abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36495554
Goede aflevering!
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:22:29 #102
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36496006
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:51 schreef erkel het volgende:
Bij gebrek aan een goeie verkapte tvp post ik maar ff een weinig flatteuze foto van van Evangeline Lilly en geef daarmee het bewijs dat met wat leuke belichting/camerawerk, kleding en make-up veel verdoezelt kan worden, maar dat de echte waarheid toch hard is

[afbeelding]
Ik weet niet wat jij denkt te zien, maar ik zie hier nog steeds een hele mooie meid!
censuur :O
pi_36496317
'Hic sunt dracones', oftewel 'here be dragons', werd vroeger op kaarten gebruikt om gevaarlijk of nog niet ontdekt gebied aan te duiden.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:31:34 #104
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36496320
Als dat serieus een parachute-voedsel-dropping was, hadden ze dan geen vliegtuig moeten horen overkomen?

Wat ik wazig vond: waarom kroop Locke niet zelf door dat ventilatierooster, om de computer uit te zetten, en hulp te halen voor het openen van de deuren, i.p.v. die gevangen "other" vrij te laten om hem te helpen? Niet echt logisch!

Ik verwacht nu dat in de volgende aflevering Anne-Lucia en Sayid die other gaan martelen om informatie los te krijgen.

Om over na te denken:
Die "other" heeft zich niet per ongeluk door French-Chick laten vangen. Hij moet dat hebben gepland, in de hoop te infiltreren. Dat is weer het zwakte-bod van the Others, net als het infiltreren door Nathan aan het begin. Oftewel: the Others zijn nog steeds bang van de nieuwe eilandbewoners!
censuur :O
pi_36496765
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Als dat serieus een parachute-voedsel-dropping was, hadden ze dan geen vliegtuig moeten horen overkomen?
Misschien wat het met een luchtballon
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:47:25 #106
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36496879
quote:
Ik verwacht nu dat in de volgende aflevering Anne-Lucia en Sayid die other gaan martelen om informatie los te krijgen.

Om over na te denken:
Die "other" heeft zich niet per ongeluk door French-Chick laten vangen. Hij moet dat hebben gepland, in de hoop te infiltreren. Dat is weer het zwakte-bod van the Others, net als het infiltreren door Nathan aan het begin. Oftewel: the Others zijn nog steeds bang van de nieuwe eilandbewoners!
Die fake-Henry zit diep in de nesten inderdaad. Ik ben benieuwd wat hij nu te vertellen heeft.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:14:55 #107
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_36497703
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef C_V_S het volgende:
Blijf nou eens inhoudelijk i.p.v deze zinloze postings

De vrouw waarbij Locke iets met het huis deedt en toen zijn vader weer zag na zijn "dood" was Nadia. De vriendin van Sayid.

Ze had blijkbaar het huis net gekocht aangezien Locke bekijkt wat de kwaliteit van het huis is na dat je het net gekocht hebt.

Tevens was die map op de blast door uitermate interessant.

De vliegtuigen die over vlogen bij Locke toen die bij het motel van zijn vader waren van Oceanic Air

Hier nog een plaatje van die Blastdoor, wat het allemaal is weet ik ook niet

[afbeelding]
Zou het echt nadia zijn? ik denk het niet, let ook op het accent tijdens de ondervragen in s01*9, zie de screens die ik net ff heb gemaakt:
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_36497752
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Misschien wat het met een luchtballon
Of een vliegtuig wat hoog zit. Eentje op een paar kilometer hoogte hoor je echt niet en mikken gaat zelfs dan nog redelijk nauwkeurig.

Wel een übergave ep
pi_36498008
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vond Jack ook eindelijk weer eens een keer tof. Gewoon John, Henry en de hatch laten voor wat ze zijn voor wat potjes poker, en pas laat in de avond terugkeren naar de hatch.
Ik vind Jack altijd tof
Was ook wel leuk dat er weer iets van de oude sfeer tussen Jack en Kate terug was (ook al was het maar even).
pi_36498025
quote:
Wat ik wazig vond: waarom kroop Locke niet zelf door dat ventilatierooster, om de computer uit te zetten, en hulp te halen voor het openen van de deuren, i.p.v. die gevangen "other" vrij te laten om hem te helpen? Niet echt logisch!
Uh, hij zat een beetje vast...?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:28:43 #111
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36498082
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Uh, hij zat een beetje vast...?
Voordat hij vast kwam te zitten.

En wat Nadia betreft, volgens mij was het haar wel.
pi_36498163
Ja dat is Nadia wel hoor... Dat het accent veranderd is zegt niets, je weet niet hoeveel tijd er inmiddels verstreken is.
pi_36498229
quote:
[...]

[...]
Volgens mij is het zo gegaan:
Deuren vielen dicht, locke steekt die staaf ertussen. De computer ruimte heeft zelf ook deuren en ook al klim je daarheen, dan nog kun je de hatch niet uit. Vervolgens valt die deur op locke nog voor hij tijd heeft om aan de countdown te denken, en dan is het te laat.

Wel een aardige aflevering, maar nog steeds heel veel nieuwe mysteries en amper antwoorden, maar goed daarom kijken we Lost natuurlijk.

Wat moesten die mannen nou eigenlijk precies bij de vader van locke? Dat stukje verstond ik niet goed. En waarom heeft locke het alsnog gedaan? Of gaat dat duidelijk worden in een 3e flashback in seizoen 3?

Ik wil trouwens dat oog terug aan het begin van elke aflevering.
-
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:34:00 #114
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36498255
Leeft Said trouwens in de veronderstelling dat Nadia dood is?
pi_36498351
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:34 schreef Trancelocator het volgende:
Leeft Said trouwens in de veronderstelling dat Nadia dood is?
Ja dat heeft hij wel gezegd.. Misschien weet hij iets dat wij nog niet weten.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:46:05 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36498610
Godverdomme zeg, die intro van "I'm Henry Gale, I'm from Minnesota !" heb ik al 40x gezien nu .

Verder wel leuke aflevering.
2000 light years from home
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:48:57 #117
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36498678
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:46 schreef Merkie het volgende:
Godverdomme zeg, die intro van "I'm Henry Gale, I'm from Minnesota !" heb ik al 40x gezien nu .

Verder wel leuke aflevering.
Die zin komt in ieder geval niet meer terug na vandaag.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:54:06 #118
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36498786
Wel goede aflevering. Ook wel ironisch, wordt er een nieuwe 'vraag' opgroepen (die tekens), hebben de makers zelf al vast besloten om het in midden een groot vraagteken te zetten. Zelfkennis. Ben benieuwd hoe het verder gaat met 'Henry'. Ten tweede wel een beetje dom om van Henry iemand te begraven mét het ID-kaartje van wie hij de identiteit aanneemt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:55:07 #119
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36498812
Wat waren nou de vijf 'major events'?

1. Lockdown
2. 'UV'-kaart
3. Voedsel gedropt van Dharma
4. Ballon gevonden
5. Henry is Henry niet

Lijkt me?

Promo ziet er niet al te spectaculair uit, wordt een Hurley aflevering denk ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_36498855
quote:
Ergens in de vorige topicjes werd geopperd dat geen enkele vliegtuig "veilig" in de buurt van dit eiland kan komen aangezien ze toch al allemaal neerstorten. Dus vandaar de ballon?
quote:
Ik geloof dat locke en jack een beetje het idee hadden dat henry wel oke was. Waren ze overtuigd dat hij 1 van de others zou zijn dan denk ik niet dat hij hem vrij had gelaten.
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:05:07 #121
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36499006
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef TC03 het volgende:
Wat waren nou de vijf 'major events'?

1. Lockdown
2. 'UV'-kaart
3. Voedsel gedropt van Dharma
4. Ballon gevonden
5. Henry is Henry niet

Lijkt me?

Promo ziet er niet al te spectaculair uit, wordt een Hurley aflevering denk ik.
Dat waren inderdaad wel de belangrijkste events.

BTW, de kaart op de Blastdoor suggereert dat de Swan-station ook meteen de grootste is van alle bunkers. Het lijkt erop dat deze dan ook meteen de belangrijkste op het eiland is. Maar ja, dat vraagteken in het midden...
pi_36499126
Zou dat niet de energiebron oid zijn?
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:11:00 #123
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36499137
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef Symer het volgende:
Dit zijn de Latijnse teksten die ik met m'n middelbare school Latijn vertaald heb:

Aegrescit medendo - Het wordt erger door genezing
Malum consilium quod mutari non potest - Een slecht plan dat niet veranderd kan worden
Sursum corda - Harten opwaarts
Cogito ergo doleo - Ik denk dus heb ik verdriet
Credo nos in fluctu eodem esse - Ik geloof dat we in dezelfde stroming zijn
Hic sunt dracones - Hier zijn slangen (of draken)
Ut sit magna, tamen certe lenta ira deorum est - Ook al is de wraak van de goden groot, het is toch zeker langzaam
Trouwens bedankt voor de vertalingen, Symer. Ik heb ook Latijn gehad, maar dat is helaas te ver weggezakt.
  Lieve Belg donderdag 30 maart 2006 @ 18:12:50 #124
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36499178
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:05 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dat waren inderdaad wel de belangrijkste events.

BTW, de kaart op de Blastdoor suggereert dat de Swan-station ook meteen de grootste is van alle bunkers. Het lijkt erop dat deze dan ook meteen de belangrijkste op het eiland is. Maar ja, dat vraagteken in het midden...
Ze (die dat de map getekend hebben) hebben misschien inet alles even goed kunnen verkennen ofzo.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36499183
quote:

Om over na te denken:
euhm, heb jij geslapen tijdens die aflevering??
lock zat met zen beneden tussen die deur...
kon ie moeilijk weg hé
Garfield!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')