Alleen om jou eens IRL te kunnen bevechten met je gratis topics zou ik komenquote:Op woensdag 19 april 2006 07:59 schreef Oversight het volgende:
Barra en ik zijn géén mischieners...
Wij zijn komers!
Je inhaleerde niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:19 schreef MoChe het volgende:
ik hoorde vandaag dat ik niet op de juiste manier rook
hopelijk tot die tijd de juiste manier geleerd
joint in je oog ipv je mond?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:19 schreef MoChe het volgende:
ik hoorde vandaag dat ik niet op de juiste manier rook
hopelijk tot die tijd de juiste manier geleerd
quote:Op woensdag 19 april 2006 07:59 schreef Oversight het volgende:
Barra en ik zijn géén mischieners...
Wij zijn komers!
huiliequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:10 schreef exterona het volgende:
JAA WIET ROKEN TOT JE ERBIJ NEERVALT
kutspul
Ik heb het recht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:58 schreef purplerose het volgende:
1 goeiemorgen allemaal!!
Japy, je hebt een waterpijp gekocht!!!en al uitgeprobeerd? Hoe bevalt ie?
Hee een huilie in ons topic
Welk recht? Rioolrecht? Het aanrecht?quote:
neej je hebt de plicht om je erbuiten te houden als je niet komtquote:
Laat me raden....quote:
Ok.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neej je hebt de plicht om je erbuiten te houden als je niet komt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Welk recht? Rioolrecht? Het aanrecht?![]()
Haha genoeg gelachen. Haje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:35 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Laat me raden....
Je hebt vroeger "aan die shit gezeten" en nu je gestopt bent gaat alles veel beter?
offeh nog zo'n leuke "ja man heb een hoop maten naar de tering zien gaan door dat spul"
Maw je bent er gewoon niet geschikt voor , maar kan dat niet accepteren en gaat vervolgens smokers die het wel aankunnen irriteren.
* mg794613 steekt waterpijp in exterona's kont en begint met blazen
*PANG*
goh gebakken lucht, hoe verrassend![]()
slecht voorbeeldquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef purplerose het volgende:
Waarom snappen en kunnen mensen niet accepteren dat er gewoon mensjes zijn die nuchter zijn overrated vinden en het leven zo wat opleuken. Jules Deelder wil niet eens weten hoe het leven er nuchter uitziet, met hem gaat het toch ook prima.
verder vind ik hem ook een figuur wat jonge jongentjes verkracht en daarna levend viltquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef purplerose het volgende:
LOL!!
Hoezo, hij leeft, werkt, heeft een wijf en kids, gaat prima toch?
Proest!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verder vind ik hem ook een figuur wat jonge jongentjes verkracht en daarna levend vilt![]()
Nog zo'n gouden opmerking ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef mg794613 het volgende:
strax begint ie nog te zeuren dat we triest zijn omdat we drugs "nodig" hebben om het gezellig te kunnen hebben
Drugs heb je niet NODIG, tis wel leuk.
BBQ'en heb je ook niet nodig, doe je ook niet altijd en is ook leuk
Zuipmeet, da's wel stoerquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef broodmonkeh het volgende:
ik wil wel komen maarja wat zeg je tegen je ouders he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |