abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36416269
De volgende ronde van deze
Hier loopt ons draadje verder....
pi_36416348
TVP

Een verwijzing naar deze in de oude is misschien wel handig, ik edit mijn laatste post wel even
Hattrick: AFC Asch (505106)
pi_36416527
Ik ga misschien weer hardlopen, omdat mijn conditie niks (meer) is en ik de cardio-afdeling van de sportschool maar niks vind. Ik heb nog een stel oude Asics liggen, maakt het veel uit als ik die gebruik of kan ik beter een nieuw stel aanschaffen? (Asics hebben met de voormalige eigenaar een hoop kilometers afgelegd iig)
  maandag 27 maart 2006 @ 21:06:58 #4
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_36416654
Misschien ga ik idd wel met mp3 speler lopen, doen veel mensen dat?
Ik kan die fatboy slim echt niet missen denk ik!

Balen van je wedstrijd trouwens, maarja wel een motivatie om weer goed te gaan trainen, het is nu al tot 8 uur licht, vet chill!
I'm just a girl in the world.
pi_36416715
Ik loop zonder muziek en als echte beginneling ben ik al trots op het feit dat ik 9 minuten kan "hardlopen" zonder half dood neer te vallen!
pi_36416750
Ik loop met en zonder muziek, waar ik maar net zin in heb.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36416799
Tussen het wandelen door loop ik stukjes hard, om het uit te proberen hoe het met mijn vroegere blessures gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36416836
Ah, dat is een mooie manier om weer te beginnen.
pi_36416882
ik zat momenteel weer te denken om voorlopig te hard gaan lopen om me conditie ( deze is al hoog zat, maar omdat de zomer er weer aan komt en ik er goed uit wil zien (wat gespierder ) heb ik geen idee hoe ik moet beginnen

zeg maar: ik neem 8 uur tijd hiervoor, en ik ga na elke 5-7 minuten hardlopen een rustpauze nemen van ong 2 minuten, en hierna weer 5-7 hardloop en dit 2-3 dagen aanhoud?

of... hebben jullie wat betere tips ?

zal er maar bijzetten dat ik al een aantal jaar niet meer gelopen heb, maar ik loop 3 dagen ong. met me hondje in t bos ( traject van ong eumm... 10km lang? misschien iets meer. in het begin is t een asfalt weg wat ong 2 km lang is daarna loopt het over op zand...

t bos is ong 5 minuten fietsen van me huis af, dus als ik eerst "warm train" dmv fietsen en als ik daar aankom, de spieren strek, en n stukje loop ( 5 min ) en daarna aan een stuk door ong 5-7 minuten hardloop en dan een rustpauze (loopstand 2 minuten)

Hoe doe ik t met t drinken? kleding? schoeisel? advies aub!

[ Bericht 40% gewijzigd door weasel85 op 27-03-2006 21:25:27 ]
I pwn u!
pi_36416944
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, dat is een mooie manier om weer te beginnen.
Tot nu toe geen problemen.
pi_36417099
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:14 schreef weasel85 het volgende:
ik zat momenteel weer te denken om voorlopig te hard gaan lopen om me conditie ( deze is al hoog zat, maar omdat de zomer er weer aan komt en ik er goed uit wil zien (wat gespierder ) heb ik geen idee hoe ik moet beginnen

zeg maar: ik neem 8 uur tijd hiervoor, en ik ga na elke 5-7 minuten hardlopen een rustpauze nemen van ong 2 minuten, en hierna weer 5-7 hardloop en dit 2-3 dagen aanhoud?

of... hebben jullie wat betere tips ?
Hier kun je een aantal schema's vinden. Helpt voor mij (als überbeginner) erg goed.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:20:16 #13
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_36417124
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik loop zonder muziek en als echte beginneling ben ik al trots op het feit dat ik 9 minuten kan "hardlopen" zonder half dood neer te vallen!
Dat is ook echt zo tof! Man ik ging al dood na 2 minuten op het begin. Liep ik als een idioot met een rood hoofd langs de weg te hijgen
Maar waarom loop je zonder muziek?? Ik vind het echt rielekst om me daarop te concentreren zodat ik niet doorheb dat ik moe word.
pi_36417239
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef annoh het volgende:

[..]

Dat is ook echt zo tof! Man ik ging al dood na 2 minuten op het begin. Liep ik als een idioot met een rood hoofd langs de weg te hijgen
Ik in het begin al na 1 minuut! En dat ondanks het feit dat ik zo'n 40 km per dag fiets!
quote:
Maar waarom loop je zonder muziek?? Ik vind het echt rielekst om me daarop te concentreren zodat ik niet doorheb dat ik moe word.
Ik moet nog steeds een MP3 speler kopen. Ga ik binnenkort maar eens doen.
pi_36417326
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hier kun je een aantal schema's vinden. Helpt voor mij (als überbeginner) erg goed.
zal eens kijken !
I pwn u!
pi_36417350
Ik zag zaterdag zelfs bij de halve marathon nog een aantal mensen met mp3 speler op, dus het kan op zich prima. Voor mij is dat ongeveer het enige moment van de week dat ik geen muziek op heb; ik wil op mn eigen ritme kunnen lopen, niet op dat van een of ander gaaf bandje.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:28:23 #17
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36417404
ik loop met muziek, vind dat wel fijn.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 27 maart 2006 @ 21:31:26 #18
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_36417519
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik in het begin al na 1 minuut! En dat ondanks het feit dat ik zo'n 40 km per dag fiets!
[..]
Ja ik fietste ook veel, en dansen kon ik de hele nacht, maar hardlopen was duidelijk een ander verhaal.

Ik kan trouwens heel goed op mijn eigen ritme lopen met muziek op, maar ik kies dan ook speciaal liedjes met een bepaald ritme uit die ik 'test' of ze passen.

[ Bericht 2% gewijzigd door annoh op 27-03-2006 21:42:07 (dansen doe ik 's nachts) ]
  maandag 27 maart 2006 @ 21:40:50 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_36417824
*Mooiweerloper meldt!

Ik ben vorige zomer begonnen na een jaar of 10 niet/nauwlijks sporten, en heb de hele zomer 2/3 keer per week afwisselend 5 en 10 km gelopen. Toen het koud werd gestopt, en afgelopen zaterdag de draad opgepakt met 5 km, en vandaag weer. Ik heb het weer te pakken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_36417913
ik loop al een half jaar hard, en heb één keer een MP3 speler opgedaan, maar doe ik niet weer. Ik ga dan automatisch op het ritme van de muziek lopen en aangezien mn muziek nogal 'ritmisch' is loop ik sneller dan ik eigenlijk wil en hou ik het minder lang vol.

Dus maar gewoon zonder
  maandag 27 maart 2006 @ 21:44:23 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_36417946
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef LedZep het volgende:
Ik ga misschien weer hardlopen, omdat mijn conditie niks (meer) is en ik de cardio-afdeling van de sportschool maar niks vind. Ik heb nog een stel oude Asics liggen, maakt het veel uit als ik die gebruik of kan ik beter een nieuw stel aanschaffen? (Asics hebben met de voormalige eigenaar een hoop kilometers afgelegd iig)
Probeer het eerst een paar keer op die oude om te kijken of je het echt weer wilt opppakken.
Als dat zo is zou ik zeker nieuwe kopen. Ik heb afgelopen zaterdag mijn (5 jaar oude ) asicsjes ook vervangen door een paar nieuwe , en ik merkte vandaag dat mijn knieën daar héél blij mee waren.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_36418369
Wow wat veel animo van verschillende kanten in een nieuw topic!
  maandag 27 maart 2006 @ 22:19:12 #23
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36419144
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef PekkeMan het volgende:
ik loop al een half jaar hard, en heb één keer een MP3 speler opgedaan, maar doe ik niet weer. Ik ga dan automatisch op het ritme van de muziek lopen en aangezien mn muziek nogal 'ritmisch' is loop ik sneller dan ik eigenlijk wil en hou ik het minder lang vol.

Dus maar gewoon zonder
ik heb daar opzich geen last van. Ik hou meer van wat rustige muziek, maar op het voetbalveld donderdag constant 1 ritme kunnen lopen dankzij de muziek
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36419268
Het ligt er natuurlijk ook erg aan wat voor muziek je opzet. Zelf probeer ik als ik muziek opheb tijdens het lopen wat snellere muziek uit te zoeken. Van een langzaam ritme ga je vanzelf ook langzaam lopen.
Morgen een dagje rust en dan woensdag eind van de ochtend weer lopen.
pi_36423340
Ik moet er natuurlijk wel bij vermelden dat er tijdens het lopen altijd wel een liedje (of een stukje daarvan) in mn kop zit. Dat loopt prima, tenzij het hoofd schouders knie en teen is natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')