Rent heel snel naar de koelkast, pakt de vandaag gemaakte babi-panhang en werpt deze in de richting van Kleintje waarbij deze over het hele lijf terecht komt!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:47 schreef Kleintje het volgende:
* Kleintje smeert een negerzoen (ja, heet het NU nog wel, binnenkort heet het alleen nog maar zoenen) uit over het hoofd van Mauro
[afbeelding]
Jij gaat gewoon Oprah kijken....quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef Kleintje het volgende:
Nou, als ik ontopic moet gaan dan moet ik baggeren.
En dat kan mag ik niet.
Dus... ik ga nog snel de vragen van dit hoofdstuk maken en dan naar bed!
TOEDELS
doeiiiii kleintjequote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef Kleintje het volgende:
Nou, als ik ontopic moet gaan dan moet ik baggeren.
En dat kan mag ik niet.
Dus... ik ga nog snel de vragen van dit hoofdstuk maken en dan naar bed!
TOEDELS
Oeh, gaat die het hoofdstuk voor me voorlezen?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon Oprah kijken....
Ze heeft een boekenclub. Misschien zou je het daar eens voor kunnen stellenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oeh, gaat die het hoofdstuk voor me voorlezen?
Want het is eik. best saai, die eerste hoofdstukken.
Over de wet toezicht verzekeringsbedrijf en de pvk enzo![]()
Tering Eef, je klinkt nu echt interessant
Kheb wel de gesporken versie van de davinci code maar das niet echt leerzaam.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oeh, gaat die het hoofdstuk voor me voorlezen?
Want het is eik. best saai, die eerste hoofdstukken.
Over de wet toezicht verzekeringsbedrijf en de pvk enzo![]()
Tering Eef, je klinkt nu echt interessant
Ik stem overal waar ik kom even op jou en Debsterrr...quote:
31 maartquote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
tot hoelang mag je stemmen ?
en de dochter van marjoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik stem overal waar ik kom even op jou en Debsterrr...![]()
En dat zijn bij elkaar toch aardig wat IP adressen
En nog een IP adres. Heb je al gewonnen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
hihiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:06 schreef prupke het volgende:
geef ik je een 10 en als ik dan stem krijg ik zon berichie naast de volgende waar ik op kan stemmen en dan staat daar : anderen gaven haar een 5!
duh die hebben ff geen taste zeg maar
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
afijn ik hoop voor je dat je wint
kan morgen nog wel ff 6 x een 10 geven
quote:
Je vergeet Lauraquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
i kquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:36 schreef prupke het volgende:
f o k i s t r a a g m a n o h m a n . . . . .
n i e t t e g e l o v e n
quote:
ik krijg hulpquote:
haha het lijkt de grootste nederlander verkiezing van de vlokskrant welquote:
Ook zo nepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:11 schreef Muk het volgende:
[..]
haha het lijkt de grootste nederlander verkiezing van de vlokskrant wel![]()
![]()
HEEE!!! ik geef een boel geld uit aan het NRC!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:13 schreef prupke het volgende:
nrc next is nep de vlokskrant nie:)
Toch allemaal oud nieuws.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:14 schreef Muk het volgende:
[..]
HEEE!!! ik geef een boel geld uit aan het NRC!![]()
klopt, maar als je middelmatig begaaft bent geeft het nrc je het gevoel dat je wél hoogbegaaft bent, en dat is voor veel mensen wat waardquote:
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:17 schreef Muk het volgende:
[..]
klopt, maar als je middelmatig begaaft bent geeft het nrc je het gevoel dat je wél hoogbegaaft bent, en dat is voor veel mensen wat waard![]()
edit: hoe zekerder ik van mezelf ben, hoe hoger ik de zelfspot opdrijf.... mischien toch maar eens op zoek naar een goede psych![]()
Is te dichtbij vrees ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:22 schreef Muk het volgende:
hahaha nou wat relaties betreft zit het wel goed, en ik ben een zoon van twee zielenknijpers, dus ik kan binneshuis wel wat regelen denk ik
haha ik heb een aardig mislukte jeugd, maar dat ligt niet bij mijn ouwe lui.... damn..... ehm.... aaaarghhhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is te dichtbij vrees ik.
Moeten toch altijd personen zijn die wat verder van je af staan?
Dan pas kun je over je mislukte jeugd praten namelijk.
edit: nog iemand iets over foto's te melden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:27 schreef Muk het volgende:
[..]
haha ik heb een aardig mislukte jeugd, maar dat ligt niet bij mijn ouwe lui.... damn..... ehm.... aaaarghhh![]()
![]()
![]()
Helaas mislukt...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:28 schreef Muk het volgende:
[..]
edit: nog iemand iets over foto's te melden?![]()
edit: dit had een edit moeten zijn
das hendig sjiek manquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Helaas mislukt...
Ik heb wel wat over foto's te melden
Binnenkort wat portretfoto's maken.
Heb er zin in
werksnelheid?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:37 schreef ultra_ivo het volgende:
straks maar eens het rolletje van zondag inleveren. Is toch weer even wennen aan de andere werksnelheid.
Vermoedelijk bedoelt-ie dat-ie eerst alles moet inscannenquote:
ach zowquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoelt-ie dat-ie eerst alles moet inscannenDat probleem ken ik
Echt niet hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach zow
en dan te bedenken dat dat bij mij sneller werkte dan nu het bewerken en uitzoeken van de foto's
aah kijk, ik liet ze toen nog afdrukken om ze erna in te scannenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet hoorJe moet nl. elk negatiefje gaan scannen
We laten ze volgens mij niet eerst afdrukken (als ik me niet vergis in Ivo
), maar halen ze door een negatievenscanner. Kortom...wil ik alles zien, zal ik toch moeten scannen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:26 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Zometeen naar school, fotografie-les. (Gaapz...)
Zeg Puckzzz, wat doe jij allemaal voor wilde dingen in het weekend?
lol das snelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:22 schreef Toeps het volgende:
Verhip! Het fotobouque heeft een hele nieuwe layout!
ergens in t weekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al dan? Ik kom daar nooit, tenzij iemand reageert er in.
De (geheime) Beta was er al een poosje, deze is van het weekeinde "live" gegaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al dan? Ik kom daar nooit, tenzij iemand reageert er in.
Ik zou als ik jou was eerst netjes toestemming vragen van de kerkelijk leider aldaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:41 schreef Ynske het volgende:
ik las net een bericht in NWS over moskee bezoek
is het eigenlijk mogelijk dat je als christen, rooms katholieke, atheïst of wat dan ook een moskee kunt bezoeken? en zou je daar dan ook foto's mogen maken?
kijk, een kerk loop ik zo wel naar binnen, en als ik mensen niet tot last ben, durf ik daar ook wel foto's te maken. maar ik vroeg me af of je dat ook zou kunnen maken in een Moskee, of bijvoorbeeld een Synagoge
zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
BahJe voert een verzoek uit wat nogal heibel oplevert en vervolgens blijkt dat er sprake was van "een communicatiestoornis"
![]()
Ik word schijtziek van projecten
![]()
Verzoeken altijd laten opvolgen door mail.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
BahJe voert een verzoek uit wat nogal heibel oplevert en vervolgens blijkt dat er sprake was van "een communicatiestoornis"
![]()
Ik word schijtziek van projecten
![]()
Ik vind het een beetje lui. Maar aangezien ik daar ook een account heb heb ik daar maar gereageerd. Hier krijgt hij geen reactie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
ff een stomme vraag...
ik heb t al een paar keer eerder langs zien komen, en ergens vind ik het een beetje een vreemd iets.
een link posten die naar een ander forum verwijst om je foto's die je daar gepost hebt te tonen
hier Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt! deeltje 2 (laatste post) gebeurd dat bijvoorbeeld
ligt dat nu aan mij dat ik dat raar vind? of hoe denken jullie daarover
Nou...dat was niet echt het geval. Ik weet bijna 100% zeker dat de projectleider heeft gemeld dat ik iets moest doen en dat heb ik nu blijkbaar verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verzoeken altijd laten opvolgen door mail.
Iemand mag mij best bellen of ik iets wil uitvoeren, dan kan ik alvast voor je voorbereiden, maar voor ik het daadwerkelijk live gooi wil ik eerst een mail gezien hebben. En anders heb je gewoon pech. Je naait jezelf maar een oor aan.
Het is idd een beetje lui, maar wat een mooi forum hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lui. Maar aangezien ik daar ook een account heb heb ik daar maar gereageerd. Hier krijgt hij geen reactie.
ik ben er niet gaan kijken, op linkjes klikken is me teveel moeitequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is idd een beetje lui, maar wat een mooi forum he
Je moet gewoon ervoor zorgen, dat je een projectleider hebt, of iemand anders waarbij je de schuld in de schoenen kan schuiven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...dat was niet echt het geval. Ik weet bijna 100% zeker dat de projectleider heeft gemeld dat ik iets moest doen en dat heb ik nu blijkbaar verkeerd begrepenMaar goed....we zien wel waar het schip strand
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben er niet gaan kijken, op linkjes klikken is me teveel moeite![]()
deze?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:28 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een foto die Corinne Day van Kate Moss gemaakt heeft, waar Kate in een onderbroek op de bank ligt, als een junk. Ik heb deze foto wel eens in een tijdschrift gezien, maar google helpt niet echt mee...
Ja, maar normaliter kom je ook met veel kabaal naar binnen gedenderd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:29 schreef Kleintje het volgende:
ah, ik sta onder de F6.
Oke, dan ga ik wel verder.
Toedels!
Nee niet die, al komt het idee wel overeen... Ik weet helaas niet meer precies hoe ie er uit zag...quote:
lekker rustig zo hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar normaliter kom je ook met veel kabaal naar binnen gedenderd.![]()
Toedels mieps![]()
Jij gaat je examens heus wel halenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:42 schreef Debsterr het volgende:
Hoi! Ik heb straks examens. Willen jullie even met zn allen verkondigen dat ik het wel ga halen, aangezien ik er zelf totaal geen vertrouwen in heb
? De resultaten die ik tot nu toe heb gezien van m'n shoot van zaterdag zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi
![]()
Thnx Estoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef Esto het volgende:
[..]
Jij gaat je examens heus wel halenWij hebben er vertrouwen in!!
Heel veel succes straks!!!
Wat Esto al zegt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef Esto het volgende:
[..]
Jij gaat je examens heus wel halenWij hebben er vertrouwen in!!
Heel veel succes straks!!!
wie volgt?quote:
Je lijkt mijn dochter wel... als ze een 8 haalt wordt ze boos omdat ze een slecht cijfer heeft gehaald.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga maar even douchen, en dan nog een half uurtje leren. Het probleem is: ik heb nog geen cijfer lager dan een 7.5 gehaald.. en dat wil ik zo houden
. Dus ik ontwikkel nu een lichtelijke faalangst
heel irritant. Maar goed, ik kan het inderdaad heus wel, en het gaat me gewoon lukken!
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je lijkt mijn dochter wel... als ze een 8 haalt wordt ze boos omdat ze een slecht cijfer heeft gehaald.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:06 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben 1 jaar blijven zitten omdat ik maar 3 tekorten had.
En daar bedoel ik mee, ik had 3 voldoendes, dus 3 cijfers tekort aan onvoldoende om een record te halen.
Een voldoende voor gym, Nederlands en handenarbeid.
Dus op zich ook best knap...
een of ander borstvliesonsteking, verkouden en maar weer een chronische koppijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*aai over bolletje geeft*
Zo ziekjes??
wahebbiedan?
Aaaw, wat zonde...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:55 schreef Kleintje het volgende:
ik kom er dus nu pas achter he, van dat fotoboek. Dankzij Toeps.
Goed... ik vrees dat de meeste foto's van mijn foto opdracht totaal mislukt zijn.
Mijn god...
5 melige mensen, dus er is er altijd 1 die niet stil kan staan.
Als je dan weinig licht in huis hebt, dan werkt dat niet. Ik had lange sluitertijden.
Dus wat heb ik gedaan, het diafragma zo groot mogelijk gehouden want ja, dan heb je zoveel mogelijk licht.
Dus alles wat ik met een klein diafragma heb geschoten, daar zijn ze bewogen (camera stond op de statief van Marjo), alles wat met een groot diafragma is geschotendaar is de persoon die 2 meter is ehm.. erg wazig. Duidelijk dat het toestel vond dat zijn hoofd er niet bij hoorde.
last van de tijdsverschuiving?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:08 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
Blergh wat voel ik me slecht zeg. Hele nacht liggen draaien en woelen. Heb geloof ik elk uur van de klok gezien.
Ja, ik had er gisteren erg veel last van. Ben niet naar school en niet naar toneel geweest. Ik dacht namelijk dat het nog vroeg was, en nog lang niet weg hoefde, bleek het ineens al veel later te zijn!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
last van de tijdsverschuiving?
ik moet er altijd een dag of wat even aan wennen...
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
last van de tijdsverschuiving?
ik moet er altijd een dag of wat even aan wennen...
klok verkeerde kant op gezet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, ik had er gisteren erg veel last van. Ben niet naar school en niet naar toneel geweest. Ik dacht namelijk dat het nog vroeg was, en nog lang niet weg hoefde, bleek het ineens al veel later te zijn!
Ja precies, het is nog licht buiten, en dan denk je, ooooh, het is pas een uurtje of 3.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat het langer licht is.
Ik heb daar ook last van...
hoe laat wordt het bij jou donker?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja precies, het is nog licht buiten, en dan denk je, ooooh, het is pas een uurtje of 3.
Jaaa, okeeej...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe laat wordt het bij jou donker?
Bij mij wordt het rond half acht ofzo pas donker
omdat ze het liefst iemand van 17 aannemen met 10 jaar ervaring omdat dat lekker goedkoop isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:58 schreef Ynske het volgende:
grbl... waarom vragen ze overal zoveel jaar ervaring
jij snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
omdat ze het liefst iemand van 17 aannemen met 10 jaar ervaring omdat dat lekker goedkoop is
Ik heb zoveel ervaring.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:58 schreef Ynske het volgende:
grbl... waarom vragen ze overal zoveel jaar ervaring
zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb zoveel ervaring.
Nu nog vacatures waarop ik kan solliciteren
Misschien een beetje handelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Ynske het volgende:
zullen we ruilen?
echt ik heb t hier zo ontzettend gehad
iemand nog een doosje met zelfvertrouwen staan?
is goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien een beetje handelen.
Jij wat ervaring van mij (zeg zo'n 5 jaar) en ik wat vacatures van jou
Zoekt naar doosje zelfvertrouwen en constateerd dat deze kwijt is
quote:Beelden die met maximale resolutie in raw-formaat geschoten worden, hebben een bestandsgrootte van 78MB.
Die SONY-memcards zijn alleen zo duurquote:
sig...quote:
ahhhhhhhh...gelukkig ben ik een Black & White junkiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die SONY-memcards zijn alleen zo duur. Kun je beter compactflash hebben.
En ik weet niet of de F828 dat ook heeft, maar mijn ervaring met SONy-camera's is dat de kleuren een stuk hysterischer/feller zijn dan bij andere merken.
hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert(s) deel2quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
het... is er eigenlijk een manier om jou te bereiken had nog een paar vraagjes mbt fotografie
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhhhhhhh...gelukkig ben ik een Black & White junkie
nah kleuren hysterischer? ik vind van niet, ik heb mijn contrast op zijn hoogst staan, maar als ik kleur schiet houdi k wel van een lekker contrast.
ow en in de mijne gaan CF cards en memorysticks
Storage Memory Stick, Memory Stick Pro, Compact Flash Type I/II, Microdrivequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Is het een omgebouwde of komt dat gewoon omdat het een duurdere camera is? Want het grootste nadeel van de SONY vind ik nog steeds z'n kaartjes. Je betaalt voor 128MB memstick evenveel als een 1GB (Extreme) Flashkaartje
.
Ik kijk regelmatig in m'n fotoboek trouwens, als je daar lekker wilt kalken. Edit: oh, dat was re
.
Geil hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Storage Memory Stick, Memory Stick Pro, Compact Flash Type I/II, Microdrive
staat hier
ik heb een Sandisk kaartje van 64 MB, een kaart (merk even kwijt) van 128 MB en recentelijk een 1 GIG van Kingston, allemaal gewoon compact flash, die gaat er aan de zijkant in, en dan kun je onderin nog ergens een memorystick indouwen als je dat prefereert (het is wel het 1 of het ander natuurlijk he? )quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Is het een omgebouwde of komt dat gewoon omdat het een duurdere camera is? Want het grootste nadeel van de SONY vind ik nog steeds z'n kaartjes. Je betaalt voor 128MB memstick evenveel als een 1GB (Extreme) Flashkaartje
.
Ik kijk regelmatig in m'n fotoboek trouwens, als je daar lekker wilt kalken. Edit: oh, dat was re
.
waar slaat dit nu weer op?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geil hoor. Dan moet je hem zeker kopen
.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
Kan ik even van iemand 33.000 dollar lenen?:
http://tweakers.net/nieuws/40743
[afbeelding]
En doe meteen maar een nieuwe HD
[..]
Was niet naar jou toe gericht, maar bedoeld voor kleintje of elke andere toekomstige koper.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was niet naar jou toe gericht, maar bedoeld voor kleintje of elke andere toekomstige koper.
Wauw, iemand die nog sneller gepikeerd is dna ik
Ik voel me ineens zo oudquote:
geef het nog een paar jaar en we kunnen flamen vanuit het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gooi gauw met krachttermen, sorry.
[..]
Ik voel me ineens zo oud.
Ja, dat verklaart het.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart het.
Jij bent ongesteld en Semtex vindt het geil.
Geil en ongesteld is niet altijd een lekkere combinatie
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart het.
Jij bent ongesteld en Semtex vindt het geil.
Geil en ongesteld is niet altijd een lekkere combinatie
nee, zit ff in een emodip, die dieper dan normaal isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:18 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, ben blij dat je zegt ongesteld te zijn Ynske.
Dacht al dat het aan mij lag
go check girl, je hebt een sterretjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hebbie dat stukkie voor DH nog geschreven???
kom ff op msnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:34 schreef Kleintje het volgende:
help help... waar kan ik dat vinden Vlieg??
lama...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
go check girl, je hebt een sterretje
speak for the restquote:
Daar hoef je geen rondje van te maken hoor..quote:
Mot je zwanger worden, dan kun je een poosje gewoon elke dag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
behalve dat na 7 dagen de hormoontjes een beetje ongeduldig worden
wat kun je dan elke dag?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mot je zwanger worden, dan kun je een poosje gewoon elke dag.
waarom hebben we het hier over?![]()
sokjes breienquote:
wat moet ik met sokjesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sokjes breien
de ene dag een roze setje, de andere dag een lichtblauw setje
als het de melkboer maar niet was...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet ik met sokjes
daar is de zeeman voor
Een zeeman in Limburg?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet ik met sokjes
daar is de zeeman voor
Je kun sowieso [details achterwege gelatenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mot je zwanger worden, dan kun je een poosje gewoon elke dag.
waarom hebben we het hier over?![]()
tuurlijkquote:
neuken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je kun sowieso [details achterwege gelaten]
Hier precies hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi
Ik heb al 2 weken mijn camera niet vast gehad! Tentamens leren is niet leuk. Komend weekend maar even een flinke inhaalslag doen!
Ben jij niet gewoon ook kritischer? Ze vinden misschien dat ze er allemaal leuk op staan en dat het dus een leuke foto is, terwijl jij nog allemaal dingen ziet die fotografisch niet goed zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Kleintje het volgende:
CROSSPOST:
Leuk hoe smaken verschillen
De groepsfoto's.....
Ik vond het niets... hun reactie:
Ze zijn enig, echt super gewoon.
Waren dit alle foto's?
Want dan kunnen we gaan uitkiezen ☺
Maar nogmaals, ik vind ze super.
Dat is standaard hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Kleintje het volgende:
CROSSPOST:
Leuk hoe smaken verschillen
De groepsfoto's.....
Ik vond het niets... hun reactie:
Ze zijn enig, echt super gewoon.
Waren dit alle foto's?
Want dan kunnen we gaan uitkiezen ☺
Maar nogmaals, ik vind ze super.
volgens mij schijnt het bij vrouwen de eerste 3 a 4 maanden juist extra lekker te zijn..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
neuken?
dat kan ook als je niet zwanger bent...
quote:Volgens zeer streng gelovingen heeft dat gekets juist een negatieve invloed op het kind in ontwikkeling. Het kind zou namelijk iedere keer "iets" op zich af zien komen en daarna weer verdwijnen. Daar ligt dus de grondslag van Claustrofobie.
dat hoop ik niet voor hun neequote:
quote:
Jij hebt zeker nog geen zwangere vrouw naast je in bed gehad hè?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
volgens mij schijnt het bij vrouwen de eerste 3 a 4 maanden juist extra lekker te zijn..![]()
Dit heb ik dus tijdens een programma over fobiën gezien op tv (je gelooft het niet als je het leest)
Dat verschilt van zwangerschap tot zwangerschap.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:33 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog geen zwangere vrouw naast je in bed gehad hè?
De eerste 3 maanden komt er bij heel veel bar weinig van sex, de drie maanden erna is weer een heel ander verhaal, meestal lusten ze er dan wel pap van zeg maar.......
die zit maar aan 1 kantquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Zwangerschappen hebben mij nooit in de weg gestaan...die dikke buik daarentegen
Maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
die zit maar aan 1 kantzo kan ie wel weer vlieg
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
da's waarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, voor je gaat sexen hoef je geen sokken aan te doen
ow...zou ik daarom drie keer zwanger zijn geraakt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, voor je gaat sexen hoef je geen sokken aan te doen
eeehhhhhh wetenschappelijk gezien heb jij dus iets gedaan wat niet kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat verschilt van zwangerschap tot zwangerschap.![]()
sprak de vader van twee claustrofobische kinderen
Dat is dan ook wel weer zo maar gemiddeld genomen klopt het redelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat verschilt van zwangerschap tot zwangerschap.![]()
sprak de vader van twee claustrofobische kinderen
Zowhee...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
eeehhhhhh wetenschappelijk gezien heb jij dus iets gedaan wat niet kan.![]()
Een foetus kan:
a niet zien in dat stadium
b de baarboederhals zit zo dicht, dat er geen mogelijk licht naar binnen kon schijnen en dus nevernooitniet met je "kleine vliegvrager" in het blikveld van de foetus kunnen zijn geweest.
Voor dit naar OUD wordt gekicked SOWWIE
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
eeehhhhhh wetenschappelijk gezien heb jij dus iets gedaan wat niet kan.![]()
Een foetus kan:
a niet zien in dat stadium
b de baarboederhals zit zo dicht, dat er geen mogelijk licht naar binnen kon schijnen en dus nevernooitniet met je "kleine vliegvrager" in het blikveld van de foetus kunnen zijn geweest.
Voor dit naar OUD wordt gekicked SOWWIE
![]()
Ik denk het.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow...zou ik daarom drie keer zwanger zijn geraakt?
of een heeeeeeel goed geheugenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zowhee...
jij hebt goed opgelet bij biologie
Ga jij nou maar mailen, ik ben zo thuisquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Kleine vliegvrager moest zelfs nog over zijn nek bij het aanzicht van zijn kroost.
Lekker dan...
Beide goed.. Biologie op MAVO en HAVO niveau gedaan.quote:
Tenzij Kleine VliegVrager in een muizen-slaapzak overnacht heeftquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Kleine vliegvrager moest zelfs nog over zijn nek bij het aanzicht van zijn kroost.
Lekker dan...
Maar dan nog over zijn nek in zijn muizenslaapzakquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tenzij Kleine VliegVrager in een muizen-slaapzak overnacht heeft![]()
![]()
Happy Camper![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar dan nog over zijn nek in zijn muizenslaapzak![]()
* hoopte al dat het afgelopen was *quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Icicle het volgende:
Oh! Het gaat over zwangerschap! En dat in FOT! Hier moet ik zijn
Hij is erquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh....het is tijd om naar het postkantoor te gaan rijdenEindelijk mijn spullen ophalen
Heb je hoge kindernood dan???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Icicle het volgende:
Oh! Het gaat over zwangerschap! En dat in FOT! Hier moet ik zijn
Welke van de vier vijf vlekken mag ik niet aanwijzen???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is er
24mm
[afbeelding]
12mm
[afbeelding]
En niet beginnen over die sensorvlek aub
Alle vierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welke van de 4 vlekken mag ik niet aanwijzen???![]()
miste er nog ééntjequote:
Wanneer gaat het gebeuren, Iciclequote:
nou....het ging over zwangerschapjes enzo en jij kwam op je hormoontjes naar binnen gestuiterd??quote:
Ikkequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij gaat P. zich prima vermaken met z'n lensje![]()
ze is al maanden zwanger lieverdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nou....het ging over zwangerschapjes enzo en jij kwam op je hormoontjes naar binnen gestuiterd??![]()
quote:
Nog zo'n 7 weken, dan is het overquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nou....het ging over zwangerschapjes enzo en jij kwam op je hormoontjes naar binnen gestuiterd??![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef HMaster-II het volgende:
Ik neem meteen een dochter vriendin van 178 en Blont![]()
quote:
Nee eigenlijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Dan beginnen de poepluiers he
Ach aan de andere kant krijg ik er een leuk model voor terug.
Uhm....daar heb je toch manlief voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Dan beginnen de poepluiers he
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....daar heb je toch manlief voor![]()
Ik kijk wel eens hoe mijn zus dat regeltquote:
Mag ik raden???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:44 schreef Subhuman het volgende:
Mag ik hier posten hoe ongelofelijk supervrolijk ik ben?![]()
Was zondag al vrolijk, gister ben ik alleen maar vrolijker geworden en vandaag ben ik ook supervrolijk!
![]()
Misschien heeft het met het weer te maken, misschien ook niet, maakt me niks uit!
Euhm... Ik heb zaterdagavond 2 flesjes gehad ja...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag ik raden???
Ik denk dat het met bier te maken heeft!
ik denk dat hij gen**ckt heeftquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag ik raden???
Ik denk dat het met bier te maken heeft!
met de dochter van een bekende bierbrouwerquote:
waarom associeren jullie vrolijk zijn toch meteen met drank en sex???quote:
Waarom zou je denken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef diedrick het volgende:
[..]
waarom associeren jullie vrolijk zijn toch meteen met drank en sex???![]()
hmmm... zit toch wel wat in eigenlijk...![]()
dat is dus de reden dat ik zo'n klote humeur hebquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:21 schreef Subhuman het volgende:
Jullie perverselingen denken ook alleen maar aan sex!
Ik heb nog een bult van die HEMA rolletjes met bonnetjes. Bonnetje voor gratis ontwikkelen inleveren en laten afdrukken of geen bonnetje inleveren en betalen voor het alleen ontwikkelen. Kosten onder de streep zijn ongeveer gelijk. Aangezien wat mensen afdrukjes willen hebben kies ik dus voor de 1e methode.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet hoorJe moet nl. elk negatiefje gaan scannen
We laten ze volgens mij niet eerst afdrukken (als ik me niet vergis in Ivo
), maar halen ze door een negatievenscanner. Kortom...wil ik alles zien, zal ik toch moeten scannen
Dat klopt zo'n beetje. Tijdens een dienst fotograferen wordt meestal niet toegestaan, buiten de dienst meestal wel. Tenzij het de radicale christelijke/islamitische of wat dan ook is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eerst netjes toestemming vragen van de kerkelijk leider aldaar.
En volgens mijn weten, mag je als niet gelovige/anders gelovige wel naar binnen. Mits het geen radicale / haat zaaiende gemeenschap is.
Wij kennen Sub een beetje en dan gaat het altijd over drank...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef diedrick het volgende:
[..]
waarom associeren jullie vrolijk zijn toch meteen met drank en sex???![]()
hmmm... zit toch wel wat in eigenlijk...![]()
Ik heb het nooit over drank!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wij kennen Sub een beetje en dan gaat het altijd over drank...
Goed bezig P.!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben terug uit Hoek van Holland. Het was schitterend weerIk zou jullie graag verblijden met foto's maar toen ik daar was kwam ik tot de conclusie dat het CF-kaartje geen zin had en in Delft was gebleven
Er zijn dus geen foto's gemaaktIk heb wel bijna een pola-filter gesloopt
het ging me ook meer om hoe het daar uit ziet, niet om diensten enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat klopt zo'n beetje. Tijdens een dienst fotograferen wordt meestal niet toegestaan, buiten de dienst meestal wel. Tenzij het de radicale christelijke/islamitische of wat dan ook is.
Ik heb tijdens mijn reizen vaker christelijke kerken van diverse richtingen en moskeeën bezocht. Soms leidde dat tot interesante ontmoetingen, bijv. in de belangrijkste moskee van Kazan of in een orthodox klooster in Servië.
Ach ja...iedereen heeft wel eens van die dagen hequote:
mag ik jou mijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach ja...iedereen heeft wel eens van die dagen he
Die heb ik al gehad hoorquote:
Hoezoquote:
er wortdt zo gezellig over mijn poging tot fotografische inhoudelijkheid heengedaverdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoezoJe vind alleen nog maar restjes in de koelkast
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er wortdt zo gezellig over mijn poging tot fotografische inhoudelijkheid heengedaverd
Jouw foto, jouw dag vandaagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, heb er niet echt op gelet, ik vind de ogen wel scherp genoeg eigenlijkMet de 50/1,8 idd
Mwoa, het moest een beetje snel, ik was er wel tevreden over eigenlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jouw foto, jouw dag vandaagJe kan iig niet zeggen dat ik er niets van gezegd heb
Je graaft de slowchat-bagger af begrijp ikquote:
Als ze het effe grondig doet, dan zijn we weer terug bij pagina 1quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je graaft de slowchat-bagger af begrijp ik
Uhuhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je graaft de slowchat-bagger af begrijp ik
Ze is geen mod hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ze het effe grondig doet, dan zijn we weer terug bij pagina 1![]()
Met een hele lijst in MED er na zeker??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is geen mod heAlleen een mod kan al die posts verwijderen
Ik zie Ronald er nog toe in staat eigenlijk
Je kan er idd gewoon oplaadbare zooi inschuiven. Ik heb overigens een keer eerder zoiets meegemaakt en toen maakte de camera ergens sluitingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik plaats hier even mijn korte vraag als het niet erg is. Vind het zo onnodig om een heel topic voor aan te maken namelijk. Ik heb een Sony Cybershot camera'tje, maar sinds kort zijn de batterijen binnen no-time leeg. Ik kan iets van 10 foto's maken, of het lampje begint al te knipperen, waarna hij uitvalt.
Iemand een idee of dit vaker voorkomt bij deze camera, en ligt dit wellicht aan de bijgeleverde batterijen? En moet je echt perse de Sony batterijen erin doen, of kunnen andere, bv philips, ook?
De enige vent hier die me echt snapt!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is geen mod heAlleen een mod kan al die posts verwijderen
Ik zie Ronald er nog toe in staat eigenlijk
Het gaat om de bijgeleverde batterijen? Dan zou ik als de donder naar een winkel gaan om daat goede batterijen te halen. De bijgeleverde batterijen zijn meestal van die Halfgare Goedkoop dingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik plaats hier even mijn korte vraag als het niet erg is. Vind het zo onnodig om een heel topic voor aan te maken namelijk. Ik heb een Sony Cybershot camera'tje, maar sinds kort zijn de batterijen binnen no-time leeg. Ik kan iets van 10 foto's maken, of het lampje begint al te knipperen, waarna hij uitvalt.
Iemand een idee of dit vaker voorkomt bij deze camera, en ligt dit wellicht aan de bijgeleverde batterijen? En moet je echt perse de Sony batterijen erin doen, of kunnen andere, bv philips, ook?
helen is foeiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef RonaldV het volgende:
Dan zou ik als de donder naar een winkel gaan om daat goede batterijen te helen.
Ja, hallo! IK heb net twee uur moeten luisteren naar een verhaal waarvan ik na 5 minuten de draad al kwijt was.. mag ik?quote:
Neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, hallo! IK heb net twee uur moeten luisteren naar een verhaal waarvan ik na 5 minuten de draad al kwijt was.. mag ik?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De enige vent hier die me echt snapt!
Ik ben er weer ja
Hoe weet jij wat ik gegeten heb?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
je bent een mod en je mag geen fouten maken
Opbokken met je vlees-en-bloed-gejammer
![]()
Nou ja, hij deed dat in het begin niet. Toen gingen de batterijen vrij lang mee, maar sinds kort dus niet meer. Binnen no-time, letterlijk binnen een minuut zijn ze leeg. Zijn dus de "officiele" Sony batterijen die je erbij krijgt, waarbij expliciet in de handleiding staat dat dat de enige zijn die er in mogen. Maar goed, ik ben een camera newbie, dus dacht dat er iets speciaals mee was gedaan (bv minder stroom doorgeven dan een normale batterij). Zal binnenkort wel even normale batterijen kopen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan er idd gewoon oplaadbare zooi inschuiven. Ik heb overigens een keer eerder zoiets meegemaakt en toen maakte de camera ergens sluitingDus die trok de batterijen in een keer leeg.
vlees?quote:
RUND-vleesch, jah?quote:
Staat in elke handleidingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
Nou ja, hij deed dat in het begin niet. Toen gingen de batterijen vrij lang mee, maar sinds kort dus niet meer. Binnen no-time, letterlijk binnen een minuut zijn ze leeg. Zijn dus de "officiele" Sony batterijen die je erbij krijgt, waarbij expliciet in de handleiding staat dat dat de enige zijn die er in mogen.
Ik noteer evenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Maar goed, ik ben een camera newbie
Het scheelt dat ik ook nog probeer een leven naast fok te hebben niet dat dat altijd luktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ivo is echt kampioen selectief lezen he?
Hij leest een hele SC na (wat op zich al droge stof is) en reageert op een enkele post die hij interessant vind...![]()
dat doe je goed ivo..zou ik ook moeten doenmaarja ik ben zo'n miep die overal mee wil lullen
Huh?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik ook nog probeer een leven naast fok te hebben niet dat dat altijd lukt
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Huh?
Kan iemand die man even opvangen? Hij zegt zulke rare dingen...
ahhhhh maar dan verspil je dus weer 1/3 van dat leven door idioot geblaat van ons na te lezen om die 1 of 2 reacties eruit te vissen waar je op wilt reagerenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik ook nog probeer een leven naast fok te hebben niet dat dat altijd lukt
Doe eens niet zo raarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik ook nog probeer een leven naast fok te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |