+3 scherpquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Aan het witte randje te zien heb je een foto ingescant, dus geef eerst maar eens toe welke van de vier jij bent.
Of ze weet niet hoe je in Paint het witte gedeelte kan verkleinen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Aan het witte randje te zien heb je een foto ingescant, dus geef eerst maar eens toe welke van de vier jij bent.
Nou heb je de grap verpest! Stomme NSB'er!!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of ze weet niet hoe je in Paint het witte gedeelte kan verkleinen.
Nou, hup! Grapjes posten!![]()
quote:Wtf :/ Lame cheater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Vooral die lollerskates doet het emquote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jij hebt er ook een?
Stoer man.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Vooral die lollerskates doet het em![]()
Ik ken nog wel zo een nerdending.
Was zo een jongen die ik kende. Ik noem geen naam want dat is zielig.
Maar hij zag er echt uit als een nerd. Toen ik hem voor het eerst zag, d8 ik van WTF![]()
Hij was klein, mager. Altijd een wit t-shirt met zo een lelijke spijkerbroek aan. Een afzichtelijk brilletje. Hij d8 echter dat hij de pimp was. Dus ik was zo met een andere gozer en hij dan. En hij liep echt te geilen op al het vrouwlijks dat je zag
, zo zielig was dat.
Nou op een gegeven moment moesten wij een verdieping onder handen nemen. daar zaten wel een paar lekkere wijven en dat wist ik, want ik kende ze. Dus ik ging erheen. Hij er achteraan. En op een gegeven moment was ik een beetje aan het pimpen. En hij probeerde mij voor lul te zetten. Hij praatte telkens door me heen, die kleine rat. Dus toen ik hem verzocht om ze mond te houden werd ie opeens bijdehand.
Hij zei zo van: Mwah, ik ben wel klein en mager, maar zie je deze armen? (wijzend naar 1 van zijn 2 stokjes). Dus ik moest al lachen. Hij zeg zo van: je bent dan mss wel groter en breder, maar ik kan je makkelijk hebben. Vervolgens daagt ie me ook nog uit. Geef me je hand maar !, dan kniijp ik em wel fijn zegt ie. Dus ik geef me hand zo. Hij knijpen, ik lachen. Uiteindelijk had ik genoeg met em gespeeld en kneep zijn hand fijn. Nog nooit zo een beteuterd gezicht gezien
. Hij zei ook nix meer daarna
![]()
Want?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Stoer man.
Bij deze nomineer ik je voor de meest kansloze post van de week.
Wanneer mogen we stemmen?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Stoer man.
Bij deze nomineer ik je voor de meest kansloze post van de week.
[FOK!radio] Oprichter van Hyves.nl in de uitzendingquote:
Heb je wat tegen gamers ofzo, stom wijf!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef Flyga het volgende:
Bedenk hier gamer qoutes of garpjes
Ts trapt af met Een leuke matige gamer-garp:
[afbeelding]
He die is nieuw.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Check deze dan, Crazy German Gamer
http://video.google.com/videoplay?docid=4050988541075510549&q=german+gamer
LOLOLOLOLOLOL!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |