Misschien heb je teveel vriendenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn mailbox wordt altijd volgespamd met die hyvestroep.
kap daar eens mee.
Meen je dat?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Hyves? Het is voor t eerst dat ik er van hoor, nu.
Just like fok.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef nixxx het volgende:
ik heb ook maar eens aan de peer pressure toegegeven en een hyve gemaakt
Maar ik vind het wel traag
Juist, dít is iets waar ze eens wat aan moeten doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn mailbox wordt altijd volgespamd met die hyvestroep.
kap daar eens mee.
vergeleken met hyves is fok nog snel... en fok is als heroine vergeleken met het x'je van hyves... veeeel verslavenderquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:54 schreef Nolius het volgende:
Ow ja, voor Svensational:
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTEREN
KLIK HIER OM MET WINDOWS MEDIA PLAYER TE LUISTEREN
Je zou kunnen zeggen dat het op ons fotoboek leuktquote:Op maandag 27 maart 2006 16:54 schreef remlof het volgende:
Hyves is toch totaal wat anders dan Fok!?
Ja. Of word je weer vervangen door die sukkel van een SunChaser die alleen maar mensen loopt te beledigenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Nolius, ben je er deze week?
Dat dacht ik er idd achteraanquote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Of word je weer vervangen door die sukkel van een SunChaser die alleen maar mensen loopt te beledigen
Ik had jou de afgelopen keer niet beledigd he? Gemiste kansquote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
Optiefen met die SunChaser
Tussen het treinen kapen door.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Of word je weer vervangen door die sukkel van een SunChaser die alleen maar mensen loopt te beledigen
Welk een liefde hier.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik had jou de afgelopen keer niet beledigd he? Gemiste kans![]()
Meer als een nieuwe vorm van kanker.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Skaai het volgende:
Ja hallo, dat Hyves klinkt als een geslachtsziekte
wil jij mijn hyves?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Skaai het volgende:
Ben jij Hyves positieh of Hyevs Negatief?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Skaai het volgende:
Wie?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wij zijn die leuke (matige) DJ's ?
Ik zou het niet weten, ik luister toch nietquote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik had jou de afgelopen keer niet beledigd he? Gemiste kans![]()
Nee man! Doen!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek :/ ik heb in principe wel zin om te skypen.
Maarja is zo kut met ouders in de kamer
kunnen ze meepratenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Kan je niet vertellen over je mini-meet met Dirktator en die uitsmijter?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zou ik wel willen doen, maarja ik vind het gaar om met mijn ouders in de kamer mee te laten luisterenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kan je niet vertellen over je mini-meet met Dirktator en die uitsmijter?
idd, hij moet gewoon op Skype.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kan je niet vertellen over je mini-meet met Dirktator en die uitsmijter?
Stuur ze even op je fox weg ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen doen, maarja ik vind het gaar om met mijn ouders in de kamer mee te laten luisteren
Stuur je ze toch ff wegquote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen doen, maarja ik vind het gaar om met mijn ouders in de kamer mee te laten luisteren
Mag het niet thuis?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:48 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh nee gek ze zijn Hostel aant kijken, ik denk dat de volgende keer als fokradio is ik bij een vriend ga skypenjeweet
23.00 uur.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
hoe laat begint het?
Dan moet ik al helemaal niet gaan skypen. Ik heb een zwaar Twents accent.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ah joh, FOK!radio is in het Nederlands, verstaan ze toch niet
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan moet ik al helemaal niet gaan skypen. Ik heb een zwaar Twents accent.
Oeeh, ik voel een briljant idee opkomenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef dennistd het volgende:
Dan moet ik al helemaal niet gaan skypen. Ik heb een zwaar Twents accent.
Hallooo, ich bin Maikuuul en ich will öch vertellen dat FOK!radio hendig sjiek isquote:Op maandag 27 maart 2006 21:18 schreef Maikuuul het volgende:
Owja roflik heb ook nog mijn jingle daarheen gestuurd
een tijdje terug
Ik wil de Maikuuul jingle wel weer eens horenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef SunChaser het volgende:
Is de Skaai-jingle al geweest?
Al lang niet meer gehoordquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik wil de Maikuuul jingle wel weer eens horen
O, ik heb hem hier nog welquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Vooral die lollerskates doet het em![]()
Ik ken nog wel zo een nerdending.
Was zo een jongen die ik kende. Ik noem geen naam want dat is zielig.
Maar hij zag er echt uit als een nerd. Toen ik hem voor het eerst zag, d8 ik van WTF![]()
Hij was klein, mager. Altijd een wit t-shirt met zo een lelijke spijkerbroek aan. Een afzichtelijk brilletje. Hij d8 echter dat hij de pimp was. Dus ik was zo met een andere gozer en hij dan. En hij liep echt te geilen op al het vrouwlijks dat je zag
, zo zielig was dat.
Nou op een gegeven moment moesten wij een verdieping onder handen nemen. daar zaten wel een paar lekkere wijven en dat wist ik, want ik kende ze. Dus ik ging erheen. Hij er achteraan. En op een gegeven moment was ik een beetje aan het pimpen. En hij probeerde mij voor lul te zetten. Hij praatte telkens door me heen, die kleine rat. Dus toen ik hem verzocht om ze mond te houden werd ie opeens bijdehand.
Hij zei zo van: Mwah, ik ben wel klein en mager, maar zie je deze armen? (wijzend naar 1 van zijn 2 stokjes). Dus ik moest al lachen. Hij zeg zo van: je bent dan mss wel groter en breder, maar ik kan je makkelijk hebben. Vervolgens daagt ie me ook nog uit. Geef me je hand maar !, dan kniijp ik em wel fijn zegt ie. Dus ik geef me hand zo. Hij knijpen, ik lachen. Uiteindelijk had ik genoeg met em gespeeld en kneep zijn hand fijn. Nog nooit zo een beteuterd gezicht gezien
. Hij zei ook nix meer daarna
![]()
DAt dusquote:Op maandag 27 maart 2006 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Geef me eens een linkje van dat meettopic...
Hilvarenbeek is keidichtbij
Vlakbij Tilburg dusquote:Op maandag 27 maart 2006 22:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
DAt dusen where the fuck is hilvarenbeek
ow.. kei ver weg dusquote:Op maandag 27 maart 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vlakbij Tilburg dus
Bij de Beekse Bergen in de buurt.
Valt best mee, de trein rijdt in een keer van delft naar Tilburg Centraal, daar op de bus stappen en die stopt aan het plein waar de meet gehouden wordtquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt best mee, de trein rijdt in een keer van delft naar Tilburg Centraal, daar op de bus stappen en die stopt aan het plein waar de meet gehouden wordt
u wordt vriendelijk bedankt!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:26 schreef Dagguzz het volgende:
hoe werkt dat fcking IRC? als ik op de link klik gebeurt er niet veel![]()
NIKS dus!![]()
Het is echt een hele leuke meetquote:Op maandag 27 maart 2006 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Geef me eens een linkje van dat meettopic...
Hilvarenbeek is keidichtbij
Je komt gewoonquote:
Hij staat in m'n agenda, als alles goed is kom ikquote:
ik kijk even in mijn agendaquote:
meldt het ook nog ff in het topic op AR, maak ik eerdaags ff een lijstje van wie er komen...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij staat in m'n agenda, als alles goed is kom ik
dat is toch geen reden om niet te komen?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kijk even in mijn agenda
edit: whehe mijn broer jarig... dat had ik uit mijn hoofd moeten weten
dat heb ik dus gemistquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef classpc het volgende:
Was weer een mooie uitzending
Vooral dat laatste stukje
Leuk cadeautjequote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat is toch geen reden om niet te komen?
Neem je broer meequote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kijk even in mijn agenda
edit: whehe mijn broer jarig... dat had ik uit mijn hoofd moeten weten
ik zet je wel op de mss lijstquote:
meld je dan ook ff in het topic op ARquote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga denk ik ook naar elastiek. Zeg, waarom wilde hij mijn FOK! nick, gaat hij nu mijn hele geschiedenis doorspitten ofzo?
Donequote:
quote:
Dat gaan we dan maar eens heel snel doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:
De uitzending is inmiddels in z'n geheel hierrr terug te luisteren
jij had weer een deel gemistquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat gaan we dan maar eens heel snel doen
sorryquote:
Ik heb een vriendin enzo waar ik ff mee moet babbelen of wij kunnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
sorry
Kan ik het nog goedmaken?
(en waarom heb jij je nog niet voor de meet aangemeld?)
chrisjx komt ook gewoonquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin enzo waar ik ff mee moet babbelen of wij kunnen
wat is haar msn?quote:
Ik zal haar wel ff naar dit topic dirigerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
je zegt maar gewoon dat guus naar appelpop komt, tegen die tijd zien we wel verder
* MutZ wacht nog steedsquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zal haar wel ff naar dit topic dirigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |