Mijn dialect zit vol beeldspraak.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je spreekt blijkbaar een ander dialect.
http://masterrussian.com/blidioms_prosperity.shtml
To live in grand style
Ik gedoog dingen de ik nieeet zie...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef pberends het volgende:
Hallo, ik ben minister Donner, ik doe het samen met de moederneukende politie.
Al die online translators zijn de doodsteek voor het Russisch.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:17 schreef RichardQuest het volgende:
Mijn dialect zit vol beeldspraak.
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het serieus gebruikt. Ik heb overigens wel eens een Pimsleur Russisch-audioboek afgeluisterdquote:Op maandag 27 maart 2006 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Al die online translators zijn de doodsteek voor het Russisch.
Ik kom ook niet verder dan "da" en "njet"quote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het serieus neemt. Ik heb overigens wel eens een Pimsleur Russisch-audioboek afgeluisterd.
perestroyka?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan "da" en "njet".
http://en.wikipedia.org/wiki/RQ-8Aquote:Fire Scout
The RQ-8A Fire Scout is an unmanned, robotic helicopter under development in Rancho Bernardo, California for use by the United States armed forces. Northrop Grumman is developing the Fire Scout to provide the US Navy and Marine Corps with reconnaissance, situational awareness and precision targeting support.
Heb je die andere Clooney ook gezien? Good Night And Good Luck?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:33 schreef Monidique het volgende:
Syriana had een beklemmende, cynische sfeer. Aardige film.
Negative.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je die andere Clooney ook gezien? Good Night And Good Luck?
''Che is dood'' - libertarisme.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:35 schreef DionysuZ het volgende:
libertarisme is dood
Wat een ongeduld. Misschien komt het pas over tien delenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:34 schreef Monidique het volgende:
Moet ik nu zelf gaan zoeken naar Clinton en Irak?.
quote:plop
quote:lijden
aan bod.quote:![]()
das een zeer boude uitspraakquote:Op maandag 27 maart 2006 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Che is dood'' - libertarisme.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article261943.ecequote:Duitse douane onderschept nucleaire technologie voor Iran
ANP
BERLIJN - De Duitse douane heeft de afgelopen week een netwerk opgerold dat illegaal materiaal aangekocht voor het Iraanse nucleaire programma. Er zijn invallen gedaan bij 41 bedrijven in tien deelstaten, aldus het Openbaar Ministerie in Potsdam maandag. De goederen werden doorgesluisd via schijnfirma's in Moskou en Dubai.
Volgens het ARD-programma Fakt gaat het om een miljoenenhandel. In het centrum van het netwerk staat een schijnfirma uit Berlin. ‘Medewerkers van het bedrijf benaderden heel gericht bedrijven om heel specifieke onderdelen voor Iran in te kopen’, verklaart Benedikt Welfens van het OM in Potsdam in het programma. Bij de operatie waren ongeveer 250 douaniers en opsporingsambtenaren betrokken.
Volgens het persbureau DPA zijn zeven mensen in staat van beschuldiging gesteld. Het gaat voornamelijk om Russen. Zij kochten onder meer hydraulische pompen en transformatoronderdelen. Zij zouden vooral zogeheten ‘dual use’ materiaal hebben aangekocht dat zowel voor civiele als militaire doeleinden geschikt is. Als zij schuldig worden bevonden, kunnen zij tot vijf jaar gevangenisstraf krijgen.
De berichten zijn wat tegenstrijdig.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef Monidique het volgende:
Weer een knap staaltje hearts and minds van die Yankees in Iraknam,.
Berichten van het Amerikaanse leger neem ik sowieso met een korreltje zout. Een kiloverpakking zout, eerder. Ze liegen en liegen en liegen, continu en alsmaar door. Maar die bende van Al-Sadr is net zo geloofwaardig.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De berichten zijn wat tegenstrijdig.
misschien dat Blair toch nog gered kan worden:quote:Op maandag 27 maart 2006 16:29 schreef Monidique het volgende:
Blair is een apart geval. Hij begon als een frisse sociaal-democraat die veel steun genoot in zowel binnen- als buitenland, maar is na 9/11 veranderd in een onsympathieke zeloot. Erg interessant.
Nu snap ik waarom George W. Bush zo graag dat havenbedrijf wilde en zelfs dreigde met een veto, wat z'n eerste zou zijn.quote:Neil Bush seems to be in constant pursuit of investors and government contracts in the Emirates, and is treated there with a respect and deference that have always eluded him in his own country. For reasons that must be painfully obvious, UAE royals have been quite eager to engage the former Silverado Savings and Loan director ever since his eldest brother entered the Oval Office. That embrace only intensified after 9/11.
Mars, hè, draait niet om die sterren.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Als die olifanten op Alpha Centauri zitten, he, gaat tvlxd ze dan bezoeken?
Het is het beest dat Bush zelf gecreëerd heeft. Almaar hameren op national security en het dan terugkrijgen. In the face.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik snap sowieso het gedoe rond het havenbedrijf niet.
Belachelijk, je vraagt je af wat zoiemand uberhaupt op school te zoeken heeft als ze het al zo goed weet. Zoiemand moet wel anderen kunnen vertellen hoe het wel moet..quote:
Gepubliceerd | maandag 27 maart 2006. Gewijzigd | maandag 27 maart 15:23 uur.
School moet leerlinge toelaten die geen hand wil geven
ANP
UTRECHT - Een school voor beroepsonderwijs heeft ten onrechte een islamitische leerlinge geweigerd omdat ze mannen geen hand wil geven. Dat heeft de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) maandag geoordeeld. De vrouw zei bij haar aanmelding dat haar geloof handenschudden met mannen niet toestaat.
Voor de school was dat reden haar niet toe te laten tot een opleiding voor onderwijsassistent omdat een hand geven soms noodzakelijk is voor het onderwijs. Kennis van de Nederlandse fatsoennormen is onderdeel van het onderwijs, stelde de school.
Maar volgens het CGB maakt de school zich daarmee schuldig aan discriminatie: door uit te gaan van de normen en waarden van een meerderheid, wordt een vrouw uit een minderheidsgroep uitgesloten. Bovendien zijn er ook genoeg andere manieren om mannen te begroeten. Daar komt volgens de commissie nog eens bij dat een onderwijsassistent niet zo vaak een hand hoeft te geven.
De CGB tikte vorig jaar nog een protestants-christelijke school op de vingers die een sollicitante weigerde voor de functie van roostermaker toen ze zei niet-praktiserend moslim te zijn.
ALs je er een ander meisje naastzet vast wel, het gaat om gelijke behandeling hequote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef pberends het volgende:
Als je haar niet wil zoenen omdat ze een snor heeft mag dat zeker wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |