Reagan en Nixon waren de beste presidenten ooit. Puur Amerikaans tot op het bot, dat zag je ook terug in het Republikeins zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef Monidique het volgende:
Ik las maanden geleden al dat Bush een Reagan-achtige schoonmaak in het Witte Huis nodig zou hebben.
Misschien ben ik die vriend wel!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:53 schreef George-Butters het volgende:
Vriend van me komt uit Sint Maarten
als er geen slavernij was was het Witte Huis er nooit geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg van hoor, als het Witte Huis er in '40 niet was, spraken we nu Duits, we mogen het huidige Witte Huis daarom op onze knieën bedanken!
Negerzoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
als er geen slavernij was was het Witte Huis er nooit geweest
Nixon was de beste die er ooit was.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Reagan en Nixon waren de beste presidenten ooit. Puur Amerikaans tot op het bot, dat zag je ook terug in het Republikeins zijn.
Dat er toevallig iets kleins als Watergate uit kwam, och, wat dacht je van Clinton dan, met zijn sigaar in n meid stoppen, dat is sex! Sex in het Witte Huis, de schande!
quote:Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit. Er is dus een verband tussen criminaliteit en een etnisch heterogene samenleving
verborgen werkeloosheidquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Japan heeft meer gangsters dan de VS, en dat met beduidend minder inwoners.
Bron?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:00 schreef Monidique het volgende:
Japan heeft dan ook meer Japanners dan Amerika, dus die vergelijking gaat uiteraard helemaal en geheel mank.
Ik zou zeggen, vertel het hem.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Japan heeft meer gangsters dan de VS, en dat met beduidend minder inwoners.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad overeenkomsten, maar deze zijn nogal losjes. Je zou net zo goed de VVD met de NSDAP kunnen vergelijken over het aanleggen van snelwegen. De Italianen zien de samenlevingen die al multicultureel zijn. Deze samenlevingen hebben allemaal last van een gigantische hoeveelheid criminaliteit (voornamelijk veroorzaakt door de geïmporteerde entiteiten). Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit. Er is dus een verband tussen criminaliteit en een etnisch heterogene samenleving en dat willen de Italianen voor zichzelf besparen. Of is het voorkomen van criminaliteit ook al fascistisch?
[..]
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
Jongen, ga nou niet zitten mierenneuken. Het is gewoon een algemeen bekend gegeven dat er in Japan meer Japanners wonen dan in Amerika. Je denkt toch zeker niet dat ik van alle Japanners in de wereld een bookmark heb?!quote:
Wat ik van Matthe altijd hoorde is dat het dorpscentrum de enige plek in het dorp is om een biertje te drinken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef Monidique het volgende:
Maar ik ken geen Bas uit Groningen, dus ik vermoed het niet.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat ik van Matthe altijd hoorde is dat het dorpscentrum de enige plek in het dorp is om een biertje te drinken.
Krijgen de negers nu ook al de schuld van het beleid van Bush?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
als er geen slavernij was was het Witte Huis er nooit geweest
Het waren toch echt de joden die de negers uit Afrika haalden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijgen de negers nu ook al de schuld van het beleid van Bush?
Nogal wiedes, daar komen ze toch vandaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijgen de negers nu ook al de schuld van het beleid van Bush?
De joden én de negers krijgen de schuld van het beleid van Bush?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het waren toch echt de joden die de negers uit Afrika haalden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |