Ik zat al te wachten op nieuw topicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:47 schreef Viking84 het volgende:, ik heb m'n eerste ONM-topic geopend
Zag ineens dat ik de laatste post geplaatst had, razendsnel een TT bedenken..
Robert welquote:
Eindelijk iemand die het ook met me eens is op FOKquote:
IK had wel meer mensen verwacht op fok.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook met me eens is op FOK
LBF vind dat ik een wansmaak hebmaar dat vind ie van alles en iedereen
Eens in de zoveel seizoenen moet dat gedrocht blijkbaar janken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:46 schreef Viking84 het volgende:
zoVinden jullie Joost ook zo zielig?
deeltje 167: ONM #167: Elmer en Kyra, het nieuwe liefdespaar??
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK had wel meer mensen verwacht op fok.
Robert komt altijd boven aan op de polls![]()
![]()
Wat is er, kip?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
Eindelijk iemand die het ook met me eens is op FOK
LBF vindT dat ik een wansmaak heb, maar dat vindT ie van alles en iedereen
gecorrigeerd? nou en?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat is er, kip?
Btw.: ik heb ff je fouten gecorrigeerd.....
zegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan leer je nog eens wat van opie!
heb even in je FB geloerd. Hoe kun jij nou Cultuur Economie en Maatschappij doen?quote:
Nou, het is in VWO4 nog samen bij onsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb even in je FB geloerd. Hoe kun jij nou Cultuur Economie en Maatschappij doen?Of doe je twee profielen ofzo?
Doeiquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we het nog over ONM hebben?
Kyra wegquote:Kyra’s moeder vraagt of Kyra mee wil naar huis. Echt naar huis… naar Curaçao dus.
Willen we dat zien?quote:Op een parkeerplaats langs de snelweg leert Kasper zichzelf wat beter kennen.
Wat heb je aan zo'n dochter die je niet kunt vertrouwen?quote:Marnix en Annemarie weten vrede te sluiten met Esmee. Maar als hij haar de volgende dag bij haar nieuwe school afzet, ziet hij niet dat zij uit het raam klimt…
Dat mag alleen als Viking84 chagrijnig is, anders niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we het nog over ONM hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag alleen als Viking84 chagrijnig is, anders niet.
Balen, maarja shit happens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:19 schreef -Marlii- het volgende:
Ik kan niet kijkenmaar 10 minuten ofzo
en gtst ook al niet
Kijk morgenvroeg alles wel op internet + videoSta wel iets eerder op
Ik weet 't niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar weet iemand nou of Iris dat kind in de serie gaat krijgen of iets anders?
Dat zal vast wel ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Gyman zich hier weer uit weet te lullen.
Ze kan niet echt acteren, dat begingesprek over die oorbellenquote:
Dat was echt slecht ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kan niet echt acteren, dat begingesprek over die oorbellen.
Wat maakt dat nou uit. We weten toch wel dat t nep isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kan niet echt acteren, dat begingesprek over die oorbellen.
ONM is zó geniaal. Dat kan je niet in een paar woorden samenvattenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef AlohaXa het volgende:
ow kan iemand mij een samenvatting geven van onm. Ik heb het nog nooit gezien, maar wil binnenkort wil instappen. Kan namelijk nooit mee praten met de vrouwen als het er weer op is geweest
Ik vind het irritant en zwaar overbodig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:24 schreef Plofkip het volgende:
Geen idee wat het verder is, maar ik moet blijkbaar hier zijn om te zeggen dat ik het bijzonder vind om een leuke homo in een soap in de bosjes te zien rondstappen. Bijzonder om te zien.
Annemarie wordt de Prinses van Joost ( Hillard-Iris lijntje )quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Joost is niet leuk op de manier waarop Niels leuk is. Dus kun je niet met elkaar vergelijkenIk hoop dat 'ie Annemarie naar de andere wereld helpt
Passiemoord in ONM
Esmee zegt gewoon " BLIJF MET JE GORE POTEN VAN ME VRIENDJE AF!!"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
Het is alleen zo jammer dat Gyman zich hier weer uit weet te lullen.
correctie: 2000-2002quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:11 schreef Woelli het volgende:
Maar hij speelde van 1999-2002 de rol van Olaf Zwart in ONM
Niet wéér zo'n lijntjequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Annemarie wordt de Prinses van Joost ( Hillard-Iris lijntje )![]()
Komende week verlaat SMEErpijp Juniman, omdat hij nu een ander naïef meisje uitbuit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:42 schreef DeTolk het volgende:
Esmee zegt gewoon " BLIJF MET JE GORE POTEN VAN ME VRIENDJE AF!!"
Als die nieuwe een rijbewijs heeft scheelt het weer taxikostenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:07 schreef pberends het volgende:
Junior: "Nu hoef je al dat werk niet meer alleen te doen"
Nee joh, ik denk dat hij diep in zijn hart toch een goed persoon is en haar het hof gaat makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Komende week verlaat SMEErpijp Juniman, omdat hij nu een ander naïef meisje uitbuit.
Nouja zeg.quote:
Dit kan idd echt niet.quote:
dan heeft imdb het foutquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef Woelli het volgende:
Ow ik dacht 1999. Want dat staat namelijk ook op imdb.
Wát kwam bij Boulevard?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht ik doe een gok, het komt vast bij Boulevard. Dus ik zet 4 op en het was al bezig. En ja hoor...![]()
Niet specifiek jouw foto, maar ze lieten dat stuk uit de krant zien. En een 2e fout, bij Lingo hadden ze een plaatje van Lucille staan en dat moest Nance zijn ofzo. En een telefoongesprek met zo'n pipo van de krant.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát kwam bij Boulevard?
De foto van hierboven?
Lieten ze díe ook zien?
quote:
Oh.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet specifiek jouw foto, maar ze lieten dat stuk uit de krant zien. En een 2e fout, bij Lingo hadden ze een plaatje van Lucille staan. En een telefoongesprek met zo'n pipo van de krant.
Als jij het was die vanmorgen al heel vroeg belde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Tssk, ze zullen het (idee) vast wel van mij gejat hebben!
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij het was die vanmorgen al heel vroeg belde.
quote:
zo uit mijn hoofd in april ofzo... hij kwam om Ticho en Babette te helpen met het internetcaféquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef Woelli het volgende:
Wanneer kwam hij der eigenlijk in begin 2000 ofzo?
IK ben namelijk weer gaan kijken vanaf naar de zomerstop 2001.
Oooooh!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Oh Boulevard bedoel je, wie weet. Ik bedoelde dat er vroeg naar het AD was gebeld om ze erop te wijzen.Ik raak al helemaal in de war.
![]()
In aflevering 1249 ("Serge's verleden"), die werd uitgezonden op vrijdag 12-05-2000, was Olaf Zwart voor het eerst te zien. Slechts één aflevering later werd de leader aangepast en behoorde Sebastiaan Labrie tot de vaste cast.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef Woelli het volgende:
Wanneer kwam hij der eigenlijk in begin 2000 ofzo?
IK ben namelijk weer gaan kijken vanaf naar de zomerstop 2001.
ik heb meer moeite met Kyra's "vuile huichelaar"quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben het beu om iedere begintune Shirina "Het doet píjn" te horen zeggen....
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb meer moeite met Kyra's "vuile huichelaar"
of gewoon niet zo moeilijk doen:quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
Je kan ook gewoon een grafitti-bus kopen en de shit overspuiten...
Hahahahaha! Denken wij voor het eerst hetzelfde?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
Bettina denkt aan de roosjes van Ed?!?![]()
Ilana Rhooderkerk doet het anders ook niet verkeerd. Iedereen denkt dat ze zo'n soepsnol is.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten inderdaad voor die gozer die Junior speelt... geweldig talent
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONMquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Greetings het volgende:
Ow en hoe heette dat vroegere vriendinnetje van die homo in het echt?
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONM
geen idee... verhaaltechnisch lijkt het me niet erg logischquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Greetings het volgende:
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?
Straks vinden we haar ook nog op een plek voor hang ouderen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
Normaal zijn het jongeren die verslaafd zijn, maar Bettina bewijst maar weer eens dat er ook wel verslaafde bejaarden bestaan
Dat zou wel wat zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Straks vinden we haar ook nog op een plek voor hang ouderen....![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
En gaat ze net als SMEErpijp "aan het werk".... voor doekoe.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
Kas is niet zo oud, Joachim welquote:
Ja ik ook, weet niet waarom, maar dat idee had ik ook al wel ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef soapie het volgende:
Ik zie Joachime en Bettina ook wel wat woren.....
Ja dat dacht ik dus ook....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
Ik dacht eerst dat ze bij Bettina thuis waren
Churchillquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef soapie het volgende:
Die woonkamer van Joachim lijkt wel op de woonkamer van Bettina alleen wat leger.
GTST is meer een onrealistische adventure met alleen maar perfecte mensen. ONM is veel realistischer en jonger.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:05 schreef Greetings het volgende:
Ik volg deze serie ook voor het eerst sinds een paar weken. Vind het VEEL beter dan GTST iig.
Die Junior speelt echt zeer overtuigend de loverboy moet ik zeggen![]()
Esmee speelt ook erg goed, en is lekker![]()
"Malú kan het goed vinden met Tonnie" Hmm... word dat neuqen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Binnenkort in ONM:Lauretta Geraards als Malú Branca
bron
Za toch liever Anouck Klompquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
bron
En dat moet voor een zus van Julia doorgaan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
bron
Idd. Ze werken niet, en bedriegen elkaar op grote schaal. En ze zijn allemaal steenrijk ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
GTST is meer een onrealistische adventure met alleen maar perfecte mensen. ONM is veel realistischer en jonger.
In GTST werkt ook iedereen in de luxe sectoren (horeca, reclame, kunst)quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ze werken niet, en bedriegen elkaar op grote schaal. En ze zijn allemaal steenrijk ofzoIk vind GTST echt een hemeltergende kutserie!
(hoewel ik er vroeger wel naar heb gekeken).
iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef pberends het volgende:
[..]
In GTST werkt ook iedereen in de luxe sectoren (horeca, reclame, kunst).
Zij heeft langer onder de Brazilliaanse zon gelegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat moet voor een zus van Julia doorgaan?. Ze heeft wel een crimineel hoofd
![]()
Ik vind eigenlijk beide leuk, omdat ze zo verschillend zijn. Maar ONM is idd stuk realistischer, zeker met een loverboy erinquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iddONM is veel normaler
Normale mensen, normaal beroep. Niet iedereen wil elkaar meteen doodmaken zoals in GTST
En in GTST komen ze er ook nog gewoon mee weg
Arts geen luxe sector? En wat te denken van onze eigen DOK (horeacaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef pberends het volgende:
[..]
In GTST werkt ook iedereen in de luxe sectoren (horeca, reclame, kunst).
DOK is een opvanghuis voor criminelen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:36 schreef -Marlii- het volgende:
Arts geen luxe sector? En wat te denken van onze eigen DOK (horeaca)
Dat kan ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
DOK is een opvanghuis voor criminelen.
Een rollenspel jaja, met z'n slurf zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 's een rollenspel met die gast gedaan, ivm een agressietraining
nah.... stelletje rascistenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:49 schreef pberends het volgende:
Mevrouw Renders... lopen ze weer te fitten op Nederlanders?
Je zou zeggen: wees blij dat er mensen kinderen willen opvangenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
alsof een toezegging bindend is....
stomme jeugdzorgnepperd![]()
met de toezegging van moeder kan dat kind onder 't mom van 'n Netwerkplaatsing naar Y en E,quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Je zou zeggen: wees blij dat er mensen kinderen willen opvangen.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Lekker realistisch; huisgenoten die BLIJ zijn dat andere huisgenoten kinderen nemen... right!
Ws hijzelf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
Youssef een radarsysteem voor homo's... wie is er dan homo??
Ze zitten nu al op het maximum bewoners en een kind telt voor 2, die kan al helemaal niet voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfde![]()
misschien moeten ze, net als Joost en Lizzy, nu op ziek naar 'n ander huis:
krijgen ze ook allemaal vogelgriep!!
Stuk beter dan Kyra.quote:
da's nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een knipperlicht die junk zeg, wel...niet...wel....niet![]()
Dat houdt de spanning er in.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een knipperlicht die junk zeg, wel...niet...wel....niet![]()
Ja weet ik, maartoch...quote:
Klopt, maar van mij had het zo niet meer gehoeven. Dan had ik wel naar een ander kindje uitgekeken.quote:
kansloosquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef pberends het volgende:
ze komt de kinderbijslag alvast innen.
Mietje (quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Getver! We gaan toch niet nog meer van dat smerige gevoos krijgen!?
Bij mij gaat het ook langzaamquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Flikker op!
Btw.: gaat het forum weer zo kutlangzaam of ligt het aan mij?
Dan zie ik nog liever JP met José vozen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:11 schreef booo het volgende:
Bij mij gaat het ook langzaam![]()
Vond er toch niks mis mee hoor, Kasper en Just![]()
Volgende week geeft ze Juniman de bons als hij met zijn "nichtje" "praat".quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
't was niet echt boeiend allemaal zonder Bettina en Smee
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Volgende week geeft ze Juniman de bons als hij met zijn "nichtje" "praat".
Ze keert 'm de rug toe.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef booo het volgende:
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.
"Ik wilde even testen of ze voor me ons kan werken."quote:
je gaat gelijk krijgen denk ik ..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef booo het volgende:
[..]
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.
Naja, we zien wel hoe het afloopt .. hoop wel dat Esmee zich tegen M&A&S blijft keren, das leuker dan een lieve puber in een seriequote:Maandag 10 april
Junior is bereid hemel en aarde te bewegen om een referentie van Daan te krijgen. Kasper helpt Junior om zijn plan uit te voeren, maar toch gooit iemand roet in het eten, nota bene Juniors beste vriend. Annemarie en Joyce proberen het beste van hun halfverwelkte vriendschap te maken, maar die ene man -Marnix- zal telkens tussen hen in blijven staan. Bettina raakt steeds meer onder de invloed van Joachim.
Dinsdag 11 april
Malú vindt dat Julia maar voor haar moet zorgen en een verblijfsvergunning is een aardig begin. Shirina weet niet goed wat ze met overdreven sentimentele Bettina aanmoet, dan doet Shirina een verontrustende ontdekking… Kasper zet alles op alles in een poging om de culinaire reputatie van Dok te redden, maar of zijn (seksuele) charmes in goed aarde vallen, is nog helemaal de vraag.
Woensdag 12 april
Shirina zweert dat zij ervoor zal zorgen dat Bettina nooit meer bij die kwakzalver van een Joachim over de vloer komt. Zal haar dit lukken of is Bettina te veel onder zijn onvloed? Marnix heeft een kado voor Esmee, die eindelijk weer thuis is. Het is echter zo groot dat het Esmee afschrikt. Ook al verzint Joyce nog zulke mooie smoezen over de wond in haar gezicht… het leidt toch tot een hooglopende ruzie tussen Marnix en Annemarie.
Donderdag 13 april
Esmee is vastbesloten om op school een nieuwe start te maken en in eerste instantie lijkt dat ook te lukken, totdat haar nieuwe vriendinnen lucht krijgen van haar verleden… Junior heeft een nieuw meisje, maar hij baalt als een stekker als zij niet zo plooibaar blijkt te zijn als Esmee. Julia ergert zich grondig aan de opdringerige weldoenerij van haar zusje Malú. Als Malú dan ook nog met een zwerfhond op de proppen komt, is het duidelijk dat die situatie uit de hand moet gaan lopen.
Vrijdag 14 april
Junior wacht Esmee op bij school. Zal het hem lukken om haar weer voor zich te winnen? De streken van Esmee’s nieuwe ‘vriendinnen’ spelen hem in de kaart. Joost baalt als hij merkt dat Malú en Tonnie het heeeel erg goed kunnen vinden, omdat ze allebei in een gevangenis hebben gezeten. Het geluk lacht Elif, Ilyas en baby Kim toe, alleen is de baby wel een beetje huilerig. Wonderlijk genoeg vindt Joost hier een remedie tegen.
Het is dan ook voor het eerst dat ik het einde van een aflevering ga wegknippen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutaflevering. Dit is de eerste keer dat ik tijdens een ONM aflevering ben gaan zappen
Dat emmertje heeft Kas niet meer nodig, want binnenkort wordt hij toch door Yous betrapt en genomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering vandaag!
Ik ben benieuwd hoe vaak we dat emmertje zeepsop nog voorbij zien komen in de terugblik.
Vandaar dat zijn site in een nieuw jasje wordt gestoken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dat emmertje heeft Kas niet meer nodig, want binnenkort wordt hij toch door Yous betrapt en genomen.
Wat heb jij nou weer tegen dat einde zegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Het is dan ook voor het eerst dat ik het einde van een aflevering ga wegknippen.
Onze opvattingen konden niet verder uiteen liggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering vandaag!
Ik ben benieuwd hoe vaak we dat emmertje zeepsop nog voorbij zien komen in de terugblik.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutaflevering. Dit is de eerste keer dat ik tijdens een ONM aflevering ben gaan zappen
inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onze opvattingen konden niet verder uiteen liggen
[..]
bronquote:
Wij hebben de acteurs al honderden vragen gesteld, dus nu is het de beurt aan jou!
Jij krijgt de kans om een vraag te stellen aan je favoriete acteur. We beginnen met Jop Joris.
Hoe oud hij is, welke opleiding hij heeft gedaan en wat zijn werkervaring is, lees je hier en hoef je dus niet meer te vragen. Be original!
Samen met Jop kiezen we de leukste vragen uit. Zorg dus dat jouw vraag eruit springt.
Goed na gedacht en de ultieme vraag verzonnen? Stuur dan een mail met in het onderwerp: Vraag aan Jop. Stuur ‘m naar redactie@onderwegnaarmorgen.nl en wie weet lees je je vraag binnenkort beantwoord en wel op www.onm.tv
Hij was inderdaad niet slechter dan de voorgaande afleveringen van dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:16 schreef -Marlii- het volgende:
inderdaadalleen Iwan vond het een topaflevering volgens mij
Beterquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Diverse sites melden dat ONM vanaf september al om 19:00 uur begint...op Nederland 3.
![]()
Dat geloof ik pas aan het einde van seizoen 14.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Beter!! Weet je waarom? Dan valt ONM nooit meer uit vanwege sport, overlijden van iemand van de koninklijke familie, belangrijke nieuwsberichten.
oh, je denkt dat het een 1 april grap is? wel een matige danquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas aan het einde van seizoen 14.
Maar de kans dat ONM en GTST elkaar overlappen is nu vrijwel nihil.
Nee, ik denk niet dat het een 1 april grap is. Maar dat ONM nooit meer uitvalt vanwege sport, overlijden van iemand van de koninklijke familie, belangrijke nieuwsberichten, geloof ik pas als ik het zie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:51 schreef Viking84 het volgende:
oh, je denkt dat het een 1 april grap is? wel een matige dan
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:00 schreef pberends het volgende:
1900 gaan ze vast kijkers verliezen... doet me aan Goudkust denken.
Kun je het RTL Nieuws bekijken om 19:30quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan zou er ineens een hap zijn van een half uur tussen ONM en GTST....handig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je het RTL Nieuws bekijken om 19:30. Goed voor je algemene ontwikkeling
Het gat tussen de herhalingen is veel groter.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan zou er ineens een hap zijn van een half uur tussen ONM en GTST....handig![]()
![]()
Klopt, maar ik hoef niet zo vaak herhalingen te kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het gat tussen de herhalingen is veel groter.![]()
Das mooi kutquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Diverse sites melden dat ONM vanaf september al om 19:00 uur begint...op Nederland 3.
![]()
Ach het is nogsteeds 1 april, dus het kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das mooi kutNed 3 oke, maar 19.00uur? Dan kan ik de helft van de week geen ONM meer kijken
Kan ik zeker steeds op internet kijken
ja okequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach het is nogsteeds 1 april, dus het kan alle kanten op.![]()
Oh dat ze dat vragen zeg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja okeMaar zelfs BNN heeft op het ONMforum gevraagd wat we van 7 uur vinden
En dat was gister al, dus niet de 1e
Ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
NU: Gürkan in 'Mooi weer de Leeuw' op Nederland 3.
Het was niet erg spannend... ben het al weer vergeten... iets met kinderen van asielzoekers of zoiets.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb het niet gezien.Wat kwam 'ie doen?
Disk 1 t/m 3: goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Het was niet erg spannend... ben het al weer vergeten... iets met kinderen van asielzoekers of zoiets.
*Gaat verder met disc 4 van Vrouwenvleugel... disc 2 error grrrrr:(
EDIT: disc 4 error... Vrouwenvleugel was blijkbaar een brug te ver voor Bridge Entertainment;)
Ik ben één keer terug geweest naar de frs, zijn omgeruild, en nu doen ze het allemaal prima....quote:Op zondag 2 april 2006 05:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Disk 1 t/m 3: goed
Disk 4 t/m 5: zwaar kut. Op beide dvd's zit er een error in aflevering drie.
(Tweede persing)
Kortom: BRIDGE ENTERTAINMENT IS ZWAAR KUT! ALTIJD!
En ik ben twee keer teruggeweest naar de Music Store en het is nog steeds kut.quote:Op zondag 2 april 2006 12:22 schreef soapie het volgende:
Ik ben één keer terug geweest naar de frs, zijn omgeruild, en nu doen ze het allemaal prima....
Gelukkig, want het blijft een top-serie!!!!!!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
misschien moeten ze, net als Joost en Lizzy, nu op ziek naar 'n ander huis:
krijgen ze ook allemaal vogelgriep!!
Broer, halfbroer, neef, nicht... Niels heeft last van een identiteitscrisis.quote:NIELS RICHTER: "Ik lijk wel een nicht."
Kim is doodquote:Op maandag 3 april 2006 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
afbeelding
Niels met dood vogeltje #1001 op de achtergrond... (ONM #2431, VR. 03-02-2006)
Quote uit aflevering #2459 (Do. 30-03-2006):
[..]
Broer, halfbroer, neef, nicht... Niels heeft last van een identiteitscrisis.
Het wordt tijd dat hij weer eens een leuk lijntje krijgt! Kim, waar ben je?!?
En als die beide niet dood zijn, zal er vast nog wel een 3e zus uit het niets komen ofnietquote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kim Pieters is niet dood.En de tweelingzus van Claire ook niet!
![]()
ze hoeft niet voor jaren terug, da's zonde want d'r carrière komt lekker van de grond.quote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Kim Pieters is niet dood.En de tweelingzus van Claire ook niet!
![]()
quote:
Neen. Wat zou daar het nut van zijn?quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Greetings het volgende:
Zou het kunnen dat die homo die zo achter die Kasper aanzit, een "undercover" is die moet bewijzen tegenover de vrienden van Kasper (Junior, en die Marokkaan) dat Kasper een homo is?
Wie heeft anders dat "homo" op de bestelauto van Kasper geschreven in dat homopark?
quote:JP: "Ik kweek orchideeën."
Yous heeft dat natuurlijk gedaan. Hij denkt dat het busje van JP is.quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Greetings het volgende:
Zou het kunnen dat die homo die zo achter die Kasper aanzit, een "undercover" is die moet bewijzen tegenover de vrienden van Kasper (Junior, en die Marokkaan) dat Kasper een homo is?
Wie heeft anders dat "homo" op de bestelauto van Kasper geschreven in dat homopark?
Nee dat kan niet. Het is er toch in het park opgezet?quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Yous heeft dat natuurlijk gedaan. Hij denkt dat het busje van JP is.
Als dat de bedoeling van Claire gaat worden, Niels van Iris af te krijgen, mag ze lekker wegblijvenquote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hoeft niet voor jaren terug, da's zonde want d'r carrière komt lekker van de grond.
maar ze mag Nielsje wel even komen losweken van Iris.....
Arthur mag moet wel terug, die man is gewoon van essentieel belang
als ik jou was, zou ik de eerste 130 topics niet teruglezenquote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Als dat de bedoeling van Claire gaat worden, Niels van Iris af te krijgen, mag ze lekker wegblijven
was ik ook niet van planquote:Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik de eerste 130 topics niet teruglezen
Hij is Kas gevolgd, heeft het woord "homo" zelf op de bus gekalkt en heeft zich in de bosjes aan het liefdesspel van Kas en die andere jongen verlekkerd. Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef Greetings het volgende:
Nee dat kan niet. Het is er toch in het park opgezet?
Dat Yous dat heeft gedaan? Dus dat hij al wist dat Kas homo was en er tot nu toe niks over zegt? Lijkt me niet. En waarom zei je dan net dat "Yous dacht dat het busje van JP was" ?quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hij is Kas gevolgd, heeft het woord "homo" zelf op de bus gekalkt en heeft zich in de bosjes aan het liefdesspel van Kas en die andere jongen verlekkerd. Zou me niet verbazen.
Omdat Yous denkt dat JP homo isquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat Yous dat heeft gedaan? Dus dat hij al wist dat Kas homo was en er tot nu toe niks over zegt? Lijkt me niet. En waarom zei je dan net dat "Yous dacht dat het busje van JP was" ?
Hij wilt het niet toegeven dat er een homo in zijn vriendenkring zit en dat hij het zelf stiekem ook wel lekker vindt.quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Greetings het volgende:
Dat Yous dat heeft gedaan? Dus dat hij al wist dat Kas homo was en er tot nu toe niks over zegt? Lijkt me niet. En waarom zei je dan net dat "Yous dacht dat het busje van JP was" ?
Dus hij weet dat Kas homo is maar zegt het niet?quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hij wilt het niet toegeven dat er een homo in zijn vriendenkring zit en dat hij het zelf stiekem ook wel lekker vindt.
JP is gewoon zijn zondenbok.
Misschien valt Yous zelf op Kasper? Zou toch kunnen?quote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef Greetings het volgende:
Dus hij weet dat Kas homo is maar zegt het niet?
Lijkt me wat vergezocht. Maar ik volg de serie pas 2 a 3 weken dus kan niet geheel oordelenquote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien valt Yous zelf op Kasper? Zou toch kunnen?
YousMCA maakt geen kans bij Kasper.quote:Op maandag 3 april 2006 22:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
Misschien valt Yous zelf op Kasper? Zou toch kunnen?
Maar dat gaat niet meer gebeuren hequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef -Marlii- het volgende:
Ik wil helemaal geen Just en Kasper, ik wil Renee terug
nee jammer genoeg nietquote:
Ik had hem verwachtquote:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:
Dat komt gewoon doordat Gina, Lotus, Luciel en Suzy zulke lekkere mokkels waren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:58 schreef -Marlii- het volgende:
nee jammer genoeg nietIedere x als ik Kasper en Just samen zie, denk ik aan Renee. Die was veel leuker én viel ook op een hetzelfde geslacht
Die heb ik nooit gezien, maar ik vind Renee gewoon een veel leuker personage dan Kasper ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat Gina, Lotus, Luciel en Suzy zulke lekkere mokkels waren.
Renee was in het begin wel oke. Toen ze in de kelder van het Beatrix was opgesloten!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat Gina, Lotus, Luciel en Suzy zulke lekkere mokkels waren.
Ik vind Kasper ook helemaal niks. Ik zie bij hem altijd alleen die enorme oren.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, maar ik vind Renee gewoon een veel leuker personage dan Kasper ook
damn da's ook alweer 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef soapie het volgende:
Renee was in het begin wel oke. Toen ze in de kelder van het Beatrix was opgesloten!!!!
hier nog één...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
Ik vind Kasper ook helemaal niks. Ik zie bij hem altijd alleen die enorme oren.....![]()
Zou Just 'm daarom zo sexy vinden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
Ik vind Kasper ook helemaal niks. Ik zie bij hem altijd alleen die enorme oren.....![]()
Casper is cute manquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik juist nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Casper is cute man. Heel vaak heb ik zoiets van:
als ik mannen zie zoenen, maar bij Kasper en Just vond ik het heel natuurlijk op één of andere manier
Ik vaak ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
[..]
En die poppenkop van 'm.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef soapie het volgende:
waarom???quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen: Tamara Brinkman in RTL Boulevard...
okequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gewoon omdat we graag iets lekkers op het scherm willen zien......
daar is ze toch maanden terug al mee gestopt? vanwege haar Nickelodeon-job?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Het heeft geloof ik iets met haar carrière op de radio te maken.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
daar is ze toch maanden terug al mee gestopt? vanwege haar Nickelodeon-job?!
Ik denk het ook, hij keek niet echt blij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vindt Papa Cabar het kindje wat aan de donkere kant ofzo?
Sta me bij..... Ik wordt nu al niet goed!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En daar komt straks dat kind van Iris nog bij.!
ik zie 'm al helemaal voor me: 2 meter lang, Rotterdams accent, kale kruin en grote neusquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
En daar komt straks dat kind van Iris nog bij.!
Ik denk eerder dat het kind uit zichzelf Turks begint te spreken.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
ik zie 'm al helemaal voor me: 2 meter lang, Rotterdams accent, kale kruin en grote neus
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Verkapte ik-verveelde-me post
Ik wil een banner in de OP voortaan!
[afbeelding]
Mag dat?*puppyoogjes*
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Verkapte ik-verveelde-me post
Ik wil een banner in de OP voortaan!
[afbeelding]
Mag dat?*puppyoogjes*
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
... de sandalen van Nielsje
[afbeelding]
Leuk!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
gelukkig mogen we van de zomer weer voetballen
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
hihi ik ben best grappig eigenlijkquote:Verdediging: 13. EVENHUIS (Ellen)
Weet door haar ervaring bij de politie hoe ze zichzelf én anderen moet verdedigen. Is hierdoor ook niet bang om de confrontatie met haar vijand aan te gaan. Haar relatie met Bram liet echter zien dat ze niet altijd weet wat de juiste beslissingen zijn: jammer, hierdoor geen plaats in de basis maar op de reservebank!
quote:"Vroeger volgde ik het wel, maar toen alles veranderde, ben ik daarmee gestopt. Nu kijk ik het wel weer hoor!”
Heb je de rest van de selectie ook?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik ben best grappig eigenlijk[
]
ONM #54 - Het ONM Dreamteamquote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef DeTolk het volgende:
Heb je de rest van de selectie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |