Als Utrecht wint als Ajax gelijkspeelt, is Ajax zeker van de eerste 5. Dus wat mij betreft mogen jullie best 3 punten stelen bij Groningen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
het belangrijkste is gewoon om bij de eerste vijf te eindigen. Een gelijkspelletje zou dan ook al goed zijn. Het is natuurlijk lekker om boven Ajax te eindigen, maar wat mij betreft is bij de eerste vijf eindigen belangrijker
-edit-quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
het belangrijkste is gewoon om bij de eerste vijf te eindigen. Een gelijkspelletje zou dan ook al goed zijn. Het is natuurlijk lekker om boven Ajax te eindigen, maar wat mij betreft is bij de eerste vijf eindigen belangrijker
Kunt u het nog een keer herhalen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef thaduck het volgende:
!! ATTENTIE !!
Denken jullie er aan dat jullie tot en met a.s. donderdag 13 april hebben om een kaartje te kopen voor de eerste thuiswedstrijd in de playoffs? Aangezien zeker is dat we bij de 1e 9 eindigen is de voorverkoop gisteren begonnen!
Prijzen zijn de normale prijzen - 25% korting voor seizoenkaarthouders!
Einde medeling
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef thaduck het volgende:
!! ATTENTIE !!
Denken jullie er aan dat jullie tot en met a.s. donderdag 13 april hebben om een kaartje te kopen voor de eerste thuiswedstrijd in de playoffs? Aangezien zeker is dat we bij de 1e 9 eindigen is de voorverkoop gisteren begonnen!
Prijzen zijn de normale prijzen - 25% korting voor seizoenkaarthouders!
Einde medeling
Ik hoef mn eigen plaats niet , gewoon bunnikside maar weet niet of ik donderdag al kaartje kan kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Als je je eigen plaats terugkoopt welGeen idee? Bel de FC effe zou ik zeggen!
Alsjeblieft niet zeg die Boukhariquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef Eilanden het volgende:
FC Utrecht heeft nadrukkelijke belangstelling voor Nourdin Boukhari, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Ajacied zou de opvolger van de naar de VS vertrekkende Dave van den Bergh moeten worden.
Boukhari's contract wordt door Ajax niet verlengd, zodoende is hij aan het eind van het seizoen transfervrij. Of Boukhari naar de Domstad wil is nog maar de vraag. Hij heeft namelijk aangegeven naar het buitenland of naar een topclub in Nederland te vertrekken.
Ook AZ is geïnteresseerd in de diensten van de Rotterdammers. De kans dat Boukhari naar AZ vertrekt is aanzienlijk groter, omdat AZ als een potentiële topclub word beschouwd. De aanvallende middenvelder maakte afgelopen zondag nog de winnende treffer tegen de Alkmaarders.
FC Utrecht-trainer Foeke Booy wilde niet reageren op de geruchten. "Alleen de competitie telt nu. Natuurlijk zijn we bezig met volgend seizoen, maar dat heeft nu even geen prioriteit. Alles staat tijdelijk op een laag pitje. Het behalen van de 'grote' play offs is belangrijker. Daar moet alles voor wijken."
De kans dat Jeffrey Leiwakabessy naar FC Utrecht komt is groter geworden. De vleugelverdediger heeft namelijk aangegeven dat hij vertrekt bij NEC. Bij FC Utrecht zou hij de opvolger moeten worden van de waarschijnlijk vertrekkende Edson Braafheid.
Ik weet het niet soms heb ik het idee laat maar komen. En aan de andere kant ook het gevoel doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg die Boukhari![]()
Jammer dan, geen Boukhari in Utrecht aub.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Nourdin zelf wil graag de grens over, maar het zou best wat voor FC Utrecht zijn hoor, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |