abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 16:09:47 #241
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36610717
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
't Is trouwens zeker dat m'n theoriecertificaat verloopt.. Kan sowieso geen examen meer doen voor de 20e..
weet je de theorie nog een beetje dan?
  maandag 3 april 2006 @ 16:15:45 #242
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36610942
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat is ook het stomme, je gaat pas goed rijden na de ervaring zoals jij die hebt, maarja, die mag je pas opdoen na je examen...
klopt, maar het tis gewoon veel relaxter gewoon je eigen ding doen, muziekje op, geen zeurende instructeur ofzo. Daar ga je zelf ook beter van rijden doordat je geen druk of wat dan ook hebt. Het meeste leer je inderdaad nadat je geslaagd bent, als je tenminste daarna wel aan je rijuurtjes komt.
pi_36611292
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

kun je geen staats examen aanvragen?
dan zijn ze wel soepeler, en nemen veel tijd voor je.
Afgelopen vrijdag wás m'n staatsexamen al.
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef ASroma het volgende:

[..]

weet je de theorie nog een beetje dan?
Jawel.
pi_36612342
Zo, mijn TTT is aangevraagd, ik weet nog niet wanneer. Maar ik vind het eng
Lesje ging wel lekker opzich, hoewel ik me nog steeds zo verschrikkelijk onzeker voel in die auto en nu al opzie tegen de TTT
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36612455
heb geen TTT gehad, maar denk je zelf niet dat je hieruit ontzettend veel kan leren?, het gaat net zoals in het echt, dus kun je je 'zwakke' punten bijschaven en dan moet het goed komen
pi_36612553
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

Collega
Waarom die ingreep? En wat vond die examinator allemaal foutgaan?
Hey,

Ik kwam ook vrij relaxt aan op het cbr te rijswijk, de examinator was hagen of hager.
alles uitgelegt bla blah blah..... vervolgens de ogen test doen op precies de auto die mn instructeur van te voren had aangewezen...dat ging goed..

Vervolgens gingen we van het cbr terrein af.. Gelijk naar links hoe jij ook ging met dat leuke bochtje na rechts. ik moest toen bij de verkeerslichten rechtsaf, verder ging het allemaal heel relaxt.
tot dat ik bij een verkeerslicht, op links stond voorgesorteerd.. ik dacht dat het één rijstrook was maar er waren twee rijstroken voor links, met als gevolgd dat ik die bocht te ruim nam, dus een zware stuur ingreep van de examinator als gevolgd. ( Dat komt door dat slap gelul van de examinator wat voor werk doe je en vind je het leuk etc.. tijdens de rit )
Met als resultaat het wegvallen van mn zelfvertrouwen!
Toen ging alles totaal verkeerd, alleen file parkeren ging perfect!

Ik moest op het cbr alvast uitstappen en naar de uitgang lopen, mn instructeur en de examinator gingen eerst nog ff met elkaar praten.

Het was voor mij dan ook geen verrassing, om te horen dat ik gezakt was!
ik wou het liefst zo snelmogelijk weg daar!
ik wou niet eens horen wat de examinator te zeggen had, omdat ik al wist waar ik op gezakt was, en daarmee is voor mij de kous af. Ik zei tegen hem dat gaat me weer een vermogen kosten opnieuw aanvragen enzo, het boeide hem weinig. Ik liep toen gewoon weg!
Had hij wat verkeerds gezegt of staan te lachen had ik hem een cakey gegeven!

Maar ik ben tot rust gekomen nu.. En weet dat het mijn eigenschuld was, en zal me nu gedragen.

pi_36612711
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef Borreke het volgende:
heb geen TTT gehad, maar denk je zelf niet dat je hieruit ontzettend veel kan leren?, het gaat net zoals in het echt, dus kun je je 'zwakke' punten bijschaven en dan moet het goed komen
Ja, daarom doe ik m ook Maar ik raak zelfs daarvoor al in paniek omdat ik zelf het gevoel heb dat ik het totaal nog niet kan.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36613198
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef randysgz het volgende:

[..]

vervolgens de ogen test doen
Dat is waar ook. Moet ik tegen die tijd toch maar eens langs een opticien. Fuck
Ik wil geen bril
Offtopic, maar hoe zit dat nou precies? Moet je eerst een bepaalde tijd een bril voor je lenzen mag? Of mag je gelijk aan de lenzen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Me_Wesley op 03-04-2006 17:29:02 ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36613675
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat is waar ook. Moet ik tegen die tijd toch maar eens langs een opticien. Fuck
Ik wil geen bril
Offtopic, maar hoe zit dat nou precies? Moet je eerst een bepaalde tijd een bril voor je lenzen mag? Of mag je gelijk aan de lenzen?
Je mag gelijk lenzen, hoor! Dikke aanrader als je 't mij vraagt
pi_36613899
Je mag gelijk lenzen, maar wel opbouwend, dus eerst 1 uurtje, dan 2, dan 4, dan 8 etc... lenzen vind ik echt ideaal, alleen het indoen is af en toe ene gepruts maar zeer fijn bij het autorijden!
pi_36614352
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Borreke het volgende:
Je mag gelijk lenzen, maar wel opbouwend, dus eerst 1 uurtje, dan 2, dan 4, dan 8 etc... lenzen vind ik echt ideaal, alleen het indoen is af en toe ene gepruts maar zeer fijn bij het autorijden!
Hij vroeg ernaar of je eerst een bril moest en dan pas lenzen mocht..
En als je al een bril hebt, moet je evengoed het gebruik van de lenzen opbouwen.. dus dat maakt geen verschil in dit geval

Is idd aanrader met autorijden, maar met meer dingen zoals zwemmen, strand, tennissen (ivm gravel) etc etc

[ Bericht 12% gewijzigd door Zonnestraaltje op 03-04-2006 18:04:24 (Aanvulling) ]
  maandag 3 april 2006 @ 18:15:42 #252
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_36614709
* I_PANDA_I draagt sinds 3 dagen voor z'n eerst rijexamen ook lenzen.

Soms als ik per ongeluk zonder lenzen de weg op ga vraag ik me echt af hoe ik dat vroeger gedaan heb zonder die dingen.
BOE!
  maandag 3 april 2006 @ 18:17:21 #253
92377 Spellbound
pizzacoureur
pi_36614755
Hey, ik ben ook weer bezig, dit keer voor motor.

Ik vraag me alleen af, heb bij de bieb een theorieboek gehaald, maar die is uit 2001... Zijn er veel dingen veranderd en waar zou je die kunnen vinden?? Zou wel zonde zijn om een beetje d everkeerde regels te gaan leren..
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_36615272
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Hij vroeg ernaar of je eerst een bril moest en dan pas lenzen mocht..
En als je al een bril hebt, moet je evengoed het gebruik van de lenzen opbouwen.. dus dat maakt geen verschil in dit geval

Is idd aanrader met autorijden, maar met meer dingen zoals zwemmen, strand, tennissen (ivm gravel) etc etc
Oke dankjulliewel! Stelt me weer gerust.
Er stond me namelijk een vaag verhaal bij van iemand die eerst een jaar een bril moest ofzo, maar dat had ik dus verkeerd begrepen
Dan ga ik binnenkort maar even langs de opticien..
Ik loop er eigenlijk al best een tijdje mee, maar dat verhaal zat in mijn achterhoofd en was echt bang dat ik een bril moest. Best triest eigenlijk voor een 17-jarige
Maargoed, genoeg offtopic
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36615589
Ach ik liep altijd met slechte ogen, nouja -1 Toen ik 16 was toch maar eens langs een opticien gegaan en sindsdien heb ik elke dag lenzen in . Nooit een bril gehad
pi_36616495
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef Spellbound het volgende:
Hey, ik ben ook weer bezig, dit keer voor motor.

Ik vraag me alleen af, heb bij de bieb een theorieboek gehaald, maar die is uit 2001... Zijn er veel dingen veranderd en waar zou je die kunnen vinden?? Zou wel zonde zijn om een beetje d everkeerde regels te gaan leren..
Zijn sowieso wel nieuwe borden bij gekomen. Misschien kun je online ergens alle huidige verkeersborden opzoeken? Even beetje researchen.. Is voor auto en motor niet verschillend natuurlijk!
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef I_PANDA_I het volgende:
* I_PANDA_I draagt sinds 3 dagen voor z'n eerst rijexamen ook lenzen.

Soms als ik per ongeluk zonder lenzen de weg op ga vraag ik me echt af hoe ik dat vroeger gedaan heb zonder die dingen.
Ik kán niet eens zonder lenzen per ongeluk al weggaan... Links -5,25.. Rechts - 5,50..
  maandag 3 april 2006 @ 19:15:50 #257
87694 Robin__
letitredno
pi_36616888
Zo jullie zijn aardig bezig geweest, topic weer bijna vol:o

Balen gezakten word er zelf ook weinig hoopvol van als ik dat soort verhalen hoor zeg

Vrijdag ochtend weer les.. beviel goed moet ik zeggen, zo vroeg op de dag.. maar ga er lekker niet eens meer aandenken tot 10 min voor de les
  maandag 3 april 2006 @ 19:30:44 #258
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_36617334
hihi, vandaag theorie gehaald.. 2 foutjes

Ik kneep 'm wel even want ik had maar een middagje geleerd, normaal is dat uit luiheid maar ik had niet meer tijd. Wel veel die het niet haalden zeg. 2/3 haalde het niet in m'n zaal.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_36617493
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:30 schreef thiamat het volgende:
hihi, vandaag theorie gehaald.. 2 foutjes

Ik kneep 'm wel even want ik had maar een middagje geleerd, normaal is dat uit luiheid maar ik had niet meer tijd. Wel veel die het niet haalden zeg. 2/3 haalde het niet in m'n zaal.
Gefeliciteerd!! Idd is vaak zo dat het merendeel 't niet haalt.
pi_36617772
Vanmorgen weer 2 keer gereden. Het gene wat bij mij fout gaat is het nemen van besluiten. Ook het kijken moet ik nog verbeteren. Ik hoop echt dat ik het voor vrijdag allemaal onder de knie heb!
  maandag 3 april 2006 @ 19:51:21 #261
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_36618063
mijn inzict is mn grootste verbeter punt maar dat is zo verdomd lastig te verbeteren
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_36618084
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef randysgz het volgende:
( Dat komt door dat slap gelul van de examinator wat voor werk doe je en vind je het leuk etc.. tijdens de rit )
Wees blij dát er iets gezegd was. Die van mij heeft z'n armen niet van elkaar gehaald, behalve om z'n hand voor z'n mond te houden bij het geeuwen, en om met z'n tengels aan m'n stuur te zitten terwijl ik al stil stond

Maar dit was jouw tweede? Wanneer de derde? Misschien wel gelijk, gaan we racen
pi_36619384
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:52 schreef De_Warme_bakker het volgende:

Maar dit was jouw tweede? Wanneer de derde? Misschien wel gelijk, gaan we racen
[offtopic]
Zal wel gaaf zijn, wel ff die remmen saboteren van die dubbele bediening heh, anders zullen we niet ver komen! Examinators lezen jullie mee

[ontopic]
Datum voor 3 keer ga ik nog horen tis met spoed aangevraagd!

pi_36619825
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:26 schreef pascalheister het volgende:
ik rij in een mazda 3 sedan diesel

[afbeelding]
hoe kom ik nou bij 3 het is een mazda 6
  maandag 3 april 2006 @ 20:39:58 #265
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36619890
ben theorie leren
pi_36619976
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ben theorie leren
net theorieles gehad
pi_36620140
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:42 schreef its_me_ het volgende:
Vanmorgen weer 2 keer gereden. Het gene wat bij mij fout gaat is het nemen van besluiten. Ook het kijken moet ik nog verbeteren. Ik hoop echt dat ik het voor vrijdag allemaal onder de knie heb!
Ach daar heb ik ook last van
  maandag 3 april 2006 @ 20:55:40 #268
87694 Robin__
letitredno
pi_36620553
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hoe kom ik nou bij 3 het is een mazda 6
Rij ik ook in Heb natuurlijk weinig om het mee te vergelijken (alleen een hyundai matrix ) maar moet zeggen dat ik het een erg fijne auto vind alles voelt tenminste solide.. je voelt het als je een pedaal intrapt (dat andere ding was niet alsof je in de lucht zat te stampen.. en 120 was niet relaxt rijden.. met die mazda wel )

zicht naar rechst achter is wel vrij kutjes (ik had geen rechter buitenspiegel.. laatste 2 lessen ineens wel ) en straatje keren is ook niet echt makkelijk.. maar went wel

Thuis hebben wij een 2.. stuk minder cool maar als ie net zo fijn rijd moeten ze mij eruit slaan (als ik dat klote rijbewijs heb dan )
pi_36621915
Hmm zie net dat ik de volgende ben

Morgen 18:00 weer rijles

[ Bericht 26% gewijzigd door Knoekie op 03-04-2006 21:47:53 ]
pi_36624566
Voor de mensen die niet goed kunnen inparkeren: klik hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')