Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je rankingquote:Op maandag 27 maart 2006 14:23 schreef Tobbes het volgende:
Ik won er gister 8 op rij.
ik kon wel relaxed tegen je spelenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik verloor er nu al 5 op rij ofzo... goed voor je ranking
ja we waren met z'n 2-en..quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef Tobbes het volgende:
Henkmanz zal zich wel vervelen in dat andere topic
voeg mij maar toe: PieAirquote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
jpg97 , voeg me ook keer toe aan je list.
kunnen we keer pes5-en..
tobbes jij hebt een gewone xbox he? Jij ook jpg?
donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mij
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
had het al ge-editquote:Op maandag 27 maart 2006 22:17 schreef Tobbes het volgende:
welk team taart?
Donequote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef twi het volgende:
Jij krijgt meestal wel les van mij
Maareh
Willen de 7 deelnemers even hun FOK!naam, gamertag, emailadres en het team waarmee ze willen gaan spelen toesturen naar:
[afbeelding]
Emailadres wordt niet op de site gezet, alleen gebruikt om te voorkomen dat jan en alleman de uitslagen kan invoeren via emailbevestiging.
kwam ik achter, dan doe ik de mijne ook van me kop af, kreeg al pijn aan me hoor..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:00 schreef twi het volgende:
Geen voice vanavond, ben m'n communicator kwijt
mja ik kreeg tijdens onze laatste wedstrijd, allemaal wazige a3, en a1 langs me spelers.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:30 schreef twi het volgende:
Haha, ja dat vergeet ik nogal eens, 30 seconden later
Ik was pleite omdat ik een raar probleem had met m'n camera, de view was niet meer wide maar gewoon normaal. Hopelijk is dat na een reset anders. In de SP stond 'ie nog wel gewoon goed.
die laatste wedstrijdquote:
Mja dat was ook zo iets wazigs..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:18 schreef twi het volgende:
Ja je maakt regelmatig mooie goals.
En wat te denken van die wedstrijd met Ajax - SCUM? Die Ryan Giggs schiet die bal met 200km/h tegen de keeper aan, die blijft staan maar stapt achter de lijn en die bal blijft op borsthoogte hangen in de lucht. WTF![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef Tobbes het volgende:
ik own jpg op t moment.
ik dacht dat jij had gewonnen van me?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat eerste potje PWnde ik jou zwaar ( 3-0 ) daarna won jij nipt ( 0-1 ) daarna won ik oververdient met ( 5-3 )![]()
En dat laatste potje had ik een black-out ( 1-4 )
Tegen Nick liep het niet lekker bij mij en Nick speelde goed
Vanavond weer?
zie dit maar als de oefenwedstrijden voor de competitie
Gozer, ik heb je na een tijdje wel op [mute] gezetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Twi speelt naar ja. Zeker als je er niet op kunt anticiperen.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gozer, ik heb je na een tijdje wel op [mute] gezet
nee hij was de 7equote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef jpg97 het volgende:
Nou met Maxx erbij hebben we er 8!!
gaan we los of gaan we los
Kun je niet ff een overzichtje plaatsen wie met welk team al meespeelt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Mailtje van HomerJ heb ik niet binnen, die van jpg wel. Iemand anders had echter geloof ik al Barcelona gekozen, dus voorlopig zet ik je 2e keuze neer, Olympique Lyon. Moet je even onderling regelen met Tobbes anders, mocht je dat nog willen veranderen.
/edit: Nu wel HomerJ binnen
Niks daarvan, gewoon eerlijk loten net als de PES4 FOK! competitie toen er door de UEFA werd geloot..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:55 schreef twi het volgende:
Je mag nog wgewoon wisselen, natuurlijkTotdat je je eerste wedstrijd heb gespeeld. En volgens 't programma is die vermoedelijk tegen mij
Nee, 1 grote poulequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 pouls van 4? daarna kwart finales? en zo door?
maak een hotmail aan? of gaat dat ook niet ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef HomerJ het volgende:
Als we echt niemand kunnen vinden voor die 8e plek weet ik nog wel iemand maar die heeft alleen Gmail adres dus kan zich hier niet regristreren
weer verloren?quote:
We hebben het hier over voetbal ja!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef Tobbes het volgende:
IK KRIJG M ER NIET IN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |