mooi strevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:03 schreef lipje het volgende:
en ik maar zoeken naar een andere dan porsche op
ik poste iets over een nieuwe op en het topic zat al volquote:
pardon?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:17 schreef jozef444 het volgende:
zooo mijn favoriete videoleverancier is ook bijna weer klaar![]()
looney tunes best of vol. 2 en 3 waren uit zag ik gisteren, en ach t blijft mooi jeugdsentiment hequote:
Ik heb nog steeds King Kong niet gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
looney tunes best of vol. 2 en 3 waren uit zag ik gisteren, en ach t blijft mooi jeugdsentiment he
ik vin m tegenvallenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds King Kong niet gezien
Ik hoor het van meer mensen maar ik wil er wel zelf over kunnen oordelen.quote:
Ik had er op de helft ook geen trek meer inquote:
geile velgen manquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:38 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1941.html![]()
![]()
sgoed sjoewequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef Fugie het volgende:
googol
ik zal die liebrand zooi nog even rippe later vandaag(ja ik ben altijd zo snel
)
die heb ik al maanden in de kast liggen, dus als je eens in de omgeving van leerdam komt..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds King Kong niet gezien
Ik probeer die buurt juist een beetje te vermijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:07 schreef vlad het volgende:
[..]
die heb ik al maanden in de kast liggen, dus als je eens in de omgeving van leerdam komt..![]()
![]()
en ik voel me al zo verdomd alleenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik probeer die buurt juist een beetje te vermijden
hey Ciskequote:
jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:20 schreef Fugie het volgende:
is er eigelijk al een sc reeks die de 1000 voorbij is
zo word ik al vanaf m'n jeugd genoemdquote:
Raimon maken ze remy vanquote:
quote:
picca van je pakquote:
hoe smaakt ze?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik had al gezegd dat je een mooi OP had gemaakt vanwege een stukje techniek-uitleg![]()
![]()
I knowquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik had al gezegd dat je een mooi OP had gemaakt vanwege een stukje techniek-uitleg![]()
![]()
maar geen antwoord van Raimonquote:
Rover > veredeldeneukte Hondaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:05 schreef Paladijn het volgende:
blabla, veredelde kever
Dan toch liever deze Alfa
[afbeelding]
(klik op de alfa als het plaatje weer's niet werkt)
zeg, jij hebt verstand van pro-e toch?quote:
*haphap*, er staat niet voor niets blabla voorquote:
Plaatje van de Alfa? Ff op het 'alfa' linkje klikken in dat geval (gezien imageshack nogal eens loopt te kutten). Geil ding iigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Fugie het volgende:
die plaatje werkt niet ?
Dan werkt ie nog niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Plaatje van de Alfa? Ff op het 'alfa' linkje klikken in dat geval (gezien imageshack nogal eens loopt te kutten). Geil ding iig
gast ik kan toch lezen, denk je niet dat ik dat geprobeerd hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Plaatje van de Alfa? Ff op het 'alfa' linkje klikken in dat geval (gezien imageshack nogal eens loopt te kutten). Geil ding iig
Typische Alfa, al van het plaatje weg geroestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan maar ff elders hosten (hij was nog gewoon zichtbaar binnen mijn browser, zelfs na het in/uitschakelen van plaatjes - die heb ik normaal uitstaan in mijn text-layout omdat ik anders veel bandbreedte opslurpquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:21 schreef Fugie het volgende:
gast ik kan toch lezen, denk je niet dat ik dat geprobeerd heb
Dat zegt weinig op internetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Sjoem het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat ik een vent ben. Ik heb toch duidelijk vrouw in mijn profiel staan
Hoiquote:
omdat er geen bewijzen zijn misschien?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Sjoem het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat ik een vent ben. Ik heb toch duidelijk vrouw in mijn profiel staan
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Sjoem het volgende:
Mooi 'huisje' heb je trouwens, Sjoewe.
ander keertjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan kun je het wel weer even aantrekken
nou ... "vrouw"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Sjoem het volgende:
Ja dan staat er vrouw, hoe moet ik dat zeker weten? Volgens je fotoboek plaatje ben je een katquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Of omdat mensen te lui zijn om in mijn profiel te kijken
Dat is mijn poezebeest jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja dan staat er vrouw, hoe moet ik dat zeker weten? Volgens je fotoboek plaatje ben je een kat
Over die kat gesproken, is dat jouw kat?
Hij heeft een heel mooi huisje jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Sjoem het volgende:
Mooi 'huisje' heb je trouwens, Sjoewe.
uhm tsja zo kan je het ook zeggen iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Fugie het volgende:
wat spyro wil zeggen is:
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN!
Van de kat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Fugie het volgende:
wat spyro wil zeggen is:
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN!
Het onomstotelijke bewijs dat je met een vrouw of zwaargewicht te maken hebt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Fugie het volgende:
wat spyro wil zeggen is:
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN!
dus ook geen foto's van je bolide?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het fotograferen ervan is het van mij in ieder geval niet
wij allemaal toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:23 schreef Spyronius het volgende:
[..]
valt wel mee, hij wil gewoon tieten zien
Goedzo, luisteren naar Tante Sjoemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
Oeh, heb ik toch zojuist het slotje van mijn fotoboek gehaald![]()
Ach moeten we haar gewoon even over de streep trekken, het is gewoon beginners angstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:26 schreef vlad het volgende:
[..]
wij allemaal toch?![]()
al denk ik dat sjoem daar iets minder de voorkeur aan geeft dan dat wij doen![]()
Verslavingen zijn evil, daarom zal ik er nooit aan beginnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:28 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ach moeten we haar gewoon even over de streep trekken, het is gewoon beginners angst
Als ze het eenmaal gedaan heeft, wil ze niets anders meer
heb het al via wacha gevondenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef BoJo het volgende:
Googel wat was die hosting ook alweer? Collega van me die zoekt hosting om een eigen website te maken.![]()
Kunnen we erin komenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
Oeh, heb ik toch zojuist het slotje van mijn fotoboek gehaald![]()
ik denk/hoop dat sjoem niet zo ver zal zakkenquote:
twee woorden: "PTA SC"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Verslavingen zijn evil, daarom zal ik er nooit aan beginnen
zolang ze niet in een 'gepimpte' crx zal rijden of hele topics hier over zal openen, zal ze nooit zo ver kunnen zakkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:33 schreef vlad het volgende:
[..]
ik denk/hoop dat sjoem niet zo ver zal zakken![]()
Ik heb er wel een slowchat over geopendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef Spyronius het volgende:
[..]
zolang ze niet in een 'gepimpte' crx zal rijden of hele topics hier over zal openen, zal ze nooit zo ver kunnen zakken
en daar begint hetquote:
naja dan is de volgende stap logisch he, hup omhoog die trui en foto'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb er wel een slowchat over geopend
gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, ik zou zo kunnen stoppen, maar dat hoeft/wil ik nog niet
Die stond bovenaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef vlad het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
maar wat heeft je eigenlijk naar PTA gebracht?![]()
Maar heb je voor de rest ook wat met auto's? Op de F1 na dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die stond bovenaan.
En toen reageerde ik op de eerste postEn toen keek ik steeds terug
Als ik nee zeg, ben ik dan niet meer welkom?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Maar heb je voor de rest ook wat met auto's? Op de F1 na dan.
Naja maakt het uit, 80% van de sc is toch meestal geeneens auto gepraat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, ben ik dan niet meer welkom?Zo ja, Ja
Nee, ehh, een beetje
Een 206quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Naja maakt het uit, 80% van de sc is toch meestal geeneens auto gepraat.
Wat voor een auto rij jij zelf eigenlijk?
elke auto kan uit elkaar vallenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:49 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zo lang ze niet uit elkaar vallen ja
Een beetje student heeft toch een auto?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:55 schreef Hugster het volgende:
luxe hoor Katie, een 206 voor een student![]()
Een vrouw die van F1 houd is al een unicum op zichquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:44 schreef Sjoem het volgende:
Als ik nee zeg, ben ik dan niet meer welkom?Zo ja, Ja
Nee, ehh, een beetje
Mijn vader en mijn moeder sponseren graagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Een beetje student heeft toch een auto?
Snel genoegquote:
ik had geen auto als studentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Een beetje student heeft toch een auto?
Ik 'leen' soort van permanent de auto van m'n paquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn vader en mijn moeder sponseren graag
rovers staan dan ook niet bekend als snelle auto's bij mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Snel genoeg
Sterker, nog, die rijdt mijn 1.8 er wel uit vrees ik
Een 1.6 XS heeft toch > 100 pk?quote:
een echte student heeft een gare fiets en een OV-studentenkaartquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef jozef444 het volgende:
een echte student heeft op zen minst een auto
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef M5 het volgende:
[..]
een echte student heeft steelt een gare fiets en een OV-studentenkaart
men ov 2006 ligt nog steeds op t postkantoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef M5 het volgende:
[..]
een echte student heeft een gare fiets en een OV-studentenkaart
hehe die van mij ook, denk dat ik hem na de zomervakantie maar weer eens op ga halen wanneer ik weer naar de uithof toe moetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef jozef444 het volgende:
[..]
men ov 2006 ligt nog steeds op t postkantoor
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef jozef444 het volgende:
[..]
men ov 2006 ligt nog steeds op t postkantoor
oh?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef M5 het volgende:
rovers staan dan ook niet bekend als snelle auto's bij mij
En hoe ging 't lessen? Moesten mensen nog voor hun leven vrezen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
neh, geintje natuurlijkIk heb al rijles achter de rug en zo, ben vanmorgen gewoon iet achter de comp geweest
Het kost je twee pasfoto's en de moeite om naar het postkantoor te lopen/fietsen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef M5 het volgende:dat ding is gratis man. wat mankeert jou?
Oh je bent lui, dat is ook een bekend kenmerk van studenten
Een 206 heeft anders een voorbeeldige wegligging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh?
Probeer een 220 turbo coupe eens
Mijn 600 heeft dezelfde motor als een Accord en Prelude, 1.8l - 118pk, de 623 heeft iets van 160pk dacht ik, de 620Ti nog meer. Maar ja, PK's zeggen niet alles
Bovendien lig ik met 200 km/u nog als een blok op de autobahn, probeer dat met een peugeotje maar eensHet is maar net waar je auto voor gemaakt is...
ah, detailquote:
dat zeg ik. lui.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het kost je twee pasfoto's en de moeite om naar het postkantoor te lopen/fietsen.
Ik heb die van mij ook 2 jaar op't postkantoor laten liggen, ik gebruikte'm alleen maar om in de weekenden leuke dingen te doen.
Dit keer nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:14 schreef Spyronius het volgende:
[..]
En hoe ging 't lessen? Moesten mensen nog voor hun leven vrezen?
De 1.6 16v en 2 litertjes zijn dat idd. heb wel wat met zo'n 206 GTi gereden, maar daar trek je nog heel wat auto's er mee uit, en dat ligt super op de weg, lekker strak en scherp door de bochten. Alleen wil de achterkant wel eens omkomen zetten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ah, detail
Er stond me bij dat die 206jes aardige stoplichtracertjes waren
hoeveelste les ben je al ondertussen? zit het examen er al aan te komen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
neh, geintje natuurlijkIk heb al rijles achter de rug en zo, ben vanmorgen gewoon iet achter de comp geweest
Een MX-5 ook, maar ik ben niet van plan daar met 200 mee over de autobahn te vliegenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:14 schreef M5 het volgende:
Een 206 heeft anders een voorbeeldige wegligging.
ach je moet alles eens geprobeerd hebben toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een MX-5 ook, maar ik ben niet van plan daar met 200 mee over de autobahn te vliegen
Stukje vakwerkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Hugster het volgende:
deze boobjob is lekker gelukt zeg
http://poststuff.entensity.net/032706/image.php?pic=fake.jpg
Misschien wel door die zelfde kerel gedaan die vorige maand die bodybuilder een setje c-cups heeft aangemeten met z'n aardappelschilmesjequote:
Ik weet wel bij wie ik m'n billift ga laten doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien wel door die zelfde kerel gedaan die vorige maand die bodybuilder een setje c-cups heeft aangemeten met z'n aardappelschilmesje
Proberen is het punt ook niet, dat gaat ook echt wel gebeurenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:27 schreef M5 het volgende:
ach je moet alles eens geprobeerd hebben toch?
dat durf ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Proberen is het punt ook niet, dat gaat ook echt wel gebeuren
Ik ga er echter wel vanuit dat mijn 600 een stuk beter op de autobahn ligt met 200 (dat heb ik dan al wel weer ervaren) dan de MX-5, puur vanwege het doel van de auto. Uberhaupt wil je daarmee ook zsm. van de autobahn af en die leuke landweggetjes op
Nee, maar als je er meer dan 8 per dag slikt kan je lever er mee ophoudenquote:
owww, ik zit pas bij 6quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar als je er meer dan 8 per dag slikt kan je lever er mee ophouden
op nu.nl word fok! zelfs genoemdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
Van hoestdrank kan je wel goed stoned worden trouwens zag ik vandaag op het journaal![]()
oeh jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet wel bij wie ik m'n billift ga laten doen![]()
Met wat voor auto's heb je 200+ gereden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:40 schreef M5 het volgende:
dat durf ik te betwijfelenen een 206 GTi reed anders lekker stabiel bij 210 km/h op de snelweg.
'01 VW Passat 1.9 TDIquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Met wat voor auto's heb je 200+ gereden?
Niet dat ik je in twijfel trek, maar mijn ervaring met een lichtere en kleinere auto (een Megane 2.0 overigens) is dat het toch minder stabiel aanvoelt.
'01 VW Passat 1.9 TDI <-- zie ik meer in de categorie als mijn Roverquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:14 schreef M5 het volgende:
Die Polo ging wel aardig, ligt redelijk stabiel op de weg, als is het minder dan die 206. Niet zo vreemd omdat die Polo geen sportonderstel had (was een Highline). Al was dat dus 200 op de teller, in echte km's is het geen 200. Maar goed ik ga niet met gps meet appartuur in de auto zitten ofzowquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'01 VW Passat 1.9 TDI <-- zie ik meer in de categorie als mijn Rover
'02 VW Polo 1.9 TDI <-- Dat is idd meer lichter en kleinerHoe reed dat? De oude 1.4 van mijn ouders had een uitstekende wegligging (was ook een sport-editie met sportstoeltjes, betere vering en een 'snelle pook'
(ja, op een 1.4)) maar maakte al bij 120 km/u een lading kabaal waar je niet goed van werd. Helaas heeft mijn vader hem ingeruild, voor een Fox
Geen BMW overigens? (gezien je nick)
Als het niet veel indruk maakt zal het ook niet bijzonder hard gegaan zijn denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ooit meegerden in een BMW M5, en in een topmodel van de 7-serie. Oom van me verzamelt BMW's
Alleen kan ik het me niet meer heirnneren, dus veel indruk zal het niet gemaakt hebbenMn broer kan het zich wel herinneren.. die heeft in de M5 lopen kotsen omdat het hem te snel ging
Of ik was erg jongquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Als het niet veel indruk maakt zal het ook niet bijzonder hard gegaan zijn denk ik
kon het niet weerstaan om te reagerenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:40 schreef Meeh het volgende:
Normaal lurk ik hier alleen maar, maar deze moest ik even kwijt: BMW rijders :r
Zegt hij met z'n mooie 100nx met 267pk![]()
regel 1: rovers hebben geen voorrang.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:25 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik zo beleefd de voorste persoon uit een uitrit voorrang te geven omdat de boel voor me toch vast stond, rij ik vervolgens door en boort er bijna een vrouwtje de alfa van d'r man in mijn RoverDus ik schud mijn hoofd eens duidelijk, rij rustig door in de halve file, zit ze achter me uitgebreid te klepperen met d'r zonneklep naar me. En nee, het was geen MILF die een date zocht.
Sommige mensen moeten echt de verkeersregels eens leren
Was dat voor 'n vage actie?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:25 schreef Paladijn het volgende:
zit ze achter me uitgebreid te klepperen met d'r zonneklep naar me.
ik vind het altijd zwaar irritant als mensen andere bestuurders voor laten die geen voorrang hebben, echt zo lomp. Alsof ik voor jan lul daar staquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:25 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik zo beleefd de voorste persoon uit een uitrit voorrang te geven omdat de boel voor me toch vast stond, rij ik vervolgens door en boort er bijna een vrouwtje de alfa van d'r man in mijn RoverDus ik schud mijn hoofd eens duidelijk, rij rustig door in de halve file, zit ze achter me uitgebreid te klepperen met d'r zonneklep naar me. En nee, het was geen MILF die een date zocht.
Sommige mensen moeten echt de verkeersregels eens leren
Niet met GPS apparatuur?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Die Polo ging wel aardig, ligt redelijk stabiel op de weg, als is het minder dan die 206. Niet zo vreemd omdat die Polo geen sportonderstel had (was een Highline). Al was dat dus 200 op de teller, in echte km's is het geen 200. Maar goed ik ga niet met gps meet appartuur in de auto zitten ofzow
Je kunt er veilig 200 mee rijden, maar 'n grotere auto zal soms wel wat stabieler aan voelen, met sommige slappe bakken uitgezonderd.
Nee geen ervaring met BMW's. Ben er vooralsnog alleen fan van
Wanneer ga je voor je theorie?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
regel 1: rovers hebben geen voorrang.
Bara : www.excellent-cars.nlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Donderdag naar Volvo 850 R estate kijken![]()
Het hangt nogal van de situatie af, er kwam toevallig ook een tegenligger aan (en die slaan vaak ook af, die uitrit in) en als ik doorgereden was had ik die man zijn weg geblokkeerd. Een beetje sociaal rijden kan geen kwaad, je schiet er toch geen reet mee op als je in zo'n filestukje mensen gaat zitten pushen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind het altijd zwaar irritant als mensen andere bestuurders voor laten die geen voorrang hebben, echt zo lomp. Alsof ik voor jan lul daar sta
ach ik kan overal prima de weg vinden, ook zonder navigatie. gewoon ff van te voren op een ouderwetse papieren kaart (of internet) gluren, en dan rijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet met GPS apparatuur?
Ik vind een kaartje in de auto op onbekend terrein juist ideaal, alleen is het scherm van mijn tomtom nogal klein in verhouding
Zo'n Polo 1.9 TDI is wel lekker stil, prima reisauto. Zolang je niet te veel spullen/personen mee moet nemen.quote:De Polo van mijn ouders was op zich een lekker rijdend autootje, maar de 'fun' was er wel redelijk uit bij 150 km/u, puur door het kabaal![]()
Heh. Kom net van de HTS af. Kan wel een BMW aanschaffen, maar dan heb ik zo'n oud brik met 200k op de teller of een wat recentere bak die in onderhoud mij wat te duur is (523i Exec. uit '96/'97 bijv.)quote:Overigens, geen ervaring met een BMW - puur uit kostenoverweging?
Mishandelde. get your story straightquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Lange Frans en Baas B zijn niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. Deze beslissing heeft de organisatie van het festival genomen naar aanleiding van de vechtpartij van vorige week vrijdag, waarbij Lange Frans (Frans Frederiks) een achttienjarige jongen uit zijn publiek in Meppel mishandelde.![]()
Welke had je dan? de E34 of E39?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:48 schreef vlad het volgende:
M5 viel tegen. Je moet de pook bijna met twee handen aantrekken om van z'n twee naar drie te gaan.
Als dat werkelijk zo gaat mag hij 4 mei bij ruud de wild een concert komen geven van een uurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Lange Frans en Baas B zijn niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. Deze beslissing heeft de organisatie van het festival genomen naar aanleiding van de vechtpartij van vorige week vrijdag, waarbij Lange Frans (Frans Frederiks) een achttienjarige jongen uit zijn publiek in Meppel mishandelde.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thx voor de linkalleen T5'sVolvo's helaas
Er staan ook andere merken, maar die man is zo verstandig om geen alfa's in zijn assortiment te nemen...quote:
* Alfisti mist een tekst op die site met "Toegang alleen boven de 65 jaar en in het bezit van een geruitte hoed en pijp"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er staan ook andere merken, maar die man is zo verstandig om geen alfa's in zijn assortiment te nemen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti mist een tekst op die site met "Toegang alleen boven de 65 jaar en in het bezit van een geruitte hoed en pijp"
Eat my dustquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
jawel man, alle Volveus zijn ouweknarren bakken![]()
VRIEND!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
Oh, ik gebruik de navigatie ook amper hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef M5 het volgende:
ach ik kan overal prima de weg vinden, ook zonder navigatie. gewoon ff van te voren op een ouderwetse papieren kaart (of internet) gluren, en dan rijden
Kostenoverweging dusquote:Heh. Kom net van de HTS af. Kan wel een BMW aanschaffen, maar dan heb ik zo'n oud brik met 200k op de teller of een wat recentere bak die in onderhoud mij wat te duur is (523i Exec. uit '96/'97 bijv.)![]()
Volgens mij ben je in de war met Saabquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
Damequote:
nee Saab en Volvo zijn beide hetzelfde in mijn ogen. Degelijke, kwalitatieve maar hele saaie ouwe lullen bakkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Saab
't is het zelfde als Volvo, vroegâh waren ze saai. Een 9-3 2.8 V6 Turbo of een S60 T5 / R zou ik niet saai noemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Saab
Gaat heenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee Saab en Volvo zijn beide hetzelfde in mijn ogen. Degelijke, kwalitatieve maar hele saaie ouwe lullen bakken![]()
't stelt een telefoon voor denk ik?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
* ook_gek heeft een nieuw speeltje gekocht. Ga hem van de week ophalen![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Appeldieet
ik dacht meteen aan Hugster, heel raar
lelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
* ook_gek heeft een nieuw speeltje gekocht. Ga hem van de week ophalen![]()
Er is alleen maar een ijsklontje naar'm gegooid hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
En terecht wat een onzinals iemand een ijsklont naar je harses gooit en uit zit te schelden dan moet die gewoon op zijn bek gemept worden
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over volvo's mag je geen mening hebbenHet is gewoon een feit dat ze geweldig zijn
Mja heb die lange frans bij 2 radio programma's al gehoord....en het stelde geen fuck voor...hij heeft die gast een duw gegeven en that's it blijkbaar...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er is alleen maar een ijsklontje naar'm gegooid hoorDat soort dingen kun je verwachten bij concerten. Jodel Bernal is in Berlikum ook al eens in elkaar gehoekt tijdens een concert nadat zijn bodyguards de menigte boeren wat te groot vond worden
Als artiest moet je daar, met mate, bovenstaan (en daar bedoel ik niet dat jodel bernal geval mee), al helemaal als je gecashed hebt met een nummer over zinloos geweld. Er zo'n grote scene van maken in de media lokt juist dit soort gedrag uit. Meneer lange Frans had ook even kunnen wachten tot een portier de ijsblokjegooier hardhandig naar buiten had geworpen, dan had niemand er een woord over gerept
Aan de andere kant, de 5 mei viering is hier toch een groot zuipfeest, dus ze mogen blij zijn dat ze geen bierflesjes hoeven te koppen in Haarlem.
Past leuk bij mijn verzamelingquote:
mjah lukt nu wel alleen niet erg langquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan je hem niet aan de gang houden?
Zo moeilijk is dat niet namelijk![]()
Tya, hoe vaak wij wel niet ijsblokjegevechten hebben gehouden in de mcD, dat voelde je amper terwijl de afstand prolyl veel kleiner was dan dit verhaal. De goede oude tijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja heb die lange frans bij 2 radio programma's al gehoord....en het stelde geen fuck voor...hij heeft die gast een duw gegeven en that's it blijkbaar...
maarja dat word allemaal opgeblazen en dan heb je dit gezeik
En hij zegt zelf ook dat het niet had mogen gebeuren, maar het was de druppel denk ik ofzo
goeie smaak dan iigquote:
* Hugster vind vrijwel alle B&O designs lelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti kan er ook geen harde plasser van krijgen![]()
behalve dat betaal je d'r ook nog te veel voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster vind vrijwel alle B&O designs lelijk :Q
Het is gewoon niet mijn smaak.
Een van onze commerciele mensen rijdt in een Saab 9-3 en die krijgt continu't commentaar dat't een ouwelullenbak is. Sindsdien let ik er wat op en inderdaad... vrijwel alle saab's die je tegenkomt zit een grijsharige achter't stuurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef M5 het volgende:
't is het zelfde als Volvo, vroegâh waren ze saai. Een 9-3 2.8 V6 Turbo of een S60 T5 / R zou ik niet saai noemen
Raarquote:
Jaguar maakt z'n design er ook naarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een van onze commerciele mensen rijdt in een Saab 9-3 en die krijgt continu't commentaar dat't een ouwelullenbak is. Sindsdien let ik er wat op en inderdaad... vrijwel alle saab's die je tegenkomt zit een grijsharige achter't stuur
Jaguar heeft overigens hetzelfde probleem, wat op zich best jammer is
dat laatste denk ik anders word het erger.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Raar
Je moet gewoon een lekker ritme vinden. En dan wil hij als het goed is vanzelf ook wel steeds harder. Je moet er wel mee door kunnen gaan tot je zelf een lamme arm hebt
Maar is dat ook de bedoeling bij anti RSI maatregelen? Of moet je hem lang aan de gang houden op een laag tempo?
yepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
behalve dat betaal je d'r ook nog te veel voor
En de kwaliteit is niet zo geweldig als dat mensen denken die er dik geld voor neerleggenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
behalve dat betaal je d'r ook nog te veel voor
De S-type en XK's zijn anders bloedgeile wagens. En een XJ voor mijn deur zou ik, afgezien van de kostenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef M5 het volgende:
Jaguar maakt z'n design er ook naarDaar trek je dat soort mensen mee aan. een aangezien die er niet veel zijn gaat het slecht met Jag.
Ik denk dat daar de doelgroep van Saab ook ligt, ik word zelf niet warm of koud van een 9-3 eerlijk gezegd.quote:overigens zie ik van de laatse 9-3 steeds vaker ook mensen van middelbare leeftijd achter het stuur.
Alleen de XJ en XK kan ik me in vinden, de rest niet bepaaldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De S-type en XK's zijn anders bloedgeile wagens. En een XJ voor mijn deur zou ik, afgezien van de kosten, ook geen nee tegen zeggen. De Jag Mondeo echter...
![]()
![]()
[..]
Mwah, doe mij maar 'n leuke 9-3 hoor, ik zou ehm niet eens door verkopen. Vind het best een mooi ontwerp, en de prestaties zijn ook niet verkeerd van de meeste modellen.quote:Ik denk dat daar de doelgroep van Saab ook ligt, ik word zelf niet warm of koud van een 9-3 eerlijk gezegd.
Beide mag ... via mij is iets goedkoper, via hun heb je een referal programquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:33 schreef BoJo het volgende:
Googel moet ik nou via jou me aanmelden bij die hoster of zelf?
win jij er wat mee?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Beide mag ... via mij is iets goedkoper, via hun heb je een referal program
Ja het is ook niet slecht, maar voor die knaken heb je beter spulquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En de kwaliteit is niet zo geweldig als dat mensen denken die er dik geld voor neerleggen
Puur design en verder tja...
Dat wilde ik zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja het is ook niet slecht, maar voor die knaken heb je beter spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |