98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, maar het lijkt soms als je half kijkt net een slotje. Ik moet er nog even aan wennen denk ik.
Voor de FA's ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.
ook in GC werkt het prima, nu komen de normale topics ook eens aan bod.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
98% van Fok moet er nog aan wennen, maar hey, het werkt perfect in de crewfora hoor. Schijnt.
Dit is echt geen terugvindpost hoor.
Dit welquote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit is echt geen terugvindpost hoor.
Is me nog helemaal niet opgevallen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef bassieVL het volgende:
Vrachtwagen vol met werklui die in de stad op de bouw werken. Zo worden ze elke dag naar huis gereden en opgehaald van buiten de stad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfoequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:03 schreef static het volgende:
Het is hier vandaag bijna niet te verhapstukken met deze hitte, vochtigheid en benauwdheid. Gevoelstemperatuur ligt rond de 45 graden met veel smog; zelfs de Nigerianen hebben het moeilijk.
Doe ik straks even, ga zo eerst even boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
jo static, check je mail ff
ok ff heel snel filter of filterloos?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef static het volgende:
[..]
Doe ik straks even, ga zo eerst even boodschappen doen.
Uiteraard, een superdeluxe met afstandbediening en téveel handigheidjes voor mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe
Sterkte ermee
Heb je wel airco in je kamer, of zeg ik nu iets geks![]()
Filter graag, maar ik mail je sowieso straks even.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok ff heel snel filter of filterloos?
Het lijkt wel een gevangenentransport.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef bassieVL het volgende:
Vrachtwagen vol met werklui die in de stad op de bouw werken. Zo worden ze elke dag naar huis gereden en opgehaald van buiten de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |