12 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker in het perzisch roddelen je weet![]()
Dan moet ik wel nuchter blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:12 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker in het perzisch roddelen je weet![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:21 schreef mForce het volgende:
[..]
Dan moet ik wel nuchter blijvenop zich hoeven we niet veel woorden te kennen oa lozer, slet, cute en ok
![]()
Tally komt zelf niet eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:26 schreef MoChe het volgende:
[..]
wel komen he
Tally () en Dingie (
) willen ook dat je komt
zo hou je de spanning er wel in hequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tally komt zelf niet eens
En ik weet nog niet of ik ga, dat merk je pas op het laatste moment![]()
Ik vind ook dat je moet komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tally komt zelf niet eens
En ik weet nog niet of ik ga, dat merk je pas op het laatste moment![]()
Hmm een biertje? kunnen we niet iets anders regelen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Blowers die niet kunnen draaien, ga je schamen.
Ik blow niet altijd)maar ik kan de mooiste joints draaien.
Bij deze bied ik mijn diensten aan.
Ik draai een joint in ruil voor een biertje.
Onderhandelen staat vrijquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:52 schreef mForce het volgende:
[..]
Hmm een biertje? kunnen we niet iets anders regelen?
Totdat je alleen bent en wilt blowen of bij mensen bent die ook niet kunnen draaien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Het laten draaien is juist de kunst
Ik vind altijd wel iemand die het voor me wil doen, dus ik hoef het niet zelf te leren
Ik blow nooit alleen, dat vind ik sneuquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Totdat je alleen bent en wilt blowen of bij mensen bent die ook niet kunnen draaien.
daar kom je zaterdag achter je weetquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onderhandelen staat vrij.
Wat heb je te bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |