abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36433109
'Italië mag niet multi-etnisch worden'

en:

De Italiaanse minister Giovanardi zal Nederland geen excuses aanbieden voor zijn opvatting dat de Nederlandse euthanasiewetgeving te vergelijken is met nazi-wetgeving. Premier Balkenende en minister Bot van Buitenlandse Zaken spraken daar vrijdag schande van.

En Nederland doet niks? Ik zou gewoon hard terugschreeuwen!

Stelletje nazi's daar in Italië.

Maar goed, links gaat ook in Italië winnen.
pi_36433162
terugsturen naar het eigen land, allemaal!
pi_36433244
"1. Hij die in de uitoefening van een beroep of bedrijf onderscheid maakt tussen personen wegens ras, hun godsdienst, hun levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie."

Volgende keer dat die Berlusconi naar Nederland komt, gooien we hem gewoon de bak in voor 2 maanden.
pi_36433288
quote:
'Italië mag niet multi-etnisch worden'
Nederland zou hier inderdaad iets mee moeten doen...er van leren...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36433361
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Racist.

Ok, een serieuze reactie dan nu:

Dat iemand tegen multicultuur is, kan ik nog enigzins begrijpen. Maar wat is er in godsnaam mis met multi-etniciteit?
pi_36433598
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat iemand tegen multicultuur is, kan ik nog enigzins begrijpen. Maar wat is er in godsnaam mis met multi-etniciteit?
In een land met een grote linkse gemeenschap waar het vertrappen en verloochen van de eigen cultuur en identiteit hoog in het vaandel staat impliceert een multi-etische samenleving nu eenmaal ook een multiculturele samenleving...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36433639
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Tikorev het volgende:

[..]

In een land met een grote linkse gemeenschap waar het vertrappen en verloochen van de eigen cultuur en identiteit hoog in het vaandel staat impliceert een multi-etische samenleving nu eenmaal ook een multiculturele samenleving...
Waar ligt dat land? Zo'n land ken ik niet namelijk.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:41:27 #8
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36434088
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Net zoals we van WO2 iets moeten leren ja.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:51:54 #9
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36434415
De TS mag wat mij betreft wat duiderlijker aangeven wat 'Italië mag niet multi-etnisch worden' met kritiek op euthanasiewetgeving te maken heeft.
pi_36434559
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De TS mag wat mij betreft wat duiderlijker aangeven wat 'Italië mag niet multi-etnisch worden' met kritiek op euthanasiewetgeving te maken heeft.
"ZIj" (ik heb nog geen excuses gehoord dus..) beschuldigen Nederland (onterecht ook nog) ervan de nazi-wetgeving terug in de Europese wetgeving te brengen.

En dan beginnen ze zelf over etniciteiten (nazi's waren daar ook goed in), best wel hypocriet...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:58:46 #11
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_36434654
Als wij nazi's zijn
gaan ze dan ook achter ons aanlopen?
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:01:33 #12
93744 Finder_elf_towns
pi_36434750
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

"ZIj" (ik heb nog geen excuses gehoord dus..) beschuldigen Nederland (onterecht ook nog) ervan de nazi-wetgeving terug in de Europese wetgeving te brengen.

En dan beginnen ze zelf over etniciteiten (nazi's waren daar ook goed in), best wel hypocriet...
Oh, vinden dat een land etnisch homogeen dient te zijn is dus nazistisch. Weet je uberhaupt wel wat nazi's zijn of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?
pi_36434945
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Oh, vinden dat een land etnisch homogeen dient te zijn is dus nazistisch. Weet je uberhaupt wel wat nazi's zijn of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?
Gymnasium 4de klas, profiel N&G voor het geval als je erin geïnteresseerd bent..

En ja,er zijn overeenkomsten met de nazi-politiek. Die vonden immers dat bepaalde etniciteiten dood moesten en anderen gunden ze geen normaal leven meer.

En nu jij toch Italië verdedigt, leg mij eens uit waarom het NL-beleid over euthanasie, overeenkomt met het nazi-beleid.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:48:36 #14
93744 Finder_elf_towns
pi_36440094
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef IHVK het volgende:

[..]
En ja,er zijn overeenkomsten met de nazi-politiek.
Ja, er zijn inderdaad overeenkomsten, maar deze zijn nogal losjes. Je zou net zo goed de VVD met de NSDAP kunnen vergelijken over het aanleggen van snelwegen. De Italianen zien de samenlevingen die al multicultureel zijn. Deze samenlevingen hebben allemaal last van een gigantische hoeveelheid criminaliteit (voornamelijk veroorzaakt door de geïmporteerde entiteiten). Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit. Er is dus een verband tussen criminaliteit en een etnisch heterogene samenleving en dat willen de Italianen voor zichzelf besparen. Of is het voorkomen van criminaliteit ook al fascistisch?
quote:
En nu jij toch Italië verdedigt, leg mij eens uit waarom het NL-beleid over euthanasie, overeenkomt met het nazi-beleid.
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
pi_36440160
Natuurlijk mag Italie dat niet. Zeker niet zolang het bijna geregeerd wordt door het fossiel dat de katolieke kerk heet.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36441200
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, er zijn inderdaad overeenkomsten, maar deze zijn nogal losjes. Je zou net zo goed de VVD met de NSDAP kunnen vergelijken over het aanleggen van snelwegen.
[..]
Neem de vergelijking vooral ook heel serieus..

Het was in de lijn van de Italiaanse beschuldigingen over de Nederlandse euthanasie-wetgeving.
Even ongegrond dus, hoewel ik mijn vergelijking wel toepasselijker vind.
quote:
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
Ja, natuurlijk. Want als iemand weet dat hij na 3 dagen hevig pijn, nog pijnlijker zal sterfen moet je dat natuurlijk laten gebeuren en en je moet hem geen, als die persoon dat wilt, "goede"dood gunnen.

Leg me uit wat er mis is met de Nederlandse euthanasie-wetgeving?
pi_36441231
quote:
Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit.
O ja? Kan je dat onderbouwen?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:59:01 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36442052
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

O ja? Kan je dat onderbouwen?
Wellicht valt het hoge collectieve zelfmoord debacle wel te wijten aan de paar buitenlanders die in Japan zitten, je weet het niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36442243
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:

of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?
Jij wel ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:08:28 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36442298
laat die fucking italianen. niemand in de eu is bereid om echt samen te werken. eu flikkert uit elkaar en rusland, turkije, engeland en usa worden de lachende derde. wij lekker weer aan de fucking bloembollen.

gaat fijn die samenwerking in de eu.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:12:44 #21
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36442454
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ritueel pizza's op straat verbranden?
Op zich leken mij openbare vlagverbrandingen met de italiaanse vlag,massademonstraties en het in de fik steken van de ambasade wel een goed plan!
even duidelijk maken dat met ons Hollanders niet te spotten valt!
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is niet echt een antwoord natuurlijk, maar dat antwoord hoor ik graag van je als je creperend van de pijn af ligt te wachten tot je doodgaat...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:14:19 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36442513
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Op zich leken mij openbare vlagverbrandingen met de italiaanse vlag,massademonstraties en het in de fik steken van de ambasade wel een goed plan!
even duidelijk maken dat met ons Hollanders niet te spotten valt!
dat doe je juist door het bovenstaande niet te doen. balkenende heeft al een italiaanse vertaling gemaakt van de abortuswet en die gevraagd uit te delen in italië of kenbaar te maken. misschien slimmer als nederland dit via de computer verder uitbreidt.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:18:27 #23
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36442662
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat doe je juist door het bovenstaande niet te doen. balkenende heeft al een italiaanse vertaling gemaakt van de abortuswet en die gevraagd uit te delen in italië of kenbaar te maken. misschien slimmer als nederland dit via de computer verder uitbreidt.
tja 't was ook leuk toen Lol de hond niet wilde gaan liggen...lol-lig! lol-lig!

't was een geintje in antwoord op Broekhoest' zn pizzaverbrandingen...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:20:14 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36442707
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:18 schreef YuckFou het volgende:

[..]

tja 't was ook leuk toen Lol de hond niet wilde gaan liggen...lol-lig! lol-lig!

't was een geintje in antwoord op Broekhoest' zn pizzaverbrandingen...
sorry.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:40:44 #25
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36445299
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef the_jasper het volgende:
Als wij nazi's zijn
gaan ze dan ook achter ons aanlopen?
Zo het Kanaal in.

je kent het wel: Wir fahren ...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')