Geen idee, ben niet echt thuis in de fotografiewereld. Weet wel dat er een Fok user is die de camera professioneel gebruikt. Zal haar vragen of toestemming krijg om wat foto's van haar te plaatsen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:50 schreef ChillyWilly het volgende:
Ziet er mooi uit, maar hoe presteert hij in vergelijking met een digitale spiegelreflex camera als de Nikon D50 of D70?
Zo'n 1,5 jaar oud. Garantie loopt volgens mij een jaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef ChillyWilly het volgende:
Hoe oud? Garantie? Foto's ben ik wel benieuwd naar. Denk alleen wel dat je iets te hoog zit met de vraagprijs omdat er geen spannende extra's bij zitten.
Tja.. ik wil wel beginnen bij 350 euro ongeveer de helft van de nieuwprijs. Ik zou 400 bieden als er een grotere geheugenkaart bij had gezeten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:07 schreef kesj het volgende:
[..]
Zo'n 1,5 jaar oud. Garantie loopt volgens mij een jaar.
Aan welke prijs dacht jij?
Ik wacht nog even af. Heb er destijds zo'n 1000 euro voor betaald en vind 650 erop toeleggen iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:22 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Tja.. ik wil wel beginnen bij 350 euro ongeveer de helft van de nieuwprijs. Ik zou 400 bieden als er een grotere geheugenkaart bij had gezeten.
Prima, het bod blijft nog even staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef kesj het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af. Heb er destijds zo'n 1000 euro voor betaald en vind 650 erop toeleggen iets te veel van het goede.
Hou je op de hoogte.
Met alle respect: jouw Coolpix is op dit moment zwaar verouderd met b.v. zijn 2.1mp. Deze Sony heeft 8mp, nog niet eens elke nieuwe camera heeft dit aantal...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:45 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Prima, het bod blijft nog even staan. Maar vergeet niet dat digitale apparatuur snel in waarde daalt. Ik heb vijf jaar geleden ook een Nikon Coolpix800 gekocht voor tegen de 1000 euro. Ik mag nu blij zijn als ik er 50 euro voor krijg.
Megapixels zeggen niet alles. Er zijn nog steeds 2 MP cameras te koop boven rond de 250 euro. Neemt niet weg dat jouw camera uiteraard vele malen beter is, en nog steeds mee kan met de betere. Echter, het aabod van nieuwe camera's en dan vooral de uitbreidbare digitale spiegelreflex camera's maken dit nu een minder aantrekkelijke keuze. Vandaar dat de prijs snel naar beneden gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef kesj het volgende:
[..]
Met alle respect: jouw Coolpix is op dit moment zwaar verouderd met b.v. zijn 2.1mp. Deze Sony heeft 8mp, nog niet eens elke nieuwe camera heeft dit aantal...
Weet je al wat je gaat doen? Ik zit er zelf namelijk over na te denken om de D50 kit te halen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef kesj het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af. Heb er destijds zo'n 1000 euro voor betaald en vind 650 erop toeleggen iets te veel van het goede.
Hou je op de hoogte.
Lees net pas je berichtje. Je zult waarschijnlijk de D50 al gehaald hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:52 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat doen? Ik zit er zelf namelijk over na te denken om de D50 kit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |