De mensjes van UVT kunnen toch wel es een keer buiten UVT komen kijken of wa?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef BrauN het volgende:
Als je dit nou eens in UVT opent heb je kans dat er daadwerkelijk mensen komen...
Gratis tip.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:48 schreef MarMar het volgende:
chicka, dat is een chillen idee!! maar of ik het haal ligt een beetje aan de datum hezwanger enzo..
en jahaa voordat jullie allemaal gaan gillen, ik zal geen wiet roken!!
wel hash
beetje maar
Ook gaat niet lukken, het is of/ofquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:26 schreef purplerose het volgende:
Of een modje moet me willen helpen dit topic ook in UVT te krijgen
ben de 11e uitgerekend.. van drie weken voor dan tot 2 weken na dan kannie komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef purplerose het volgende:
[..]goeiemorgen chillers!
MarMar!!!
Je moet ook komeeeeeeeeeeeeeen!!! In juni is de babie er toch wel??
Ah ok, en waar denk jij dat ie het beste kan blijven staan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gaat niet lukken, het is of/of.
Meetings horen eigenlijk in GC. Maar als het een specifieke subforum meeting is dan staat hij meestal gewoon daar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ok, en waar denk jij dat ie het beste kan blijven staan?
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meetings horen eigenlijk in GC. Maar als het een specifieke subforum meeting is dan staat hij meestal gewoon daar.
Maakt MIJ dus niet uit.
Yeeeey Pussy!!!!!!quote:
Prima hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijken
Biertje!!!quote:
* Merino ff kijken komtquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okie, dan blijft ie gewoon hier en komen de UVTers maar uit hun subforum om te kijken
1 juni kanquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef purplerose het volgende:
wOeh Ratelslangetje!
Blijft weinig keuze over zo he MoChe![]()
Hai Merino!!quote:
niet te enthousiast dingie, zet me maar onder 'misschien'quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef purplerose het volgende:
wOeh nog meer mensjes!!!
ik zet jullie erbij TheSorrow en qlix!!!![]()
![]()
remlofjeeeeeeeeejij komt ook natuurlijk
![]()
en nog lekker personeel ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef Sloavink het volgende:
Ik wil ook een mischienneer zijn! Dat LaCanna ziet er vet uit!
De orangebud die ik daar vorige keer haalde smaakde echt goed, maargoed dat is geen garantie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:24 schreef merino het volgende:
hebben ze daar wel beetje goede wiet of is het net zoiets als The Bulldog?
nog nooit iemand over La Canna horen praten namelijk...
wOeiiiiiquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef anti-virus het volgende:
Jaaa
Al blow ik zelf niet meer in een tijdje (werd 'n btje teveel enzo)
Lijkt 't me wel erg gezellig en vooral erg dicht bij m'n huis
Zet mij maar op de mss lijst, dan rook ik of een paar blowtjes mee of ik drink wel een wodka'tje
oeh!quote:
Rukkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar of ik kom ligt er aan
Wat deed je steeds toen je weg was en niet reageerde![]()
Ik mss ookquote:
lmfaoquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef mg794613 het volgende:
pc-fr34k , ga je nou niet omdat het in amsterdam is en je daar niet mag komen van je feyenoord geloofje?
Dat, en dat het ver is. Dan ben ik meer aan de trein kwijt dan aan blows.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef mg794613 het volgende:
pc-fr34k , ga je nou niet omdat het in amsterdam is en je daar niet mag komen van je feyenoord geloofje?
en als je dan toch gaat? praten je vrienden dan niet meer tegen je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat, en dat het ver is. Dan ben ik meer aan de trein kwijt dan aan blows.. En niet alleen m'n Feyenoord geloofje maar ook Rotterdam.
.
Ik ga al niet omdat het te ver is. Maar ja dus.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef mg794613 het volgende:
[..]
en als je dan toch gaat? praten je vrienden dan niet meer tegen je?
wordt je geroyeerd uit het hooliganclubje?
mag je niet meer op training komen?
zal je branden in de hel?
![]()
Puick idee. Hopen dat ik dan al wat geld heb.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef TheSorrow het volgende:
We zorgen gewoon dat zo'n meet in R'dam komt
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef purplerose het volgende:![]()
![]()
Neuk nog es wat meer, dan komt de bevalling sneller opgang
uhuh vraag maar aan oversightquote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef purplerose het volgende:![]()
![]()
Neuk nog es wat meer, dan komt de bevalling sneller opgang
Welkomquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Add me to the list
Gotta love this one
quote:Op zondag 9 april 2006 20:56 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb wel even een puntje
Ik ben nog 18
Maar!quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Maar!
Ik heb wel een kopietje van mn ID waar staat dat ik 19 ben.
Het trouwens nooit echt een probleem geweest heur.
Je vroeg er nooit omquote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig!
je hebt mij nooit verteld dat je nog geen 18 bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |