Dat doet ie vast wel hij moet er ook van afquote:Op maandag 27 maart 2006 22:43 schreef Undergod het volgende:
@ je_vader, geef even een seintje als je tshirts hebt, het is er het weer voor.
Dit ben ik opzich wel met je eens, als je nieuwe(/exclusieve) kleding wilt hebben kan je daar best meer voor betalen. Punt is dat je veel betaald voor 'niets'(importkosten e.d.), dat vind ik ook jammer..quote:Op zondag 26 maart 2006 20:04 schreef Coconut het volgende:
Wat een zeikerds allemaal in dit topic![]()
Als je (nieuwe collectie) A&F kleding wilt hebben, moet je er gewoon wat voor over hebben. En eigenlijk vallen de prijzen incl. verzend-, btw- en importkosten best mee, als je kijkt naar wat je voor een simpel ik noem maar wat Diesel of G-star shirtje betaald.
Volgens mij zijn alle A&F polo's voor heren van 100% katoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef obl het volgende:
Ik heb net bij Roomraiders(MTV) een hele mooie polo gezien die een jongen aanhad. Oranje met blauwe logo, custom fit. Zag er echt heel mooi uit.
Volgens mij zijn ze niet van 100% katoen ofwel? Want stof zag er anders uit waar het van gemaakt was.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Wanneer kwam die A&F winkel ook alweer in Amsterdam? ..Iets van eind 2006 ofzo?
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:22 schreef Biff-Tannen het volgende:
Stuk uit mijn mail aan A&F:
Where in the Netherlands can I buy A&F clothing? I've been searching here for some time now, but I couldn't find A&F anywhere. According to the latest rumors around here there will be an A&F store in Amsterdam this year. Is this true? If you aren't allowed to tell me about such plans, I understand.
Stuk uit de reply:
Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch. There has been some talk about
opening stores in the United Kingdom, unfortunately, we do not have any dates
or locations guaranteed at this time. To order our items internationally,
please check out our website at www.abercrombie.com to place an order.
Hoogstwaarschijnlijk blijven we dus voorlopig online kopen.![]()
Ik heb zelf vanmiddag mijn A&F bestelling uit Amerika gekregenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Staat haaks op dit eerdere bericht:
Nu Abercrombie & Fitch (A&F) de Amerikaanse kledingkasten volop vult, gaan ze eindelijk de grens over. Canada is als eerste aan de beurt, Europa volgt in 2006.
Na 700 winkels in Amerika is het stoere kledinglabel klaar voor een internationale uitbreiding en dat betekent een A&F invasie. In Canada alleen al gaan later dit jaar vijftien filialen open. In Europa kunnen we medio volgend jaar de eerste winkels verwachten. Welke Europese landen als eerste een A&F store rijk zijn is nog een grote verrassing. Wij hopen natuurlijk dat Nederland op het lijstje staat.
Ruehl, Hollister, Abercrombie en Abercrombie & Fitch zijn de vier concepten die het bedrijf voert. Hollister en Abercrombie zijn bedoeld voor kinderen en tieners. Abercrombie & Fitch heeft een doelgroep van 18 tot 24 jaar en Ruehl is voor de jong-volwassenen.
bron
Ik ben iets kleiner dan 1.80 zo'n 1.78/1.79 en weeg ook 67 kilo!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef woeeiiii het volgende:
M, jij bent denk ik het zelfde als mij, ik weeg 67 en ben 180, een S is zeker te klein, ik had ergens eerst een lijstje met de maten in cm's toen had ik het bij mezelf opgemeten. Ik zat zelf te twijfelen tussen een M of een L, maar jij bent zeker geen S!
Als je Wank3r's post bekijkt zou je zeggen dat je dan ook een S nodig hebt, maar het wordt gewoon een keer op de gok bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:19 schreef obl het volgende:
ik ben zelf 1.77 en 68 kilo. Ik draag normaliter een M, nooit S.
Wat is het beste, toch gewoon M?
Vanaf je 18e kan je toch gewoon een creditcard aanvragen, lijkt me wel zo handig voor op vakantie enzo.quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Version1 het volgende:
te weinig creditcards voor te veel deelnemers![]()
Een CC is cheapass en zo aangevraagd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Version1 het volgende:
te weinig creditcards voor te veel deelnemers![]()
maar dan sta je wel geregistreerd als lener of zo iets toch?quote:
regel het zo dat de verzendkosten gedeeld worden over iedereen behalve de inkoper ofzo..quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Eland het volgende:
Inderdaad. Ik zou zelfs best bereid zijn een beetje extra te betalen zodat de inkoper er nog wat aan overhoudt, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is..
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dan sta je wel geregistreerd als lener of zo iets toch?
Als je het gewoon goed betaalt lijkt me er niks aan de hand.quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dan sta je wel geregistreerd als lener of zo iets toch?
Och, het maakt weinig uit, als het maar merkbaar goedkoper blijft dan apart bestellenquote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef ook_gek het volgende:
stein vroeg altijd iets van 2% over je bestelde bedrag voor de moeite. Vind ik niet meer dan redelijk!
denk het wel, ik heb een polo XL en ben 1.94. Hij is eigenlijk iets te lang, dus denk dat een L wel moet kunnen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:53 schreef sietse-man het volgende:
hallo, ik ben 1.91 en 83 kilo. nu heb ik op ebay op 2 shirts van a&f geboden met maat L. Is dit de goede maat voor mij?
Lijkt mij wel, ik ben 1,90 en 81 kilo. Voor overhemden heb ik L, t-shirts en polo's zitten met L wel echt muscle-fit bij mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:53 schreef sietse-man het volgende:
hallo, ik ben 1.91 en 83 kilo. nu heb ik op ebay op 2 shirts van a&f geboden met maat L. Is dit de goede maat voor mij?
Jij bent echt niet bijster slim hè! Als je de heel fok die polo's laat zien willen veel meer mensen ze hebben, en dus gaat de prijs enorm omhoog.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:43 schreef sietse-man het volgende:
ok dan ga ik maar eens kijken hoe de veiling afloopt. verwacht dat de prijs nog wel aardig gaat stijgen, maar heb de amerikaanse site ook bekeken en dan valt het nog redelijk mee.
Wanneer ik ga bestellen dan neem ik gewoon een S!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef obl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand hoe die valt, want ik wil een M bestellen. Ik ben 1.78, 70 kg ongeveer.
Een maat M valt precies goed, ik heb dezelfde lengte en hetzelfde gewicht als jij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef obl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand hoe die valt, want ik wil een M bestellen. Ik ben 1.78, 70 kg ongeveer.
Als ik jou was zou ik een M bestellen, ik heb dat t-shirt en een maat S zit te strak.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:09 schreef Phraze het volgende:
[..]
Wanneer ik ga bestellen dan neem ik gewoon een S!
Ik ben zelf ook zo'n 1.78 en weeg 68kg
Ik bestel alleen een paar polo's zitten deze niet ruimer?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een M bestellen, ik heb dat t-shirt en een maat S zit te strak.
Ik ben meer in voor de polo's en t-shirts, maar wat is je site ook alweer?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:13 schreef je_vader het volgende:
Ik heb wel wat nieuwe spullen binnen, maar deze zet ik allemaal op ebay. Volgende week komen de cargo pants, tees en rokjes binnen. Deze komen uiteraard allemaal op de site.
klik maar eens op t huisje rechtsboven z'n postquote:Op woensdag 5 april 2006 13:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben meer in voor de polo's en t-shirts, maar wat is je site ook alweer?
Onder welke naam ben je actief op eBay? Weet je al hoeveel je gaat rekenen voor die kilburn waffle's, dan weet tot hoever ik moet bieden op eBay, of dat ik ze bij jouw ga bestellenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:13 schreef je_vader het volgende:
Ik heb wel wat nieuwe spullen binnen, maar deze zet ik allemaal op ebay. Volgende week komen de cargo pants, tees en rokjes binnen. Deze komen uiteraard allemaal op de site.
Dat is balen, hetis inderdaad vervelend dat er niet bij elk artikel een plaatje van de achterkant is, je kan niet zo makkelijk de winkel in lopen om even te kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:18 schreef Speth het volgende:
Goddammit.
Een van de shirts in m'n laatste shipment bleek een enorm cijfer 7 op de achterkant te hebben, waarvan de site geen melding deed. Ik haat enorme cijfers, en ik haat dingen op de achterkant van kleding.
Aan FedExquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik wil binnenkort dus kleding via de officiele website van Abercrombie gaan bestellen, maar nu is dus mijn vraag: Aan wie betaal je die 33% aan invoerrechten en BTW die je over het totaalbedrag moet betalen?
Nee, je krijgt na een paar weken (maanden) vanzelf een acceptgiro thuis gestuurd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
Contant bij aflevering?
Ik heb maar eens wat fotootjes gemaakt van de kleding uit die doosquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Coconut het volgende:
Ik heb een hele grote doos van A&F voor m'n neus staan![]()
![]()
A&F gemaild en $25 retour gekregen, wel netjes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:29 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Dat is balen, hetis inderdaad vervelend dat er niet bij elk artikel een plaatje van de achterkant is, je kan niet zo makkelijk de winkel in lopen om even te kijken.![]()
Misschien iets voor V&A?
Inderdaad erg netjes, maar ook slim van ze, je bent een redelijk grote afnemer (toch?,) en zo blijf je bij hun bestellen in de toekomst.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:32 schreef Speth het volgende:
[..]
A&F gemaild en $25 retour gekregen, wel netjes.
Erg mooi allemaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat fotootjes gemaakt van de kleding uit die doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard, maar het valt me mee dat ze gewoon $25 in cash betalen, in plaats van bij een volgende bestelling... Dat zou een beetje goedkope klantbinding zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:00 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Inderdaad erg netjes, maar ook slim van ze, je bent een redelijk grote afnemer (toch?,) en zo blijf je bij hun bestellen in de toekomst.
Om welk shirt ging het eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:58 schreef Speth het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het valt me mee dat ze gewoon $25 in cash betalen, in plaats van bij een volgende bestelling... Dat zou een beetje goedkope klantbinding zijn.
Op het blauwe shirtje staat "You're at the top of my to do list''quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:26 schreef Undergod het volgende:
Erg mooi allemaal.
Wat staat er op dat blauwe shirtje?
je hebt wel een rare grote witte antenne op je telefoon zeg
quote:Op zondag 9 april 2006 03:21 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Om welk shirt ging het eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat fotootjes gemaakt van de kleding uit die doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets betere kwaliteit geloof ik, duurdere stoffen enzo, dat is een beetje de 'designerlijn' van A&Fquote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef men_in_red het volgende:
Leuk spul SatanicWarrior!
Even vraagje aan de kenners: Wat is er zo speciaal aan Ezra Fitch kleren? Je ziet er een paar items van op de site staan, en ook op ebay, maar wat houdt het precies in?
Die had ik ook besteld bij een eerdere IA maar toen was ie niet geleverdquote:Op maandag 10 april 2006 20:48 schreef men_in_red het volgende:
Net een shirt gewonnen op ebay:
[afbeelding]
Komt uit Engeland, verkoper is khoyland786, gekocht voor 18 pond (ongeveer 26 euro.) Jammer is wel dat er 7,50 pond verzendkosten bijkomtquote:Op maandag 10 april 2006 23:35 schreef Version1 het volgende:
[..]
Die had ik ook besteld bij een eerdere IA maar toen was ie niet geleverdMooi shirt
Welke verkoper? Hoeveel was je winnende bod btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |