Ja, (onder andere) via Langs de Lijnquote:Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Is het op de radio te volgen?
Idd, fluit maar gewoon af.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:57 schreef clauwheee het volgende:
Overal een beetje mat nu geloof ik.
Keeper mag NOOIT komenquote:
Als Huntelaar bij goal staat, dodelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als ajax de tegenstander is, graag zelfs![]()
Fout van de keeper idd. Er stond nog een verdediger tussen ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Keeper mag NOOIT komen
Desondanks kopt KJH hem mooi binnen
goed gedaan van huntelaartquote:Op zondag 26 maart 2006 15:13 schreef Rekkie het volgende:
Blunder van keepert
watkebeurtquote:Op zondag 26 maart 2006 15:14 schreef DeTolk het volgende:
Steek is terecht kwaad.
Dan kopt die hem nog hoog in de hoek, moeilijk voor de keeper, maar hij scoort of gaan we voor elk doelpunt van de Hunter een smoes verzinnen dat het makkelijk is. Doe het zelf maar een keerquote:Op zondag 26 maart 2006 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ook. Echter had de keeper gewoon of de bal moeten hebben of op de lijn blijven
komt er ook een achter.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:28 schreef StarGazer het volgende:
FeyenoordWat hebben die nou weer gedaan
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:28 schreef StarGazer het volgende:
FeyenoordWat hebben die nou weer gedaan
De Rotterdammers willen gewoon tegen Ajax.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
komt er ook een achter.
Maar wel een heerlijke uitslag
Ik zat in de trein naar Groningenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
komt er ook een achter.
Maar wel een heerlijke uitslag
any wissels?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:34 schreef DeTolk het volgende:
2 helft Ajax - NAC is begonnen
@ StarGazer: ow okee...
De buit is nog lang niet binnen nee.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax ook nog niet safe met een goaltje voorsprong. NAC heeft linke gasten voorin.
die avatarquote:Op zondag 26 maart 2006 15:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De buit is nog lang niet binnen nee.
off-topic: Ik vond de vorige bugs bunny beter bij de blauwe letters passen.![]()
te saai gewoon.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:55 schreef borisz het volgende:
het lijken wel italiaanse uitslagen vanmiddag
hier moet ik ook even om lachen!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:40 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer komt de Ado dvd uit?
Iets aan de arm volgens het AZ live verslagquote:Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef opinionr het volgende:
Landzaat zwaar geblesseerd begreep ik?
Iemand meer info?
Meen je dat?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef opinionr het volgende:
Landzaat zwaar geblesseerd begreep ik?
Iemand meer info?
'62 Commentaar AZ hij lijkt een blessure aan de arm te hebbenquote:
Yeah right, wanneer is dat voor het laatst gebeurd?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:10 schreef DeTolk het volgende:
Laatste minuut KJH, Omhaal.
dude, tis zondag,quote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, de tweede helft duurt maar 82 minuten.
Veel blessuretijd.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, de tweede helft duurt maar 82 minuten.
Die goal komt nogquote:Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef -Wolf- het volgende:
AJAX scoort dit seizoen zeer vaak in het laatste kwartier.... het kan nog.
Oja, laat Utrecht maar winnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:17 schreef Houniet het volgende:
als utrecht wint hebben we een probleem
Wij hebben toch zeker al Uefa Cup ?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Aajx heeft mazzel dat Utrecht niet wint
Jep, dus alles zou een plekje opschuiven omdat Ajax niet aan de playoffs meedoet als ze 6e worden.quote:
off coursequote:Op zondag 26 maart 2006 16:22 schreef Tvduijn het volgende:
ja maar we willen toch liever cl denk ik
HAD IK ME BEK MAAR GEHOUWEquote:Op zondag 26 maart 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Aajx heeft mazzel dat Utrecht niet wint
Ooh dan. Voorronde CL zou wel leuk zijn, maar dat halen we toch niet. Een jaartje Uefa Cup zou niet slecht zijn denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jep, dus alles zou een plekje opschuiven omdat Ajax niet aan de playoffs meedoet als ze 6e worden.
AAAAAJAAAAAAXXXXXXXX!!!!!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef daaaaan het volgende:
haha nu zijn de ajacieden tenminste ook weer wat stiller
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef daaaaan het volgende:
haha nu zijn de ajacieden tenminste ook weer wat stiller
We hebben op deze manier in die CL echt helemaal niks te zoeken natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooh dan. Voorronde CL zou wel leuk zijn, maar dat halen we toch niet. Een jaartje Uefa Cup zou niet slecht zijn denk ik.
je valt in herhalingquote:
Dat kan volgend seizoen natuurlijk weer anders zijn, dus laten we het toch maar proberen te halen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
We hebben op deze manier in die CL echt helemaal niks te zoeken natuurlijk.
Daarom. Dan de Uefa Cup maar winnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
We hebben op deze manier in die CL echt helemaal niks te zoeken natuurlijk.
Verschil in begroting. Met zo'n begroting niet eens het niveau van clubjes als Heerenveen, Groningen en Utrecht ontstijgen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jullie in de Gouden Gids Divisie spelen.
niks aan het handje voor ajaxquote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat kan volgend seizoen natuurlijk weer anders zijn, dus laten we het toch maar proberen te halen.![]()
Tuurlijk.quote:
Leer jij eerst maar eens Nederlands.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ga jij VoH nou maar goed vinden, je zal de enigste blijven.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens Nederlands.
En jullie hadden met jullie begroting met 30 punten voorsprong op de eerste plaats moeten staan. Losersquote:Op zondag 26 maart 2006 16:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Verschil in begroting. Met zo'n begroting niet eens het niveau van clubjes als Heerenveen, Groningen en Utrecht ontstijgen.
Een wanprestatie, elke neus ziet dat ook wel in.
Bafkip.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens Nederlands.
Niet waar, we hebben niet eens de hoogste begroting van de GGD. Als je wat lult, zorg dan wel dat je weet waar je hebt over hebt.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En jullie hadden met jullie begroting met 30 punten voorsprong op de eerste plaats moeten staan. Losers.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ga jij VoH nou maar goed vinden, je zal de enigste blijven.
Ik verlaag me tot jouw niveau. Al is dat best moeilijkquote:Op zondag 26 maart 2006 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben niet eens de hoogste begroting van de GGD. Als je wat lult, zorg dan wel dat je weet waar je hebt over hebt.
Grootste begroting van Nederland, maar nog steeds aan het kloten om de 4e plek met FC Utrecht.Hilarisch dit.
Vooral jouw gefrustreerde reacties. Ga zo door.
Heerlijk is dat hequote:Op zondag 26 maart 2006 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben niet eens de hoogste begroting van de GGD. Als je wat lult, zorg dan wel dat je weet waar je hebt over hebt.
Grootste begroting van Nederland, maar nog steeds aan het kloten om de 4e plek met FC Utrecht.Hilarisch dit.
Vooral jouw gefrustreerde reacties. Ga zo door.
Mên, je avatar is wel heel triestquote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En jullie hadden met jullie begroting met 30 punten voorsprong op de eerste plaats moeten staan. Losers.
Schitterend. Zo'n Ajax-via-teletekst-volgend-kneusje dat tevreden is met de 5e plaats omdat FC Den Bosch in de GGD speelt. Hilarisch.quote:
Doen we niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mên, je avatar is wel heel triest![]()
Nee hoor. Interesseert me weinig wat Ajax doet.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik verlaag me tot jouw niveau. Al is dat best moeilijk.
En jij komt alleen als het met Ajax wat tegen zit. Woensdag lag je onder je steen te janken.
Daarom lig je hier 300 reacties duidelijk te maken dat je Ajax losers vindquote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Interesseert me weinig wat Ajax doet.
Nee hoor, ze hebben het heel goed gedaan. Met zo'n begroting 5e staan op 25 punten van PSV. Petje af hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom lig je hier 300 reacties duidelijk te maken dat je Ajax losers vind.
Ja, uitstekende prestatiequote:Op zondag 26 maart 2006 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben het heel goed gedaan. Met zo'n begroting 5e staan op 25 punten van PSV. Petje af hoor.
Dan neem ik mijn petje voor Chelsea ook af. Met zo'n begroting niet eens de CL kunnen winnenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben het heel goed gedaan. Met zo'n begroting 5e staan op 25 punten van PSV. Petje af hoor.
Die avater is idd wel vrij homo-achtig.Zet dan 'n plaatje van KJH neer,maar I love KJH???quote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mên, je avatar is wel heel triest![]()
mss is het wel een meisjequote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Die avater is idd wel vrij homo-achtig.Zet dan 'n plaatje van KJH neer,maar I love KJH???![]()
Alsof Chelsea de hoogste begroting heeft van alle Europese topclubs. Ze hebben misschien de helft van de begroting van Manchester Utd.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn petje voor Chelsea ook af. Met zo'n begroting niet eens de CL kunnen winnen.
Prutsers.
Het maakt hem wel stil he.. nu wachten op avatar switch.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Die avater is idd wel vrij homo-achtig.Zet dan 'n plaatje van KJH neer,maar I love KJH???![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof Chelsea de hoogste begroting heeft van alle Europese topclubs. Ze hebben misschien de helft van de begroting van Manchester Utd.
Jij weet er echt niets vanaf. Ajax heeft 4 a 5 keer de begroting van FC Utrecht en ongeveer 6 keer de begroting van FC Groningen. Ook 4 keer de begroting van AZ en die halen ze dit seizoen niet meer in.
Den Bosch heeft overigens de 5e begroting van de GGD.
Als je wat lult, zorg dan ook dat je even je feitenkennis op orde hebt.
Chelsea had zelf een verlies van geloof ik 200 miljoen pond en dan toch nog dik kampioen worden en waarschijnlijk de FA CUP winnenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof Chelsea de hoogste begroting heeft van alle Europese topclubs. Ze hebben misschien de helft van de begroting van Manchester Utd.
Jij weet er echt niets vanaf. Ajax heeft 4 a 5 keer de begroting van FC Utrecht en ongeveer 6 keer de begroting van FC Groningen. Ook 4 keer de begroting van AZ en die halen ze dit seizoen niet meer in.
Den Bosch heeft overigens de 5e begroting van de GGD.
Als je wat lult, zorg dan ook dat je even je feitenkennis op orde hebt.
Barca heeft een grotere begroting dan Chelsea zelfs.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chelsea had zelf een verlies van geloof ik 200 miljoen pond en dan toch nog dik kampioen worden en waarschijnlijk de FA CUP winnen
Wanneer Ajax die weet te winnen is dat misschien nog het enige van kleine waarde, maar zoals we vandaag speelden zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Koeman op de radio: ''Laat ajax maar komen''![]()
Alsof Feyenoord zo goed speelt de laatste weken...quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer Ajax die weet te winnen is dat misschien nog het enige van kleine waarde, maar zoals we vandaag speelden zie ik dat niet gebeuren.
kan Nas geen ongelijk geven. Die kutboer is gewoon zwaar irritant.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef Suijk het volgende:
Nasje, laat je toch niet zo opnaaien man. Hij trekt de conclusie dat Ajax een wanprestatie levert, dat klopt toch gewoon.
Woonplaats: Groningenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
kan Nas geen ongelijk geven. Die kutboer is gewoon zwaar irritant.
Nee, hij heeft begrepen dat hij hier niet meer hoeft te reageren. Als jij dat nou ook zou doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
![]()
Nash is er heel hard uitgeluld. Zie 'm ook niet meer in dit topic.
Haha, die kerel bakt er niks van.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
2001/02 PSV 34 22
2002/03 PSV 32 8
2003/04 PSV 30 12
2004/05 PSV 28 19
2005/06 PSV 28 9
Eerste getal aantal wedstrijden, 2e getal aantal doelpunten.
Denk dat jullie hem best hadden kunnen gebruiken vorig seizoen. En dit seizoen trouwens ook! Zo'n breekijzer met veel kopkracht kan elke ploeg gebruiken. Al is het maar om de ballen klaar te leggen voor andere spelers
Precies.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Wedstrijd is niet gedaan slimme.
Feynoord stond er ook met 2-0 achter
PSV telt toch wel af naar het kampioenschap, RBC heeft die punten gewoon nodig om rechtstreekse degradatie te ontlopen. RBC moet winnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Wedstrijd is niet gedaan slimme.
Feynoord stond er ook met 2-0 achter
Of van alle tussenstand-doorgeversquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:22 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV![]()
Maar.... Het is toch zeker wel 1 april, dus dat is gewoon een grap van RBC![]()
Jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Zijn ze trouwens alweer begonnen?
PSV is één grote grapquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:22 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV![]()
Maar.... Het is toch zeker wel 1 april, dus dat is gewoon een grap van RBC![]()
Dat mag je vaker doen.Zulke fragmenten posten. Leuk.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag je vaker doen.Zulke fragmenten posten. Leuk.
Grapjasquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag je vaker doen.Zulke fragmenten posten. Leuk.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
Andy Houtkamp is lekker objectief.
Presentator :
'Een doelpunt in Roosendaal, voor RBC ?'
Houtkamp :
'Nee, helaas was het maar waar.'
Omdat hij een 1 april grapje uithaalde bij de scheids.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom heeft Addo geel gekregen?
Veter van de scheids zat los?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat hij een 1 april grapje uithaalde bij de scheids.
Hij zei dat de veter los zazt van de vierde man.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom heeft Addo geel gekregen?
Ja, en die zat er weer lekker inquote:
Ik had ze ook al gevonden, was inderdaad een mooie trapquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en die zat er weer lekker in
Zie post boven me
Misschien moeilijk te zien, maar het schot wordt, via een RBC-been, van richting verandert. Volders valt niks te verwijtenquote:
Eens kijken of ze meer punten gaan halen dan RBC.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:21 schreef okee6 het volgende:
RBC dus terug waar het hoort. Jammer dat Excelsior in de plaats mag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |