Kun je misschien een fototje maken waarop je de jas aan hebt (open/dicht), vind 'm ook wel heel erg vet maar wil graag weten hoe 'ie staatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:12 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
1 ding nog, heb m'n jas binnen gekregen. Ziet er goed uit en past.. Bedankt voor goede service en ongelooflijk snelle levering!
Ja, bij mij doet Contact het welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe bestel ik eigenlijk iets op je site? Als ik op contact klik gebeurt er niets, hij linkt gewoon naar home.php. Gewoon de naam van het artikel en de maat naar info@brandsvoorjouw.nl mailen?
quote:spoedig zal een 'winkelwagen' bestelsysteem op de site aanwezig zijn,
tot die tijd kunt u bestellen met bovenstaand e-mail adres.
Voor onverzekerd verzenden binnen Nederland wordt Euro 6,50 in rekening gebracht.
Dit bedrag blijft gelijk bij bestelling van meedere items.
Ik zal vanavond even kijken.. gisteravond probeerde ik het snel even, Maar moest flitsen, en flitsen in spiegel werkt niet he..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:57 schreef dnzl het volgende:
[..]
Kun je misschien een fototje maken waarop je de jas aan hebt (open/dicht), vind 'm ook wel heel erg vet maar wil graag weten hoe 'ie staat![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 schreef somegirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HEBBEN!!!!!
![]()
Wanneer komt er weer s een inkoopactie?![]()
![]()
Die tweede is leuk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 Ik heb alleen al zwart en donkerblauw, dus ik zou eerder een andere kleur kopen.schreef somegirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HEBBEN!!!!!
![]()
![]()
Een creditcard heb ik ook zelf wel, als je daar op doelt, maar die verzend en import kosten voor 2 polo's worden me toch wat te gortig.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef 24Logica het volgende:
aahhh schattig baby rose
Ik ben ook wel voor een inkoopactie, vind het wel een leuke kleding styl.
Anders maar keer via je vader wat bestellen.
The same for me here! Ik wil ook een polo en een shirtje maar vind de prijzen voor de verzendkosten en import kosten echt te hoog! Wanneer komt er weer een inkoopactie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
Een creditcard heb ik ook zelf wel, als je daar op doelt, maar die verzend en import kosten voor 2 polo's worden me toch wat te gortig.....
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef Molluck het volgende:
Je zegt 'the same for me here', dus je hebt zelf ook een creditcard, dus de mogelijkheid om een IA te organiseren![]()
![]()
Staat erg leuk bij een meisje, vooral de bovenstequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 schreef somegirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HEBBEN!!!!!
![]()
![]()
Ik ben dat gespam van jou ook wel een keer zat, zorg eerst maar eens dat je een fatsoenlijke site hebt en foto'squote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:18 schreef Phraze het volgende:
commerciële inkoopactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |