Count me inquote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef JackRyan het volgende:
Naar aanleiding van de AE-inkoopactie, wilde ik graag weten of er eventueel intresse is voor een AF-inkoopactie. Ik wilde voor de zomer nog wat bestellen bij AF en dit wil ik best combineren met IA.
Yep, ik wilde eerst nog even contact met hem opnemen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef Molluck het volgende:
Dat is er zeker. Steijn (jou vast wel bekend van die AE-inkoopactie...toch?) heeft al meerdere malen een actie georganiseerd en daar waren altijd veel meer aanmeldingen voor dan beschikbare plaatsen.
Ik heb Steijn alleen al lange tijd niet op Fok! gezien.
- Dollar naar euro (0,80 op het moment)quote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Miarf het volgende:
ben ook al bezig met het kijken naar een IA, wil alleen even weten hoe het precies werkt, qua dollar-euro conversie, douane en btw. Als dat allemaal een beetje duidelijk is, wil ik in deze week een IA starten, misschien valt dat te combineren met twee?
klopt nietquote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
- Dollar naar euro (0,80 op het moment)
- Verzenden naar Nederland (80 dollar of meer)
- 33 procent invoerrechten
- 19% btw
Do the math![]()
Ow jaquote:Op zondag 12 februari 2006 17:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
klopt niet![]()
Het is 12% invoerrechten en daaroverheen komt nog 19% btw. De totale heffing is dus 33% (1,12x1,19=1,33).
En de dollar is 0,89 euroquote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef amokjeeh het volgende:
- Dollar naar euro (0,80 op het moment)
- Verzenden naar Nederland (80 dollar of meer)
- 33 procent invoerrechten
- 19% btw
Do the math![]()
Whehequote:Op maandag 13 februari 2006 09:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Idd. En hij staat natuurlijk ook niet iedereen![]()
Pics!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef Coconut het volgende:
Ik heb een hele grote doos van A&F voor m'n neus staan![]()
![]()
Held!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef JackRyan het volgende:
Steijn heeft nog niet terug gemaild, maar alles is wel duidelijk, dus ik zal zo meteen de voorwaarden enzo in dit topic zetten.
Dat ze het niet op voorraad hebben en moeten bestellen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef neilpad het volgende:
Wat betekend het als er "backordered" achter een size staat?
2 items besteldquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef neilpad het volgende:
Wat betekend het als er "backordered" achter een size staat?
Dat vond ik ookal beetje matigquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef CrookedEye het volgende:
Staat niet echt veel op de site of wel. Maar zal wel even kijken of er nog iets op staat.
dit is ook de reden dat ik nooit een broek zal bestellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:50 schreef amokjeeh het volgende:
Voor de liefhebbers:
[TK] Nieuwe Abercrombie & Fitch kobuc belted camo broek
Eerste keer dat het fout gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit is ook de reden dat ik nooit een broek zal bestellen
die korte broek ismooiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:58 schreef Adelante het volgende:
vandaag besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laat de lente maar komen
Dat bedrag moet je maal 1,12 doen (invoerkosten) en maal 1,19 (BTW) (of gewoon in een keer maal 1,33)quote:Op zondag 19 februari 2006 15:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
Als ik nou zelf wat van de website bestel, zeg maar 1 polo van $49,50 dan zijn de verzendkosten $39,95. Het totaalbedrag is dan $89,45.
Is het totaalbedrag dan ook de hoeveelheid die ik uiteindelijk betaal of komen er nog meer kosten bij?
Kom je net de kroeg uit rollen ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 04:29 schreef Ontopic het volgende:
HOe stataaa het fjmety egnbetaling?>
Ja dat weet ik eigenlijk niet, ik weet ook niet hoe dat afgeschreven wordt. Volgens mij wordt er 1 keer een bedrag afgeschreven door A&F en ik neem aan dat zij dat dan doorsturen naar de staat aan wie het betaald moet worden. Want het enige dat A&F verdient aan het versturen naar Europa ipv binnenslands is de verhoogde verzendprijs.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ok, en aan wie betaal ik die 33% dat erbij komt dan?
Je krijgt een factuur van FedEx voor de btw- en douanekosten.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ok, en aan wie betaal ik die 33% dat erbij komt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |