De mensjes van UVT kunnen toch wel es een keer buiten UVT komen kijken of wa?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef BrauN het volgende:
Als je dit nou eens in UVT opent heb je kans dat er daadwerkelijk mensen komen...
Gratis tip.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:48 schreef MarMar het volgende:
chicka, dat is een chillen idee!! maar of ik het haal ligt een beetje aan de datum hezwanger enzo..
en jahaa voordat jullie allemaal gaan gillen, ik zal geen wiet roken!!
wel hash
beetje maar
Ook gaat niet lukken, het is of/ofquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:26 schreef purplerose het volgende:
Of een modje moet me willen helpen dit topic ook in UVT te krijgen
ben de 11e uitgerekend.. van drie weken voor dan tot 2 weken na dan kannie komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef purplerose het volgende:
[..]goeiemorgen chillers!
MarMar!!!
Je moet ook komeeeeeeeeeeeeeen!!! In juni is de babie er toch wel??
Ah ok, en waar denk jij dat ie het beste kan blijven staan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gaat niet lukken, het is of/of.
Meetings horen eigenlijk in GC. Maar als het een specifieke subforum meeting is dan staat hij meestal gewoon daar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ok, en waar denk jij dat ie het beste kan blijven staan?
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meetings horen eigenlijk in GC. Maar als het een specifieke subforum meeting is dan staat hij meestal gewoon daar.
Maakt MIJ dus niet uit.
Yeeeey Pussy!!!!!!quote:
Prima hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijken
Biertje!!!quote:
* Merino ff kijken komtquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijken
1 juni kanquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef purplerose het volgende:
wOeh Ratelslangetje!
Blijft weinig keuze over zo he MoChe![]()
Hai Merino!!quote:
niet te enthousiast dingie, zet me maar onder 'misschien'quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef purplerose het volgende:
wOeh nog meer mensjes!!!
ik zet jullie erbij TheSorrow en qlix!!!![]()
![]()
remlofjeeeeeeeeejij komt ook natuurlijk
![]()
en nog lekker personeel ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef Sloavink het volgende:
Ik wil ook een mischienneer zijn! Dat LaCanna ziet er vet uit!
De orangebud die ik daar vorige keer haalde smaakde echt goed, maargoed dat is geen garantie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:24 schreef merino het volgende:
hebben ze daar wel beetje goede wiet of is het net zoiets als The Bulldog?
nog nooit iemand over La Canna horen praten namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |