In de OP.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:04 schreef sleepflower het volgende:
Waar kan ik de Canadese promo vinden?
Dat vind ik het probleem juist, als ze iets "groots" vinden, komen ze er bijna nooit meer op terug.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, hoe zit het eigenlijk met die energiebron. Ik kan me herinneren dat ze ergens in een aflevering onder de vloer van de hatch zaten om op zoek te gaan waar die stroom vandaan kwam. Daar heb ik ook niets meer van gezien.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
My bad!![]()
http://www.thetailsection.com/lost.Dave.Canadian.avi
Nee dat kan ook wel kloppen, want daar viel verder ook niks meer te zien of te doen. Ze waren op een dikke laag beton gestuit die om de energiebron heen zit, dus als ze nergens een drilboor vinden of iets dergelijks dan kunnen ze er verder ook niks mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, hoe zit het eigenlijk met die energiebron. Ik kan me herinneren dat ze ergens in een aflevering onder de vloer van de hatch zaten om op zoek te gaan waar die stroom vandaan kwam. Daar heb ik ook niets meer van gezien.
Haha, was behoorlijk geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
Het mooiste stukje wat ik tot nu toe gezien heb in heel de Lost-sezioen is die waarin een man zegt hoe gevaarlijk dynamiet wel niet is en vervolgens ontploft en dan hurley reactie erop na 3 seconden:"Dude...." (dat is alles wat gezegd wordt)
Ik heb werkenlijk staan te huilen van het lachen....![]()
Echt typisch voorbeeld van Lost-rekkerij trouwens. Maar dat terzijdequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Eindelijk weer een stuitergave aflevering.![]()
werd tijd ook ik was aan het afhaken. Die henri heeft dus toch wel wat te verbergen. Alleen verwachte ik ook dat het duidelijk werd waarom Lock nou eigenlijk in een rolstoel zat.
Ik schrok me anders te pletter!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
Het mooiste stukje wat ik tot nu toe gezien heb in heel de Lost-sezioen is die waarin een man zegt hoe gevaarlijk dynamiet wel niet is en vervolgens ontploft en dan hurley reactie erop na 3 seconden:"Dude...." (dat is alles wat gezegd wordt)
Ik heb werkenlijk staan te huilen van het lachen....![]()
Hmm intressante map, mara hoe weten ze dat het eiland die vorm heeft, en dan kleine eiland onderin ''Alex'' wat is dat precies?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:41 schreef Scotix het volgende:
op de NLse Lost topic zag deze map:
http://i39.photobucket.co(...)rainsgonebad20nb.jpg
waar zou 'de hatch van claire' komen?
Ik ook hoor, maar eerlijk is eerlijk, ik had zoiets van die vent stelt zich aan met "wees extreem voorzichtig bla bla bla" en toen BOEM! Toen dacht ik: oh hij stelt zich niet aan...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:20 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Ik schrok me anders te pletter!Maar t was grappig idd.
![]()
En dan ook eerst "Soooo"quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef Merkie het volgende:
Ik vond die opmerking van Hurley over Bernard grappig. "Rose's husband is white. Didn't see that one coming". Volgens mij zegt hij dat zo out of the blue tegen Sun, echt te grappig.
Idd ! En ik wil ook wel weten of hij dat geld nou pakt of niet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Dos37 het volgende:
werd tijd ook ik was aan het afhaken. Die henri heeft dus toch wel wat te verbergen. Alleen verwachte ik ook dat het duidelijk werd waarom Lock nou eigenlijk in een rolstoel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |