abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36245477
Krijgt Fok! voorrang!? Reserveer voor mij alvast een M
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:57:13 #252
73209 dnzl
Minimalist.
pi_36246523
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:12 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

1 ding nog, heb m'n jas binnen gekregen. Ziet er goed uit en past.. Bedankt voor goede service en ongelooflijk snelle levering!
Kun je misschien een fototje maken waarop je de jas aan hebt (open/dicht), vind 'm ook wel heel erg vet maar wil graag weten hoe 'ie staat
pi_36246798
Ze komen alleen in maat M en L binnen. Kan helaas niet reserveren, maar komen er genoeg binnen, dus zet het wel meteen hier op het forum.
pi_36247352
Hoe bestel ik eigenlijk iets op je site? Als ik op contact klik gebeurt er niets, hij linkt gewoon naar home.php. Gewoon de naam van het artikel en de maat naar info@brandsvoorjouw.nl mailen?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:21:12 #255
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_36247451
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe bestel ik eigenlijk iets op je site? Als ik op contact klik gebeurt er niets, hij linkt gewoon naar home.php. Gewoon de naam van het artikel en de maat naar info@brandsvoorjouw.nl mailen?
Ja, bij mij doet Contact het wel 6.50 voor het bezorgen, ook bij meerdere items.
quote:
spoedig zal een 'winkelwagen' bestelsysteem op de site aanwezig zijn,

tot die tijd kunt u bestellen met bovenstaand e-mail adres.

Voor onverzekerd verzenden binnen Nederland wordt Euro 6,50 in rekening gebracht.

Dit bedrag blijft gelijk bij bestelling van meedere items.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_36254732
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:57 schreef dnzl het volgende:

[..]

Kun je misschien een fototje maken waarop je de jas aan hebt (open/dicht), vind 'm ook wel heel erg vet maar wil graag weten hoe 'ie staat
Ik zal vanavond even kijken.. gisteravond probeerde ik het snel even, Maar moest flitsen, en flitsen in spiegel werkt niet he..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:54:08 #257
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36323434

HEBBEN!!!!!

Wanneer komt er weer s een inkoopactie?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_36323743
aahhh schattig baby rose

Ik ben ook wel voor een inkoopactie, vind het wel een leuke kleding styl.
Anders maar keer via je vader wat bestellen.
Paris city of ...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:39:44 #259
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36334338
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 schreef somegirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HEBBEN!!!!!

Ik kijk wel eens vaker of er wat leuks voor dames tussenzit, maar deze polo's zijn echt de mooiste die ik in lange tijd heb gezien
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_36334385
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 Ik heb alleen al zwart en donkerblauw, dus ik zou eerder een andere kleur kopen. schreef somegirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HEBBEN!!!!!

Die tweede is leuk.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:54:41 #261
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36334691
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef 24Logica het volgende:
aahhh schattig baby rose

Ik ben ook wel voor een inkoopactie, vind het wel een leuke kleding styl.
Anders maar keer via je vader wat bestellen.
Een creditcard heb ik ook zelf wel, als je daar op doelt, maar die verzend en import kosten voor 2 polo's worden me toch wat te gortig.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_36336676
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:54 schreef somegirl het volgende:

[..]

Een creditcard heb ik ook zelf wel, als je daar op doelt, maar die verzend en import kosten voor 2 polo's worden me toch wat te gortig.....
The same for me here! Ik wil ook een polo en een shirtje maar vind de prijzen voor de verzendkosten en import kosten echt te hoog! Wanneer komt er weer een inkoopactie?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:33:48 #263
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36337293
Je zegt 'the same for me here', dus je hebt zelf ook een creditcard, dus de mogelijkheid om een IA te organiseren
pi_36338960
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef Molluck het volgende:
Je zegt 'the same for me here', dus je hebt zelf ook een creditcard, dus de mogelijkheid om een IA te organiseren
ja maar helaas te weinig tijd om 't te organiseren!
Anders had ik het wel georganiseerd
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:35:29 #265
94162 Biff-Tannen
"Think, McFly!"
pi_36348974
Iemand hier ervaring met online bestellen bij A&F?
Ik heb vorige week zaterdag besteld. Afgelopen donderdag werd ik nog gebeld door iemand van FedEx, ze wilden mijn adres hebben, want die hadden ze niet . Volgens de vrouw die ik aan de lijn had zou ik mijn bestelling vrijdag krijgen, dat klopte ook met de ordertrack. Gisteren nog steeds niets gekregen . Gaat dat vaker zo bij FedEx?
pi_36349364
A&F is best een leuk merk.

Die streepjespolo's zijn in ieder geval wel flex.

Mja, ik denk dat ik ook eens mee ga doen met zo'n bestellingsronde. Er is zeker een wachtlijst ofzo?

[ Bericht 72% gewijzigd door Lacoste-krokodil op 25-03-2006 11:08:58 ]
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
pi_36349499
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 schreef somegirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HEBBEN!!!!!

Staat erg leuk bij een meisje, vooral de bovenste
pi_36349764
Hmmm, mijn interesse is ook weer aangewakkerd... ff een tvp voor als de IA komt
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:50:43 #269
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_36351713
RL polo's: geronimo73sq@hotmail.com
pi_36351727
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef -pinguin- het volgende:
Jij verkoopt ze ?
pi_36352334
Hmmz misschien iemand die een commerciële inkoopactie met mij wil opzetten voor A&F?
pi_36352628
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef -pinguin- het volgende:
Ik ben dat gespam van jou ook wel een keer zat, zorg eerst maar eens dat je een fatsoenlijke site hebt en foto's
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:18 schreef Phraze het volgende:
commerciële inkoopactie
pi_36367051
Baal een beetje, had hier vaak gelezen dat A&F klein valt dus paar weken terug door vriend uit Amerika een message tee en shorts mee laten nemen en beiden in M besteld (draag in shirts bijna altijd S, en onder een M) voor de zekerheid, maar allebei dus aan de ruime kant. Bovendien wist hij me te vertellen dat A&F in Amerika juist bekend staat om het groot vallen... Dus toch maar goed meten voortaan..?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 23:00:34 #274
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_36367284
* Undergod kijkt in V&A maar ziet er geen topic van nlse.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_36369738
* oelewappers hoopt op een V&A topic van nlse
pi_36373589
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef nlse het volgende:
Baal een beetje, had hier vaak gelezen dat A&F klein valt dus paar weken terug door vriend uit Amerika een message tee en shorts mee laten nemen en beiden in M besteld (draag in shirts bijna altijd S, en onder een M) voor de zekerheid, maar allebei dus aan de ruime kant. Bovendien wist hij me te vertellen dat A&F in Amerika juist bekend staat om het groot vallen... Dus toch maar goed meten voortaan..?
Ik heb wel maat m, dus wat wil je kwijt
pi_36374713
ook in België is er in Mol een winkel die volgens hun ad A&F verkocht, ben nog niet wezen kijken (ligt niet bepaald in m'n buurt)... wel al 'n paar spullen op Ebay gekocht, geen idee of A&F in Belgenland al bekend is

Gent is de max !!
pi_36374774
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef nlse het volgende:
Hoe lang/breed postuur heb je als ik vragen mag?
Ik weet namelijk zelf ook niet welke maat ik moet nemen omdat ik normaal altijd een S-je of een M-tje draag

[ Bericht 4% gewijzigd door Phraze op 26-03-2006 14:29:58 ]
pi_36379590
Ik ben een vrouwtje dus volgens mij hebben jullie allemaal vrij weinig aan een evt. V&A.
pi_36379674
Weet iemand misschien hoe deze A&F polo's vallen? Het is een M, ik draag zelf ook normaal M. Maar het lijkt me nogal klein, ik weet dat ie muscle fit is.

zondag 26 maart 2006 @ 16:21:22 #281
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36380162
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef nlse het volgende:
Ik ben een vrouwtje dus volgens mij hebben jullie allemaal vrij weinig aan een evt. V&A.
Maar ik dan des te meer!!!! M lijkt me goed voor mij, had laatse keer toen ik bij A&F was ook een paar M polo'tjes
pi_36380663
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:02 schreef obl het volgende:
Weet iemand misschien hoe deze A&F polo's vallen? Het is een M, ik draag zelf ook normaal M. Maar het lijkt me nogal klein, ik weet dat ie muscle fit is.

[afbeelding]
Ik heb zo'n polo in XL en valt bij mij gewoon goed, vergelijkbaar met nederlandse maten..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36380774
Lol, hoe dom kan een chinees zijn, dit kwam ik tegen via google. En vergelijk dan eens die eland met de eland van Abercrombie.com. Zelfs een chinees ziet toch wel dat t niet echt op elkaar lijkt.
pi_36380787
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:21 schreef somegirl het volgende:

[..]

Maar ik dan des te meer!!!! M lijkt me goed voor mij, had laatse keer toen ik bij A&F was ook een paar M polo'tjes
Weet alleen niet of je zit te wachten op een shirt met Blonde with a Brain erop. (ik zelf eigenlijk ook niet, vriend-lief bedoelde het goed maar snapte het eigenlijk niet helemaal )
En m'n shorts zijn inmiddels uitverkocht dus ik gok maar op krimpen.
  zondag 26 maart 2006 @ 16:47:50 #285
73209 dnzl
Minimalist.
pi_36380885
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:53 schreef gent het volgende:
ook in België is er in Mol een winkel die volgens hun ad A&F verkocht, ben nog niet wezen kijken
[afbeelding]
Waar kan ik deze jas bestellen dan?
  zondag 26 maart 2006 @ 16:50:44 #286
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36380965
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef nlse het volgende:

[..]

Weet alleen niet of je zit te wachten op een shirt met Blonde with a Brain erop. (ik zelf eigenlijk ook niet, vriend-lief bedoelde het goed maar snapte het eigenlijk niet helemaal )
En m'n shorts zijn inmiddels uitverkocht dus ik gok maar op krimpen.
hmmmmm nee niet echt.
Balen zeg voor je, heb je iemand die daar heen gaat neemt ie de verkeerde spullen voor je mee!
In de zomer gaat een vriendinnetje van me, die geef ik maar een zak met geld mee om spullen in te kopen voor me denk ik, en zij kent mijn smaak gelukkig goed!
pi_36382380
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:53 schreef gent het volgende:
ook in België is er in Mol een winkel die volgens hun ad A&F verkocht, ben nog niet wezen kijken (ligt niet bepaald in m'n buurt)... wel al 'n paar spullen op Ebay gekocht, geen idee of A&F in Belgenland al bekend is

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Da vest vind ik cool
pi_36382850
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:50 schreef somegirl het volgende:

[..]

hmmmmm nee niet echt.
Balen zeg voor je, heb je iemand die daar heen gaat neemt ie de verkeerde spullen voor je mee!
In de zomer gaat een vriendinnetje van me, die geef ik maar een zak met geld mee om spullen in te kopen voor me denk ik, en zij kent mijn smaak gelukkig goed!
Gelukkig woont de mijne aan die kant van de oceaan dus kan ik 'm onbeperkt blijven bestoken met A&F bestellingen. Zolang hij braaf naar het postkantoor blijft hobbelen om het door te sturen.
pi_36385261
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:01 schreef nlse het volgende:

[..]

Gelukkig woont de mijne aan die kant van de oceaan dus kan ik 'm onbeperkt blijven bestoken met A&F bestellingen. Zolang hij braaf naar het postkantoor blijft hobbelen om het door te sturen.
Ok dan. Kan de jouwe dan niet een paar extra pakketjes sturen?
pi_36386017
Wat een zeikerds allemaal in dit topic
Als je (nieuwe collectie) A&F kleding wilt hebben, moet je er gewoon wat voor over hebben. En eigenlijk vallen de prijzen incl. verzend-, btw- en importkosten best mee, als je kijkt naar wat je voor een simpel ik noem maar wat Diesel of G-star shirtje betaald.
amokaapjeeh O+
pi_36386304
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:47 schreef dnzl het volgende:

[..]

Waar kan ik deze jas bestellen dan?
ik heb 'm via Ebay gekocht (was wel ietsje duur : 219 zeuro's, maarja als je iets echt wilt ). Blijkbaar staat ie nu zelfs niet meer op de A&F site (ze hadden 'm onlangs nog enkel in M of L dachtikzo), op Ebay staan er nu nog 1tje in S, 1 in XL en 2 in M (zoeken op Shanty Brook, ze gaan wel allemaal over de 200 eurootjes)... Blijkbaar is het overal op korte tijd uitverkocht, daarom zo zeldzaam ook op Ebay, dus hoge prijzen
Gent is de max !!
  zondag 26 maart 2006 @ 20:17:06 #292
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36386366
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:04 schreef Coconut het volgende:
Wat een zeikerds allemaal in dit topic
Als je (nieuwe collectie) A&F kleding wilt hebben, moet je er gewoon wat voor over hebben. En eigenlijk vallen de prijzen incl. verzend-, btw- en importkosten best mee, als je kijkt naar wat je voor een simpel ik noem maar wat Diesel of G-star shirtje betaald.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar het verschil tussen de omgerekende dollarprijs en de prijs in euro's die je kwijt bent nadat je ook alle btw, verzend- en importkosten hebt betaald, is wel gigantisch.

Op zich wil ik best ¤65 betalen voor een A&F polo, exclusiviteit heeft ook zijn prijs en op de kwaliteit valt absoluut niets aan te merken, maar als je ziet dat een Amerikaan er omgerekend, maar ¤45 voor betaalt, dan begin ik toch weer een beetje te twijfelen...
pi_36386713
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef Molluck het volgende:
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar het verschil tussen de omgerekende dollarprijs en de prijs in euro's die je kwijt bent nadat je ook alle btw, verzend- en importkosten hebt betaald, is wel gigantisch.

Op zich wil ik best ¤65 betalen voor een A&F polo, exclusiviteit heeft ook zijn prijs en op de kwaliteit valt absoluut niets aan te merken, maar als je ziet dat een Amerikaan er omgerekend, maar ¤45 voor betaalt, dan begin ik toch weer een beetje te twijfelen...
Gewoon de dollar prijs als euro prijs zien en er dan nog wat euro's bij optellen . Je kan evt. ook nog op de koers van de dollar gaan letten om de goedkoopste prijs te betalen. Zo stond de dollar bijv. afgelopen week nog rond de 0,78 euro en vandaag weer op 0,89 euro. Een gunstige dollarkoers scheelt dus ook al gauw weer een paar euro.
amokaapjeeh O+
pi_36387476
Maar als je voor een leuk prijsje een polo kan kopen is het toch leuk? Sinds ik geen bijbaantje meer heb ik nogal weinig inkomen.

Ik ben trouwens een verkoper tegengekomen op ebay die ze voor een aardig prijsje verkoopt, is dit te vertrouwen denken jullie? Hij komt uit GB, dus geen superhoge verzendkosten, overschrijvingskosten of doaunekosten.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:06:11 #295
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_36387887
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef men_in_red het volgende:
Lol, hoe dom kan een chinees zijn, dit kwam ik tegen via google. En vergelijk dan eens die eland met de eland van Abercrombie.com. Zelfs een chinees ziet toch wel dat t niet echt op elkaar lijkt.
Jemig die lijkt er totaal niet op, al zijn trouwens niet alle A&F logo's precies hetzelfde.
The truth is relative, pick one that works!
pi_36388388
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef Phraze het volgende:

[..]

Ok dan. Kan de jouwe dan niet een paar extra pakketjes sturen?
Ik hou 'm liever zelf te vriend.
pi_36413866
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:53 schreef men_in_red het volgende:
Maar als je voor een leuk prijsje een polo kan kopen is het toch leuk? Sinds ik geen bijbaantje meer heb ik nogal weinig inkomen.

Ik ben trouwens een verkoper tegengekomen op ebay die ze voor een aardig prijsje verkoopt, is dit te vertrouwen denken jullie? Hij komt uit GB, dus geen superhoge verzendkosten, overschrijvingskosten of doaunekosten.
jammer dat ie alleen aan PayPal doet
  maandag 27 maart 2006 @ 21:22:35 #298
94162 Biff-Tannen
"Think, McFly!"
pi_36417200
Stuk uit mijn mail aan A&F:
Where in the Netherlands can I buy A&F clothing? I've been searching here for some time now, but I couldn't find A&F anywhere. According to the latest rumors around here there will be an A&F store in Amsterdam this year. Is this true? If you aren't allowed to tell me about such plans, I understand.

Stuk uit de reply:
Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch. There has been some talk about
opening stores in the United Kingdom, unfortunately, we do not have any dates
or locations guaranteed at this time. To order our items internationally,
please check out our website at www.abercrombie.com to place an order.

Hoogstwaarschijnlijk blijven we dus voorlopig online kopen.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:14:56 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_36418982
Staat haaks op dit eerdere bericht:
quote:
Nu Abercrombie & Fitch (A&F) de Amerikaanse kledingkasten volop vult, gaan ze eindelijk de grens over. Canada is als eerste aan de beurt, Europa volgt in 2006.

Na 700 winkels in Amerika is het stoere kledinglabel klaar voor een internationale uitbreiding en dat betekent een A&F invasie. In Canada alleen al gaan later dit jaar vijftien filialen open. In Europa kunnen we medio volgend jaar de eerste winkels verwachten. Welke Europese landen als eerste een A&F store rijk zijn is nog een grote verrassing. Wij hopen natuurlijk dat Nederland op het lijstje staat.

Ruehl, Hollister, Abercrombie en Abercrombie & Fitch zijn de vier concepten die het bedrijf voert. Hollister en Abercrombie zijn bedoeld voor kinderen en tieners. Abercrombie & Fitch heeft een doelgroep van 18 tot 24 jaar en Ruehl is voor de jong-volwassenen.
bron
  maandag 27 maart 2006 @ 22:16:27 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_36419047
Nieuw topic .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')