Willem II zal heus niets cadeau doenquote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef thaduck het volgende:
Ik zal ook wel aan Rene vd Berg vastzitten, ik vertrouw er niet op dat dat kut versahel dit keer wel de druk aankan
Nee hoor, het wordt woensdag winnen met 2-3 oid denk ik, en zondag tegen WIllem II ook. Die spelen nergens meer om en aangezien Utreg en Willem II ploegen zijn die het goed kunnen vinden zal Willem II er weinig aan doen om ons een strobreed in de weg te leggen denk ik. Als Willem II de nacompetitie had kunnen ontlopen en voor Utreg het niet uitgemaakt had dan hadden wij hetzelfde gedaan volgens mij.
Maar woensdag wordt het gewoon winst, let maar op!
Het wordt iig net als FCU – FC Groningen jaren terug (6-1) erg spannend op de laatste speeldag.quote:Op maandag 10 april 2006 13:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningen had geluk dat ze niet van PSV verloren, want alhoewel PSV niet voluit speelde, hadden ze toch de beste kansen.
Daarnaast verliezen we van Groningen in het slechtste geval, maar zoals hierboven aangegeven verwacht ik niet dat dat met een monsterscore gebeurt. Dan komen we in punten gelijk, maar heeft de FC altijd nog een beter doelsaldo. Dan hangt alles van de laatste wedstrijd af. Groningen moet uit tegen Twente en Utreg thuis tegen Willem II. Dan zie ik het qua doelsaldo en tegenstander nog altijd zonniger in dan de kansen voor Groningen.
precies, maar voor mijn gevoel nog altijd met de betere kansen voor FCU.quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het wordt iig net als FCU – FC Groningen jaren terug (6-1) erg spannend op de laatste speeldag.
Eerst woensdag maar eens afwachtenquote:Op maandag 10 april 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
precies, maar voor mijn gevoel nog altijd met de betere kansen voor FCU.
iddquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerst woensdag maar eens afwachten
Iedereen verslaat PSV op dit moment bijna. Komt omdat PSV zo speelt. Echter kunnen ze het gewoon goed op deze manier spelen. En daarbij PSV was zelfs bij verlies kampioen dat speelt makkelijk. Dat wij teggen Vitesse slecht speeld is nog geen reden dat we ook tegen groningen slecht spelen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neejoh FC Groningen verslaat zelfs bijna PSV op dit moment
We worden keihard afgemaakt![]()
Ajax op naar plek 4!quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:m'n hart is gebroken zulks een verdriet gaat er door me heen
Mwa Ajax wint as woensdag, utrecht verliest as woensdag. Kijken hoelang je dan nog kan lachenquote:
Hoe je zo kunt reageren bij een minimaal verschil van 1 punt.quote:
Thaduck doet altijd een btje gekquote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hoe je zo kunt reageren bij een minimaal verschil van 1 punt.![]()
Zeker met het oog op de wedstrijden van a.s. woensdag.
Als Utrecht in Groningen wint, zal ik je geen ongelijk geven als je zo praat.
Ajax' doelsaldo is ook veel beter. Utrecht speelt gelijk in Groningen en Ajax wint thuis nipt,
en Ajax staat weer 4e.
Na woensdag gaan we hierover verder.
Er zijn mensen die vertrouwen hebben. En dan met name vertrouwen in de 'geweldige' visie van bijvoorbeeld Blindquote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hoe je zo kunt reageren bij een minimaal verschil van 1 punt.![]()
Zeker met het oog op de wedstrijden van a.s. woensdag.
Als Utrecht in Groningen wint, zal ik je geen ongelijk geven als je zo praat.
Ajax' doelsaldo is ook veel beter. Utrecht speelt gelijk in Groningen en Ajax wint thuis nipt,
en Ajax staat weer 4e.
Na woensdag gaan we hierover verder.
Bij deze ben je van de lijst supporters van Utreg geschraptquote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Thaduck doet altijd een btje geklet niet op hem
quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Bij deze ben je van de lijst supporters van Utreg geschrapt
Ik ben absoluut niet blij met Blind. Alleen met 1 punt verschil (Ajax beter doelsaldo) en een zeer lastige pot op het programma voor Utrecht moet je niet zo overdreven zeker van je zaak zijn. Er riepen in dit topic ook mensen dat Vitesse wel even geklaard zou worden.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef thaduck het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vertrouwen hebben. En dan met name vertrouwen in de 'geweldige' visie van bijvoorbeeld Blind![]()
Utreg wint woensdag en zondag, en dan maakt het dus geen snars meer uit wat de rest doet!
Ach mijnheer ga eerst maar is hopen dat jullie a.s. woensdag gaan winnnen. Als er namelijk 1 ploeg is die niet constant draait zijn het de neuzen wel.quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mwa Ajax wint as woensdag, utrecht verliest as woensdag. Kijken hoelang je dan nog kan lachen![]()
Ja en als je de wedstrijd in zijn geheel had gezien tegen vitesse had dat ook zeker gekunt. Echter speelde wij nog slechter dan vitesse en zo slecht hadden al die mensen in dit topic zeker niet verwacht want het was echt beroerd.quote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet blij met Blind. Alleen met 1 punt verschil (Ajax beter doelsaldo) en een zeer lastige pot op het programma voor Utrecht moet je niet zo overdreven zeker van je zaak zijn. Er riepen in dit topic ook mensen dat Vitesse wel even geklaard zou worden.
Och, waar maak ik me druk om, als Utrecht en Ajax woensdag winnen is ook Ajax zeker van de CL-play offs.
Mja ik wil dus zeggen dat je op papier veel beter kunt zijn, een groot overwicht in de wedstrijd kunt of zal hebben, maar dat je niet van tevoren al moet rekenen alsof je de 3 punten in de zak hebt. Want tegen Vitesse bleek dus het tegendeel. En dat sommigen dit doen terwijl ze op bezoek moeten in de Euroborg vind ik echt veeeel te optimistisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:36 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ja en als je de wedstrijd in zijn geheel had gezien tegen vitesse had dat ook zeker gekunt. Echter speelde wij nog slechter dan vitesse en zo slecht hadden al die mensen in dit topic zeker niet verwacht want het was echt beroerd.
Voor de rest de laatste zin geheel waar wij hopen dat dan ook. Het is dan ook jammer dat ons uitvak weer voor de helft gevuld is. Waar zijn de supporters.
Jammer maar je hebt de wedstrijd tegen vitesse dus niet in zijn geheel gezien. Overwicht hadden we zeker niet maar om nou te zeggen dat vites goed was neen. En dan waaren wij utreg nog vel slechter. En dat laaste zijn wij sins twente uit niet geweest het was ook in de andere wedstrijden die gelijk eindigde of nipt verloren totaal niet aan de orde dat utrecht slecht was. Maar nu tegen vites wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mja ik wil dus zeggen dat je op papier veel beter kunt zijn, een groot overwicht in de wedstrijd kunt of zal hebben, maar dat je niet van tevoren al moet rekenen alsof je de 3 punten in de zak hebt. Want tegen Vitesse bleek dus het tegendeel. En dat sommigen dit doen terwijl ze op bezoek moeten in de Euroborg vind ik echt veeeel te optimistisch.![]()
Hehe maar ja dat is Utrecht. Oftewel wij zien al voor ons dat we Barcelona inmaken in de championsleague!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mja ik wil dus zeggen dat je op papier veel beter kunt zijn, een groot overwicht in de wedstrijd kunt of zal hebben, maar dat je niet van tevoren al moet rekenen alsof je de 3 punten in de zak hebt. Want tegen Vitesse bleek dus het tegendeel. En dat sommigen dit doen terwijl ze op bezoek moeten in de Euroborg vind ik echt veeeel te optimistisch.![]()
Van Barca winnen we niet hoor. Maar een ronaldinho of een Eto'o in de galgewaard is natuurlijk al de moeite waard. Hoort het al galmen hoor. "rijkaard neem je rotzooi mee, rijkaard neem je rotzooi mee...."quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hehe maar ja dat is Utrecht. Oftewel wij zien al voor ons dat we Barcelona inmaken in de championsleague!
Groningen wordt lastig, heel lastig.... maar ze moeten toch een keer verliezen in die groene kom van hen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |