Je had het over meer bieden... PSV wint uiteraard van Willem II, maar dus de manier waarop. Aissati kan de bal met een simpel (niet perfect) boogje over de keeper heen tillen, 0-1. Verder stuiterende passes, weinig openingen en Koné als stoorzender. Als enige resultaat veel corners waar niks uitkomt. De achterste linie kan echt geen bal foutloos rondspelen. Tenslotte Farfan neemt zijn vrije trap matig, bal valt echter gunstig en Addo maakt de rebound 0-2.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over Addo, eensch. De rest van de spelers die je noemt moeten met gemak ver boven het niveau Willem II uitstijgen. Ook daarom is PSV weer kampioen geworden.
Da\t moeten de andere clubs zich aanrekenen Sandman, niet PSV.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat het niet hoeft! Dat proef je er gewoon uit. Als we op 50/75% spelen winnen we ook wel. Dat vind ik dus belachelijk. Als het één keer zo is, dat kan... Twee keer, misschien drie keer ook. Maar het hele seizoen?
tja... kon NAC maar zo spelen momenteel..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV speelt weer zwaar eens anti-voetbal maar 0-3![]()
Ze spelen vast ook op 50%
Daarom staat het 0-3quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV speelt weer zwaar eens anti-voetbal maar 0-3![]()
Ze spelen vast ook op 50%
Als je de poppetjes langsloopt kom je toch anders uit. Addo en Ball zijn gewoon beperkt. Aissati kan (nog) niet constant presteren. Beasley speelt te weinig. Farfan en Koné zijn niet in vorm. Cocu mag zich niet te druk maken. Alex en Simons zijn de enige opvallende krachten in dit elftal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat het niet hoeft! Dat proef je er gewoon uit. Als we op 50/75% spelen winnen we ook wel. Dat vind ik dus belachelijk. Als het één keer zo is, dat kan... Twee keer, misschien drie keer ook. Maar het hele seizoen?
het gaat nog redelijk goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:49 schreef SCH het volgende:
HUP HEERENVEEN - hoorde net op de radio dat er 3 x gescoord was maar niet voor wie, durfde gewoon niet op teletekst te kijken
Volgens de users ( voornamelijk Ajacieden ) spelen we anti-voetbal en niet op 100%quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:48 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Daarom staat het 0-3Anti-voetbal en 0-3 ?
JAAP!quote:
Als we vanavond winnen, ben ik echt gelukkig, we hebben zo'n lastig programma en Twente uit is echt een kwellingquote:
mwah, ik als Ajacied kan het wel snappen hoor. Leuk voetbal is fijn, maar winnen is fijnerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens de users ( voornamelijk Ajacieden ) spelen we anti-voetbal en niet op 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |