abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36532645
Voor de mensen die zich in een topic of 2 terug afvroegen bij welke rijschool ik rij: B-Knol volgens mij vandaag 2e keer rijles gehad gelijk wat langer door gegaan Ging erg goed ik mag donderdag weer. Heb gelijk maar een theorie boekje gekocht.

Schakelen en afremmen op de moter ging dit keer echt goed

(ik ben er wel achter dat mijn snelheids gevoel anders is dan dat van mijn instructeur )

[ Bericht 13% gewijzigd door MasterDisaster op 01-04-2006 18:20:06 ]
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_36532660
Rijles ging echt kut En het was me enige les voor me examen, wilde eigenlijk volgende week nog een les doen, maar dan heeft hij geen tijd En nou ga ik echt met zo'n kutgevoel me examen in
pi_36532753
Sylvana jij leeft ook nog suc6
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:52:08 #154
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36532763
Wat ging er kut dan ?
pi_36532933
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat ging er kut dan ?
wat er altijd al niet goed inzit, ver vooruit kijken, breed kijken, en ervoor zorgen dat ik niet in situaties beland waar ik niet in hoef te belanden, maar vandaag gingen ook de meest simpele dingen fout, vergeten te schakelen, motor af laten slaan, gas geven ipv remmen, bijna een ongeluk veroorzaakt omdak niet goed keek, bochten verkeerd nemen, invoegen ging niet lekker, zo'n beetje alles wat mis kan gaan ging ook echt mis
pi_36533710
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wat er altijd al niet goed inzit, ver vooruit kijken, breed kijken, en ervoor zorgen dat ik niet in situaties beland waar ik niet in hoef te belanden, maar vandaag gingen ook de meest simpele dingen fout, vergeten te schakelen, motor af laten slaan, gas geven ipv remmen, bijna een ongeluk veroorzaakt omdak niet goed keek, bochten verkeerd nemen, invoegen ging niet lekker, zo'n beetje alles wat mis kan gaan ging ook echt mis
Ik heb nog wel een fiets voor je

Maar geloof me, ik heb afentoe ook zo m'n dagen niet, dan ben je blij als je thuis bent
'The Less you know, The more you believe'
pi_36533760
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Sylvana, ik had deze week precies hetzelfde. Vandaag ging alles perfect, ook met de rijles ervoor nog. Gewoon rustig blijven en net doen alsof je in de auto van je vader/moeder/vriend/vriendin/kennis rijdt.
pi_36534691
Sylvana, laten we daar ons niet druk om maken, laatste lesje van mij ging ook niet lekker.

Mischien een leuk site om even door te nemen.

http://www.rijexamendoejezo.nl/

pi_36534993
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik had weer rijles vandaag, en het ging eigenlijk wel weer goed . Alleen wat heb ik een hekel aan die smalle drempels zeg maar.. ik kan dat midden zo niet vinden! Meer mensen daar last van, en eventueel nog tips? Verder robeer ik maar alvast wat te oefenen met kijken, al hoeft dat nog niet van m'n instructeur. Straks de theorie maar eens door gaan nemen!
Waar je been zit bij het gaspedaal dat is ongeveer het midden van de auto , dus als je met je rechterbeen op het midden van zo'n drempel zit, zit je vaak goed.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_36538880
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef mirrie1986 het volgende:

[..]

ahh verrot zeg Sterkte! En nog wel een keertje examen doen hoor, nu je er al zoveel geld in gestoken hebt, het komt echt wel goed

ps : meppel is niet zo leuk om af te rijden dus, had je een oude vent?
Dankjewel. Tja ik weet niet of het wel goed komt als ik nog een keer examen doet, dit was dus al m'n vijfde keer, hé?

Heb eerste vier keer idd in Meppel gereden, het examen bij de Bnor gaat vanuit Rogat bij café Raket. Ook niet leuk om te rijden idd.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:37 schreef ASroma het volgende:
eej maar zonnestraaltje, misschien moet je wat rustgevende middeltjes nemen? je kunt bij de dokter wel een receptje krijgen ofzo lijkt mij. En ja hoe vaker je zakt des te groter de opluchting straks.......pure exstacy echt serieus Succes ermee! En natuurlijk nooit opgeven
Ik had al rustgevende middeltjes ingenomen. Maar kennelijk niet goed genoege. Ben er ook wel beetje huiverig voor ergens, omdat het natuurlijk niet de reactiesnelheid mag doen vertragen tov. het autorijden. In m'n huisarts heb ik niet zoveel vertrouwen (voor m'n examens van de Havo kon ie ook niks voor me betekenen ), maar zal er eens langs gaan als ik bij m'n ouders ben.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:44 schreef randysgz het volgende:
Zonnestraaltje Gewoon door blijven gaan hoor!!
Kijk naar buiten en ziet wat voor figuren er autorijden, en denk dan bij jezelf. als hun het lukt, lukt mij het zeker ook!
Ja eigenlijk zou ik ook gewoon door moeten gaan hé. Maar weet nu even niet waar ik het vandaan zou moeten halen. Heb ook absoluut wel het gevoel dat ik veilig zelfstandig aan het verkeer zou kunnen deelnemen, dat gevoel heb ik zeker wel al vanaf december (tweede keer afrijden) maarja als de examinator niet overtuigd is, dan word het hem gewoon niet.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:48 schreef Robin__ het volgende:
Ahh zonnestraaltje ik heb nog aan je gedacht vandaag, wat ontzettend balen zeg..

Ik hoop wel dat je toch doorgaat! Niet dat ik meer druk op je wil leggen, maar je hebt dat rijbewijs gewoon zo hard nodig in de rest van je leven (en autorijden is gewoon hardstikke leuk!) als je na al deze moeite stopt zul je er waarschijnlijk ook nooit een goed gevoel over krijgen.. je kunt het best! anders zouden ze je niet op examen sturen

Kop op

Hoop dat je toch nog een leuk weekend hebt
Wat lief. Maar heeft niet geholpen.

Heb nu niet zoveel zin om door te gaan, maak na het weekend wel 'n beslissing.

Heb alle afspraken ed voor m'n weekend afgezegd, had 'r helemaal geen zin in, maar ik zie het wel. Ik red me wel. Dankje
M'n vriendje komt wel zo hier heen, blijft gezellig slapen.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef Sylvana het volgende:
Rijles ging echt kut En het was me enige les voor me examen, wilde eigenlijk volgende week nog een les doen, maar dan heeft hij geen tijd En nou ga ik echt met zo'n kutgevoel me examen in
Meissie... ze zeggen dat 'n slechte generale een goed teken is hé.. Misschien moet je daar maar in gaan geloven?
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:00 schreef randysgz het volgende:
Sylvana, laten we daar ons niet druk om maken, laatste lesje van mij ging ook niet lekker.

Het stukje op die site over Faalangst beschrijft mij.. Echt precies..

pi_36547998
Omg, net weer een stuk gereden. Het lijkt wel alsof ik weer helemaal opnieuw moet beginnen De auto was me afgeslagen voor het stoplicht, gelukkig stond er niemand achter

En parkeergarages zijn echt hel. Daar moeten ze ook op oefenen met de rijlessen..
pi_36548478
Ik heb ook zin om met m'n eigen autootje te rijden! Moet alleen nog ff wachten hopelijk voor m'n tweede poging het te halen! Aanstaande dinsdag hoor ik waarschijnlijk wanneer ik weer op mag, hopelijk zo snel mogelijk
pi_36548972
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:00 schreef randysgz het volgende:

die link stond ook al een keer in een ander topic, wel leuke site om ff door te lezen ja
pi_36550108
Vandaag m'n eerste motorrijles gehad. Wat een beleving zeg!

Het moeilijkste vind ik nu nog de motor zelf besturen. Het schakelen enz. gaat prima maar ik moet er nog wel erg bij nadenken. Veel achtjes en bochtje gemaakt.

Het meest onder de indruk ben ik nog van de snelheidsbeleving. Op de motor 60km/u lijkt echt 120km/u in de auto.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik al autorij, als je ook nog eens de verkeersregels erbij moet leren ben je echt met heel veel tegelijk bezig.

En nu dinsdag weer
pi_36550996
Ik ben gister gebeld door m'n instructrice en ze heeft een nieuwe datum geregeld! En die staat 100 % zeker vast
10 april mag ik afrijden! Tijdstip was 10.40 uur of 11.40 uur...dat weet ik niet meer.
Dus ik kan weer in de OP
Back in business.
pi_36551892
Shirley Goed zo!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36552101
Ja, toch nog heel erg snel, maar 5 daagjes later! Een goed begin van m'n weekend
Back in business.
pi_36552642
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:16 schreef Blapiet het volgende:
Vandaag m'n eerste motorrijles gehad. Wat een beleving zeg!

Het moeilijkste vind ik nu nog de motor zelf besturen. Het schakelen enz. gaat prima maar ik moet er nog wel erg bij nadenken. Veel achtjes en bochtje gemaakt.

Het meest onder de indruk ben ik nog van de snelheidsbeleving. Op de motor 60km/u lijkt echt 120km/u in de auto.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik al autorij, als je ook nog eens de verkeersregels erbij moet leren ben je echt met heel veel tegelijk bezig.

En nu dinsdag weer
Cool! Ergens lijkt motorrijden me wel vet gaaf!

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:53 schreef Shirley het volgende:
Ik ben gister gebeld door m'n instructrice en ze heeft een nieuwe datum geregeld! En die staat 100 % zeker vast
10 april mag ik afrijden! Tijdstip was 10.40 uur of 11.40 uur...dat weet ik niet meer.
Dus ik kan weer in de OP
Cool! Hoe heeft ze dat kunnen regelen??
pi_36552753
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:

Er was een datum vrijgekomen die is afgezegd, dus meteen voor mij ingekocht.
Back in business.
pi_36553020
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Cool! Ergens lijkt motorrijden me wel vet gaaf!

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
[..]

25 jaar (en 6 dagen)
pi_36553233
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Shirley het volgende:

[..]

lekker hoor dat je al zo snel weer op mag
pi_36554685
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Shirley het volgende:

[..]

Cool! Ben blij voor je!!
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:19 schreef Blapiet het volgende:

[..]

25 jaar (en 6 dagen)
Ah oke.. Vooral die zes dagen die doen hem het hé!

* zonnestraaltje 19 jaar, 1 maand en 3 dagen oud is.
pi_36555093
feli luna
klote zonnestraaltje

gister 4e les gehad, schakelen gaat lekker nu, soms wil ik de koppeling nog iets te snel laten opkomen. Maar verder gaat het goed volgens de rijinstructeur
pi_36555936
Zo nog een paar dagen en dan examen, sowieso heb ik maandag en dinsdag nog les.

* Knoekie 18 jaar, 3 maand en 10 dagen oud is
pi_36556044
5 mei begin ik in een toyota corolla diesel.
pi_36556194
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:53 schreef Shirley het volgende:
Dus ik kan weer in de OP
Mooi om te horen! En slaags ze!!

* randysgz 31 jaar

[ Bericht 4% gewijzigd door randysgz op 01-04-2006 18:13:46 ]
pi_36556676
ik rij in een mazda 3 sedan diesel

[ Bericht 30% gewijzigd door pascalheister op 01-04-2006 18:45:25 ]
pi_36556860
Ik in een Mercedes C200! (foto zie fotoboek )
pi_36557009
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Cool! Ben blij voor je!!
[..]
Dank je. Klote dat je weer gezakt bent... volgende keer haal je hem gewoon.
Back in business.
pi_36557174
Ik ben 22½ jaar en ik rij in deze Mercedes Benz:

Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')