dude, tis zondag,quote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, de tweede helft duurt maar 82 minuten.
Veel blessuretijd.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, de tweede helft duurt maar 82 minuten.
Die goal komt nogquote:Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef -Wolf- het volgende:
AJAX scoort dit seizoen zeer vaak in het laatste kwartier.... het kan nog.
Oja, laat Utrecht maar winnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:17 schreef Houniet het volgende:
als utrecht wint hebben we een probleem
Wij hebben toch zeker al Uefa Cup ?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Aajx heeft mazzel dat Utrecht niet wint
Jep, dus alles zou een plekje opschuiven omdat Ajax niet aan de playoffs meedoet als ze 6e worden.quote:
off coursequote:Op zondag 26 maart 2006 16:22 schreef Tvduijn het volgende:
ja maar we willen toch liever cl denk ik
HAD IK ME BEK MAAR GEHOUWEquote:Op zondag 26 maart 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Aajx heeft mazzel dat Utrecht niet wint
Ooh dan. Voorronde CL zou wel leuk zijn, maar dat halen we toch niet. Een jaartje Uefa Cup zou niet slecht zijn denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jep, dus alles zou een plekje opschuiven omdat Ajax niet aan de playoffs meedoet als ze 6e worden.
AAAAAJAAAAAAXXXXXXXX!!!!!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef daaaaan het volgende:
haha nu zijn de ajacieden tenminste ook weer wat stiller
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef daaaaan het volgende:
haha nu zijn de ajacieden tenminste ook weer wat stiller
We hebben op deze manier in die CL echt helemaal niks te zoeken natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooh dan. Voorronde CL zou wel leuk zijn, maar dat halen we toch niet. Een jaartje Uefa Cup zou niet slecht zijn denk ik.
je valt in herhalingquote:
Dat kan volgend seizoen natuurlijk weer anders zijn, dus laten we het toch maar proberen te halen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
We hebben op deze manier in die CL echt helemaal niks te zoeken natuurlijk.
Daarom. Dan de Uefa Cup maar winnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
We hebben op deze manier in die CL echt helemaal niks te zoeken natuurlijk.
Verschil in begroting. Met zo'n begroting niet eens het niveau van clubjes als Heerenveen, Groningen en Utrecht ontstijgen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jullie in de Gouden Gids Divisie spelen.
niks aan het handje voor ajaxquote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat kan volgend seizoen natuurlijk weer anders zijn, dus laten we het toch maar proberen te halen.![]()
Tuurlijk.quote:
Leer jij eerst maar eens Nederlands.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ga jij VoH nou maar goed vinden, je zal de enigste blijven.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens Nederlands.
En jullie hadden met jullie begroting met 30 punten voorsprong op de eerste plaats moeten staan. Losersquote:Op zondag 26 maart 2006 16:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Verschil in begroting. Met zo'n begroting niet eens het niveau van clubjes als Heerenveen, Groningen en Utrecht ontstijgen.
Een wanprestatie, elke neus ziet dat ook wel in.
Bafkip.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens Nederlands.
Niet waar, we hebben niet eens de hoogste begroting van de GGD. Als je wat lult, zorg dan wel dat je weet waar je hebt over hebt.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En jullie hadden met jullie begroting met 30 punten voorsprong op de eerste plaats moeten staan. Losers.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ga jij VoH nou maar goed vinden, je zal de enigste blijven.
Ik verlaag me tot jouw niveau. Al is dat best moeilijkquote:Op zondag 26 maart 2006 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben niet eens de hoogste begroting van de GGD. Als je wat lult, zorg dan wel dat je weet waar je hebt over hebt.
Grootste begroting van Nederland, maar nog steeds aan het kloten om de 4e plek met FC Utrecht.Hilarisch dit.
Vooral jouw gefrustreerde reacties. Ga zo door.
Heerlijk is dat hequote:Op zondag 26 maart 2006 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet waar, we hebben niet eens de hoogste begroting van de GGD. Als je wat lult, zorg dan wel dat je weet waar je hebt over hebt.
Grootste begroting van Nederland, maar nog steeds aan het kloten om de 4e plek met FC Utrecht.Hilarisch dit.
Vooral jouw gefrustreerde reacties. Ga zo door.
Męn, je avatar is wel heel triestquote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En jullie hadden met jullie begroting met 30 punten voorsprong op de eerste plaats moeten staan. Losers.
Schitterend. Zo'n Ajax-via-teletekst-volgend-kneusje dat tevreden is met de 5e plaats omdat FC Den Bosch in de GGD speelt. Hilarisch.quote:
Doen we niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Męn, je avatar is wel heel triest![]()
Nee hoor. Interesseert me weinig wat Ajax doet.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik verlaag me tot jouw niveau. Al is dat best moeilijk.
En jij komt alleen als het met Ajax wat tegen zit. Woensdag lag je onder je steen te janken.
Daarom lig je hier 300 reacties duidelijk te maken dat je Ajax losers vindquote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Interesseert me weinig wat Ajax doet.
Nee hoor, ze hebben het heel goed gedaan. Met zo'n begroting 5e staan op 25 punten van PSV. Petje af hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom lig je hier 300 reacties duidelijk te maken dat je Ajax losers vind.
Ja, uitstekende prestatiequote:Op zondag 26 maart 2006 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben het heel goed gedaan. Met zo'n begroting 5e staan op 25 punten van PSV. Petje af hoor.
Dan neem ik mijn petje voor Chelsea ook af. Met zo'n begroting niet eens de CL kunnen winnenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben het heel goed gedaan. Met zo'n begroting 5e staan op 25 punten van PSV. Petje af hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |