No problemquote:Op woensdag 20 december 2006 00:36 schreef Appeltaarten het volgende:
Maar het is een Saab topic dus alles mbt Saab mag hier gepost worden dacht ik zo dus ook vliegtuigen.
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Pumatje, ik verzoek je dit topic verder te negeren. Saabs boeien je niet, en dit is een topic voor saabliefhebbers. Je gaat toch ook geen boerenkool bestellen als je bij de chinees eet?
Bedankt voor je medewerking.
Wat voor raamrubber heb je nodig dan? wat voor type Saab rij je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:44 schreef Oosthoek het volgende:
Ik moet nog even kijken. Kom eigenlijk nooit zo vaak bij de dealer maar moet binnenkort toch wat kleine dingen hebben. Hopen dat ze me kunnen helpen met nieuwe raamrubbers en t-stukjes voor de ruitenwisservloeistofsproeier.
Ik had het over het 60 jaar anniversary boek.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:00 schreef OG-Loco het volgende:
Dat kunnen ze wel.
Wat voor Saab mag je halen Kwarkie?
Heb een 'cochenille' rode 900i uit 1986. Met oude neus dus. Heb het rubber nodig dat aan de onderkant van de raamopening zit in je deur. Die is bij mij aan allebei de kanten versleten, uitgehard, dat zorgt voor water in mn deuren en een ellendig zware slingersessie als ik mn raam open wil doen. Ga binnenkort wel eventjes langs.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Wat voor raamrubber heb je nodig dan? wat voor type Saab rij je?
Een nieuw T-stukje voor de ruitenwisservloeistofsproeier (mooi scrabbel woord) hebben ze zeker
want die had ik 2 weken geleden ook nieuw gekregen bij mijn grote beurt. Zometeen ff naar de dealer voor het boek.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:00 schreef OG-Loco het volgende:
Dat kunnen ze wel.
Wat voor Saab mag je halen Kwarkie?
Oh ja, ik had ff over het woord "vandaag" heen gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef Oosthoek het volgende:
Je bent ook drie dagen te laat.
Goede tip, klinkt inderdaad èrg leuk! In Utrecht staat ook ergens een mooi gerestaureerde 99 turbo. In een vreselijke kleur, maar dat hoort bij de tijd geloof ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef Oosthoek het volgende:
Ook erg leuk om heen te gaan als je alleen maar van Saabjes houdt hoor. Er stonden fantastische automobielen waaronder een compleet tot nieuwstaat gerestaureerde 99 turbo, 900's van het eerste uur (1979) en nog veel meer mooi spul.
Er bestaat natuurlijk wel de kans dat je verliefd wordt en met een nieuw dotje thuiskomt. Laat je vriendin het dus niet weten als je gaatVolgende onderdelendag is in september!
Ze worden bij bosjes aangeboden op marktplaats. Wel zijn de 99's vaak wat verrotter dan de 900's. Prijs verschilt niet veel als je een simpele 99 of 900 wilt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef tupolev141 het volgende:
Ik zou eigenlijk graag een Saab 99 hebben. Nog niet zo direct hoor. Maar 99's beginnen echt zeldzaam te worden. Zeker de exemplaren die min of meer in orde zijn. Misschien toch maar een 900 dan. Lijkt me goedkoper en makkelijker om onderdelen te vinden.
Geen idee ik ken hem niet denk ikquote:Op woensdag 25 april 2007 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goede tip, klinkt inderdaad èrg leuk! In Utrecht staat ook ergens een mooi gerestaureerde 99 turbo. In een vreselijke kleur, maar dat hoort bij de tijd geloof ik.
Soort van bruin tot menie-rood...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Geen idee ik ken hem niet denk ikMaar vreselijke kleuren kunnen best cool zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |