Nederland zou hier inderdaad iets mee moeten doen...er van leren...quote:'Italië mag niet multi-etnisch worden'
Racist.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nederland zou hier inderdaad iets mee moeten doen...er van leren...![]()
In een land met een grote linkse gemeenschap waar het vertrappen en verloochen van de eigen cultuur en identiteit hoog in het vaandel staat impliceert een multi-etische samenleving nu eenmaal ook een multiculturele samenleving...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat iemand tegen multicultuur is, kan ik nog enigzins begrijpen. Maar wat is er in godsnaam mis met multi-etniciteit?
Waar ligt dat land? Zo'n land ken ik niet namelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Tikorev het volgende:
[..]
In een land met een grote linkse gemeenschap waar het vertrappen en verloochen van de eigen cultuur en identiteit hoog in het vaandel staat impliceert een multi-etische samenleving nu eenmaal ook een multiculturele samenleving...
Net zoals we van WO2 iets moeten leren ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nederland zou hier inderdaad iets mee moeten doen...er van leren...![]()
"ZIj" (ik heb nog geen excuses gehoord dus..) beschuldigen Nederland (onterecht ook nog) ervan de nazi-wetgeving terug in de Europese wetgeving te brengen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De TS mag wat mij betreft wat duiderlijker aangeven wat 'Italië mag niet multi-etnisch worden' met kritiek op euthanasiewetgeving te maken heeft.
Oh, vinden dat een land etnisch homogeen dient te zijn is dus nazistisch. Weet je uberhaupt wel wat nazi's zijn of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
"ZIj" (ik heb nog geen excuses gehoord dus..) beschuldigen Nederland (onterecht ook nog) ervan de nazi-wetgeving terug in de Europese wetgeving te brengen.
En dan beginnen ze zelf over etniciteiten (nazi's waren daar ook goed in), best wel hypocriet...
Gymnasium 4de klas, profiel N&G voor het geval als je erin geïnteresseerd bent..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oh, vinden dat een land etnisch homogeen dient te zijn is dus nazistisch. Weet je uberhaupt wel wat nazi's zijn of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?
Ja, er zijn inderdaad overeenkomsten, maar deze zijn nogal losjes. Je zou net zo goed de VVD met de NSDAP kunnen vergelijken over het aanleggen van snelwegen. De Italianen zien de samenlevingen die al multicultureel zijn. Deze samenlevingen hebben allemaal last van een gigantische hoeveelheid criminaliteit (voornamelijk veroorzaakt door de geïmporteerde entiteiten). Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit. Er is dus een verband tussen criminaliteit en een etnisch heterogene samenleving en dat willen de Italianen voor zichzelf besparen. Of is het voorkomen van criminaliteit ook al fascistisch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ja,er zijn overeenkomsten met de nazi-politiek.
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.quote:En nu jij toch Italië verdedigt, leg mij eens uit waarom het NL-beleid over euthanasie, overeenkomt met het nazi-beleid.
Neem de vergelijking vooral ook heel serieus..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad overeenkomsten, maar deze zijn nogal losjes. Je zou net zo goed de VVD met de NSDAP kunnen vergelijken over het aanleggen van snelwegen.
[..]
Ja, natuurlijk. Want als iemand weet dat hij na 3 dagen hevig pijn, nog pijnlijker zal sterfen moet je dat natuurlijk laten gebeuren en en je moet hem geen, als die persoon dat wilt, "goede"dood gunnen.quote:Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
O ja? Kan je dat onderbouwen?quote:Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit.
Wellicht valt het hoge collectieve zelfmoord debacle wel te wijten aan de paar buitenlanders die in Japan zitten, je weet het niet.quote:
Jij welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?
Op zich leken mij openbare vlagverbrandingen met de italiaanse vlag,massademonstraties en het in de fik steken van de ambasade wel een goed plan!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ritueel pizza's op straat verbranden?
Dat is niet echt een antwoord natuurlijk, maar dat antwoord hoor ik graag van je als je creperend van de pijn af ligt te wachten tot je doodgaat...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
dat doe je juist door het bovenstaande niet te doen. balkenende heeft al een italiaanse vertaling gemaakt van de abortuswet en die gevraagd uit te delen in italië of kenbaar te maken. misschien slimmer als nederland dit via de computer verder uitbreidt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Op zich leken mij openbare vlagverbrandingen met de italiaanse vlag,massademonstraties en het in de fik steken van de ambasade wel een goed plan!
even duidelijk maken dat met ons Hollanders niet te spotten valt!![]()
tja 't was ook leuk toen Lol de hond niet wilde gaan liggen...lol-lig! lol-lig!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat doe je juist door het bovenstaande niet te doen. balkenende heeft al een italiaanse vertaling gemaakt van de abortuswet en die gevraagd uit te delen in italië of kenbaar te maken. misschien slimmer als nederland dit via de computer verder uitbreidt.
sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
tja 't was ook leuk toen Lol de hond niet wilde gaan liggen...lol-lig! lol-lig!
't was een geintje in antwoord op Broekhoest' zn pizzaverbrandingen...
Zo het Kanaal in.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef the_jasper het volgende:
Als wij nazi's zijn
gaan ze dan ook achter ons aanlopen?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Deze samenlevingen hebben allemaal last van een gigantische hoeveelheid criminaliteit (voornamelijk veroorzaakt door de geïmporteerde entiteiten). Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit. Er is dus een verband tussen criminaliteit en een etnisch heterogene samenleving en dat willen de Italianen voor zichzelf besparen.
Off topic, tenzij Lol een Napolitaanse vechthond (mastino) is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
tja 't was ook leuk toen Lol de hond niet wilde gaan liggen...lol-lig! lol-lig!
't was een geintje in antwoord op Broekhoest' zn pizzaverbrandingen...
Ten eerste, wat heeft god er mee te maken? Ten tweede, dat is jouw mening. Ik heb liever dat ze de stekker eruit halen dan dat ik jaren aan een apparaat moet liggen in coma.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
quote:------------------------------------------------------------------------
De verkiezingen in Italië staan voor de deur (9 april) en dan zijn politici nooit te beroerd voor harde uitspraken. Denk maar aan minister Carlo Giovanardi, die Nederland betichtte van nazi-wetten en premier Silvio Berlusconi die het zondag over communisten had die voorheen baby's kookten.
Gisteren haalde Berlusconi opnieuw de media met pittige uitspraken. Italië mag volgens hem geen multi-etnisch, multicultureel land worden. ''Als Italianen zijn we erg trots op onze tradities en normen en waarden, en die mogen niet in het gedrang komen in een steeds opener samenleving'', aldus de premier.
Naar de mening van Berlusconi moet Italië wel de deur open blijven houden voor asielzoekers, ''buitenlanders wier leven of vrijheden in eigen land in gevaar zijn''. De poort dient echter gesloten te worden voor lieden ''die slechts naar ons land komen om onze levenswijze te bekritiseren of die een gevaar vormen voor onze burgers'', zo zei de premier in een radiotoespraak.
De linkse oppositie reageerde fel op de uitlatingen. Volgens hen probeert Berlusconi over de rug van migranten punten te scoren in aanloop naar de verkiezingen. In rechtse kringen werden de opmerkingen van de premier omarmd. Berlusconi zou met zijn alliantie volgens opinie-onderzoekers zo'n 4% achterliggen op zijn grootste rivaal, de linkse Romano Prodi.
Bovendien, was Mussolini een Nederlander?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
"ZIj" (ik heb nog geen excuses gehoord dus..) beschuldigen Nederland (onterecht ook nog) ervan de nazi-wetgeving terug in de Europese wetgeving te brengen.
En dan beginnen ze zelf over etniciteiten (nazi's waren daar ook goed in), best wel hypocriet...
Schijnheilige verontwaardiging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:10 schreef IHVK het volgende:
'Italië mag niet multi-etnisch worden'
en:
De Italiaanse minister Giovanardi zal Nederland geen excuses aanbieden voor zijn opvatting dat de Nederlandse euthanasiewetgeving te vergelijken is met nazi-wetgeving. Premier Balkenende en minister Bot van Buitenlandse Zaken spraken daar vrijdag schande van.
Stelletje nazi's daar in Italië.
nee, maar Mussert wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Bovendien, was Mussolini een Nederlander?
I rest my case..
Sinds wanneer worden in Nederland gehandicapte kinderen uit hun lijden verlost?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Schijnheilige verontwaardiging.
Wanneer hier in Nederladn gehandicapte kindjes "uit hun lijden" worden geholpen, dan is dat 100% vergelijkbaar met delen van de Euthanasie binnen het derde rijk. De goede man heeft dus gelijk. Dat is overigens een opvatting die door de bijna geheel Europa wordt gedeeld.
Het is dus maar dat je weet voor welke verontwaardiging je de straat op wilt.
Was euthanasie binnen het derde rijk dan? Of verwoord je het ongelukkig en bedoel je moord?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:53 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Schijnheilige verontwaardiging.
Wanneer hier in Nederladn gehandicapte kindjes "uit hun lijden" worden geholpen, dan is dat 100% vergelijkbaar met delen van de Euthanasie binnen het derde rijk. De goede man heeft dus gelijk. Dat is overigens een opvatting die door de bijna geheel Europa wordt gedeeld.
Het is dus maar dat je weet voor welke verontwaardiging je de straat op wilt.
Ja gaarne, en ik heb het niet over alle gehandicapten hoor. Je moet niet teveel generaliseren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef CANARIS het volgende:
En ik vind die vergelijking niet juist, juist het in leven laten van sommige kinderen/mensen vind ik pas mishandeling en wreed
einde quote
en jij denkt dat de Nazios, de moord op Gehandicapten anders verdedigden?
Zal ik je een paar citaten brengen ?
Niet alle gehandicapte kinderen lijden pijn en niet alle gehandicapte worden om het leven gebracht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef CANARIS het volgende:
En ik vind die vergelijking niet juist, juist het in leven laten van sommige kinderen/mensen vind ik pas mishandeling en wreed
einde quote
en jij denkt dat de Nazios, de moord op Gehandicapten anders verdedigden?
Zal ik je een paar citaten brengen ?
is het pas dan een Nazi methode , als het om alle Gehandicapten gaat ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja gaarne, en ik heb het niet over alle gehandicapten hoor. Je moet niet teveel generaliseren.
Nee, het is sowieso geen Nazi methodequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:11 schreef CANARIS het volgende:
[..]
is het pas dan een Nazi methode , als het om alle Gehandicapten gaat ?
Is de hoeveelheid het eikpunt? of de daad aan zich ?
1) De staat dwingt niet-quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet alle gehandicapte kinderen lijden pijn en niet alle gehandicapte worden om het leven gebracht.
Ook dwingt de Nederlandse staat niet mensen om het leven te brengen.
Sterker nog de staat vergoed meestal heel veel, zodat deze mensen toch normaal kunnen leven.
De vergelijking met de Nazi's is gewoon onjuist.
Jij vond ook dat die vrouw in de VS in "leven" gehouden moest worden? Terwijl nu na onderzoek blijkt dat ze echt hersendood was.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:16 schreef CANARIS het volgende:
[..]
1) De staat dwingt niet-
De-Jure niet , maar doet de samenleving dat niet ?
2) Ik huiver bij jouw volledig juiste uitspraak ;"Niet alle genadicapten worden om het leven gebracht"
Ik mag hopen dat jij ooit vol afgrijzen jouw eigen woorden tegenover komt te staan.
Nu misschien nog een lege zin.
Voor mij keurig verpakt , de fatale weg die Nederland heeft ingeslagen. Het hellende vlak waar de tegenstanders anno 1990 voor waarschuwden.
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:16 schreef CANARIS het volgende:
[..]
1) De staat dwingt niet-
De-Jure niet , maar doet de samenleving dat niet ?
JIj bent degene die dat zou moeten, je wekt de illusie dat gehandicapte kinderen van de Nederlandse wet dood moeten.quote:2) Ik huiver bij jouw volledig juiste uitspraak ;"Niet alle genadicapten worden om het leven gebracht"
Ik mag hopen dat jij ooit vol afgrijzen jouw eigen woorden tegenover komt te staan.
Nu misschien nog een lege zin.
Voor mij keurig verpakt , de fatale weg die Nederland heeft ingeslagen. Het hellende vlak waar de tegenstanders anno 1990 voor waarschuwden.
Kan je a.j.b. ook reageren op mijn post?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:35 schreef CANARIS het volgende:
Hier even het verhaal van die italiaanse meneer. Ik vind het een keurig verhaal.
Natuurlijk was die vrouw niet hersendood.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jij vond ook dat die vrouw in de VS in "leven" gehouden moest worden? Terwijl nu na onderzoek blijkt dat ze echt hersendood was.
Je gaat hier wel wat kort door de bocht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef dVTB het volgende:
Italië was tijdens de Tweede Wereldoorlog zo ongeveer Duitsland's trouwste bondgenoot. Het land kent een lange, corrupte traditie, waarin de mafia de dienst uitmaakte. Italië kent geen duidelijke scheiding van kerk en staat, omdat het Vaticaan er een grote invloed heeft. Het land wordt bestuurd door een premier die tevens een groot mediaconcern in handen heeft. Bewindslieden uit het land maken zich herhaaldelijk schuldig aan discriminerende, kwetsende uitlatingen. Zo was er vorig jaar de (toen) beoogde euro-commissaris Buttiglione die homo's discrimineerde, een paar weken geleden nog een minister die moslims nog eens extra provoceerde door een T-shirt met een spotprent te dragen en nu dan weer een minister die ons euthanasiebeleid met nazi-praktijken vergelijkt.
Ik pleit voor een Italië-boycot. Laten we er dit jaar met z'n allen eens NIET op vakantie gaan.
Boeiend welk naam je het beestje geeftquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:39 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Natuurlijk was die vrouw niet hersendood.
Hersen doode mensen zijn de-jure dode mensen.
Die mevrouw had een apalisches Syndroom.
Iemand die kan slikken, zijn hoofd kan bewegen , kan ademhalen is niet hersendood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |