Nederland zou hier inderdaad iets mee moeten doen...er van leren...quote:'Italië mag niet multi-etnisch worden'
Racist.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nederland zou hier inderdaad iets mee moeten doen...er van leren...![]()
In een land met een grote linkse gemeenschap waar het vertrappen en verloochen van de eigen cultuur en identiteit hoog in het vaandel staat impliceert een multi-etische samenleving nu eenmaal ook een multiculturele samenleving...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat iemand tegen multicultuur is, kan ik nog enigzins begrijpen. Maar wat is er in godsnaam mis met multi-etniciteit?
Waar ligt dat land? Zo'n land ken ik niet namelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Tikorev het volgende:
[..]
In een land met een grote linkse gemeenschap waar het vertrappen en verloochen van de eigen cultuur en identiteit hoog in het vaandel staat impliceert een multi-etische samenleving nu eenmaal ook een multiculturele samenleving...
Net zoals we van WO2 iets moeten leren ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nederland zou hier inderdaad iets mee moeten doen...er van leren...![]()
"ZIj" (ik heb nog geen excuses gehoord dus..) beschuldigen Nederland (onterecht ook nog) ervan de nazi-wetgeving terug in de Europese wetgeving te brengen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De TS mag wat mij betreft wat duiderlijker aangeven wat 'Italië mag niet multi-etnisch worden' met kritiek op euthanasiewetgeving te maken heeft.
Oh, vinden dat een land etnisch homogeen dient te zijn is dus nazistisch. Weet je uberhaupt wel wat nazi's zijn of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
"ZIj" (ik heb nog geen excuses gehoord dus..) beschuldigen Nederland (onterecht ook nog) ervan de nazi-wetgeving terug in de Europese wetgeving te brengen.
En dan beginnen ze zelf over etniciteiten (nazi's waren daar ook goed in), best wel hypocriet...
Gymnasium 4de klas, profiel N&G voor het geval als je erin geïnteresseerd bent..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oh, vinden dat een land etnisch homogeen dient te zijn is dus nazistisch. Weet je uberhaupt wel wat nazi's zijn of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?
Ja, er zijn inderdaad overeenkomsten, maar deze zijn nogal losjes. Je zou net zo goed de VVD met de NSDAP kunnen vergelijken over het aanleggen van snelwegen. De Italianen zien de samenlevingen die al multicultureel zijn. Deze samenlevingen hebben allemaal last van een gigantische hoeveelheid criminaliteit (voornamelijk veroorzaakt door de geïmporteerde entiteiten). Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit. Er is dus een verband tussen criminaliteit en een etnisch heterogene samenleving en dat willen de Italianen voor zichzelf besparen. Of is het voorkomen van criminaliteit ook al fascistisch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ja,er zijn overeenkomsten met de nazi-politiek.
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.quote:En nu jij toch Italië verdedigt, leg mij eens uit waarom het NL-beleid over euthanasie, overeenkomt met het nazi-beleid.
Neem de vergelijking vooral ook heel serieus..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad overeenkomsten, maar deze zijn nogal losjes. Je zou net zo goed de VVD met de NSDAP kunnen vergelijken over het aanleggen van snelwegen.
[..]
Ja, natuurlijk. Want als iemand weet dat hij na 3 dagen hevig pijn, nog pijnlijker zal sterfen moet je dat natuurlijk laten gebeuren en en je moet hem geen, als die persoon dat wilt, "goede"dood gunnen.quote:Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
O ja? Kan je dat onderbouwen?quote:Japan, een etnisch homogeen land, heeft een laag niveau van criminaliteit.
Wellicht valt het hoge collectieve zelfmoord debacle wel te wijten aan de paar buitenlanders die in Japan zitten, je weet het niet.quote:
Jij welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
of ben je nooit verder gekomen dan een VMBO geschiedenisboek?
Op zich leken mij openbare vlagverbrandingen met de italiaanse vlag,massademonstraties en het in de fik steken van de ambasade wel een goed plan!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ritueel pizza's op straat verbranden?
Dat is niet echt een antwoord natuurlijk, maar dat antwoord hoor ik graag van je als je creperend van de pijn af ligt te wachten tot je doodgaat...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het Nederlandse euthanasiebeleid is niet alleen volledig van God los, maar ook in strijd met het natuurlijke recht op leven.
dat doe je juist door het bovenstaande niet te doen. balkenende heeft al een italiaanse vertaling gemaakt van de abortuswet en die gevraagd uit te delen in italië of kenbaar te maken. misschien slimmer als nederland dit via de computer verder uitbreidt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Op zich leken mij openbare vlagverbrandingen met de italiaanse vlag,massademonstraties en het in de fik steken van de ambasade wel een goed plan!
even duidelijk maken dat met ons Hollanders niet te spotten valt!![]()
tja 't was ook leuk toen Lol de hond niet wilde gaan liggen...lol-lig! lol-lig!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat doe je juist door het bovenstaande niet te doen. balkenende heeft al een italiaanse vertaling gemaakt van de abortuswet en die gevraagd uit te delen in italië of kenbaar te maken. misschien slimmer als nederland dit via de computer verder uitbreidt.
sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
tja 't was ook leuk toen Lol de hond niet wilde gaan liggen...lol-lig! lol-lig!
't was een geintje in antwoord op Broekhoest' zn pizzaverbrandingen...
Zo het Kanaal in.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef the_jasper het volgende:
Als wij nazi's zijn
gaan ze dan ook achter ons aanlopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |