Tot nu toe geen problemen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, dat is een mooie manier om weer te beginnen.
Hier kun je een aantal schema's vinden. Helpt voor mij (als überbeginner) erg goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:14 schreef weasel85 het volgende:
ik zat momenteel weer te denken om voorlopig te hard gaan lopen om me conditie ( deze is al hoog zat, maar omdat de zomer er weer aan komt en ik er goed uit wil zien (wat gespierder) heb ik geen idee hoe ik moet beginnen
zeg maar: ik neem 8 uur tijd hiervoor, en ik ga na elke 5-7 minuten hardlopen een rustpauze nemen van ong 2 minuten, en hierna weer 5-7 hardloop en dit 2-3 dagen aanhoud?
of... hebben jullie wat betere tips ?
Dat is ook echt zo tof! Man ik ging al dood na 2 minuten op het begin. Liep ik als een idioot met een rood hoofd langs de weg te hijgenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik loop zonder muziek en als echte beginneling ben ik al trots op het feit dat ik 9 minuten kan "hardlopen" zonder half dood neer te vallen!
Ik in het begin al na 1 minuut!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef annoh het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo tof! Man ik ging al dood na 2 minuten op het begin. Liep ik als een idioot met een rood hoofd langs de weg te hijgen![]()
Ik moet nog steeds een MP3 speler kopen.quote:Maar waarom loop je zonder muziek?? Ik vind het echt rielekst om me daarop te concentreren zodat ik niet doorheb dat ik moe word.
zal eens kijken !quote:Op maandag 27 maart 2006 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hier kun je een aantal schema's vinden. Helpt voor mij (als überbeginner) erg goed.
Ja ik fietste ook veel, en dansen kon ik de hele nacht, maar hardlopen was duidelijk een ander verhaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik in het begin al na 1 minuut!En dat ondanks het feit dat ik zo'n 40 km per dag fiets!
[..]
Probeer het eerst een paar keer op die oude om te kijken of je het echt weer wilt opppakken.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef LedZep het volgende:
Ik ga misschien weer hardlopen, omdat mijn conditie niks (meer) is en ik de cardio-afdeling van de sportschool maar niks vind. Ik heb nog een stel oude Asics liggen, maakt het veel uit als ik die gebruik of kan ik beter een nieuw stel aanschaffen? (Asics hebben met de voormalige eigenaar een hoop kilometers afgelegd iig)
ik heb daar opzich geen last van. Ik hou meer van wat rustige muziek, maar op het voetbalveld donderdag constant 1 ritme kunnen lopen dankzij de muziekquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef PekkeMan het volgende:
ik loop al een half jaar hard, en heb één keer een MP3 speler opgedaan, maar doe ik niet weer. Ik ga dan automatisch op het ritme van de muziek lopen en aangezien mn muziek nogal 'ritmisch' isloop ik sneller dan ik eigenlijk wil en hou ik het minder lang vol.
Dus maar gewoon zonder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |