Ja, ik wilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef Tobbes het volgende:
Is dat een 'ja, ik wil'
Landenteams vs. Clubteams is zo kansloosquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met AC Milan trouwens, omdat Argentinie niet mag..
Hmm, het lijkt mij juist minder, om met 2 dezelfde teams te spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef twi het volgende:
Mmmm daar zeg je wel wat eigenlijk, ik zit dat berichtje van jpg nu ook, dat 'ie waarschijnlijk voor Milan zou kiezen na een paar potjes oefenen vanavond. Hem is natuurlijk ook Barca al door de neus geboord.
Ik moet zeggen dat ik wel graag allemaal verschillende teams zie in de competitie, maar voor jpg (en Daggla in dit geval, omdat eigenlijk alle goede teams al waren bezet) zouden we best een uitzondering kunnen maken. Mocht jpg Milan en/of Barca willen, mag dat wat mij betreft dan wel.
Zouden we toch de competitie met alle verschillende teams kunnen afwerken, zijn ook Inter en Chelsea nog gelijkwaardige mogelijkheden natuurlijk.
Onderschat Sunrise niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt mij juist minder, om met 2 dezelfde teams te spelen.
1 kwa niet orgineel.
2 is misschien lastig met resultaten
Ik weet dat ik een vrij leuk schema heb
ronde 2 en 3 worden nu al lastig ! ronde 6 ook.
Heb er zeker zin in ! bedankt voor de opzet bartje![]()
![]()
Ik onderschat niemand, maar ik weet van 3 man, hoe ze een beetje spelenquote:
hehe ik ga in de lijst zeker verandering brengenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef Tobbes het volgende:
Ik denk:
1. Twi
2. Sunrise
3. Tobbes
4. JPG97
5. Taart
6. Nick_GizMo
Daggla en Maxx NL heb ik geen idee van.
jpg maakt geen schijn van kans. Speelt af en toe erg goed, maar soms ook ronduit waardeloos. Zelfde geld voor mij. Alleen jpg is ietsje beter denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:18 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Sunrise, jpg en Maxx gaan strijden om de eerste plek.
Of eigenlijk denk ik gewoon dat iedereen in deze competitie aan elkaar gewaagd is. Iedereen kan van elkaar winnen. Alleen Sunrise heb ik nog niet tegen gespeeld geloof ik.
Nee, Tobbes z'n kont werd geschopt door mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:44 schreef twi het volgende:
Tobbes was zomaar weg? Klopt dat?
en door mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, Tobbes z'n kont werd geschopt door mij![]()
Dat is wel erg lame hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat een kutavond.
En ja ik ging halverwege weg, want jpg nodigde me uit en ik was Ajax een beetje zat
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:29 schreef twi het volgende:
Ik ga Chelsea botvieren op Tobbes
Ik begin echt last te krijgen van de camerapositie die op Live regelmatig op Normal staat in plaats van WideZo kan ik echt niet spelen
Hopelijk werkt 't nu wel.
Dat heb ik gisteren gedaan ( ik was aan het "testen" )quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagt
Quitten moet echt verboden zijn, totaal respectloos tegen je tegenstander
En Daggla, waar slaat dit op:(kreeg ik in me mail)
Er is zojuist via de website een uitslag ingevoerd voor de wedstrijd tussen Dr. Daggla en HomerJ, uitslag 0-12. Klopt deze score, geef dit dan aan op de volgende URL: http://localhost/fokpes/goedkeuren.php?wedstrijdid=1
Geen idee, ik kreeg um ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je gewoon veranderen als je een game pause aanvraagt
En Daggla, waar slaat dit op:(kreeg ik in me mail)
Er is zojuist via de website een uitslag ingevoerd voor de wedstrijd tussen Dr. Daggla en HomerJ, uitslag 0-12. Klopt deze score, geef dit dan aan op de volgende URL: http://localhost/fokpes/goedkeuren.php?wedstrijdid=1
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:13 schreef HomerJ het volgende:
Dan moet ie de rest van de medespelers een frikandel speciaal sturen ( wel vers )quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat gebeurt er tijdens de competitie als iemand quit?
Ja, en een 3-0 nederlaag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan moet ie de rest van de medespelers een frikandel speciaal sturen ( wel vers )
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan ( ik was aan het "testen" )
Hoef jij nooit naar school ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |