M'n hart huilt watervallenquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
Weer een wijze les
door het verliezen van vites
de nederlaag van utrecht
was niet meer dan terecht
maar dan wel winst op als beloning(en)
tegen FC Groningen
De nieuwe dichter des vaderlandsquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
M'n hart huilt watervallen
waarom moet SCH het FCU topic nou altijd weer vergallen
SCH pest ons altijd
wanneeer krijgt hij nou eens spijt?
FC Utrecht gaat toch lekker europa in
Ja jongens ik heb nu al zin !
We blijven gewoon vierde en anders plaats nummer vijf
Dan zit SCH strx te janken als een heerenveens oud wijf
Ik pak jou in de Galgenwaardquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
M'n hart huilt watervallen
waarom moet SCH het FCU topic nou altijd weer vergallen
SCH pest ons altijd
wanneeer krijgt hij nou eens spijt?
FC Utrecht gaat toch lekker europa in
Ja jongens ik heb nu al zin !
We blijven gewoon vierde en anders plaats nummer vijf
Dan zit SCH strx te janken als een heerenveens oud wijf
Dacht dat je een man was. Haar trekken is zo vrouwlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 08:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik pak jou in de Galgenwaard
nog wel eens bij je staart![]()
Een kleine nederlaag kan zelfs, ons doelsaldo is wat beter dan die van Groningen.quote:Op maandag 10 april 2006 09:55 schreef thaduck het volgende:
Gewoon woensdag en zondag winnen. No mercy!
En ook geen gezwets over gelijkspel is genoeg, winnen is genoeg. Voor minder hoeven we niet te gaan, klaar!
Vergeet niet dat 2 - 0 als 4 doelpunten tellen hé.quote:Op maandag 10 april 2006 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een kleine nederlaag kan zelfs, ons doelsaldo is wat beter dan die van Groningen.
We zullen het wel zien, het is iig erg spannend.quote:Op maandag 10 april 2006 10:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij moeten met 3-0 winnen om gelijk te komen in doelsaldo (46-38 om 43-41).
Denk niet dat het 3-0 wordt maar een overwinning voor ons lijkt me onvermijdelijk.
Spannend hoor. Zet je de tv alvast aan Ned2 teletekst knop en dan pagina 818.quote:Op maandag 10 april 2006 10:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens we gaan gewoon keihard eraan woensdag
3-0 groningen gok ik
Ja maarquote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef Druppel het volgende:
[..]
Spannend hoor. Zet je de tv alvast aan Ned2 teletekst knop en dan pagina 818.
Ik ga zelf voor de variant dat de spelers keihard voor een gelijkspel of winst gaan werken.
Nou wat is groningen goed zeg. Net zo goed als ons. En huilen doen we pas na de wedstrijd. Al hoop ik meer dat we dan lekker kunnen gaan zuipen.quote:Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar
Groningen is zo goed , en![]()
![]()
Radio M! Alhoewel ik altijd enorm zenuwachtig wordt van die lui daar.quote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef Druppel het volgende:
[..]
Spannend hoor. Zet je de tv alvast aan Ned2 teletekst knop en dan pagina 818.
Ik ga zelf voor de variant dat de spelers keihard voor een gelijkspel of winst gaan werken.
Rene vd bergquote:Op maandag 10 april 2006 11:16 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Radio M! Alhoewel ik altijd enorm zenuwachtig wordt van die lui daar.
Is versatel zo klote dan.quote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef thaduck het volgende:
Ik zal ook wel aan Rene vd Berg vastzitten, ik vertrouw er niet op dat dat kut versahel dit keer wel de druk aankan
Nee hoor, het wordt woensdag winnen met 2-3 oid denk ik, en zondag tegen WIllem II ook. Die spelen nergens meer om en aangezien Utreg en Willem II ploegen zijn die het goed kunnen vinden zal Willem II er weinig aan doen om ons een strobreed in de weg te leggen denk ik. Als Willem II de nacompetitie had kunnen ontlopen en voor Utreg het niet uitgemaakt had dan hadden wij hetzelfde gedaan volgens mij.
Maar woensdag wordt het gewoon winst, let maar op!
Neejoh FC Groningen verslaat zelfs bijna PSV op dit momentquote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef thaduck het volgende:
Ik zal ook wel aan Rene vd Berg vastzitten, ik vertrouw er niet op dat dat kut versahel dit keer wel de druk aankan
Nee hoor, het wordt woensdag winnen met 2-3 oid denk ik, en zondag tegen WIllem II ook. Die spelen nergens meer om en aangezien Utreg en Willem II ploegen zijn die het goed kunnen vinden zal Willem II er weinig aan doen om ons een strobreed in de weg te leggen denk ik. Als Willem II de nacompetitie had kunnen ontlopen en voor Utreg het niet uitgemaakt had dan hadden wij hetzelfde gedaan volgens mij.
Groningen had geluk dat ze niet van PSV verloren, want alhoewel PSV niet voluit speelde, hadden ze toch de beste kansen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neejoh FC Groningen verslaat zelfs bijna PSV op dit moment
We worden keihard afgemaakt![]()
Willem II zal heus niets cadeau doenquote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef thaduck het volgende:
Het wordt iig net als FCU – FC Groningen jaren terug (6-1) erg spannend op de laatste speeldag.quote:Op maandag 10 april 2006 13:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningen had geluk dat ze niet van PSV verloren, want alhoewel PSV niet voluit speelde, hadden ze toch de beste kansen.
Daarnaast verliezen we van Groningen in het slechtste geval, maar zoals hierboven aangegeven verwacht ik niet dat dat met een monsterscore gebeurt. Dan komen we in punten gelijk, maar heeft de FC altijd nog een beter doelsaldo. Dan hangt alles van de laatste wedstrijd af. Groningen moet uit tegen Twente en Utreg thuis tegen Willem II. Dan zie ik het qua doelsaldo en tegenstander nog altijd zonniger in dan de kansen voor Groningen.
precies, maar voor mijn gevoel nog altijd met de betere kansen voor FCU.quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het wordt iig net als FCU – FC Groningen jaren terug (6-1) erg spannend op de laatste speeldag.
Eerst woensdag maar eens afwachtenquote:Op maandag 10 april 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
precies, maar voor mijn gevoel nog altijd met de betere kansen voor FCU.
iddquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst woensdag maar eens afwachten
Iedereen verslaat PSV op dit moment bijna. Komt omdat PSV zo speelt. Echter kunnen ze het gewoon goed op deze manier spelen. En daarbij PSV was zelfs bij verlies kampioen dat speelt makkelijk. Dat wij teggen Vitesse slecht speeld is nog geen reden dat we ook tegen groningen slecht spelen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neejoh FC Groningen verslaat zelfs bijna PSV op dit moment
We worden keihard afgemaakt![]()
Ajax op naar plek 4!quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:m'n hart is gebroken zulks een verdriet gaat er door me heen
Mwa Ajax wint as woensdag, utrecht verliest as woensdag. Kijken hoelang je dan nog kan lachenquote:
Hoe je zo kunt reageren bij een minimaal verschil van 1 punt.quote:
Thaduck doet altijd een btje gekquote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hoe je zo kunt reageren bij een minimaal verschil van 1 punt.![]()
Zeker met het oog op de wedstrijden van a.s. woensdag.
Als Utrecht in Groningen wint, zal ik je geen ongelijk geven als je zo praat.
Ajax' doelsaldo is ook veel beter. Utrecht speelt gelijk in Groningen en Ajax wint thuis nipt,
en Ajax staat weer 4e.
Na woensdag gaan we hierover verder.
Er zijn mensen die vertrouwen hebben. En dan met name vertrouwen in de 'geweldige' visie van bijvoorbeeld Blindquote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hoe je zo kunt reageren bij een minimaal verschil van 1 punt.![]()
Zeker met het oog op de wedstrijden van a.s. woensdag.
Als Utrecht in Groningen wint, zal ik je geen ongelijk geven als je zo praat.
Ajax' doelsaldo is ook veel beter. Utrecht speelt gelijk in Groningen en Ajax wint thuis nipt,
en Ajax staat weer 4e.
Na woensdag gaan we hierover verder.
Bij deze ben je van de lijst supporters van Utreg geschraptquote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Thaduck doet altijd een btje geklet niet op hem
quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Bij deze ben je van de lijst supporters van Utreg geschrapt
Ik ben absoluut niet blij met Blind. Alleen met 1 punt verschil (Ajax beter doelsaldo) en een zeer lastige pot op het programma voor Utrecht moet je niet zo overdreven zeker van je zaak zijn. Er riepen in dit topic ook mensen dat Vitesse wel even geklaard zou worden.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef thaduck het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vertrouwen hebben. En dan met name vertrouwen in de 'geweldige' visie van bijvoorbeeld Blind![]()
Utreg wint woensdag en zondag, en dan maakt het dus geen snars meer uit wat de rest doet!
Ach mijnheer ga eerst maar is hopen dat jullie a.s. woensdag gaan winnnen. Als er namelijk 1 ploeg is die niet constant draait zijn het de neuzen wel.quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mwa Ajax wint as woensdag, utrecht verliest as woensdag. Kijken hoelang je dan nog kan lachen![]()
Ja en als je de wedstrijd in zijn geheel had gezien tegen vitesse had dat ook zeker gekunt. Echter speelde wij nog slechter dan vitesse en zo slecht hadden al die mensen in dit topic zeker niet verwacht want het was echt beroerd.quote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet blij met Blind. Alleen met 1 punt verschil (Ajax beter doelsaldo) en een zeer lastige pot op het programma voor Utrecht moet je niet zo overdreven zeker van je zaak zijn. Er riepen in dit topic ook mensen dat Vitesse wel even geklaard zou worden.
Och, waar maak ik me druk om, als Utrecht en Ajax woensdag winnen is ook Ajax zeker van de CL-play offs.
Mja ik wil dus zeggen dat je op papier veel beter kunt zijn, een groot overwicht in de wedstrijd kunt of zal hebben, maar dat je niet van tevoren al moet rekenen alsof je de 3 punten in de zak hebt. Want tegen Vitesse bleek dus het tegendeel. En dat sommigen dit doen terwijl ze op bezoek moeten in de Euroborg vind ik echt veeeel te optimistisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:36 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ja en als je de wedstrijd in zijn geheel had gezien tegen vitesse had dat ook zeker gekunt. Echter speelde wij nog slechter dan vitesse en zo slecht hadden al die mensen in dit topic zeker niet verwacht want het was echt beroerd.
Voor de rest de laatste zin geheel waar wij hopen dat dan ook. Het is dan ook jammer dat ons uitvak weer voor de helft gevuld is. Waar zijn de supporters.
Jammer maar je hebt de wedstrijd tegen vitesse dus niet in zijn geheel gezien. Overwicht hadden we zeker niet maar om nou te zeggen dat vites goed was neen. En dan waaren wij utreg nog vel slechter. En dat laaste zijn wij sins twente uit niet geweest het was ook in de andere wedstrijden die gelijk eindigde of nipt verloren totaal niet aan de orde dat utrecht slecht was. Maar nu tegen vites wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mja ik wil dus zeggen dat je op papier veel beter kunt zijn, een groot overwicht in de wedstrijd kunt of zal hebben, maar dat je niet van tevoren al moet rekenen alsof je de 3 punten in de zak hebt. Want tegen Vitesse bleek dus het tegendeel. En dat sommigen dit doen terwijl ze op bezoek moeten in de Euroborg vind ik echt veeeel te optimistisch.![]()
Hehe maar ja dat is Utrecht. Oftewel wij zien al voor ons dat we Barcelona inmaken in de championsleague!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mja ik wil dus zeggen dat je op papier veel beter kunt zijn, een groot overwicht in de wedstrijd kunt of zal hebben, maar dat je niet van tevoren al moet rekenen alsof je de 3 punten in de zak hebt. Want tegen Vitesse bleek dus het tegendeel. En dat sommigen dit doen terwijl ze op bezoek moeten in de Euroborg vind ik echt veeeel te optimistisch.![]()
Van Barca winnen we niet hoor. Maar een ronaldinho of een Eto'o in de galgewaard is natuurlijk al de moeite waard. Hoort het al galmen hoor. "rijkaard neem je rotzooi mee, rijkaard neem je rotzooi mee...."quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hehe maar ja dat is Utrecht. Oftewel wij zien al voor ons dat we Barcelona inmaken in de championsleague!
Groningen wordt lastig, heel lastig.... maar ze moeten toch een keer verliezen in die groene kom van hen?
Ik kan me nog een oefenwedstrijd tegen Barca herinneren waar we volgens mij met 3-2 wonnen, omhaal van Raymond Graanoogst nog…quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef Druppel het volgende:
[..]
Van Barca winnen we niet hoor. Maar een ronaldinho of een Eto'o in de galgewaard is natuurlijk al de moeite waard. Hoort het al galmen hoor. "rijkaard neem je rotzooi mee, rijkaard neem je rotzooi mee...."
Dat hebben onze spelers netzo, al is het voor ons plek 5. Dus wat mij betreft: Grunn-Utreg 60/40quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:06 schreef thaduck het volgende:
Toch denk ik dat plaats 4 de spelers zodanig motiveert dat ze onoverwinnelijk worden. Dat denk ik echt.
Zullen we het dan maar gewoon in 1 keer goed zeggen. Groningen utreg 50/50quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat hebben onze spelers netzo, al is het voor ons plek 5. Dus wat mij betreft: Grunn-Utreg 60/40
Voor de 10e keer: het gaat me niet om het spelbeeld. Je moet je niet rijk rekenen wanneer het nog niet is gespeeld. Deden jullie wel voor Vitesse-Utrecht. Mag Utrecht wel beter zijn geweest maar toch sta je met lege handen! Je moet standpunten niet sterker proberen te maken door overwinningen mee te gaan tellen die je nog niet eens geboekt hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:33 schreef Druppel het volgende:
[..]
Jammer maar je hebt de wedstrijd tegen vitesse dus niet in zijn geheel gezien. Overwicht hadden we zeker niet maar om nou te zeggen dat vites goed was neen. En dan waaren wij utreg nog vel slechter. En dat laaste zijn wij sins twente uit niet geweest het was ook in de andere wedstrijden die gelijk eindigde of nipt verloren totaal niet aan de orde dat utrecht slecht was. Maar nu tegen vites wel.
En over een finale wedstrijd valt weinig te zeggen. Groningen zal zich voor eigen plubliek nu moeten bewijzen dat al exstra druk met zich mee brengt. Makkelijk zal er het echt niet gaan worden maar optimitisch ben ik wel we gaan er met een winst vandoor.
WTF een neus met zo'n reactie. Jullie waren al voor de competitie begon kampioen hoor. (over groot spraak gesproken) En ik reken geen enkel wedstrijd mee aan punten. Want die hebben we nog niet. Echter mag ik echt wel zeggen dat ik denk dat wij of een winst pakken of gelijk spelen. En echt deze punten heb ik dan nog echt niet mee geteld want weet dondersgoed dat het anders kan zijn. En dat het een moeilijke klus word kan je in al mijn reacties lezen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Voor de 10e keer: het gaat me niet om het spelbeeld. Je moet je niet rijk rekenen wanneer het nog niet is gespeeld. Deden jullie wel voor Vitesse-Utrecht. Mag Utrecht wel beter zijn geweest maar toch sta je met lege handen! Je moet standpunten niet sterker proberen te maken door overwinningen mee te gaan tellen die je nog niet eens geboekt hebt.
Je moet gewoon niet doen alsof je de 3 punten tegen Groningen al binnen hebt. Want ook al heb je een groot overwicht in een wedstrijd, dan kun je uiteindelijk toch nog te weinig krijgen. En men moet gewoon niet doen alsof de punten al uit de Euroborg zijn gestolen, want het wordt nog een hele klus.
Staat in goed contrast met je reacties. Gaat eerst maar is winnen van vitesse!!!!!!quote:
Heeft niks met een neus te maken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Druppel het volgende:
[..]
WTF een neus met zo'n reactie. Jullie waren al voor de competitie begon kampioen hoor. (over groot spraak gesproken)
Ajakkes is inderdaad geen topclub... Dude, jullie staan 5e! Tief nou maar weer lekker op naar dat jodentopic waar je thuishoort en laat ons lekker met rust joh, jankneusquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Heeft niks met een neus te maken.
Iedere topclub wordt kampioen, iedere subtopper wordt 4e, iedere middenmotor haalt Europees en iedere degradatiecandidaat eindigt 12e...![]()
Woow, de praatjes hoor, nu Utrecht eindelijk eens de doelstelling behaald. En ik jank niet want 5e of 4e, beiden superslecht. Men moet zich gewoon niet te snel rijk rekenen als er nog een moeilijke beslissende wedstrijd aankomt. Nou, tot zover mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ajakkes is inderdaad geen topclub... Dude, jullie staan 5e! Tief nou maar weer lekker op naar dat jodentopic waar je thuishoort en laat ons lekker met rust joh, jankneus![]()
Prima reactie toch, een realistische Ajacied. Een beetje twijfel voor de komende wedstrijd is wel op z'n plaats. De situatie van Ajax erbij halen is niet zo relevant.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Druppel het volgende:
[..]
WTF een neus met zo'n reactie. [enz]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prima reactie toch, een realistische Ajacied. Een beetje twijfel voor de komende wedstrijd is wel op z'n plaats. De situatie van Ajax erbij halen is niet zo relevant.
Een erg realistische "ajacied" hoor. Welke twijfels?quote:
Het gaat dooienquote:Dinsdag 11 april en woensdag 12 april 2006
Minder zonnig, vanavond en vannacht regen
Het wordt minder zonnig en later in de middag bereikt een regenzone het westen van ons land en breidt zich vanavond en een groot deel van de nacht tot over het hele land uit. De temperatuur ligt rond 10 graden.
De zuidwestenwind neemt toe tot matig, kracht 4, aan zee tot krachtig, 6, later mogelijk tot hard, 7.
Woensdagnacht wordt het in het westen geleidelijk droog, in het oosten gebeurt dat later in de ochtend. Door alle bewolking is het 's nachts met 6 graden niet zo koud als de voorgaande nachten.
Woensdag overdag schijnt regelmatig de zon en vooral in het noorden en oosten kan nog een bui voorkomen. Bij een matige, aan de kust vrij krachtige westelijke wind wordt het 's middags een graad of 11.
dinsdag 11 april 2006 13.41 uur
Jezus dat Ajax naar plek 4 is effe een geintje tussendoor omdat Ajax won en Utrecht niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:40 schreef Druppel het volgende:
[..]
[..]
Een erg realistische "ajacied" hoor. Welke twijfels?
Haha, dat zou een idee zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:05 schreef zatoichi het volgende:
Precies woensdag weten we meer... voor de zekerheid maar even dit topic volgooien zodat we weer een nieuwe titel beschikbaar hebben?
Precies.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
het is simpel: Utrecht heeft nog niet gewonnen van Groningen, maar Ajax heeft zeker ook nog niet gewonnen van Vitesse. Pas woensdagavond weten we meer...
het belangrijkste is gewoon om bij de eerste vijf te eindigen. Een gelijkspelletje zou dan ook al goed zijn. Het is natuurlijk lekker om boven Ajax te eindigen, maar wat mij betreft is bij de eerste vijf eindigen belangrijkerquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Precies.
Als Utrecht wint in Euroborg mag je het me inwrijven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |