niks mis mee hoor! Blijft een prachtvrouw ook zonder make-upquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:51 schreef erkel het volgende:
Bij gebrek aan een goeie verkapte tvp post ik maar ff een weinig flatteuze foto van van Evangeline Lilly en geef daarmee het bewijs dat met wat leuke belichting/camerawerk, kleding en make-up veel verdoezelt kan worden, maar dat de echte waarheid toch hard is![]()
[afbeelding]
En Rousseau was een franse filosoof.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:13 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Locke was een Engelse filosoof
Was al eerder bekend
Vanavond komt een nieuwe aflevering van Lost hoor?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Pff wachten sucks, ook al is het een week
ja dat begrijp ik maar we zijn wel een week verderquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanavond komt een nieuwe aflevering van Lost hoor?
2.17 - 29 maart 06
So true...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Een weekje is wel te doen als je net bijna een maand heb gewacht
Zolang duurt het niet meer hoor. Ik heb er echt zin in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:31 schreef G-Mart het volgende:
Zonet 16 gezien, erg tof. Kan ook niet wachten op de volgende episode.
is idd nu uit....quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:44 schreef crossover het volgende:
Ik dacht dat episode 17 uit zo komen
van imdb:
Season 2, Episode 17: Lockdown
29 March 2006
16 had ik al gezien..
Nee leg eens uit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef mrkanarie het volgende:
Locks kluisnummers was 1516
zien julie het verband?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zei ie: How about you put your mangos where your mouth isquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:08 schreef Baklap het volgende:
How about you put your money where your mouth is
Waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:05 schreef AlohaXa het volgende:
Wist je dat er eigenlijk 6 pakketjes waren gedropt. Hurley heeft een aantal verdoezeld voordat die andere vliegtuig crashers er aan kwamen lopen.
UV stif opgeschreven net zoiets als in Gone In 60 Seconds maar dat snapte je vast zelf ook welquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:48 schreef s0k het volgende:
De vraag is, wanneer is dat opgeschreven op die deuren. En waarom is het slechts met dat licht zichtbaar? En hoe kan die status weer bereikt worden, om die deuren omlaag te doen, met dat licht aan, voor een langere periode? Want het moet wel mogelijk zijn lijkt me. En dan niet door weer de counter af te laten lopen, want we zagen dat dat veels te kort duurde om zo'n tekening te maken.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:59 schreef s0k het volgende:
De deuren zijn nog niet eerder dicht gegaan
Iig niet in bijzijn van jack/locke etc. Uiteraard wel in bijzijn van een van de vorige bewoners.quote:
Zei Hurley niet dat er nog eten was voor 3 maanden? Het lijkt mij goed mogelijk dat er tijdens de 58 dagen dat ze er nu zitten nog geen eten was gedropt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Iig niet in bijzijn van jack/locke etc. Uiteraard wel in bijzijn van een van de vorige bewoners.
hm. Ja, dat klopt dan weer wel idd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Zei Hurley niet dat er nog eten was voor 3 maanden? Het lijkt mij goed mogelijk dat er tijdens de 58 dagen dat ze er nu zitten nog geen eten was gedropt.
Hoe bedoel je doorkrast ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef Slayage het volgende:
Wat een uber ep zeg![]()
Waarom zou een van die hatches doorkrast zijn? Misschien die hatch waar ze laatst waren?
Sawyer: "Well I had to try"![]()
Ja de bovenste is duidelijk doorkrast.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Hoe bedoel je doorkrast ?
In dat plaatje of wat ?
Ja gewéldig!quote:
Grappig, dat 'Recreation Area for D.I.M.G. Teams' net boven het 'I AM HERE'. Die afkorting zal dan wel staan voor 'Dharma Initiative Management Group' of iets dergelijks.quote:
bedoelde ik ook te zeggen maar ging misquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:19 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Volgens mij zei ie: How about you put your mangos where your mouth is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |