Meer als een nieuwe vorm van kanker.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Skaai het volgende:
Ja hallo, dat Hyves klinkt als een geslachtsziekte
wil jij mijn hyves?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Skaai het volgende:
Ben jij Hyves positieh of Hyevs Negatief?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Skaai het volgende:
Wie?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wij zijn die leuke (matige) DJ's ?
Ik zou het niet weten, ik luister toch nietquote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik had jou de afgelopen keer niet beledigd he? Gemiste kans![]()
Nee man! Doen!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek :/ ik heb in principe wel zin om te skypen.
Maarja is zo kut met ouders in de kamer
kunnen ze meepratenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Kan je niet vertellen over je mini-meet met Dirktator en die uitsmijter?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zou ik wel willen doen, maarja ik vind het gaar om met mijn ouders in de kamer mee te laten luisterenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kan je niet vertellen over je mini-meet met Dirktator en die uitsmijter?
idd, hij moet gewoon op Skype.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kan je niet vertellen over je mini-meet met Dirktator en die uitsmijter?
Stuur ze even op je fox weg ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen doen, maarja ik vind het gaar om met mijn ouders in de kamer mee te laten luisteren
Stuur je ze toch ff wegquote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen doen, maarja ik vind het gaar om met mijn ouders in de kamer mee te laten luisteren
Mag het niet thuis?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:48 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh nee gek ze zijn Hostel aant kijken, ik denk dat de volgende keer als fokradio is ik bij een vriend ga skypenjeweet
23.00 uur.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
hoe laat begint het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |