Ik kan me nog een oefenwedstrijd tegen Barca herinneren waar we volgens mij met 3-2 wonnen, omhaal van Raymond Graanoogst nog…quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef Druppel het volgende:
[..]
Van Barca winnen we niet hoor. Maar een ronaldinho of een Eto'o in de galgewaard is natuurlijk al de moeite waard. Hoort het al galmen hoor. "rijkaard neem je rotzooi mee, rijkaard neem je rotzooi mee...."
Dat hebben onze spelers netzo, al is het voor ons plek 5. Dus wat mij betreft: Grunn-Utreg 60/40quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:06 schreef thaduck het volgende:
Toch denk ik dat plaats 4 de spelers zodanig motiveert dat ze onoverwinnelijk worden. Dat denk ik echt.
Zullen we het dan maar gewoon in 1 keer goed zeggen. Groningen utreg 50/50quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat hebben onze spelers netzo, al is het voor ons plek 5. Dus wat mij betreft: Grunn-Utreg 60/40
Voor de 10e keer: het gaat me niet om het spelbeeld. Je moet je niet rijk rekenen wanneer het nog niet is gespeeld. Deden jullie wel voor Vitesse-Utrecht. Mag Utrecht wel beter zijn geweest maar toch sta je met lege handen! Je moet standpunten niet sterker proberen te maken door overwinningen mee te gaan tellen die je nog niet eens geboekt hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:33 schreef Druppel het volgende:
[..]
Jammer maar je hebt de wedstrijd tegen vitesse dus niet in zijn geheel gezien. Overwicht hadden we zeker niet maar om nou te zeggen dat vites goed was neen. En dan waaren wij utreg nog vel slechter. En dat laaste zijn wij sins twente uit niet geweest het was ook in de andere wedstrijden die gelijk eindigde of nipt verloren totaal niet aan de orde dat utrecht slecht was. Maar nu tegen vites wel.
En over een finale wedstrijd valt weinig te zeggen. Groningen zal zich voor eigen plubliek nu moeten bewijzen dat al exstra druk met zich mee brengt. Makkelijk zal er het echt niet gaan worden maar optimitisch ben ik wel we gaan er met een winst vandoor.
WTF een neus met zo'n reactie. Jullie waren al voor de competitie begon kampioen hoor. (over groot spraak gesproken) En ik reken geen enkel wedstrijd mee aan punten. Want die hebben we nog niet. Echter mag ik echt wel zeggen dat ik denk dat wij of een winst pakken of gelijk spelen. En echt deze punten heb ik dan nog echt niet mee geteld want weet dondersgoed dat het anders kan zijn. En dat het een moeilijke klus word kan je in al mijn reacties lezen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Voor de 10e keer: het gaat me niet om het spelbeeld. Je moet je niet rijk rekenen wanneer het nog niet is gespeeld. Deden jullie wel voor Vitesse-Utrecht. Mag Utrecht wel beter zijn geweest maar toch sta je met lege handen! Je moet standpunten niet sterker proberen te maken door overwinningen mee te gaan tellen die je nog niet eens geboekt hebt.
Je moet gewoon niet doen alsof je de 3 punten tegen Groningen al binnen hebt. Want ook al heb je een groot overwicht in een wedstrijd, dan kun je uiteindelijk toch nog te weinig krijgen. En men moet gewoon niet doen alsof de punten al uit de Euroborg zijn gestolen, want het wordt nog een hele klus.
Staat in goed contrast met je reacties. Gaat eerst maar is winnen van vitesse!!!!!!quote:
Heeft niks met een neus te maken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Druppel het volgende:
[..]
WTF een neus met zo'n reactie. Jullie waren al voor de competitie begon kampioen hoor. (over groot spraak gesproken)
Ajakkes is inderdaad geen topclub... Dude, jullie staan 5e! Tief nou maar weer lekker op naar dat jodentopic waar je thuishoort en laat ons lekker met rust joh, jankneusquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Heeft niks met een neus te maken.
Iedere topclub wordt kampioen, iedere subtopper wordt 4e, iedere middenmotor haalt Europees en iedere degradatiecandidaat eindigt 12e...![]()
Woow, de praatjes hoor, nu Utrecht eindelijk eens de doelstelling behaald. En ik jank niet want 5e of 4e, beiden superslecht. Men moet zich gewoon niet te snel rijk rekenen als er nog een moeilijke beslissende wedstrijd aankomt. Nou, tot zover mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ajakkes is inderdaad geen topclub... Dude, jullie staan 5e! Tief nou maar weer lekker op naar dat jodentopic waar je thuishoort en laat ons lekker met rust joh, jankneus![]()
Prima reactie toch, een realistische Ajacied. Een beetje twijfel voor de komende wedstrijd is wel op z'n plaats. De situatie van Ajax erbij halen is niet zo relevant.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Druppel het volgende:
[..]
WTF een neus met zo'n reactie. [enz]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prima reactie toch, een realistische Ajacied. Een beetje twijfel voor de komende wedstrijd is wel op z'n plaats. De situatie van Ajax erbij halen is niet zo relevant.
Een erg realistische "ajacied" hoor. Welke twijfels?quote:
Het gaat dooienquote:Dinsdag 11 april en woensdag 12 april 2006
Minder zonnig, vanavond en vannacht regen
Het wordt minder zonnig en later in de middag bereikt een regenzone het westen van ons land en breidt zich vanavond en een groot deel van de nacht tot over het hele land uit. De temperatuur ligt rond 10 graden.
De zuidwestenwind neemt toe tot matig, kracht 4, aan zee tot krachtig, 6, later mogelijk tot hard, 7.
Woensdagnacht wordt het in het westen geleidelijk droog, in het oosten gebeurt dat later in de ochtend. Door alle bewolking is het 's nachts met 6 graden niet zo koud als de voorgaande nachten.
Woensdag overdag schijnt regelmatig de zon en vooral in het noorden en oosten kan nog een bui voorkomen. Bij een matige, aan de kust vrij krachtige westelijke wind wordt het 's middags een graad of 11.
dinsdag 11 april 2006 13.41 uur
Jezus dat Ajax naar plek 4 is effe een geintje tussendoor omdat Ajax won en Utrecht niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:40 schreef Druppel het volgende:
[..]
[..]
Een erg realistische "ajacied" hoor. Welke twijfels?
Haha, dat zou een idee zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:05 schreef zatoichi het volgende:
Precies woensdag weten we meer... voor de zekerheid maar even dit topic volgooien zodat we weer een nieuwe titel beschikbaar hebben?
Precies.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
het is simpel: Utrecht heeft nog niet gewonnen van Groningen, maar Ajax heeft zeker ook nog niet gewonnen van Vitesse. Pas woensdagavond weten we meer...
het belangrijkste is gewoon om bij de eerste vijf te eindigen. Een gelijkspelletje zou dan ook al goed zijn. Het is natuurlijk lekker om boven Ajax te eindigen, maar wat mij betreft is bij de eerste vijf eindigen belangrijkerquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Precies.
Als Utrecht wint in Euroborg mag je het me inwrijven.![]()
Als Utrecht wint als Ajax gelijkspeelt, is Ajax zeker van de eerste 5. Dus wat mij betreft mogen jullie best 3 punten stelen bij Groningen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
het belangrijkste is gewoon om bij de eerste vijf te eindigen. Een gelijkspelletje zou dan ook al goed zijn. Het is natuurlijk lekker om boven Ajax te eindigen, maar wat mij betreft is bij de eerste vijf eindigen belangrijker
-edit-quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
het belangrijkste is gewoon om bij de eerste vijf te eindigen. Een gelijkspelletje zou dan ook al goed zijn. Het is natuurlijk lekker om boven Ajax te eindigen, maar wat mij betreft is bij de eerste vijf eindigen belangrijker
Kunt u het nog een keer herhalen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef thaduck het volgende:
!! ATTENTIE !!
Denken jullie er aan dat jullie tot en met a.s. donderdag 13 april hebben om een kaartje te kopen voor de eerste thuiswedstrijd in de playoffs? Aangezien zeker is dat we bij de 1e 9 eindigen is de voorverkoop gisteren begonnen!
Prijzen zijn de normale prijzen - 25% korting voor seizoenkaarthouders!
Einde medeling
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef thaduck het volgende:
!! ATTENTIE !!
Denken jullie er aan dat jullie tot en met a.s. donderdag 13 april hebben om een kaartje te kopen voor de eerste thuiswedstrijd in de playoffs? Aangezien zeker is dat we bij de 1e 9 eindigen is de voorverkoop gisteren begonnen!
Prijzen zijn de normale prijzen - 25% korting voor seizoenkaarthouders!
Einde medeling
Ik hoef mn eigen plaats niet , gewoon bunnikside maar weet niet of ik donderdag al kaartje kan kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Als je je eigen plaats terugkoopt welGeen idee? Bel de FC effe zou ik zeggen!
Alsjeblieft niet zeg die Boukhariquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef Eilanden het volgende:
FC Utrecht heeft nadrukkelijke belangstelling voor Nourdin Boukhari, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Ajacied zou de opvolger van de naar de VS vertrekkende Dave van den Bergh moeten worden.
Boukhari's contract wordt door Ajax niet verlengd, zodoende is hij aan het eind van het seizoen transfervrij. Of Boukhari naar de Domstad wil is nog maar de vraag. Hij heeft namelijk aangegeven naar het buitenland of naar een topclub in Nederland te vertrekken.
Ook AZ is geïnteresseerd in de diensten van de Rotterdammers. De kans dat Boukhari naar AZ vertrekt is aanzienlijk groter, omdat AZ als een potentiële topclub word beschouwd. De aanvallende middenvelder maakte afgelopen zondag nog de winnende treffer tegen de Alkmaarders.
FC Utrecht-trainer Foeke Booy wilde niet reageren op de geruchten. "Alleen de competitie telt nu. Natuurlijk zijn we bezig met volgend seizoen, maar dat heeft nu even geen prioriteit. Alles staat tijdelijk op een laag pitje. Het behalen van de 'grote' play offs is belangrijker. Daar moet alles voor wijken."
De kans dat Jeffrey Leiwakabessy naar FC Utrecht komt is groter geworden. De vleugelverdediger heeft namelijk aangegeven dat hij vertrekt bij NEC. Bij FC Utrecht zou hij de opvolger moeten worden van de waarschijnlijk vertrekkende Edson Braafheid.
Ik weet het niet soms heb ik het idee laat maar komen. En aan de andere kant ook het gevoel doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg die Boukhari![]()
Jammer dan, geen Boukhari in Utrecht aub.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Nourdin zelf wil graag de grens over, maar het zou best wat voor FC Utrecht zijn hoor, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |