Hij kan toch gewoon tegen "Henry" zeggen dat hij loog (voor eigen bestwil), tenslotte liegt "Henry" ook alles bij elkaar....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel complicaties opleveren, Locke is immers wel een man van zijn woord.
btje 24 stylequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:08 schreef truStie het volgende:
Misschien kun je het een beetje bekijken als zo'n immuniteits regeling van de amerkaanse regering.. die is geldig als je doet wat je gevraagt word totdat blijkt dat je ook maar een beetje iets liegt.. wat dus het geval isDagdag woord
Staat in de openingspost baklap!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Baklap het volgende:
Waar is die promo te vinden?
Ho stop.... Locke VROEG wie Henry Gale werkenlijk was. Hij antwoorde toen: Ik ben Henry Gale van minesota. Toen zei Locke: Oke, dan heb je mijn woord. Het 1e is gelogen, dan is het 2e al niet eens meer geldig....?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon tegen "Henry" zeggen dat hij loog (voor eigen bestwil), tenslotte liegt "Henry" ook alles bij elkaar....
Maar Gale zei: "Promise me you will protect me no matter what" Waarop Lock zei OK. Lock is niet zo snugger, hebben we moeten constateren, dus het lijkt me aannemelijk, dat hij hem ook daadwerkelijk gaat beschermen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ho stop.... Locke VROEG wie Henry Gale werkenlijk was. Hij antwoorde toen: Ik ben Henry Gale van minesota. Toen zei Locke: Oke, dan heb je mijn woord. Het 1e is gelogen, dan is het 2e al niet eens meer geldig....?
Kijk nog eens goed? En dan bedoel ik dus dat je niet bij 1e link gelijk moet opgeven, er staan er echt 3 linkjes. De 2e doet het alleen in IE. De 3e gebruik ik zelf. (moet je wel real-codec installeren)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Leuk,maar de promolinks gaan niet verder als 14 oid. Dus:
Links anyone![]()
Voor 18 that is.
Mja... Hopenlijk breekt Locke zijn belofte... Anders breek ik zijn benen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Maar Gale zei: "Promise me you will protect me no matter what" Waarop Lock zei OK. Lock is niet zo snugger, hebben we moeten constateren, dus het lijkt me aannemelijk, dat hij hem ook daadwerkelijk gaat beschermen.
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Leuk,maar de promolinks gaan niet verder als 14 oid. Dus:
Links anyone![]()
Voor 18 that is.
Hoe kom je eraan? Zodat dat url in de OP gezet kan worden? En wat is nu het probleem met realmedia? Tis gwoon een afspeelmanier. Er zijn alternatieve software ervoor om te kunnen afspelen zonder crap te installeren?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Symer het volgende:
[..]
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.
Hier staat een .mpg versie, mocht je, net als zovelen, een hekel hebben aan realmedia.
Zelf geupped.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Zodat dat url in de OP gezet kan worden?
Zou ik ook denken, maar er zijn hele volksstammen die bij realmedia uit de buurt blijven, vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
En wat is nu het probleem met realmedia? Tis gwoon een afspeelmanier. Er zijn alternatieve software ervoor om te kunnen afspelen zonder crap te installeren?
dan loopt ie nog gewoon door waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja... Hopenlijk breekt Locke zijn belofte... Anders breek ik zijn benen!
Dus je hebt zelf geconverteerd van real naar mpg?quote:
Nou, een keer wilde ik iets online bekijken, het was dus realmedia en ik moest ergens op klikken om realcodec te installeren. Toen kreeg ik bij elke boot een popupje van realmedia en er was geen uninstaller aanwezig. Maar als je alternatieve realcodec gebruikt, die zijn niet zo crappy...quote:Zou ik ook denken, maar er zijn hele volksstammen die bij realmedia uit de buurt blijven, vraag me niet waarom.
Wheheheh ja ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
dan loopt ie nog gewoon door waarschijnlijk
Hartelijk dankquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Symer het volgende:
[..]
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.
Hier staat een .mpg versie, mocht je, net als zovelen, een hekel hebben aan realmedia.
Nee, ik heb hem van een site die niet genoemd mag worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf geconverteerd van real naar mpg?
Hier geen last van, maar dat zal dan idd het bezwaar wel zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Nou, een keer wilde ik iets online bekijken, het was dus realmedia en ik moest ergens op klikken om realcodec te installeren. Toen kreeg ik bij elke boot een popupje van realmedia en er was geen uninstaller aanwezig. Maar als je alternatieve realcodec gebruikt, die zijn niet zo crappy...
Graag gedaanquote:
Je kan natuurlijk ook zeggen :quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem van een site die niet genoemd mag worden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, zo'n gegoogled plaatje joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij 1 beeldje zie je de hand van Locke als hij dat zegt, heb ff een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Autoreply het volgende:Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar screenshot.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:57 schreef Symer het volgende:
[..]Kijk even op Lost-media.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar screenshot.
En dan de promotie foto's van seizoen 2 epsiode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Kijk even op Lost-media.com
En dan de promotie foto's van seizoen 2 epsiode 18Dat snap ik, ik bedoelde dat hij op één van de overlevenden lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef C_V_S het volgende:Tja, je kan zeggen wat je wil, maar het staat wel tussen spoiler tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het..Hurley is coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Daemon19 het volgende:
Vette episode weer!
Lijkt erop dat de volgende ep een Hurley-ep wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef Jump het volgende:
Titel die ik hier nog niet zag voorbijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de OP.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:04 schreef sleepflower het volgende:
Waar kan ik de Canadese promo vinden?
Dat vind ik het probleem juist, als ze iets "groots" vinden, komen ze er bijna nooit meer op terug.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, hoe zit het eigenlijk met die energiebron. Ik kan me herinneren dat ze ergens in een aflevering onder de vloer van de hatch zaten om op zoek te gaan waar die stroom vandaan kwam. Daar heb ik ook niets meer van gezien.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
My bad!![]()
http://www.thetailsection.com/lost.Dave.Canadian.avi
Nee dat kan ook wel kloppen, want daar viel verder ook niks meer te zien of te doen. Ze waren op een dikke laag beton gestuit die om de energiebron heen zit, dus als ze nergens een drilboor vinden of iets dergelijks dan kunnen ze er verder ook niks mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, hoe zit het eigenlijk met die energiebron. Ik kan me herinneren dat ze ergens in een aflevering onder de vloer van de hatch zaten om op zoek te gaan waar die stroom vandaan kwam. Daar heb ik ook niets meer van gezien.
Haha, was behoorlijk geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
Het mooiste stukje wat ik tot nu toe gezien heb in heel de Lost-sezioen is die waarin een man zegt hoe gevaarlijk dynamiet wel niet is en vervolgens ontploft en dan hurley reactie erop na 3 seconden:"Dude...." (dat is alles wat gezegd wordt)
Ik heb werkenlijk staan te huilen van het lachen....![]()
Echt typisch voorbeeld van Lost-rekkerij trouwens. Maar dat terzijdequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Eindelijk weer een stuitergave aflevering.![]()
werd tijd ook ik was aan het afhaken. Die henri heeft dus toch wel wat te verbergen. Alleen verwachte ik ook dat het duidelijk werd waarom Lock nou eigenlijk in een rolstoel zat.
Ik schrok me anders te pletter!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
Het mooiste stukje wat ik tot nu toe gezien heb in heel de Lost-sezioen is die waarin een man zegt hoe gevaarlijk dynamiet wel niet is en vervolgens ontploft en dan hurley reactie erop na 3 seconden:"Dude...." (dat is alles wat gezegd wordt)
Ik heb werkenlijk staan te huilen van het lachen....![]()
Hmm intressante map, mara hoe weten ze dat het eiland die vorm heeft, en dan kleine eiland onderin ''Alex'' wat is dat precies?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:41 schreef Scotix het volgende:
op de NLse Lost topic zag deze map:
http://i39.photobucket.co(...)rainsgonebad20nb.jpg
waar zou 'de hatch van claire' komen?
Ik ook hoor, maar eerlijk is eerlijk, ik had zoiets van die vent stelt zich aan met "wees extreem voorzichtig bla bla bla" en toen BOEM! Toen dacht ik: oh hij stelt zich niet aan...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:20 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Ik schrok me anders te pletter!Maar t was grappig idd.
![]()
En dan ook eerst "Soooo"quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef Merkie het volgende:
Ik vond die opmerking van Hurley over Bernard grappig. "Rose's husband is white. Didn't see that one coming". Volgens mij zegt hij dat zo out of the blue tegen Sun, echt te grappig.
Idd ! En ik wil ook wel weten of hij dat geld nou pakt of niet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Dos37 het volgende:
werd tijd ook ik was aan het afhaken. Die henri heeft dus toch wel wat te verbergen. Alleen verwachte ik ook dat het duidelijk werd waarom Lock nou eigenlijk in een rolstoel zat.
weeniet:) vond die map op de NL topic van Lostquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm intressante map, mara hoe weten ze dat het eiland die vorm heeft, en dan kleine eiland onderin ''Alex'' wat is dat precies?
En als de black rock zo dicht bij het kamp ligt... hoe kan het dna dat ze lang de kust liepen om de explosieven te gaan halen?
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:25 schreef SolidasRock het volgende:
Dus iedereen is op zoek naar die knul terwijl hij zit te playstationen in 1 of andere zwembad?
De jeugd van tegenwoordig...
(Krijg net de melding dat Jump is verbannen, nu de andere moderators nog... Alleen jammer dat het een 1 april grap is
)
Staat op die kaarten van Rousseau.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm intressante map, mara hoe weten ze dat het eiland die vorm heeft, en dan kleine eiland onderin ''Alex'' wat is dat precies?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Walt is gevonden!![]()
[afbeelding]
Hij is met een opblaasbaar bootje naar de bewoonde wereld gevaren, waar Earl Hickey hem gevonden heeft.![]()
Ja, hoe zit het eigenlijk met Lost-merchandise? Zijn er Dharma-spullen te koop? Lijkt me een gat in de markt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:37 schreef Jump het volgende:
Ik wil ook wel zo'n kaartspel hebben van "The Swan":
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou...quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Hmmm een opblaas-Kate...? Nah toch maar niet
Wheheh zag die episode laatst ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Walt is gevonden!![]()
[afbeelding]
Hij is met een opblaasbaar bootje naar de bewoonde wereld gevaren, waar Earl Hickey hem gevonden heeft.![]()
Zie de OPquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wheheh zag die episode laatst ook
Waar vind ik die promo van volgende keer ?
quote:
Het staat er gvd ook gewoon bij... beetje jammerquote:The episode starring Shatner and Sutherland will air only on April Fool's Day.
Ik zoek baby rompers met het Dharma logo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het eigenlijk met Lost-merchandise? Zijn er Dharma-spullen te koop? Lijkt me een gat in de markt.![]()
Ik zou 't eigenlijk wel grappig vinden als iemand es een keer echt zo'n stunt uithaalt op 1 april.quote:
Volgens ABC is Henry Gale een 'guest star', net als Bernard en Rose.quote:Op zondag 2 april 2006 16:49 schreef remlof het volgende:
Moet onze vriendelijke vriend "Henry Gale" eigenlijk niet een plekje in de OP?
Da's waar, maar hij is in dit topic op het moment wel het meest besproken karakter...quote:Op zondag 2 april 2006 17:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens ABC is Henry Gale een 'guest star', net als Bernard en Rose.
Als Henry erin komt, moeten zij er ook in, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |