Ja, ik wilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef Tobbes het volgende:
Is dat een 'ja, ik wil'
Landenteams vs. Clubteams is zo kansloosquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met AC Milan trouwens, omdat Argentinie niet mag..
Hmm, het lijkt mij juist minder, om met 2 dezelfde teams te spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef twi het volgende:
Mmmm daar zeg je wel wat eigenlijk, ik zit dat berichtje van jpg nu ook, dat 'ie waarschijnlijk voor Milan zou kiezen na een paar potjes oefenen vanavond. Hem is natuurlijk ook Barca al door de neus geboord.
Ik moet zeggen dat ik wel graag allemaal verschillende teams zie in de competitie, maar voor jpg (en Daggla in dit geval, omdat eigenlijk alle goede teams al waren bezet) zouden we best een uitzondering kunnen maken. Mocht jpg Milan en/of Barca willen, mag dat wat mij betreft dan wel.
Zouden we toch de competitie met alle verschillende teams kunnen afwerken, zijn ook Inter en Chelsea nog gelijkwaardige mogelijkheden natuurlijk.
Onderschat Sunrise niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt mij juist minder, om met 2 dezelfde teams te spelen.
1 kwa niet orgineel.
2 is misschien lastig met resultaten
Ik weet dat ik een vrij leuk schema heb
ronde 2 en 3 worden nu al lastig ! ronde 6 ook.
Heb er zeker zin in ! bedankt voor de opzet bartje![]()
![]()
Ik onderschat niemand, maar ik weet van 3 man, hoe ze een beetje spelenquote:
hehe ik ga in de lijst zeker verandering brengenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef Tobbes het volgende:
Ik denk:
1. Twi
2. Sunrise
3. Tobbes
4. JPG97
5. Taart
6. Nick_GizMo
Daggla en Maxx NL heb ik geen idee van.
jpg maakt geen schijn van kans. Speelt af en toe erg goed, maar soms ook ronduit waardeloos. Zelfde geld voor mij. Alleen jpg is ietsje beter denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:18 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Sunrise, jpg en Maxx gaan strijden om de eerste plek.
Of eigenlijk denk ik gewoon dat iedereen in deze competitie aan elkaar gewaagd is. Iedereen kan van elkaar winnen. Alleen Sunrise heb ik nog niet tegen gespeeld geloof ik.
Nee, Tobbes z'n kont werd geschopt door mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:44 schreef twi het volgende:
Tobbes was zomaar weg? Klopt dat?
en door mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, Tobbes z'n kont werd geschopt door mij![]()
Dat is wel erg lame hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat een kutavond.
En ja ik ging halverwege weg, want jpg nodigde me uit en ik was Ajax een beetje zat
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:29 schreef twi het volgende:
Ik ga Chelsea botvieren op Tobbes
Ik begin echt last te krijgen van de camerapositie die op Live regelmatig op Normal staat in plaats van WideZo kan ik echt niet spelen
Hopelijk werkt 't nu wel.
Dat heb ik gisteren gedaan ( ik was aan het "testen" )quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagt
Quitten moet echt verboden zijn, totaal respectloos tegen je tegenstander
En Daggla, waar slaat dit op:(kreeg ik in me mail)
Er is zojuist via de website een uitslag ingevoerd voor de wedstrijd tussen Dr. Daggla en HomerJ, uitslag 0-12. Klopt deze score, geef dit dan aan op de volgende URL: http://localhost/fokpes/goedkeuren.php?wedstrijdid=1
Geen idee, ik kreeg um ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagt
En Daggla, waar slaat dit op:(kreeg ik in me mail)
Er is zojuist via de website een uitslag ingevoerd voor de wedstrijd tussen Dr. Daggla en HomerJ, uitslag 0-12. Klopt deze score, geef dit dan aan op de volgende URL: http://localhost/fokpes/goedkeuren.php?wedstrijdid=1
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
Dan moet ie de rest van de medespelers een frikandel speciaal sturen ( wel vers )quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat gebeurt er tijdens de competitie als iemand quit?
Ja, en een 3-0 nederlaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan moet ie de rest van de medespelers een frikandel speciaal sturen ( wel vers )
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan ( ik was aan het "testen" )
Hoef jij nooit naar school ofzo?quote:
Ja erg puik. Normaal speel ik met headset. Alleen het was laat en iedereen sliep. En om dan clubliederen te gaan zingenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ik zag dat tobbes geluid had, zet me headset aan, ik praat, hoor niks terug
maar tobbes die goal van C.Ronaldo, zat er lekker in he![]()
Ik dacht dit weekendquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:07 schreef jpg97 het volgende:
Nou, Inter is wel een lekker ploeg. Ik moet de opstelling nog wel ff tweaken maar wat een bankzitters hebben ze daar
Wanneer gaan we beginnen?
goed hoop ik?quote:
Had ik nou tegen jou ook met Olympique Lyon gespeeld?quote:
Ik hou subfora graag gescheidenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:00 schreef jpg97 het volgende:
en na je tentamen ga je masturberen in een bus ?![]()
ja, die gebruik ik nadat ik mijn originele XL controller kapot heb gegooidquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:01 schreef jpg97 het volgende:
Oh heb jij zo'n groene logitech controller?
Ik gebruik trouwens ook geen headset, want ik speel met een PS2 controller
Ja maar wat nou als de internetverbinding nou uitvalt ofzo ( stel ik sta met 4-0 voor tegen Tobbes en mijn router gaat out ).. Dan kun je toch wel in overleg de wedstrijd overdoen en niet meteen 3 punten in mindering krijgen, terwijl je juist dik aan het winnen bent.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef twi het volgende:Er wordt al aardig misbruik gemaakt van de site
Die 0-12 blijft niet staan bij de echte update
Hoop ik
Maar nu afblijven, kinders
Quitten wordt gewoon 3 punten in mindering voor degene die quit. Gebeurt het nog een keer, lig je uit de competitie.
waarom doe jij niet mee?quote:
Omdat ik alleen PES 4 heb.quote:
Ja inderdaad, voor die 29 e'tjes....quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef BGN het volgende:
Mooi geregeld gasten. Deze week krijgt Real meteen al de clash met het Barcelona van Tobbes voor de kiezen.
dan moet ie toch ook een xbox en xbox live hebben ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, voor die 29 e'tjes....
Maar is er vanavond nog iemand op wie ik mijn skilzz met inter kan botvieren?
dat heeft tie ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan moet ie toch ook een xbox en xbox live hebben ?
neh anders had je wel die xb360 gekocht + 40 " beeldschermquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef peristilius het volgende:
Hey, denken jullie dat ik geld te veel heb ofzo.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef jpg97 het volgende:
WTF?
Die HomerJ ( Maxx NL ) staat gewoon 1e op peslive
Ik wil niet verliezen![]()
![]()
bron: http://www.peslive.nl/ladder/profile.php?name=Maxx%20NL
Weet je het zeker?quote:The player Maxx NL could not be found in the database.
Ja, dat is veel moeite, gaat zo prima. Mocht het uit de hand gaan lopen en mensen vijftig mailtjes per dag ontvangen, wil ik er best iets tegen gaan doen hoor, met een inlogsysteem of iets anders. Maar ik zie het al voor me dat mensen passwords vergeten, of geen zin hebben hun password op te zoeken en zo uitslagen pas gigantisch laat gaan goedkeuren. En dan moet ik weer passmailers gaan maken en pagina's waarbij ook weer gecontroleerd moet worden of de deelnemer in kwestie een wachtwoord heeft aangevraagd of ook zo'n "spammer", etc. etc.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef Tobbes het volgende:
En twi, is het veel moeite om een inlog deel te maken op die site. Zo kan elke Fokker die hier langsklikt en die link ziet gaan lopen flamen.
hoe laat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef jpg97 het volgende:
Taart, zullen wij zaterdagmiddag onze 1e wedstrijd spelen?
Okay dan ben ik wel wakkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef taart het volgende:
[..]
hoe laat?
ik ben vanaf 2 uur klaar met werk
oke. doen we eerst een paar oefenpotjes?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay dan ben ik wel wakker
Rond 15.30/16.00u?
dan is het league achtige er een beetje vanaf toch ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BGN het volgende:
Mag je dit weekend alletwee de wedstrijden al spelen?
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BGN het volgende:
Hoelaat wil jij spelen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef BGN het volgende:
Uhm, mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag, begin v/d middag en zondag, eind van de middag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoelaat wil jij spelen?
moet de eerste ronde tegen je
Dit weekend wordt dan lastig. Maar misschien is het sowieso een beter idee ronde 2 in de loop van de week te doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef BGN het volgende:
[..]
Uhm, mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag, begin v/d middag en zondag, eind van de middag.
En dat geldt meteen ook voor Tobbes.
Is goed hoor, laten we dan stellen dat de "officiėle" wedstrijd om 17.30 is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef taart het volgende:
[..]
oke. doen we eerst een paar oefenpotjes?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Is goed hoor, laten we dan stellen dat de "officiėle" wedstrijd om 17.30 is?
( ik moet 's avonds naar RUSH dus ik kan 's avonds niet helaas )
Hey, ik zag dit nu pas...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
jpg maakt geen schijn van kans. Speelt af en toe erg goed, maar soms ook ronduit waardeloos. Zelfde geld voor mij. Alleen jpg is ietsje beter denk ik.
Bij jou is het echt de ene keer 5-0 en de andere keer 0-5. Maar wees maar niet bang. Als ik blijf spelen zoals ik de laatste week doe wordt het 5-0 voor jouquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hey, ik zag dit nu pas...
Ik heb me natuurlijk in de underdog positie gewrongen, dus dat werkt alleen maar in mijn voordeel
Ik merk ook dat ik misschien tóch maar beter met de xbox controller kan spelen, want de ps2 controller reageert niet altijd even snel ( of dat ligt aan het verloop stukje ).
Straks maar eens met de xbox controller spelen ( al zit die zwarte knop echt k*t gepositioneerd )
Dat wordt zondag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef HomerJ het volgende:
Daggla, wanneer kan je?
Ik kan vrijdagavond, Zaterdag vroeg in de avond
Zondag hele dag.
Ik speel het liefst in het weekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |