Ilana Rhooderkerk doet het anders ook niet verkeerd. Iedereen denkt dat ze zo'n soepsnol is.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten inderdaad voor die gozer die Junior speelt... geweldig talent
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONMquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Greetings het volgende:
Ow en hoe heette dat vroegere vriendinnetje van die homo in het echt?
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sara[h?] Chronis. Haar grote zus, Iwana, speelde in 95-97 ook al in ONM
geen idee... verhaaltechnisch lijkt het me niet erg logischquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef Greetings het volgende:
Idd. Leuke meid, komt ze nog terug in ONM?
Straks vinden we haar ook nog op een plek voor hang ouderen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
Normaal zijn het jongeren die verslaafd zijn, maar Bettina bewijst maar weer eens dat er ook wel verslaafde bejaarden bestaan
Dat zou wel wat zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Straks vinden we haar ook nog op een plek voor hang ouderen....![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
En gaat ze net als SMEErpijp "aan het werk".... voor doekoe.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef soapie het volgende:
Kas is niet zo oud, Joachim welquote:
Ja ik ook, weet niet waarom, maar dat idee had ik ook al wel ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef soapie het volgende:
Ik zie Joachime en Bettina ook wel wat woren.....
Ja dat dacht ik dus ook....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
Ik dacht eerst dat ze bij Bettina thuis waren
Churchillquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef soapie het volgende:
Die woonkamer van Joachim lijkt wel op de woonkamer van Bettina alleen wat leger.
GTST is meer een onrealistische adventure met alleen maar perfecte mensen. ONM is veel realistischer en jonger.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:05 schreef Greetings het volgende:
Ik volg deze serie ook voor het eerst sinds een paar weken. Vind het VEEL beter dan GTST iig.
Die Junior speelt echt zeer overtuigend de loverboy moet ik zeggen![]()
Esmee speelt ook erg goed, en is lekker![]()
"Malú kan het goed vinden met Tonnie" Hmm... word dat neuqen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Binnenkort in ONM:Lauretta Geraards als Malú Branca
bron
Za toch liever Anouck Klompquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
bron
En dat moet voor een zus van Julia doorgaan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
bron
Idd. Ze werken niet, en bedriegen elkaar op grote schaal. En ze zijn allemaal steenrijk ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
GTST is meer een onrealistische adventure met alleen maar perfecte mensen. ONM is veel realistischer en jonger.
In GTST werkt ook iedereen in de luxe sectoren (horeca, reclame, kunst)quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ze werken niet, en bedriegen elkaar op grote schaal. En ze zijn allemaal steenrijk ofzoIk vind GTST echt een hemeltergende kutserie!
(hoewel ik er vroeger wel naar heb gekeken).
iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef pberends het volgende:
[..]
In GTST werkt ook iedereen in de luxe sectoren (horeca, reclame, kunst).
Zij heeft langer onder de Brazilliaanse zon gelegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat moet voor een zus van Julia doorgaan?. Ze heeft wel een crimineel hoofd
![]()
Ik vind eigenlijk beide leuk, omdat ze zo verschillend zijn. Maar ONM is idd stuk realistischer, zeker met een loverboy erinquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iddONM is veel normaler
Normale mensen, normaal beroep. Niet iedereen wil elkaar meteen doodmaken zoals in GTST
En in GTST komen ze er ook nog gewoon mee weg
Arts geen luxe sector? En wat te denken van onze eigen DOK (horeacaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef pberends het volgende:
[..]
In GTST werkt ook iedereen in de luxe sectoren (horeca, reclame, kunst).
DOK is een opvanghuis voor criminelen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:36 schreef -Marlii- het volgende:
Arts geen luxe sector? En wat te denken van onze eigen DOK (horeaca)
Dat kan ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
DOK is een opvanghuis voor criminelen.
Een rollenspel jaja, met z'n slurf zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 's een rollenspel met die gast gedaan, ivm een agressietraining
nah.... stelletje rascistenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:49 schreef pberends het volgende:
Mevrouw Renders... lopen ze weer te fitten op Nederlanders?
Je zou zeggen: wees blij dat er mensen kinderen willen opvangenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
alsof een toezegging bindend is....
stomme jeugdzorgnepperd![]()
met de toezegging van moeder kan dat kind onder 't mom van 'n Netwerkplaatsing naar Y en E,quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Je zou zeggen: wees blij dat er mensen kinderen willen opvangen.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Lekker realistisch; huisgenoten die BLIJ zijn dat andere huisgenoten kinderen nemen... right!
Ws hijzelf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
Youssef een radarsysteem voor homo's... wie is er dan homo??
Ze zitten nu al op het maximum bewoners en een kind telt voor 2, die kan al helemaal niet voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfde![]()
misschien moeten ze, net als Joost en Lizzy, nu op ziek naar 'n ander huis:
krijgen ze ook allemaal vogelgriep!!
Stuk beter dan Kyra.quote:
da's nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een knipperlicht die junk zeg, wel...niet...wel....niet![]()
Dat houdt de spanning er in.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een knipperlicht die junk zeg, wel...niet...wel....niet![]()
Ja weet ik, maartoch...quote:
Klopt, maar van mij had het zo niet meer gehoeven. Dan had ik wel naar een ander kindje uitgekeken.quote:
kansloosquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef pberends het volgende:
ze komt de kinderbijslag alvast innen.
Mietje (quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Getver! We gaan toch niet nog meer van dat smerige gevoos krijgen!?
Bij mij gaat het ook langzaamquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Flikker op!
Btw.: gaat het forum weer zo kutlangzaam of ligt het aan mij?
Dan zie ik nog liever JP met José vozen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:11 schreef booo het volgende:
Bij mij gaat het ook langzaam![]()
Vond er toch niks mis mee hoor, Kasper en Just![]()
Volgende week geeft ze Juniman de bons als hij met zijn "nichtje" "praat".quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
't was niet echt boeiend allemaal zonder Bettina en Smee
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Volgende week geeft ze Juniman de bons als hij met zijn "nichtje" "praat".
Ze keert 'm de rug toe.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef booo het volgende:
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.
"Ik wilde even testen of ze voor me ons kan werken."quote:
je gaat gelijk krijgen denk ik ..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef booo het volgende:
[..]
Echt niet, geloof er niks van. Dat gaat niet zo snel.
Naja, we zien wel hoe het afloopt .. hoop wel dat Esmee zich tegen M&A&S blijft keren, das leuker dan een lieve puber in een seriequote:Maandag 10 april
Junior is bereid hemel en aarde te bewegen om een referentie van Daan te krijgen. Kasper helpt Junior om zijn plan uit te voeren, maar toch gooit iemand roet in het eten, nota bene Juniors beste vriend. Annemarie en Joyce proberen het beste van hun halfverwelkte vriendschap te maken, maar die ene man -Marnix- zal telkens tussen hen in blijven staan. Bettina raakt steeds meer onder de invloed van Joachim.
Dinsdag 11 april
Malú vindt dat Julia maar voor haar moet zorgen en een verblijfsvergunning is een aardig begin. Shirina weet niet goed wat ze met overdreven sentimentele Bettina aanmoet, dan doet Shirina een verontrustende ontdekking… Kasper zet alles op alles in een poging om de culinaire reputatie van Dok te redden, maar of zijn (seksuele) charmes in goed aarde vallen, is nog helemaal de vraag.
Woensdag 12 april
Shirina zweert dat zij ervoor zal zorgen dat Bettina nooit meer bij die kwakzalver van een Joachim over de vloer komt. Zal haar dit lukken of is Bettina te veel onder zijn onvloed? Marnix heeft een kado voor Esmee, die eindelijk weer thuis is. Het is echter zo groot dat het Esmee afschrikt. Ook al verzint Joyce nog zulke mooie smoezen over de wond in haar gezicht… het leidt toch tot een hooglopende ruzie tussen Marnix en Annemarie.
Donderdag 13 april
Esmee is vastbesloten om op school een nieuwe start te maken en in eerste instantie lijkt dat ook te lukken, totdat haar nieuwe vriendinnen lucht krijgen van haar verleden… Junior heeft een nieuw meisje, maar hij baalt als een stekker als zij niet zo plooibaar blijkt te zijn als Esmee. Julia ergert zich grondig aan de opdringerige weldoenerij van haar zusje Malú. Als Malú dan ook nog met een zwerfhond op de proppen komt, is het duidelijk dat die situatie uit de hand moet gaan lopen.
Vrijdag 14 april
Junior wacht Esmee op bij school. Zal het hem lukken om haar weer voor zich te winnen? De streken van Esmee’s nieuwe ‘vriendinnen’ spelen hem in de kaart. Joost baalt als hij merkt dat Malú en Tonnie het heeeel erg goed kunnen vinden, omdat ze allebei in een gevangenis hebben gezeten. Het geluk lacht Elif, Ilyas en baby Kim toe, alleen is de baby wel een beetje huilerig. Wonderlijk genoeg vindt Joost hier een remedie tegen.
Het is dan ook voor het eerst dat ik het einde van een aflevering ga wegknippen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutaflevering. Dit is de eerste keer dat ik tijdens een ONM aflevering ben gaan zappen
Dat emmertje heeft Kas niet meer nodig, want binnenkort wordt hij toch door Yous betrapt en genomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering vandaag!
Ik ben benieuwd hoe vaak we dat emmertje zeepsop nog voorbij zien komen in de terugblik.
Vandaar dat zijn site in een nieuw jasje wordt gestoken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dat emmertje heeft Kas niet meer nodig, want binnenkort wordt hij toch door Yous betrapt en genomen.
Wat heb jij nou weer tegen dat einde zegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Het is dan ook voor het eerst dat ik het einde van een aflevering ga wegknippen.
Onze opvattingen konden niet verder uiteen liggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering vandaag!
Ik ben benieuwd hoe vaak we dat emmertje zeepsop nog voorbij zien komen in de terugblik.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutaflevering. Dit is de eerste keer dat ik tijdens een ONM aflevering ben gaan zappen
inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onze opvattingen konden niet verder uiteen liggen
[..]
bronquote:
Wij hebben de acteurs al honderden vragen gesteld, dus nu is het de beurt aan jou!
Jij krijgt de kans om een vraag te stellen aan je favoriete acteur. We beginnen met Jop Joris.
Hoe oud hij is, welke opleiding hij heeft gedaan en wat zijn werkervaring is, lees je hier en hoef je dus niet meer te vragen. Be original!
Samen met Jop kiezen we de leukste vragen uit. Zorg dus dat jouw vraag eruit springt.
Goed na gedacht en de ultieme vraag verzonnen? Stuur dan een mail met in het onderwerp: Vraag aan Jop. Stuur ‘m naar redactie@onderwegnaarmorgen.nl en wie weet lees je je vraag binnenkort beantwoord en wel op www.onm.tv
Hij was inderdaad niet slechter dan de voorgaande afleveringen van dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:16 schreef -Marlii- het volgende:
inderdaadalleen Iwan vond het een topaflevering volgens mij
Beterquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Diverse sites melden dat ONM vanaf september al om 19:00 uur begint...op Nederland 3.
![]()
Dat geloof ik pas aan het einde van seizoen 14.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Beter!! Weet je waarom? Dan valt ONM nooit meer uit vanwege sport, overlijden van iemand van de koninklijke familie, belangrijke nieuwsberichten.
oh, je denkt dat het een 1 april grap is? wel een matige danquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas aan het einde van seizoen 14.
Maar de kans dat ONM en GTST elkaar overlappen is nu vrijwel nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |