Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je rankingquote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef Tobbes het volgende:
Ik won er gister 8 op rij.
ik kon wel relaxed tegen je spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je ranking
ja we waren met z'n 2-en..quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef Tobbes het volgende:
Henkmanz zal zich wel vervelen in dat andere topic
voeg mij maar toe: PieAirquote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
jpg97 , voeg me ook keer toe aan je list.
kunnen we keer pes5-en..
tobbes jij hebt een gewone xbox he? Jij ook jpg?
donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mij
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
had het al ge-editquote:Op maandag 27 maart 2006 22:17 schreef Tobbes het volgende:
welk team taart?
Donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mij
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
kwam ik achter, dan doe ik de mijne ook van me kop af, kreeg al pijn aan me hoor..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:00 schreef twi het volgende:
Geen voice vanavond, ben m'n communicator kwijt
mja ik kreeg tijdens onze laatste wedstrijd, allemaal wazige a3, en a1 langs me spelers.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:30 schreef twi het volgende:
Haha, ja dat vergeet ik nogal eens, 30 seconden later
Ik was pleite omdat ik een raar probleem had met m'n camera, de view was niet meer wide maar gewoon normaal. Hopelijk is dat na een reset anders. In de SP stond 'ie nog wel gewoon goed.
die laatste wedstrijdquote:
Mja dat was ook zo iets wazigs..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:18 schreef twi het volgende:
Ja je maakt regelmatig mooie goals.
En wat te denken van die wedstrijd met Ajax - SCUM? Die Ryan Giggs schiet die bal met 200km/h tegen de keeper aan, die blijft staan maar stapt achter de lijn en die bal blijft op borsthoogte hangen in de lucht. WTF![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef Tobbes het volgende:
ik own jpg op t moment.
ik dacht dat jij had gewonnen van me?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat eerste potje PWnde ik jou zwaar ( 3-0 ) daarna won jij nipt ( 0-1 ) daarna won ik oververdient met ( 5-3 )![]()
En dat laatste potje had ik een black-out ( 1-4 )
Tegen Nick liep het niet lekker bij mij en Nick speelde goed
Vanavond weer?
zie dit maar als de oefenwedstrijden voor de competitie
Gozer, ik heb je na een tijdje wel op [mute] gezetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Twi speelt naar ja. Zeker als je er niet op kunt anticiperen.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gozer, ik heb je na een tijdje wel op [mute] gezet
nee hij was de 7equote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef jpg97 het volgende:
Nou met Maxx erbij hebben we er 8!!
gaan we los of gaan we los
Kun je niet ff een overzichtje plaatsen wie met welk team al meespeelt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Mailtje van HomerJ heb ik niet binnen, die van jpg wel. Iemand anders had echter geloof ik al Barcelona gekozen, dus voorlopig zet ik je 2e keuze neer, Olympique Lyon. Moet je even onderling regelen met Tobbes anders, mocht je dat nog willen veranderen.
/edit: Nu wel HomerJ binnen
Niks daarvan, gewoon eerlijk loten net als de PES4 FOK! competitie toen er door de UEFA werd geloot..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef twi het volgende:
Je mag nog wgewoon wisselen, natuurlijkTotdat je je eerste wedstrijd heb gespeeld. En volgens 't programma is die vermoedelijk tegen mij
Nee, 1 grote poulequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 pouls van 4? daarna kwart finales? en zo door?
maak een hotmail aan? of gaat dat ook niet ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef HomerJ het volgende:
Als we echt niemand kunnen vinden voor die 8e plek weet ik nog wel iemand maar die heeft alleen Gmail adres dus kan zich hier niet regristreren
weer verloren?quote:
We hebben het hier over voetbal ja!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef Tobbes het volgende:
IK KRIJG M ER NIET IN
Ja, ik wilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef Tobbes het volgende:
Is dat een 'ja, ik wil'
Landenteams vs. Clubteams is zo kansloosquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met AC Milan trouwens, omdat Argentinie niet mag..
Hmm, het lijkt mij juist minder, om met 2 dezelfde teams te spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef twi het volgende:
Mmmm daar zeg je wel wat eigenlijk, ik zit dat berichtje van jpg nu ook, dat 'ie waarschijnlijk voor Milan zou kiezen na een paar potjes oefenen vanavond. Hem is natuurlijk ook Barca al door de neus geboord.
Ik moet zeggen dat ik wel graag allemaal verschillende teams zie in de competitie, maar voor jpg (en Daggla in dit geval, omdat eigenlijk alle goede teams al waren bezet) zouden we best een uitzondering kunnen maken. Mocht jpg Milan en/of Barca willen, mag dat wat mij betreft dan wel.
Zouden we toch de competitie met alle verschillende teams kunnen afwerken, zijn ook Inter en Chelsea nog gelijkwaardige mogelijkheden natuurlijk.
Onderschat Sunrise niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt mij juist minder, om met 2 dezelfde teams te spelen.
1 kwa niet orgineel.
2 is misschien lastig met resultaten
Ik weet dat ik een vrij leuk schema heb
ronde 2 en 3 worden nu al lastig ! ronde 6 ook.
Heb er zeker zin in ! bedankt voor de opzet bartje![]()
![]()
Ik onderschat niemand, maar ik weet van 3 man, hoe ze een beetje spelenquote:
hehe ik ga in de lijst zeker verandering brengenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef Tobbes het volgende:
Ik denk:
1. Twi
2. Sunrise
3. Tobbes
4. JPG97
5. Taart
6. Nick_GizMo
Daggla en Maxx NL heb ik geen idee van.
jpg maakt geen schijn van kans. Speelt af en toe erg goed, maar soms ook ronduit waardeloos. Zelfde geld voor mij. Alleen jpg is ietsje beter denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:18 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Sunrise, jpg en Maxx gaan strijden om de eerste plek.
Of eigenlijk denk ik gewoon dat iedereen in deze competitie aan elkaar gewaagd is. Iedereen kan van elkaar winnen. Alleen Sunrise heb ik nog niet tegen gespeeld geloof ik.
Nee, Tobbes z'n kont werd geschopt door mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:44 schreef twi het volgende:
Tobbes was zomaar weg? Klopt dat?
en door mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, Tobbes z'n kont werd geschopt door mij![]()
Dat is wel erg lame hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat een kutavond.
En ja ik ging halverwege weg, want jpg nodigde me uit en ik was Ajax een beetje zat
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:29 schreef twi het volgende:
Ik ga Chelsea botvieren op Tobbes
Ik begin echt last te krijgen van de camerapositie die op Live regelmatig op Normal staat in plaats van WideZo kan ik echt niet spelen
Hopelijk werkt 't nu wel.
Dat heb ik gisteren gedaan ( ik was aan het "testen" )quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagt
Quitten moet echt verboden zijn, totaal respectloos tegen je tegenstander
En Daggla, waar slaat dit op:(kreeg ik in me mail)
Er is zojuist via de website een uitslag ingevoerd voor de wedstrijd tussen Dr. Daggla en HomerJ, uitslag 0-12. Klopt deze score, geef dit dan aan op de volgende URL: http://localhost/fokpes/goedkeuren.php?wedstrijdid=1
Geen idee, ik kreeg um ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagt
En Daggla, waar slaat dit op:(kreeg ik in me mail)
Er is zojuist via de website een uitslag ingevoerd voor de wedstrijd tussen Dr. Daggla en HomerJ, uitslag 0-12. Klopt deze score, geef dit dan aan op de volgende URL: http://localhost/fokpes/goedkeuren.php?wedstrijdid=1
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
Dan moet ie de rest van de medespelers een frikandel speciaal sturen ( wel vers )quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat gebeurt er tijdens de competitie als iemand quit?
Ja, en een 3-0 nederlaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan moet ie de rest van de medespelers een frikandel speciaal sturen ( wel vers )
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan ( ik was aan het "testen" )
Hoef jij nooit naar school ofzo?quote:
Ja erg puik. Normaal speel ik met headset. Alleen het was laat en iedereen sliep. En om dan clubliederen te gaan zingenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ik zag dat tobbes geluid had, zet me headset aan, ik praat, hoor niks terug
maar tobbes die goal van C.Ronaldo, zat er lekker in he![]()
Ik dacht dit weekendquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:07 schreef jpg97 het volgende:
Nou, Inter is wel een lekker ploeg. Ik moet de opstelling nog wel ff tweaken maar wat een bankzitters hebben ze daar
Wanneer gaan we beginnen?
goed hoop ik?quote:
Had ik nou tegen jou ook met Olympique Lyon gespeeld?quote:
Ik hou subfora graag gescheidenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:00 schreef jpg97 het volgende:
en na je tentamen ga je masturberen in een bus ?![]()
ja, die gebruik ik nadat ik mijn originele XL controller kapot heb gegooidquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:01 schreef jpg97 het volgende:
Oh heb jij zo'n groene logitech controller?
Ik gebruik trouwens ook geen headset, want ik speel met een PS2 controller
Ja maar wat nou als de internetverbinding nou uitvalt ofzo ( stel ik sta met 4-0 voor tegen Tobbes en mijn router gaat out ).. Dan kun je toch wel in overleg de wedstrijd overdoen en niet meteen 3 punten in mindering krijgen, terwijl je juist dik aan het winnen bent.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef twi het volgende:Er wordt al aardig misbruik gemaakt van de site
Die 0-12 blijft niet staan bij de echte update
Hoop ik
Maar nu afblijven, kinders
Quitten wordt gewoon 3 punten in mindering voor degene die quit. Gebeurt het nog een keer, lig je uit de competitie.
waarom doe jij niet mee?quote:
Omdat ik alleen PES 4 heb.quote:
Ja inderdaad, voor die 29 e'tjes....quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef BGN het volgende:
Mooi geregeld gasten. Deze week krijgt Real meteen al de clash met het Barcelona van Tobbes voor de kiezen.
dan moet ie toch ook een xbox en xbox live hebben ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, voor die 29 e'tjes....
Maar is er vanavond nog iemand op wie ik mijn skilzz met inter kan botvieren?
dat heeft tie ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan moet ie toch ook een xbox en xbox live hebben ?
neh anders had je wel die xb360 gekocht + 40 " beeldschermquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef peristilius het volgende:
Hey, denken jullie dat ik geld te veel heb ofzo.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef jpg97 het volgende:
WTF?
Die HomerJ ( Maxx NL ) staat gewoon 1e op peslive
Ik wil niet verliezen![]()
![]()
bron: http://www.peslive.nl/ladder/profile.php?name=Maxx%20NL
Weet je het zeker?quote:The player Maxx NL could not be found in the database.
Ja, dat is veel moeite, gaat zo prima. Mocht het uit de hand gaan lopen en mensen vijftig mailtjes per dag ontvangen, wil ik er best iets tegen gaan doen hoor, met een inlogsysteem of iets anders. Maar ik zie het al voor me dat mensen passwords vergeten, of geen zin hebben hun password op te zoeken en zo uitslagen pas gigantisch laat gaan goedkeuren. En dan moet ik weer passmailers gaan maken en pagina's waarbij ook weer gecontroleerd moet worden of de deelnemer in kwestie een wachtwoord heeft aangevraagd of ook zo'n "spammer", etc. etc.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef Tobbes het volgende:
En twi, is het veel moeite om een inlog deel te maken op die site. Zo kan elke Fokker die hier langsklikt en die link ziet gaan lopen flamen.
hoe laat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef jpg97 het volgende:
Taart, zullen wij zaterdagmiddag onze 1e wedstrijd spelen?
Okay dan ben ik wel wakkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef taart het volgende:
[..]
hoe laat?
ik ben vanaf 2 uur klaar met werk
oke. doen we eerst een paar oefenpotjes?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay dan ben ik wel wakker
Rond 15.30/16.00u?
dan is het league achtige er een beetje vanaf toch ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BGN het volgende:
Mag je dit weekend alletwee de wedstrijden al spelen?
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BGN het volgende:
Hoelaat wil jij spelen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BGN het volgende:
Uhm, mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag, begin v/d middag en zondag, eind van de middag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoelaat wil jij spelen?
moet de eerste ronde tegen je
Dit weekend wordt dan lastig. Maar misschien is het sowieso een beter idee ronde 2 in de loop van de week te doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef BGN het volgende:
[..]
Uhm, mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag, begin v/d middag en zondag, eind van de middag.
En dat geldt meteen ook voor Tobbes.
Is goed hoor, laten we dan stellen dat de "officiële" wedstrijd om 17.30 is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef taart het volgende:
[..]
oke. doen we eerst een paar oefenpotjes?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Is goed hoor, laten we dan stellen dat de "officiële" wedstrijd om 17.30 is?
( ik moet 's avonds naar RUSH dus ik kan 's avonds niet helaas )
Hey, ik zag dit nu pas...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
jpg maakt geen schijn van kans. Speelt af en toe erg goed, maar soms ook ronduit waardeloos. Zelfde geld voor mij. Alleen jpg is ietsje beter denk ik.
Bij jou is het echt de ene keer 5-0 en de andere keer 0-5. Maar wees maar niet bang. Als ik blijf spelen zoals ik de laatste week doe wordt het 5-0 voor jouquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hey, ik zag dit nu pas...
Ik heb me natuurlijk in de underdog positie gewrongen, dus dat werkt alleen maar in mijn voordeel
Ik merk ook dat ik misschien tóch maar beter met de xbox controller kan spelen, want de ps2 controller reageert niet altijd even snel ( of dat ligt aan het verloop stukje ).
Straks maar eens met de xbox controller spelen ( al zit die zwarte knop echt k*t gepositioneerd )
Dat wordt zondag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef HomerJ het volgende:
Daggla, wanneer kan je?
Ik kan vrijdagavond, Zaterdag vroeg in de avond
Zondag hele dag.
Ik speel het liefst in het weekend![]()
wordt nog spannend dan.. ik ben ook überschlecht de laatste tijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Bij jou is het echt de ene keer 5-0 en de andere keer 0-5. Maar wees maar niet bang. Als ik blijf spelen zoals ik de laatste week doe wordt het 5-0 voor jou
Hmm, als je ff precies een tijd neer zetquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef BGN het volgende:
[..]
Uhm, mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag, begin v/d middag en zondag, eind van de middag.
En dat geldt meteen ook voor Tobbes.
Uhm Injuries gewoon aan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja, wat denken jullie van de volgende instellingen:
Time: 10 minutes
Condition: Normal
injuries: No
extra time: No
Penalties: No
vergeet ik nog iets?
Zondag om 3 uur?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, als je ff precies een tijd neer zet
zondag kan ik gewoon na 2 uur altijd(onder voorbehoud, moet werken op zondag
)
zaterdag kan ik na 2 uur ook
Zondag 14:00 dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat wordt zondag.
Vrijdag/zaterdag ben ik bezet.
Ik probeer het oke?quote:
Ja hoor, ik zal in de loop van de ochtend m'n Xbox wel aan zetten, zie ik je vanzelf wel verschijnen. Maar met hoe vaak we samen spelen moet dat deze week geen probleem zijn denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef Tobbes het volgende:
Twi, kun jij zaterdag laat in de ochtend/vroeg in de middag? De rest van het weekend kan ik niet.
mja ik merkte het ook..quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:57 schreef Tobbes het volgende:
lag
Wat is er met me??quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
En voor Nick-Gizmo geldt ongeveer hetzelfde denk ik.
jij brak snel door via de zijkanten, daar had ik wat moeite meequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:22 schreef Tobbes het volgende:
Leuke wedstrijd Daggla. taart. Jammer dat ik zo snel met 1-0 voorkwam, daardoor was het al gespeeld. Maar je hebt een aangename speelstijl.
hey wordt eens wakker, ik stuur jou al 10x een invitequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef Tobbes het volgende:
Ja dope is dat
En dan heel lame gaan overspelen in je verdediging en tijd gaan rekken als je voorstaat.
dat deed jij ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef Tobbes het volgende:
Ja dope is dat
En dan heel lame gaan overspelen in je verdediging en tijd gaan rekken als je voorstaat.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:01 schreef taart het volgende:
men ik verlies steeds meer
beloofd wat voor morgen
Volgens mij bij een bepaald punten aantal. Je moet dan wel spelen met "point exchange" aan en winnen natuurlijk. Als je van hoger geklasseerden wint, krijg je natuurlijk meer punten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:05 schreef taart het volgende:
Wanneer stijg je eigenlijk in divisie?
alleen de eerste zin wou ik wetenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Volgens mij bij een bepaald punten aantal. Je moet dan wel spelen met "point exchange" aan en winnen natuurlijk. Als je van hoger geklasseerden wint, krijg je natuurlijk meer punten.
Verlies je echter van lager geklasseerden dan verlies je ook meer punten.
Zelfs een gelijk spelletje tegen een lager geklasseerde tegenstander kost je punten
zondagmiddag kan ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef HomerJ het volgende:
We spelen toch 2 per week, dus mag ik alvast de wedstrijd van speelronde 2 dit weekend spelen?
Zo ja, Taart wanneer kan je dit weekend? Ik kan alleen Zaterdag voor 5 uur niet
Uiteraard, desnoods speel je eerst 2 dan 1, als het beter uit komtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef HomerJ het volgende:
We spelen toch 2 per week, dus mag ik alvast de wedstrijd van speelronde 2 dit weekend spelen?
Haha ik had ook niet het gevoel alsof ik sterker was ofzo, maar god zij dank vloog de tijd wel erg snel voorbij. Wie voert 'm in op de site?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:12 schreef Tobbes het volgende:
3-2.
Die eerste was een cadeautje. Maar niet bedoeld
Zonde, voor mijn gevoel had het anders kunnen lopen.
Die ene bal die op de lijn afrolde
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | 2 - 3 Giuly 1' Charisteas 4' Ronaldinho 11' Charisteas 33' Sneijder 38' Geel: De Jong 6 Total shots on goal 5 6 Shots on target 3 0 Penalties 0 1 Free kicks 4 2 Corners 1 4 Fouls 1 0 Offsides 0 0 Yellow 1 0 Red 0 46 Possession (%) 54 |
Ik heb er al 1 ja, heb proberen in te voeren, server kan niet gevonden wordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:21 schreef twi het volgende:
Nick-Gizmo, als je straks een hoop mailtjes krijgt met uitslagen, is dat om te testenOp de een of andere manier is 'ie kaput
Onze uitslag is al wel verwerkt, handmatig, Tobbes.
quote:1. twi 1 1 0 0 3-2 (+1) 3
2. BGN 0 0 0 0 0-0 (0) 0
3. Dr. Daggla 0 0 0 0 0-0 (0) 0
4. HomerJ 0 0 0 0 0-0 (0) 0
5. jpg97 0 0 0 0 0-0 (0) 0
6. Nick-GizMo 0 0 0 0 0-0 (0) 0
7. taart 0 0 0 0 0-0 (0) 0
8. Tobbes 1 0 0 1 2-3 (-1) 0
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:26 schreef twi het volgende:
Dat is raar, aangezien ik van jou mailtjes terug krijg, delivery status failureOp de een of andere manier verstuurt het mailtje de eerste keer een foute URL.
Oh wat een domme foutHij verwijst nog steeds naar m'n localhost testserver
ow fuck, heb wel goedkeuren gedaan :/quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Het is weer gemaakt
Mocht je alsnog problemen ondervinden, stuur me een mailtje of zet 't hier neer.
En Nick, die uitslag van 10-10 niet goedkeuren he?Lijkt me trouwens een vrij slim plan om onze wedstrijd pas te spelen wanneer er wat meer mensen een potje hebben gevoetbald
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef jpg97 het volgende:
taart, dat was een oefenpotje?
dit keer had ik geen lagquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:43 schreef jpg97 het volgende:
1-1
ligt het aan mij of is er de laatste tijd veel lag?
ah ok, spannende potquote:
ja die bal in de 89e minuut op de paalquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ah ok, spannende pot
ff kijken wie next is
mijn vrije trap van adriano :xquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:49 schreef taart het volgende:
[..]
ja die bal in de 89e minuut op de paal
buffon kan hem wel aanquote:
als het goed is heb je een email gehad met een linkje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef taart het volgende:
[..]
buffon kan hem wel aan![]()
waar kun je bevestigen? de wedstrijd is al uit het programma gehaald..
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
als het goed is heb je een email gehad met een linkje.
Te vroeg, ik moet zo de deur uit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:27 schreef HomerJ het volgende:
Programma voor morgen:
14:00 AC Milan (Dr. Daggla) - (Max NL) Arsenal
14:30 Juventus (Taart) - (Max NL) Arsenal
Hopen dat Daggla dit nog leest![]()
Ik ben net pas thuis van werken..quote:Op zondag 2 april 2006 13:48 schreef BGN het volgende:
Hoe laat wil je Nick-Gizmo?
Het is nu bijna 4 uur,quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef BGN het volgende:
[..]
Ok. Zeg het maar dan. Ik kan de hele avond nog
Ik ga nu alvast online, ff intrainenquote:
Ja, prima.quote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef HomerJ het volgende:
Daggla, zullen we half 9 doen? Na De Wedstrijden
de uitslag was 2-1 voor BGNquote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef twi het volgende:
En wat was die uitslag?
Nick, zullen wij afspreken dat wanneer we elkaar online zien, we een invite sturen voor PES5 en dat onze eerste wedstrijd die we spelen dan voor de competitie is? Voor 't echie dus
Is goed, wil je dat vandaag al doen?quote:Op zondag 2 april 2006 17:43 schreef twi het volgende:
Voor de wedstrijd dan, want tijdens de wedstrijd hou ik 'm effe uit. Spelen en praten gaat bij mij niet zo goed tegelijk
Still waiting...quote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef HomerJ het volgende:
Daggla, zullen we half 9 doen? Na De Wedstrijden
Dude, ik heb allerlei shit moeten doen om zolaat hier te kunnen zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef HomerJ het volgende:
Jah, ik heb problemen met op Live! te komen.
De ene keer connect hij op het dashboard wel, dan doe ik PES 5 erin, zegt hij: "Xbox Live not found" Ga ik weer terug naar Dashboard, doet hij het wel en PES 5 ook en dan valt hij uit.
Ik blijf nog even proberen anders moeten we het verzetten, sorry
Niet zo gek als je keer op keer door lag heel knullig de bal over de zijlijn loopt..quote:Op zondag 2 april 2006 21:15 schreef HomerJ het volgende:
erg moeilijk te bespelen, maar aanvallend heb je geen aansluiting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |