Hij kan toch gewoon tegen "Henry" zeggen dat hij loog (voor eigen bestwil), tenslotte liegt "Henry" ook alles bij elkaar....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel complicaties opleveren, Locke is immers wel een man van zijn woord.
btje 24 stylequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:08 schreef truStie het volgende:
Misschien kun je het een beetje bekijken als zo'n immuniteits regeling van de amerkaanse regering.. die is geldig als je doet wat je gevraagt word totdat blijkt dat je ook maar een beetje iets liegt.. wat dus het geval isDagdag woord
Staat in de openingspost baklap!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Baklap het volgende:
Waar is die promo te vinden?
Ho stop.... Locke VROEG wie Henry Gale werkenlijk was. Hij antwoorde toen: Ik ben Henry Gale van minesota. Toen zei Locke: Oke, dan heb je mijn woord. Het 1e is gelogen, dan is het 2e al niet eens meer geldig....?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon tegen "Henry" zeggen dat hij loog (voor eigen bestwil), tenslotte liegt "Henry" ook alles bij elkaar....
Maar Gale zei: "Promise me you will protect me no matter what" Waarop Lock zei OK. Lock is niet zo snugger, hebben we moeten constateren, dus het lijkt me aannemelijk, dat hij hem ook daadwerkelijk gaat beschermen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ho stop.... Locke VROEG wie Henry Gale werkenlijk was. Hij antwoorde toen: Ik ben Henry Gale van minesota. Toen zei Locke: Oke, dan heb je mijn woord. Het 1e is gelogen, dan is het 2e al niet eens meer geldig....?
Kijk nog eens goed? En dan bedoel ik dus dat je niet bij 1e link gelijk moet opgeven, er staan er echt 3 linkjes. De 2e doet het alleen in IE. De 3e gebruik ik zelf. (moet je wel real-codec installeren)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Leuk,maar de promolinks gaan niet verder als 14 oid. Dus:
Links anyone![]()
Voor 18 that is.
Mja... Hopenlijk breekt Locke zijn belofte... Anders breek ik zijn benen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Maar Gale zei: "Promise me you will protect me no matter what" Waarop Lock zei OK. Lock is niet zo snugger, hebben we moeten constateren, dus het lijkt me aannemelijk, dat hij hem ook daadwerkelijk gaat beschermen.
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Leuk,maar de promolinks gaan niet verder als 14 oid. Dus:
Links anyone![]()
Voor 18 that is.
Hoe kom je eraan? Zodat dat url in de OP gezet kan worden? En wat is nu het probleem met realmedia? Tis gwoon een afspeelmanier. Er zijn alternatieve software ervoor om te kunnen afspelen zonder crap te installeren?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Symer het volgende:
[..]
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.
Hier staat een .mpg versie, mocht je, net als zovelen, een hekel hebben aan realmedia.
Zelf geupped.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Zodat dat url in de OP gezet kan worden?
Zou ik ook denken, maar er zijn hele volksstammen die bij realmedia uit de buurt blijven, vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
En wat is nu het probleem met realmedia? Tis gwoon een afspeelmanier. Er zijn alternatieve software ervoor om te kunnen afspelen zonder crap te installeren?
dan loopt ie nog gewoon door waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja... Hopenlijk breekt Locke zijn belofte... Anders breek ik zijn benen!
Dus je hebt zelf geconverteerd van real naar mpg?quote:
Nou, een keer wilde ik iets online bekijken, het was dus realmedia en ik moest ergens op klikken om realcodec te installeren. Toen kreeg ik bij elke boot een popupje van realmedia en er was geen uninstaller aanwezig. Maar als je alternatieve realcodec gebruikt, die zijn niet zo crappy...quote:Zou ik ook denken, maar er zijn hele volksstammen die bij realmedia uit de buurt blijven, vraag me niet waarom.
Wheheheh ja ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
dan loopt ie nog gewoon door waarschijnlijk
Hartelijk dankquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Symer het volgende:
[..]
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.
Hier staat een .mpg versie, mocht je, net als zovelen, een hekel hebben aan realmedia.
Nee, ik heb hem van een site die niet genoemd mag worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf geconverteerd van real naar mpg?
Hier geen last van, maar dat zal dan idd het bezwaar wel zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Nou, een keer wilde ik iets online bekijken, het was dus realmedia en ik moest ergens op klikken om realcodec te installeren. Toen kreeg ik bij elke boot een popupje van realmedia en er was geen uninstaller aanwezig. Maar als je alternatieve realcodec gebruikt, die zijn niet zo crappy...
Graag gedaanquote:
Je kan natuurlijk ook zeggen :quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem van een site die niet genoemd mag worden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, zo'n gegoogled plaatje joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij 1 beeldje zie je de hand van Locke als hij dat zegt, heb ff een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Autoreply het volgende:Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar screenshot.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:57 schreef Symer het volgende:
[..]Kijk even op Lost-media.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar screenshot.
En dan de promotie foto's van seizoen 2 epsiode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Kijk even op Lost-media.com
En dan de promotie foto's van seizoen 2 epsiode 18Dat snap ik, ik bedoelde dat hij op één van de overlevenden lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef C_V_S het volgende:Tja, je kan zeggen wat je wil, maar het staat wel tussen spoiler tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het..Hurley is coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Daemon19 het volgende:
Vette episode weer!
Lijkt erop dat de volgende ep een Hurley-ep wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef Jump het volgende:
Titel die ik hier nog niet zag voorbijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |