Ai... hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:19 schreef static het volgende:
Heb trouwens iets verkeerds gegeten. Ugly scene.
Wat ben jij een lieverd.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:31 schreef zoalshetis het volgende:
tvp
de vorige stond ook centraal, dus ik heb deze bij het openen ook maar centraal gemaaktquote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
Tering, ik me maar afvragen waar de [reeks] is gebleven, staat-ie onderaan met zo'n rottig Centraal Topic dingetje.
Yep.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:26 schreef bassieVL het volgende:
die N1000 biljetten zijn nog wel mooi schoon in verglijking met de rest.
Nee hoor, maar het lijkt soms als je half kijkt net een slotje. Ik moet er nog even aan wennen denk ik.quote:
Eenzaam is het niet echt (al zou ik wel gek worden zonder internet in deze periode). Ik lig wat in het zwembad, in de zon, etc.; we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje basically.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ai... hopelijk valt het mee.
Wat leuk die verhalen en foto's, thanks.![]()
Die census lijkt me trouwens afschuwelijk, en ik zou me daar enorm eenzaam voelen.![]()
Dikke knuffel.
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, maar het lijkt soms als je half kijkt net een slotje. Ik moet er nog even aan wennen denk ik.
Voor de FA's ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.
ook in GC werkt het prima, nu komen de normale topics ook eens aan bod.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.
Dit is echt geen terugvindpost hoor.
Dit welquote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit is echt geen terugvindpost hoor.
Is me nog helemaal niet opgevallen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef bassieVL het volgende:
Vrachtwagen vol met werklui die in de stad op de bouw werken. Zo worden ze elke dag naar huis gereden en opgehaald van buiten de stad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfoequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:03 schreef static het volgende:
Het is hier vandaag bijna niet te verhapstukken met deze hitte, vochtigheid en benauwdheid. Gevoelstemperatuur ligt rond de 45 graden met veel smog; zelfs de Nigerianen hebben het moeilijk.
Doe ik straks even, ga zo eerst even boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
jo static, check je mail ff
ok ff heel snel filter of filterloos?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef static het volgende:
[..]
Doe ik straks even, ga zo eerst even boodschappen doen.
Uiteraard, een superdeluxe met afstandbediening en téveel handigheidjes voor mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe
Sterkte ermee
Heb je wel airco in je kamer, of zeg ik nu iets geks![]()
Filter graag, maar ik mail je sowieso straks even.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok ff heel snel filter of filterloos?
Het lijkt wel een gevangenentransport.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef bassieVL het volgende:
Vrachtwagen vol met werklui die in de stad op de bouw werken. Zo worden ze elke dag naar huis gereden en opgehaald van buiten de stad.
Morgen ben ik pleite vanwege een cursus (in een afgelegen conferentiecentrum zonder PC), dus wens ik je nú alvast maar een prettige verjaardag!quote:
Huh? Is het bij jou al vrijdag?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:27 schreef rompompom het volgende:
Dan ben je nu dus jarig al? Gefeliciteerd!
Sjezus, what was I thinkingquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik snap het wel, Rompompom is nog niet wakker.
weet je, nu voel ik me net alsof ik een belofte niet nakom door welke oorzaak dan ook. ik heb er gewoon weinig vertrouwen in. ik stuur gewoon die slof (ik rook immers geen caballero) gratis op in nederland en dan rook je maar op mijn gezondheid als je weer teruggaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef static het volgende:
Laat anders maar, zoalshetis, vind het echt geweldig van je maar volgens mij wordt dit niets; op het postkantoor riepen ze ook al dat het nooit gaat lukken. Nogmaal: heel, heel hartelijk dank.
In mei kom ik waarschijnlijk even terug en neem ik weer een partij sloffen mee in mijn koffer.
En over dat paardje, dat wandelt rond op Bar Beach, een absolute no-go aera, zelfs de autodeuren gaan op slot als we daar rijden. Had het graag gedaan, maar ja.
Gezellig daarquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef static het volgende:
En over dat paardje, dat wandelt rond op Bar Beach, een absolute no-go aera, zelfs de autodeuren gaan op slot als we daar rijden.
dan krijg je daarna een drankje op mijn kosten. gin-tonic?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:47 schreef static het volgende:
Nee joh gek, we gaan gewoon een keer een biertje drinken, op mijn kosten.
static drinkt uitsluitend teguilaquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan krijg je daarna een drankje op mijn kosten. gin-tonic?
tequila is een leuke drank. het schijnt namelijk dat het de enige drank is die behalve hersencellen afbreekt ook gelijk nieuwe activeert. maar dat weet ik van lois lane, die destijds voor elk optreden een fles wegtrokken.quote:
Nee, helemaal niet. Terwijl ik toch heb gedacht dat ik redelijk grote aanpassingsproblemen zou hebben. Niets van dat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mis je NL al een beetje?
static, gefeliciteerd man en nog vele jarenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
wie maakt het ff? en geef dan ff een linkje naar dit topic
En hoe. Mijn telefoon is bijna leeg, allemaal bellen, SMSsen om te feliciteren, niet vragen óf maar wanneer er een feestje komt, het lijkt wel iets religieus hier.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:22 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik me nu spontaan afvraag (en wat ik gewoon crosspost) is of ze in Nigeria ook verjaardagen vieren. En of je collega's bijvoorbeeld wel weten dat je jarig bent.
Ik heb ook een keer in het buitenland gezeten met mn verjaardag en vond het eigenlijk maar raar!Niet dat ik veel waarde hecht aan mijn verjaardag, maar ik vond het toen wel heel vreemd dat er niemand naar me toe kwam om me te feliciteren!
Thanks.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:25 schreef buzzer het volgende:
try-out release.. (met dank aan G)
Wat leuk!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:14 schreef static het volgende:
[..]
En hoe. Mijn telefoon is bijna leeg, allemaal bellen, SMSsen om te feliciteren, niet vragen óf maar wanneer er een feestje komt, het lijkt wel iets religieus hier.
Zelfs de jongens die de chauffeurs regelen en housekeeping van het hotel wisten het.
Eigenlijk geen idee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat leuk!
Hebben ze daar nog meer tradities, behalve dat er een feestje gaat komen?
quote:
quote:
beterschap, pikquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef static het volgende:
Begin een beetje koortsig te worden; heb het af en toe gewoon koud.
Wat doe je hier nog dan??quote:
Doe der de groeten van wdn.quote:
Zuidamerikanen zijn iddquote:
Werken.quote:
quote:
Heb je ook foto's van je werkomgeving?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:04 schreef static het volgende:
Het beestje ziet er niet eens zo verschrikkelijk slecht uit, toch?
Dragen ze daar geen schoenen dan?quote:Op zondag 9 april 2006 01:02 schreef static het volgende:
Om hier een paar shoenveters ergens te kunnen kopen moet je zowat Sherlock himself inhuren.
hey static? Het is bankholiday vandaag, dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar je was niet onlinequote:Op maandag 10 april 2006 11:18 schreef static het volgende:
Bank holiday vandaag, en niemand die me even waarschuwt.
Anyway, het is heerlijk rustig, zal zo wat pics plaatsen.
Ik heb nog 2800 Naira liggen waar ik de eerstkomende tijd niks mee ga doen. Interesse?quote:Op maandag 10 april 2006 14:14 schreef static het volgende:
Volgende maand kom ik even naar Amsterdam.
Herinner me er even aan dat ik je een rotschop moet geven.
Is toch bijna twee sloffen sigaretten.quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nog 2800 Naira liggen waar ik de eerstkomende tijd niks mee ga doen. Interesse?
quote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef static het volgende:
....
Dat bordeaux rode autootje wat daar staat is een soort van winkeltje.
Begin van de middag klimt er een vrouw op de achterbank, gaat lekker liggen en verkoopt broden vanuit de achterbak. Vreemd gezicht.
[afbeelding]
en heb je al geneuckt??quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef static het volgende:
Volgens mij ben ik ondertussen twintig kilo aangekomen.
dat woord moest ik ff opzoeken in de van dalequote:
we'll take that as a yesquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van je werkomgeving?
Ben benieuwd naar de binnenkant van die panden daar..
hoeveel kost een broodje hond-die-niet-dood-is-maar-alleen-maar-dood-lijkt, met sla?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef static het volgende:
Het broodwinkeltje was open.
[afbeelding]
wat voor brood verkopen ze daar? lijkt het een beetje op het brood van hier?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef static het volgende:
Het broodwinkeltje was open.
[afbeelding]
Ja hoor, wit brood, bruin brood, bolletjes, stokbroodjes, etc.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef laffer het volgende:
[..]
wat voor brood verkopen ze daar? lijkt het een beetje op het brood van hier?![]()
en heb je al eens wat gehaald of is dat te riskant?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:07 schreef static het volgende:
[..]
Ja hoor, wit brood, bruin brood, bolletjes, stokbroodjes, etc.
klinkt als een ba-paoquote:En volgens mij ook een soort van balgehaktbrood; een bol in cellofaan
verpakt ter grootte van een tennisbal.
quote:Goodmorning ----,
The report was ready yesterday and i was very aldo sent it to you
but i am not if you received it, so i am sending another one
Het is geen bapao.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef laffer het volgende:
[..]
en heb je al eens wat gehaald of is dat te riskant?
[..]
klinkt als een ba-pao![]()
aldo= althoughquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:02 schreef static het volgende:
Na vijfentwintig keer lezen is het nog steeds gokken wat men nou eigenlijk bedoelt.
[..]
Was het maar zo simpel. Aldo is een supervisor.quote:
leuk, vieren met tequila!quote:Op zondag 16 april 2006 20:08 schreef static het volgende:
Prima.
Heb eindelijk mijn green card gekregen. Of mijn residence permit zoals dat ding officieel heet (een groen pasje).
Nou ja, omdat je (gelukkig) toch nog regelmatig kans ziet ons van je belevenissen op de hogte te houden.quote:
Hebben we gisteren al gedaan. En waarschijnlijk vanavond weer.quote:
dingen kosten niks op de markt.quote:Op zondag 16 april 2006 23:39 schreef static het volgende:
Ohw, heb een extreem sterke laserpointer gekregen van de DJ in de Ynot; er zit een tuutje aan waar je verschillende dopjes in kunt draaien met allerlei vormen, zo is er eentje met een grote middelvinger en dat soort ongein.
Heb hem perongeluk laten liggen gisteren.
ik bedoel dat je het kan vervangen voordat je hem daarmee confronteerd.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 16 april 2006 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, omdat je (gelukkig) toch nog regelmatig kans ziet ons van je belevenissen op de hogte te houden.
Toch maar een surge-protector voor mijn laptop aanschaffen denk ik.quote:Lagosians prepare for the rain.
As the rainy season approaches, Lagosians have started getting set for another round of incessant flooding, thunderstorms, flashes, electrical hazards and erosion.
The aquatic nature of the state could be responsible for the incessant flooding.
The state government had in the past made several attempts to combat the menace of flooding.
Such attempts include the establishment of the Ecological Flood Abatement Gang, whose duty is to offer emergency drainage services whenever there is flooding after a downpour.
Despite the huge amount spent by the government, Lagosians may still experience flooding this year if the citizens don't have a change of attitude on the disposal of refuse.
The Director in the Drainage Department, Ministry of the Environment, Mrs. Adebisi Oyenekan, who spoke in an interview, said for Lagosians to enjoy a flood-free year, there was need for a change in their attitude.
According to her, setting aside money to combat the trend could not solve the problem.
There was need for citizens of the state to cooperate with the government by resolving not to dump their waste in drainage channels; build on drainage channels; and leave gutters filled with waste without clearing them.
According to her, the amount of money earmarked to combat flooding was not the issue, but the determination of the people to stop dumping refuse in the drainage canals.
She said, "A lot of people dump their waste in canals during rainfall, they build on drainage channels, at times EFAG can't even access these channels for clearing.
On measures to avoid electrical disasters during the rainy season, the Director of Fire Services in Lagos State, Mr. Olatunji Afoke, said it was advisable for people to be extra careful with their electrical appliances, especially their refrigerators, television sets and airconditioners.
Afoke noted that the services of a competent electrician should also be employed whenever there was need for any electrical installation, adding that the influx of second hand electronic gadgets had contributed to the incessant cases of electrical hazards.
According to him, people coming in from the rain should avoid touching electrical equipment as it could lead to shock which could in turn lead to coma or death.
Of gewoon een ticket naar Nederland boeken. Je gaat toch niet naar Afrika om je nat te laten regenen, dat kan hier ook hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef static het volgende:
Toch maar een surge-protector voor mijn laptop aanschaffen denk ik.
Het zal financieel wel aantrekkelijk zijn, die Afrikaanse regen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of gewoon een ticket naar Nederland boeken. Je gaat toch niet naar Afrika om je nat te laten regenen, dat kan hier ook hoor.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:46 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Btw, ik ga naar bed. Ik lees je antwoord later wel. Maar, euh, wees eens onbarmhartig eerlijk met een lijstje pro's en cons?
Vanavond of morgen, maar ik ga geen lijstjes maken.quote:Schrijf eens wat? Wie was altijd ongeduldig in FB als het antwoord niet binnen een week gegeven werd?
dat wordt slapen met je kaplaarzen aanquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef static het volgende:
En ik heb het nog niet gepost of er breekt me toch een onweer los.
ik ben nog niet klaar met het lezen van m`n notesquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef static het volgende:
Waarom ben je eigenlijk nog blauw?
1 en dat was nog wel een geintjequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef static het volgende:
Hoeveel heb jij er eigenlijk gezet zo ongeveer?
Hehehe.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef static het volgende:
Speciaal voor onze motormuis Cynix.
[afbeelding]
Lees mijn notes ook even, wil je. Lekken hoeft pas als je geen mod meer bentquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben nog niet klaar met het lezen van m`n notes![]()
rookse pik, en ik steek er ook nog een opquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:08 schreef static het volgende:
Heb net mijn laatste paktje Caballero dat ik bewaard had opengemaakt en ga er nu een paar ongenegeerd roken.
Hoeveel uren per week moet je daar eigenlijk werken> Beetje mediteriaanse tijden neem ik aan waardoor je tenminste ook wat tijd voor jezelf hebt en je omgeving uitvoerig kan gaan bekijken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:04 schreef static het volgende:
Let vooral op
Contractueel tien uur per dag, maar in werkelijkheid zijn dat er veel meer; zo hebben we regelmatig meetings tijdens het weekend of in de late uurtjes van de werkdag simpelweg omdat iedereen op verschillende locaties zit en dus niet kan bijpraten. De laatste die vertrekt doet dat om ca. 22:00 om zijn mail e.d. bij te werken. Ik smokkel wat omdat ik hier in het hotel een internetverbinding op mijn kamer heb dus hoef dat niet op het kantoor te doen.quote:Op zondag 23 april 2006 03:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoeveel uren per week moet je daar eigenlijk werken> Beetje mediteriaanse tijden neem ik aan waardoor je tenminste ook wat tijd voor jezelf hebt en je omgeving uitvoerig kan gaan bekijken?
Waarom is dat?quote:Op zondag 23 april 2006 12:52 schreef static het volgende:
. Buiten dat mogen we niet alleen rondlopen om de omgeving te bekijken.
nee ik ben alleen op pol en nws vastgezet...quote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef static het volgende:
Het was koud, ongeveer dertig graden.
En je bent weer los.
Mooi, 26 Mei is er een meetingquote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef static het volgende:
Zoals het er nu uitziet ben ik van 15 - 26 mei in Amsterdam (alleen nog even toestemming krijgen).
Wil jij je nergens mee bemoeien jaquote:Op maandag 24 april 2006 18:24 schreef static het volgende:
Welke?
Jij bent geen moderator snotneus !quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:27 schreef static het volgende:
wtf?
Moet jij geen televisie kijken ofzo?
ik nog ff wel, wil je on-topic posten a.u.b. ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bent geen moderator snotneus !
precies, kappen met dat gezuigquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
ik nog ff wel, wil je on-topic posten a.u.b. ?![]()
Trust me, you dont want to knowquote:Op maandag 24 april 2006 18:24 schreef static het volgende:
Welke?
Uh? Mailtje? Waar heb je het over? Maar goed, laat maar, had geen kwade bedoelingen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:10 schreef editor2 het volgende:
Ik zag in een mailtje wat het probleem was. Dus waarom provoceren als het niet hoeft.
Nigeria. Het eten is best goed, maar ik eet dan ook alleen maar in de hotels en wat duurdere restaurants omdat het anders simpelweg niet te vertrouwen is, zelfs in de supermarkt moet je uitkijken met wat je koopt; het is soms al dagen over de houdbaarheidsdatum heen, vooral met vlees e.d., veel collega's zijn verschrikkelijk ziek geworden nadat ze in de lokale toko's wat hebben gegeten.quote:Nog wat anders thais eetliefhebber in crime Hoe is het met je maag daar in
Uzbeki..Nigeria? geen last van maagloop ofzo vanwege het eten?
Ohw, die ONZ meet dus.quote:
Tsja, airco hè.quote:En zit ie in de bloedhete zon, heeft ie nog een verkoudheid
moet de TT worden aangepast in: "static wordt opgevreten door muggen"?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:51 schreef static het volgende:
Een raampje open laten staan is geen goed idee, muggen all over the place.
quote:International Powerlifting Federation (IPF)
quote:African Power Lifting Federation
Backstage dus. Heb hem gezegd dat ik een klap op zijn smoel zou geven om hem op te naaien.quote:Cordially invite <mijn naam> the pleasure of attending.
krijg je dat daar ook?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef static het volgende:
Mijn jaarlijkse voorhoofdsholteontsteking heeft zich gepresenteerd.
Bad timing.
Natuurlijk !quote:
Eeeh, je hebt iemand kunnen vinden zónder aids?quote:
jah, vertel eens watquote:
zuipse manquote:Op maandag 1 mei 2006 00:46 schreef static het volgende:
Ik ga de kroeg in, internetverbinding is zo slecht op dit moment dus Fokken is er niet bij.
De dag van de arbeid. En juist die dag wordt er niet gewerktquote:Op maandag 1 mei 2006 00:42 schreef static het volgende:
Nope.
Doen we wel eens in de kroeg ofzo.
Ben blij dat ik om een wake-up call vroeg voor morgenochtend; het blijkt een feestdag te zijn.
Dat is gelukt.quote:
Waarom maken operators er altijd een zooi van als ik er achteraan moet gaan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:06 schreef static het volgende:
En ik ben gewoon om 07:00 gewekt om te werken, vrije dagen bestaan niet voor contractors..
Files in Lagos? Die bestaan niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goh, ze kennen daar zelfs files zo te zien.
Jammer, dat mag dus niet van de security. Veel te grote mensenmassa.quote:Op zaterdag 29 april 2006 03:28 schreef static het volgende:
De uitsmijter van de Ynot is een van de sterkste mensen in Nigeria en ook een vriendje van me.
Heb van hem backstage passes gekregen om zijn titel te verdedigen op 6 mei in het National Stadium van Lagos.
doe maar!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:10 schreef static het volgende:
Zal zo een foto plaatsen van ons, eerst mijzelf even zwartbalken.
doet u maarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:10 schreef static het volgende:
Zal zo een foto plaatsen van ons, eerst mijzelf even zwartbalken.
nou en?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:32 schreef static het volgende:
hij is erg onduidelijk, maar goed.
musquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou en?
beter dan een dooie muts...
hij ziet er inderdaad uit als mike tyson.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:07 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Het is een klein opdondertje, maar onder dat shirt zit me toch een partij spieren waarvan je denkt 'dat moet wel een enge ziekte geweest zijn'.
Vre-se-lijk aardige vent overigens
Ja, nogal. Misschien dat ik hem vanavond zie, ben benieuwd of hij heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ziet er inderdaad uit als mike tyson.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef static het volgende:
Ja, nogal. Misschien dat ik hem vanavond zie, ben benieuwd of hij heeft gewonnen.
Er was stel Marokkaanse vrouwen gisteren in de Ynot, dat was ook een erg prettig uitzicht.
neuksequote:Op zondag 7 mei 2006 01:26 schreef static het volgende:
Ik ga weer naar de Ynot, de vrouwen op de VIP bevallen me heel goed.
Nou static, dat bordje betekende dus 'niet roken'quote:-- Explosion reported near oil pipeline on outskirts of Lagos, Nigeria, the Nigerian Red Cross tells CNN. There are conflicting reports on casualties.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou static, dat bordje betekende dus 'niet roken'.
Jaja, heb foto's van die explosie. Nou ja, de rookwolken dan. Zijn er maar twee gelukt.quote:
je post een foto van een lekkere negerin en ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:27 schreef static het volgende:
Speciaal voor laffer.
[afbeelding]
Waar is die flapdrol eigenlijk?
voor sommige negerinnen aldaar zal dat best wel laag zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:02 schreef static het volgende:
De mode - and now for something completely different- hier is om je stropdas ongeveer ter hoogte van je tepels te dragen. Geen gezicht.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:05 schreef laffer het volgende:
[..]
voor sommige negerinnen aldaar zal dat best wel laag zijn![]()
Ach, het is weer eens wat anders dan hem als een mislukte Rambo om je hoofd knopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:02 schreef static het volgende:
De mode - and now for something completely different- hier is om je stropdas ongeveer ter hoogte van je tepels te dragen. Geen gezicht.
Hoe lang is 'even' en wanneer in welke kroegquote:
Oh, je zit hier dus wel evenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef static het volgende:
Vier juni vlieg ik waarschijnlijk terug; moet nog boeken.
En wanneer in welke kroeg bespreken we nog wel.
ideetje?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef static het volgende:
En wanneer in welke kroeg bespreken we nog wel.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:36 schreef static het volgende:
Alleen als jouw suggestie er daadwerkelijk is.
*ril*quote:Op zondag 14 mei 2006 23:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ideetje?
ONZ Baggermeet / Amsterdam deeltje
lijkt me wel leuk![]()
*ril* was genoeg. Als samenvatting voor static, zeg maarquote:Op maandag 15 mei 2006 12:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken er bijna niemand en dat is nog niet zo erg op zich, maar ik wíl er ook bijna niemand van kennen.
ook goedquote:Op maandag 15 mei 2006 09:37 schreef static het volgende:
Zullen we eerst zaterdag een bierje bij mij doen? Moet weer helemaal wennen denk ik.
Indeed.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
*ril* was genoeg. Als samenvatting voor static, zeg maar.
Ik ben er nog steeds niet achter wanneer ik nou wél terug kan. Eigenlijk dacht ik aanstaande vrijdag, maar dat loopt ook weer gevaar.quote:
we zien wel, als je zekerheid hebt over de datum kunnen we wat plannenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wanneer ik nou wél terug kan. Eigenlijk dacht ik aanstaande vrijdag, maar dat loopt ook weer gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |