Staat genoteerdquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef purplerose het volgende:
De resultaten uit de poll waren dat 2 juni favoriet is dus dan wordt ut 2 juni
quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef skippy22 het volgende:
Hoercupracuda sluit ik op in de bezemkast Pas als ik weer weg ben mag ie der uit
quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef skippy22 het volgende:
Hoercupracuda sluit ik op in de bezemkast Pas als ik weer weg ben mag ie der uit
quote:Op zondag 30 april 2006 20:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hup,.. skippy22 uit!
doeg.
Barra, we gaan feessie bouwen!
Ik ben op huwelijksreis dan Babsquote:
lol ik vind het er nou al genoeg, maar the more, the merrierquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Loopt nog niet echt storm geloof ik he![]()
Bij deze zet ik me op de lijst, waarbij ik graag wil aantekenen dat ik dronken ben op het moment.
shit man smoken is niet goed voor je!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef qlix het volgende:
2 juni klinkt opzich wel als een goede datum. Denk dat ik dan net klaar ben met m'n examens...
Ik ben op dit moment echt uberstoned met wat maten hier thuis, en misschien gaan zei zij ook wel mee.
Smoke ze!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
In La Canna is de wiet trouwens wel erg bagger...
Tip: neem je eigen mee
Coffeeshop Chocolat in de buurt is van een vriendin van me, misschien kunnen jullie een fok-massa-inkoop-actie houden, voor haar ook leuk die extra omzetquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
In La Canna is de wiet trouwens wel erg bagger...
Tip: neem je eigen mee
ik ben erquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Misschien kom ik ook wel, ik woon zo dichtbij
Ook zonder Tally
quote:
ja ik wil "the great heatwave" nu ook wel eens in het echt zienquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Misschien kom ik wel ff voorbij lopen ook trouwens, tis zo in de buurt.
Dan zal ik die ook even meevragen ok?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik wil "the great heatwave" nu ook wel eens in het echt zien
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef MoChe het volgende:
Ik dwing gewoon Dingie ertoe dat ze joints voor me draait aangezien ik het zelf niet kan
Oh, blowen ga ik niet, dan val ik in slaapquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef MoChe het volgende:
Ik dwing gewoon Dingie ertoe dat ze joints voor me draait aangezien ik het zelf niet kan
vodka danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, blowen ga ik niet, dan val ik in slaap.
Met Lime, of zonder mag ookquote:
quote:
Je kunt niet eens blowenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:10 schreef MoChe het volgende:
*sugt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |