Ik zat al te wachten op nieuw topicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:47 schreef Viking84 het volgende:, ik heb m'n eerste ONM-topic geopend
Zag ineens dat ik de laatste post geplaatst had, razendsnel een TT bedenken..
Robert welquote:
Eindelijk iemand die het ook met me eens is op FOKquote:
IK had wel meer mensen verwacht op fok.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook met me eens is op FOK
LBF vind dat ik een wansmaak hebmaar dat vind ie van alles en iedereen
Eens in de zoveel seizoenen moet dat gedrocht blijkbaar janken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:46 schreef Viking84 het volgende:
zoVinden jullie Joost ook zo zielig?
deeltje 167: ONM #167: Elmer en Kyra, het nieuwe liefdespaar??
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK had wel meer mensen verwacht op fok.
Robert komt altijd boven aan op de polls![]()
![]()
Wat is er, kip?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
Eindelijk iemand die het ook met me eens is op FOK
LBF vindT dat ik een wansmaak heb, maar dat vindT ie van alles en iedereen
gecorrigeerd? nou en?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat is er, kip?
Btw.: ik heb ff je fouten gecorrigeerd.....
zegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan leer je nog eens wat van opie!
heb even in je FB geloerd. Hoe kun jij nou Cultuur Economie en Maatschappij doen?quote:
Nou, het is in VWO4 nog samen bij onsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb even in je FB geloerd. Hoe kun jij nou Cultuur Economie en Maatschappij doen?Of doe je twee profielen ofzo?
Doeiquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we het nog over ONM hebben?
Kyra wegquote:Kyra’s moeder vraagt of Kyra mee wil naar huis. Echt naar huis… naar Curaçao dus.
Willen we dat zien?quote:Op een parkeerplaats langs de snelweg leert Kasper zichzelf wat beter kennen.
Wat heb je aan zo'n dochter die je niet kunt vertrouwen?quote:Marnix en Annemarie weten vrede te sluiten met Esmee. Maar als hij haar de volgende dag bij haar nieuwe school afzet, ziet hij niet dat zij uit het raam klimt…
Dat mag alleen als Viking84 chagrijnig is, anders niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaan we het nog over ONM hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag alleen als Viking84 chagrijnig is, anders niet.
Balen, maarja shit happens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:19 schreef -Marlii- het volgende:
Ik kan niet kijkenmaar 10 minuten ofzo
en gtst ook al niet
Kijk morgenvroeg alles wel op internet + videoSta wel iets eerder op
Ik weet 't niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar weet iemand nou of Iris dat kind in de serie gaat krijgen of iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |