Ai... hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:19 schreef static het volgende:
Heb trouwens iets verkeerds gegeten. Ugly scene.
Wat ben jij een lieverd.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:31 schreef zoalshetis het volgende:
tvp
de vorige stond ook centraal, dus ik heb deze bij het openen ook maar centraal gemaaktquote:Op zondag 26 maart 2006 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
Tering, ik me maar afvragen waar de [reeks] is gebleven, staat-ie onderaan met zo'n rottig Centraal Topic dingetje.
Yep.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:26 schreef bassieVL het volgende:
die N1000 biljetten zijn nog wel mooi schoon in verglijking met de rest.
Nee hoor, maar het lijkt soms als je half kijkt net een slotje. Ik moet er nog even aan wennen denk ik.quote:
Eenzaam is het niet echt (al zou ik wel gek worden zonder internet in deze periode). Ik lig wat in het zwembad, in de zon, etc.; we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje basically.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ai... hopelijk valt het mee.
Wat leuk die verhalen en foto's, thanks.![]()
Die census lijkt me trouwens afschuwelijk, en ik zou me daar enorm eenzaam voelen.![]()
Dikke knuffel.
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, maar het lijkt soms als je half kijkt net een slotje. Ik moet er nog even aan wennen denk ik.
Voor de FA's ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.
ook in GC werkt het prima, nu komen de normale topics ook eens aan bod.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.
Dit is echt geen terugvindpost hoor.
Dit welquote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit is echt geen terugvindpost hoor.
Is me nog helemaal niet opgevallen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef bassieVL het volgende:
Vrachtwagen vol met werklui die in de stad op de bouw werken. Zo worden ze elke dag naar huis gereden en opgehaald van buiten de stad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfoequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:03 schreef static het volgende:
Het is hier vandaag bijna niet te verhapstukken met deze hitte, vochtigheid en benauwdheid. Gevoelstemperatuur ligt rond de 45 graden met veel smog; zelfs de Nigerianen hebben het moeilijk.
Doe ik straks even, ga zo eerst even boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
jo static, check je mail ff
ok ff heel snel filter of filterloos?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef static het volgende:
[..]
Doe ik straks even, ga zo eerst even boodschappen doen.
Uiteraard, een superdeluxe met afstandbediening en téveel handigheidjes voor mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe
Sterkte ermee
Heb je wel airco in je kamer, of zeg ik nu iets geks![]()
Filter graag, maar ik mail je sowieso straks even.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok ff heel snel filter of filterloos?
Het lijkt wel een gevangenentransport.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef bassieVL het volgende:
Vrachtwagen vol met werklui die in de stad op de bouw werken. Zo worden ze elke dag naar huis gereden en opgehaald van buiten de stad.
Morgen ben ik pleite vanwege een cursus (in een afgelegen conferentiecentrum zonder PC), dus wens ik je nú alvast maar een prettige verjaardag!quote:
Huh? Is het bij jou al vrijdag?quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:27 schreef rompompom het volgende:
Dan ben je nu dus jarig al? Gefeliciteerd!
Sjezus, what was I thinkingquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik snap het wel, Rompompom is nog niet wakker.
weet je, nu voel ik me net alsof ik een belofte niet nakom door welke oorzaak dan ook. ik heb er gewoon weinig vertrouwen in. ik stuur gewoon die slof (ik rook immers geen caballero) gratis op in nederland en dan rook je maar op mijn gezondheid als je weer teruggaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef static het volgende:
Laat anders maar, zoalshetis, vind het echt geweldig van je maar volgens mij wordt dit niets; op het postkantoor riepen ze ook al dat het nooit gaat lukken. Nogmaal: heel, heel hartelijk dank.
In mei kom ik waarschijnlijk even terug en neem ik weer een partij sloffen mee in mijn koffer.
En over dat paardje, dat wandelt rond op Bar Beach, een absolute no-go aera, zelfs de autodeuren gaan op slot als we daar rijden. Had het graag gedaan, maar ja.
Gezellig daarquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef static het volgende:
En over dat paardje, dat wandelt rond op Bar Beach, een absolute no-go aera, zelfs de autodeuren gaan op slot als we daar rijden.
dan krijg je daarna een drankje op mijn kosten. gin-tonic?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:47 schreef static het volgende:
Nee joh gek, we gaan gewoon een keer een biertje drinken, op mijn kosten.
static drinkt uitsluitend teguilaquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan krijg je daarna een drankje op mijn kosten. gin-tonic?
tequila is een leuke drank. het schijnt namelijk dat het de enige drank is die behalve hersencellen afbreekt ook gelijk nieuwe activeert. maar dat weet ik van lois lane, die destijds voor elk optreden een fles wegtrokken.quote:
Nee, helemaal niet. Terwijl ik toch heb gedacht dat ik redelijk grote aanpassingsproblemen zou hebben. Niets van dat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mis je NL al een beetje?
static, gefeliciteerd man en nog vele jarenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
wie maakt het ff? en geef dan ff een linkje naar dit topic
En hoe. Mijn telefoon is bijna leeg, allemaal bellen, SMSsen om te feliciteren, niet vragen óf maar wanneer er een feestje komt, het lijkt wel iets religieus hier.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:22 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik me nu spontaan afvraag (en wat ik gewoon crosspost) is of ze in Nigeria ook verjaardagen vieren. En of je collega's bijvoorbeeld wel weten dat je jarig bent.
Ik heb ook een keer in het buitenland gezeten met mn verjaardag en vond het eigenlijk maar raar!Niet dat ik veel waarde hecht aan mijn verjaardag, maar ik vond het toen wel heel vreemd dat er niemand naar me toe kwam om me te feliciteren!
Thanks.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:25 schreef buzzer het volgende:
try-out release.. (met dank aan G)
Wat leuk!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:14 schreef static het volgende:
[..]
En hoe. Mijn telefoon is bijna leeg, allemaal bellen, SMSsen om te feliciteren, niet vragen óf maar wanneer er een feestje komt, het lijkt wel iets religieus hier.
Zelfs de jongens die de chauffeurs regelen en housekeeping van het hotel wisten het.
Eigenlijk geen idee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat leuk!
Hebben ze daar nog meer tradities, behalve dat er een feestje gaat komen?
quote:
quote:
beterschap, pikquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef static het volgende:
Begin een beetje koortsig te worden; heb het af en toe gewoon koud.
Wat doe je hier nog dan??quote:
Doe der de groeten van wdn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |