Nee joh, je moet gewoon leuke quotes uit afleveringen doen. "Put your mangos where your mouth is" zou ik voor kiezen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:21 schreef tonks het volgende:
De titel moet veranderd worden naar Lost (USA) Deel 25: Here be dragons
Foutje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:52 schreef innepin het volgende:
Mangos, niet mango's. Engels doet niet aan apostrof bij meervoud
And the plot thickens again...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:57 schreef Capetown het volgende:
De vader van Locke is dus ook een con-artist. Zou hij de oorspronkelijke Sawyer zijn?
Ik denk het wel, je ziet een moedervlek op haar wang, helaas is die niet te zien op die ander 2 screens maar wel die op haar nek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:14 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Zou het echt nadia zijn? ik denk het niet, let ook op het accent tijdens de ondervragen in s01*9, zie de screens die ik net ff heb gemaakt:
[afbeelding]
De enige aanwijzing dat er een onderwater hatch zou zijn is die haai met het darma logo, en eventueel dan die kabel die de zee in loopt, maar het verhaal heeft op internet een eigen leven gekregen, maar verder is er volgens mij geen enkele aanwijzig voor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:49 schreef FCDB het volgende:
[..]
Nog even een vraag... er werd ook nog het 1 en het ander gezegt over een hatch in het water... dat was aflevering 14 oid... Wat toen werd gezegt. Maar achter af is daar dus geen reet van waar?
[..]
Mss dat dat het aantal keer is dat the numbers te laat werden ingeboerd? Maar tot hoever kan die gaan dan? Need answers!!!quote:fatalities: 5
Deel 26 bedoel je?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Tering he, we zullen deel 16 maar de stilte voor de storm noemen
Maar ze worden niet vergeten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef ThaMadEd het volgende:
Eindelijk weer eens een goede aflevering
Ik begin me alleen een beetje te storen aan het feit dat Desmond en in het bijzonder Michael en Walt gewoon vergeten lijken te zijn ....
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:05 schreef Jump het volgende:
En 100% zeker dat Locke niks gaat zeggen van die kaart héNet zoals Claire enzo van die andere hatch waar ze in geweest zijn
nee deel 16 van dit seizoenquote:
Helemaal vergeten dat we daar ook een antwoord op hadden verwacht.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
nee deel 16 van dit seizoen
Weten we alleen nog niet hoe John verlamd is geraakt
Ik vind ze juist irritant! Had verwacht dat Locke klappen/kogels in z'n benen kreeg van die 2 gangsters of zo... Misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja die had ik wel verwacht eigenlijk. Maar gelukkig vind ik de flasbacks van Locke het meest interessant, dus daar mogen ze nog wel een aflevering aan besteden.
"Henry" vervoerde het voedsel niet in die ballon hoor. Het voedsel is vlakbij de hatch gedropt d.m.v. een parachute.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef BoontjeB het volgende:
Wat ook erg leuk is om over na te denken is...
Sprak die (nep) Henry wel de waarheid over wat hij nu precies gedaan heeft met de computer? Ik bedoel, hij ZEI dat hij gewoon de codes had ingetikt was weggelopen en op "random" die deuren weer omhoog gingen, maar aangezien de groep heeft uitgevonden dat hij Dharma voedsel vervoerde en dus niet Henry is kan je bijna aannemen dat hij iets anders heeft uitgevreten bij die computer.. maar wat..
De serie wordt steeds leukerff paar weken weer genieten!
Inderdaad, maar wel tof om te zien hoe sommige mensen echt ingaan op die kleine details enzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Merkie het volgende:
Typisch overmatig geanalyseer is dat. Maar goed.
Er staat ook nog: Z4, X8, Z15quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef liquid-orange het volgende:
Die wortels die op de kaart bij Flame staan zijn de eerste 3 getallen van de Hatch:
Wortel 16 = 4
Wortel 64 = 8
Wortel 225 = 15
Als iemand een telefoonnummer tegen mij zegt kan ik het ook foutloos herhalen. Zo moeilijk is 't toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Meiske78 het volgende:
Heeft die "Henry" nou zo'n goed geheugen, of kende hij de getallen gewoon al? Hij herhaalde ze wel heel gemakkelijk foutloos toen Locke ze opnoemde.
Pff hoe bedoel je ik zoek er teveel achterquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Meiske78 het volgende:
Heeft die "Henry" nou zo'n goed geheugen, of kende hij de getallen gewoon al? Hij herhaalde ze wel heel gemakkelijk foutloos toen Locke ze opnoemde.
The Swan: daar zitten zequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:04 schreef liquid-orange het volgende:
Ik blijf die kaart nog het meenst intrigerent van de aflevering vinden. Welke van de hatches op de kaart zijn nu al ontdekt?
Volgens mij is dat bewakingssysteem (dat geluid van die kettingen enzo), actief in die cirkel in het midden. En daardoor nog niet verkend in het midden.quote:Raar trouwens dat alle hatches een toegang tot het centrale vraagteken in het midden hebben, maar dat ze allemaal eindigen in een kruis. Dat zou kunnen inhouden dat de maker van de kaart het niet verder onderzocht heeft of dat hij door iets werdt tegengehouden. Misschien ook een blast-door?
Of die dat de map getekend hebben zijn het niet zeker, Er staan ook geen namen bij. Buiten C3 en C4 wat nog kan wijzen op codenamen.quote:Misschien dat de hatches die met een stippellijn getekend zijn in de zee liggen en dat dat ook de reden is waarom ze met een stippellijn getekend zijn.
Ik denk wel degelijk dat hij ze al wist. Maar dat zullen we allemaal wel zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef truStie het volgende:
[..]
Pff hoe bedoel je ik zoek er teveel achterZo moeilijk is het niet een paar nummertjes onthouden
Zeker niet als je ze er gelijk na zegt.
Neppe Henry zal er flink van langs krijgen en Locke zal nog een beetje mank lopen, maar voorlopig gaan ze denk ik niet terugkomen op de 'major events' van deze aflevering.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef Merkie het volgende:
Zou mooi zijn als ze voor de verandering de volgende aflevering ook gewoon superspannend maken. Meestal komt na een hoge piek een diep dal bij Lost.
Dat zuigt dus altijd zo he. Leuk als er wat gebeurt, maar aan de andere kant ook weer niet leuk omdat er toch niet op teruggekomen wordt. Misschien in aflevering 7 van seizoen 14.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Neppe Henry zal er flink van langs krijgen en Locke zal nog een beetje mank lopen, maar voorlopig gaan ze denk ik niet terugkomen op de 'major events' van deze aflevering.
Ghehe, ik dacht toen hij naar de auto van z'n pa liep dat die hem onder zou rijden waardoor hij verlamd zou raken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
nee deel 16 van dit seizoen
Weten we alleen nog niet hoe John verlamd is geraakt
Mwah toen zijn pa hem die sleutel van de kluis gaf dacht ik hij wordt vast te pakken genomen door die gangsters als hij het geld ophaalt en raakt daardoor verlamd ... maar ook dat is fout dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ghehe, ik dacht toen hij naar de auto van z'n pa liep dat die hem onder zou rijden waardoor hij verlamd zou raken.![]()
Ben ik met je eens. Vooral omdat hij er nogal verdacht bij keek, maar dat weet je bij 'Henry' ook maar nooit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat hij ze al wist. Maar dat zullen we allemaal wel zien.
Dat zou wel een anticlimax zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ghehe, ik dacht toen hij naar de auto van z'n pa liep dat die hem onder zou rijden waardoor hij verlamd zou raken.![]()
Het is ook raar dat hij zei dat het zijn vrouw was die daar lag. Waarom liegt hij daar ook over?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef ThaMadEd het volgende:
Het zou kunnen dat hij niet weg mocht omdat hij moest infiltreren in het kamp maar dan is de vraag waarom hij zich in godsnaam naar die zwarte man noemt. Hij kan toch ook gewoon een andere naam verzinnen?
Omdat dat geloofwaardiger is. Wtf doe je met een zwarte negert in een luchtballon?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is ook raar dat hij zei dat het zijn vrouw was die daar lag. Waarom liegt hij daar ook over?
Dan denken de anderen dat hij een homo is, nu is hij de lul.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat dat geloofwaardiger is. Wtf doe je met een zwarte negert in een luchtballon?
Ik hoorde 'Lockdown' en vervolgens ging de vrouwenstem aftellen van 10 naar 1.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef FCDB het volgende:
Nog even de belangrijkste vraag die alles in deze aflevering aan het rollen maakte: Wat was dat geluid wat door die speakers te horen was? Een vrouwen stem was te horen... wat ruis... volgens mij ook cijfers... iemand idee?
Dat gaat nog wel complicaties opleveren, Locke is immers wel een man van zijn woordquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Merkie het volgende:
Hoop trouwens niet dat Locke nu tot het eind van het seizoen zijn "word" gaat houden, aangezien Henry (wat Henry dus niet is) dat ook niet heeft gedaan.
Zij was me ff ontschoten (ik dacht aan Sun en Libbyquote:
WTF, claire was haar geheugen kwijt toch? En Kate in een hatch? Dat heb ik dan toch gemistquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Zij was me ff ontschoten (ik dacht aan Sun en Libby) Claire also nice
![]()
Ontopic: Op zich is het gewoon vaag dat Claire en Kate niks hebben gezegd over die hatch die ze bezocht hebben. Ik kan geen goede reden verzinnen dat ze het achterhouden![]()
Dan heb je idd een hele aflvering gemist. Zij zijn namelijk in een hatch geweest waar Claire naar ontvoerd is geweest toen ze nog zwanger was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF, claire was haar geheugen kwijt toch? En Kate in een hatch? Dat heb ik dan toch gemist![]()
Bij 1 beeldje zie je de hand van Locke als hij dat zegt, heb ff een screenshot gemaakt:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel complicaties opleveren, Locke is immers wel een man van zijn woord.
vuile slet dat het ook is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik 1 beeldje zie je de hand van Locke als hij dat zegt, heb ff een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij 1 beeldje zie je de hand van Locke als hij dat zegt, heb ff een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
Dat heb ik gezien... maar is dat verzwegen? Toch beter opletten in het vervolgquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:30 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Dan heb je idd een hele aflvering gemist. Zij zijn namelijk in een hatch geweest waar Claire naar ontvoerd is geweest toen ze nog zwanger was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan toch gewoon tegen "Henry" zeggen dat hij loog (voor eigen bestwil), tenslotte liegt "Henry" ook alles bij elkaar....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel complicaties opleveren, Locke is immers wel een man van zijn woord.
btje 24 stylequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:08 schreef truStie het volgende:
Misschien kun je het een beetje bekijken als zo'n immuniteits regeling van de amerkaanse regering.. die is geldig als je doet wat je gevraagt word totdat blijkt dat je ook maar een beetje iets liegt.. wat dus het geval isDagdag woord
Staat in de openingspost baklap!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Baklap het volgende:
Waar is die promo te vinden?
Ho stop.... Locke VROEG wie Henry Gale werkenlijk was. Hij antwoorde toen: Ik ben Henry Gale van minesota. Toen zei Locke: Oke, dan heb je mijn woord. Het 1e is gelogen, dan is het 2e al niet eens meer geldig....?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon tegen "Henry" zeggen dat hij loog (voor eigen bestwil), tenslotte liegt "Henry" ook alles bij elkaar....
Maar Gale zei: "Promise me you will protect me no matter what" Waarop Lock zei OK. Lock is niet zo snugger, hebben we moeten constateren, dus het lijkt me aannemelijk, dat hij hem ook daadwerkelijk gaat beschermen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ho stop.... Locke VROEG wie Henry Gale werkenlijk was. Hij antwoorde toen: Ik ben Henry Gale van minesota. Toen zei Locke: Oke, dan heb je mijn woord. Het 1e is gelogen, dan is het 2e al niet eens meer geldig....?
Kijk nog eens goed? En dan bedoel ik dus dat je niet bij 1e link gelijk moet opgeven, er staan er echt 3 linkjes. De 2e doet het alleen in IE. De 3e gebruik ik zelf. (moet je wel real-codec installeren)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Leuk,maar de promolinks gaan niet verder als 14 oid. Dus:
Links anyone![]()
Voor 18 that is.
Mja... Hopenlijk breekt Locke zijn belofte... Anders breek ik zijn benen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Maar Gale zei: "Promise me you will protect me no matter what" Waarop Lock zei OK. Lock is niet zo snugger, hebben we moeten constateren, dus het lijkt me aannemelijk, dat hij hem ook daadwerkelijk gaat beschermen.
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Leuk,maar de promolinks gaan niet verder als 14 oid. Dus:
Links anyone![]()
Voor 18 that is.
Hoe kom je eraan? Zodat dat url in de OP gezet kan worden? En wat is nu het probleem met realmedia? Tis gwoon een afspeelmanier. Er zijn alternatieve software ervoor om te kunnen afspelen zonder crap te installeren?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Symer het volgende:
[..]
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.
Hier staat een .mpg versie, mocht je, net als zovelen, een hekel hebben aan realmedia.
Zelf geupped.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Zodat dat url in de OP gezet kan worden?
Zou ik ook denken, maar er zijn hele volksstammen die bij realmedia uit de buurt blijven, vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
En wat is nu het probleem met realmedia? Tis gwoon een afspeelmanier. Er zijn alternatieve software ervoor om te kunnen afspelen zonder crap te installeren?
dan loopt ie nog gewoon door waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja... Hopenlijk breekt Locke zijn belofte... Anders breek ik zijn benen!
Dus je hebt zelf geconverteerd van real naar mpg?quote:
Nou, een keer wilde ik iets online bekijken, het was dus realmedia en ik moest ergens op klikken om realcodec te installeren. Toen kreeg ik bij elke boot een popupje van realmedia en er was geen uninstaller aanwezig. Maar als je alternatieve realcodec gebruikt, die zijn niet zo crappy...quote:Zou ik ook denken, maar er zijn hele volksstammen die bij realmedia uit de buurt blijven, vraag me niet waarom.
Wheheheh ja ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
dan loopt ie nog gewoon door waarschijnlijk
Hartelijk dankquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Symer het volgende:
[..]
De nieuwste promo is inderdaad niet beschikbaar in .wmv formaat op de site die in de OP staat.
Hier staat een .mpg versie, mocht je, net als zovelen, een hekel hebben aan realmedia.
Nee, ik heb hem van een site die niet genoemd mag worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf geconverteerd van real naar mpg?
Hier geen last van, maar dat zal dan idd het bezwaar wel zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Nou, een keer wilde ik iets online bekijken, het was dus realmedia en ik moest ergens op klikken om realcodec te installeren. Toen kreeg ik bij elke boot een popupje van realmedia en er was geen uninstaller aanwezig. Maar als je alternatieve realcodec gebruikt, die zijn niet zo crappy...
Graag gedaanquote:
Je kan natuurlijk ook zeggen :quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem van een site die niet genoemd mag worden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, zo'n gegoogled plaatje joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij 1 beeldje zie je de hand van Locke als hij dat zegt, heb ff een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Autoreply het volgende:Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Als je het forum eens leest dan zag je dat ik er al een stuk over gepost hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar screenshot.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:57 schreef Symer het volgende:
[..]Kijk even op Lost-media.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar screenshot.
En dan de promotie foto's van seizoen 2 epsiode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Kijk even op Lost-media.com
En dan de promotie foto's van seizoen 2 epsiode 18Dat snap ik, ik bedoelde dat hij op één van de overlevenden lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef C_V_S het volgende:Tja, je kan zeggen wat je wil, maar het staat wel tussen spoiler tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het..Hurley is coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Daemon19 het volgende:
Vette episode weer!
Lijkt erop dat de volgende ep een Hurley-ep wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef Jump het volgende:
Titel die ik hier nog niet zag voorbijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de OP.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:04 schreef sleepflower het volgende:
Waar kan ik de Canadese promo vinden?
Dat vind ik het probleem juist, als ze iets "groots" vinden, komen ze er bijna nooit meer op terug.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, hoe zit het eigenlijk met die energiebron. Ik kan me herinneren dat ze ergens in een aflevering onder de vloer van de hatch zaten om op zoek te gaan waar die stroom vandaan kwam. Daar heb ik ook niets meer van gezien.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
My bad!![]()
http://www.thetailsection.com/lost.Dave.Canadian.avi
Nee dat kan ook wel kloppen, want daar viel verder ook niks meer te zien of te doen. Ze waren op een dikke laag beton gestuit die om de energiebron heen zit, dus als ze nergens een drilboor vinden of iets dergelijks dan kunnen ze er verder ook niks mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, hoe zit het eigenlijk met die energiebron. Ik kan me herinneren dat ze ergens in een aflevering onder de vloer van de hatch zaten om op zoek te gaan waar die stroom vandaan kwam. Daar heb ik ook niets meer van gezien.
Haha, was behoorlijk geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
Het mooiste stukje wat ik tot nu toe gezien heb in heel de Lost-sezioen is die waarin een man zegt hoe gevaarlijk dynamiet wel niet is en vervolgens ontploft en dan hurley reactie erop na 3 seconden:"Dude...." (dat is alles wat gezegd wordt)
Ik heb werkenlijk staan te huilen van het lachen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |